Automobilis, kura izveidē galvenie akcenti likti uz stilu un laikam jau arī ilgtspēju. Precīzāk sakot - abu šo parametru kombināciju. No ārupuses ļoti uzrunā pikseļu LED lukturi, bet rotaļīgajā interjerā ir izmantota pārstrādāta plastmasa, bet priekšējā paneļa izgatavošanā - īstas bambusa šķiedras, kas ir ne tikai “zaļi”, bet kopā ar krāsainajiem akcentiem arī labi izskatās. Arī tehnikas ziņā Grande Panda ir videi draudzīgs, jo pēc izvēles pieejams ar hibrīddzinēju vai elektromotoru. Gada auto konkursā pieteiktā un uz testiem atvestā elektriskā Grande Panda tā īpaši nepārsteidz, bet braukšanas ziņā arī neapbēdina. Autombilis ir tāds kā mazās klases standarts ar aptuveni 300 kilometru sniedzamību. Boksīgā virsbūves forma un klīrenss ļauj samērā droši izbraukt pa meža ceļiem, neaizķerot koku saknes, bet īsās pārkares palielina piebraukšanas un nobraukšanas leņķus.
Cenu spektru droši var saukt par saprātīgu, jo Grande Panda ar hibrīddzinēju maksā nedaudz virs 20 tūkstošiem eiro, bet elktriskais modelis vienkāršākajā izpildījumā gandrīz palien zem 25 000 eiro atzīmes. Tas, starp citu, varbūt arī daļēji izskaidro, kāpēc tik jaunam auto jau bija izļurkājusies sēdekļa augstuma regulēšanas svira.






















Savulaik esot tikušas veiktas aptaujas, kurās noskaidrots, ka Subaru lietotājiem nepatīk pārmaiņas. Forester šai ziņā neliks vilties, jo ārēji tas izskatās tā, it kā nebūtu mainījies kādus gadus desmit
Mana līdzšinējā saskarsme ar Subaru zīmola automobiļiem ir visai knapa, tādēļ īsti nezināju, ko no Forestera gaidīt uz šosejas un konkursa žūrijas iecienītā meža ceļa starp Gauju un Lilasti. Uz šosejas Forester ir nosvērts auto, kas neizceļas ar īpašu dinamiku un nevedina uz pārdrošiem manevriem.
Tātad atbilst mentāli stabilas publikas braukšanas paradumiem. Minētajā bezceļā savukārt pārsteidza vieglums, ar kādu Forester spēj pārvietoties dziļās smiltīs un pāri uzkalniem. Īsāk sakot, dodu piecas acis par pārliecības sajūtu, ko šis modelis sniedz visdažādākajos apstākļos.
Modernais komforta aprīkojums, drošības sistēmas un braukšanas asistenti kaut kā pašķīda vecmodīgajā interjerā, tāpēc līdz tiem tā arī nemaz netiku un īsti novērtēt nevaru.
Kā automobilim, kas lieliski pilda savas pamatafunkcijas, es foresteram dodu stabilu 8.