Laba premium kompaktklases versija. Absolūts know-how. Bet cena.....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Laba premium kompaktklases versija. Absolūts know-how. Bet cena.....
Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.
Jā, tas ir BMW! Interjers nepievils pat pašus prasīgākos..... Piekare - ideāla, bagāžas nodalījuma ietilpība OK, dinamika - nav jautājumu, aizmugurē garus cilvēkus lūdzu nesēdināt.
Prom no pilsētnieku krosoveriem! Atpazīstams Mitsubishi rokraksts - vadāmība ļoti konkrēta, salonā paskaļš, salons "old style" bet patīkams, aizmugurē sēdošiem ērti, neliela bagāžnieka telpa pret salīdzinoši lielu auto. Motora attiecība(1,5l benzīns) pret kopējo masu = vāja dinamika.
Atklāti sakot biju gaidījis ko vairāk.... Pietrūkst komforta "odziņas" salonā. Grūta iekāpšana un sēdēšana, īpaši aizmugurē, gara auguma pilsoņiem nerekomendēju.... 180 PS ar 9-pakāpju kārbu = zema dinamika. "Mīksta" piekare.
Furūrisks korejiešu izpildījumā eksterjers un interjers. Piekare uz asfalta nepārliecinoša bet uz grunts pieslēdzot 4x4 ir laba. Bagāžas nodalījums varēja būt nedaudz ietilpīgāks.
Malači spāņi, izdevies neslikts krosoverītis! Panelis un ierīces viegli saprotamas(jūtama VW elpa - bet forši), vadība un pārskatamība ekselenta. 1,0l motors, bet ņiprs.
Diez vai labāku kupeju iespējams radīt? Šai auto pat ar neierobežotu fantāziju grūti iedomāties, ko vēl varētu papildināt. Top, top, top.