Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Freijers 21.12.2021 11:54

Cik sanāk braukt Rīgā pa Sadovņikova ielu, uz krusta ar Lāčplēša ielu, gandrīz katru otro reizi kāds sevišķi apdāvināts tik ļoti grib pārbaukt, ka ir krustojumam priekšā un aizšķērso cēlu tiem, kas domā centra virzienā braukt. Uzjundī doma - vai tiešām ir tik grūti novērtēt, pietiks vieta vai nē ?! Gadās tas diemžēl tik regulāri...laikam jau to varētu likt pie cūku topika, tāpat kā tās epizodes uz Ulmaņa/Liepājas krusta, kur dažiem vajag vēl pār sarkano tikt, kamēr no pretējas puses labi, ja divi uz ciklu pārbauc...

Freijers 21.12.2021 11:51

Dēļ tādiem mudakiem arī stāv, lai iebrauktu aplī, jo tik mazā čakarēties ar kāda izlaišanu, kurš vēl ir elementāri tups un nejēdz ielaidēju arī palaist ir lieki - bieži pabraucu vien pa pirmo, cieš arī normāli vadītāji, bet skādēties dēļ padebīliem kaut kā negribās...

Freijers 12.10.2021 13:30

Kādēļ ir par visu varu jāsačakarē ceļu infrastruktūra - jābūvē arvien šaurāki ceļi, krustojumi (štabeļi pie Carnikavas vien ir ko vērts) un vēl sazin kas, tagad populāri, ka arī grantenes vajag šaurināt, lai vienam toč uz grāvja malas jābalansē izmainoties.

Ja to vēl var saprast kādās dzīvojamās zonās - ar piebildi, kur tādas tiešām ir, nevis ras un zīmes sakarinātas uz ielas, tad visur citur tīša cūcība, kas raustina arī tos, kas paņēmuši lielākas kastes, kā spēj noorientēties telpā.

Freijers 08.10.2021 11:00

Nu tad plūsma uz pierīgas 2 + 2 šosejām būs 105-110.

Freijers 30.09.2021 9:30

Kaut kā savādi sanāk, pāri sliedēm velkoties laikam piekare "jāsargā", bet priekšā likt pa bremzēm, savu pakaļu briesmām pakļaujot un acīmredzot ego barojot navc nekādu problēmu. CP šos idiotus izķert laikam būtu vesels cirks, pat pēc tiem agresīvas braukšanas pantiem - jo legalizēto reģistratoru sūtīšanu CP momentā dabūs visādus tautas šerifus, kas iesūtīs ntos sūdus (kas savukārt pašu ego žāģē....ja netic, var delfu aculieciniekus papētīt). Reāli šādiem idiotiem zāles ir vienas - vienreiz atrauties no kāda ne pārāk pieklājīga un šādus izgājienus pacietoša, pote uz mūžu, bez būsteriem.

Freijers 15.09.2021 14:24

Tie jaudas diapozoni ir ļoti relatīvi, un dīzelis/benzīns aptuveni, cik aptuveni var pateikt, ka benzīns jāuzgriež vairāk. Arī lielāki dīzeļi, sevišķi ja ar automātu kopā ir jāpagriež virs 2, bet ne īpaši vairāk par 3K (pēc tam maza jēga), savukārt, pēc izjūtām, piemēram MB kompressora 2l benzīnam 3 - 3.5 ir optimāls apgrieziens, pēc kura gana dinamiski var slēgties uz augšu.

Freijers 14.09.2021 15:26

Vēl viens novērojums no ''dižās'' pilsētas, lasi Rīgas, centra - OK, der visiem citiem rajoniem kur intensīva satiksme un piekļaušanās starp joslām. Šajā gadījumā Krastenes aiz Salinieka, malējā labā josla, protams, kaudz ar piekļāvējiem, josla kustās sūdīgi, lai neteiktu nemaz - pēc kāda laika saprotu arī kāpēc, jo tie, kas piekļaujas, kam pēc būtības jādod būtu ceļš lien iekšā rindā vēl pirms beigām, daži beigās - galā sanāk, ka ielien attiecībā 2/3 pret viens. Reti gadās, bet tā izbesija, ka bija vien vienam otram jāpamidžinās un jāpabrauc tālāk. Sīkums, bet manuprā tipiska maucība, lieki teikt, ka arī paldies neviens nesaka - izlaiž tomēr tā izlaišanas/palaišanas kultūra.

To, ka katram švimpelim tagad šķiet, ka var izpledēt priekšā no ieskrējiena joslas un pirdināt (neieskrieties) laikam vispār ir lieki teikt.

Freijers 09.09.2021 9:31

Tā akmeņošanās ir kā sērga pa visu LV diemžēl - es domāju, ka tas ir pilnīgi bezjēdzīgs un pat kaitīgs pasākums, labāk to naudu nolikt un tiešām posmus 100% pārtaisīt pēc laika.

Jo ieklāj tik štruntīgi (reāli arī cilvēki diemžēl pamatīgi neievēro tos ierobežojumus ), ka pēc neilga brīža ir lisās svītras tajā izčakarētāja asfaltā, un reāli visu laiku šmirkst un lido tie akmenīši - arī neko nepārkāpjot. Arī pēc laika tādi izlabots asfalts ir nekāds, skaļš, utt. labāk jau protams par granteni, taču posmi, kur sāk šādi čakarēties kļūst apgrūtinoši lietojami uz kādu labu brīdi.

Freijers 23.08.2021 15:57

Pardon, situācijas tiešām pilnīgi citas, šādos gadījumos protams, kādam ir jāpalaiž, ko arī mēdzu darīt, jo korķī sēdošam +/- pozīcija nav tik būtiska.

Freijers 23.08.2021 14:53

Ja josla piekļajās, kur galā ir zīme dodiet ceļu, tad man nekas nav principiāli "jāielaiž", braucu savā ātrumā un viss, un, ja ir jādod ceļš, tad nevienam nav jālec priekšā un man jāmaina ātrums vai trajektorija (starp citu biju maksimālā atļautajā uz to brīdi).

Es arī nedomāju, ka turpināšana savā ātrumā un trajektorijā ir "principiāla nelaišana", bet nu, ja kādam liekas, ka viņš visur un vienmēr ir jālaiž...

Varētu nodefinēt, kas ir "nenormāla distance" ? Man nešķiet, ka kādam ir dirsā jāsēž visu laiku, lai kāds idiots neizdomātu, ka mana ieturētā distance ir tieši tādēļ, lai kungan ir kur ielīst. Distanci ir jātur arī visādu satiksmes dirsinātāju, izskrējēju un tamlīdzīgu dēļ, lai nav nemitīgi pa bremzēm jāspiež.

Manuprāt ir tikai normāli uz ieskrējiena joslas, ja vēlies piekļaties/izbraukt uz galvenā, novērtējot situāciju :

a) Ja distance atļauj, piebērt gāzi un NEPATRAUCĒJOT (t.i. tā lai nav aizmugurē braucošam jāsamazina ātrums un/vai jāmaina trajektorija) iekļauties plūsmā;

b) Ja distance neatļauj, pagaidīt, kad radīsies iespēja;

c) ja beidzas ieskrējiena josla, un nebija iespējams neviens no iepriekšējiem apstāties un pagaidīt brīdi, kad to varēs. Tā gan ir bijis ļoti reti, jo tik īsas ieskrējiena joslas un tik intensīvas satiksmes maz LV mēdz būt.

Par tizleņiem, kas nespēj novērtēt situāciju, nesaprot,ko nozīmē dot ceļu un jūtas tramvajā dzimuši arī viss šis stāsts ir.

Freijers 23.08.2021 10:29

Pieklājīgā, mūžīgā palaišana arī dod reuzltātus uz ceļiem...šodien viens Salaspilī vēlējās sānā ielikt - laikam viens no tiem, kas uzskata, ka trijstūris tik tā vai lohiem domāts un, ka ielīdīs, labi, ka patukšs ceļš bij.

Vispār, kā jau ar visām lietām - arī ieskriešanās joslās ir, kas tās lieto un tiešām ieskrienās (ja grib iekļauties) un izbrauc un ir dirsinātāji uz masu, kas ieslēdz un lien, traucē tev tas vai nē un esi tajā joslā vai nē - tādus vajag ārstēt !

Freijers 19.08.2021 10:38

Kosmoss ir V veidniekiem, šis ir rindinieks, jārēķinas, ka jāaplasa šis tas un tad arī to galvu var nocelt - tikai jārēķinas, ka jau vairākus gadus atpakaļ par tādiem jokiem prasīja 250 - 300 eiro darbā, bez materiāliem, jo laiks uz to tomēr aiziet, nu jau stabīli vairāk + tā ir loterija - blīve, galva (jā kā teica, kāds ir sūdu lējis dzeses sistēmā), vai džekpots - pats bloks.Ja pirmais variants vēl atmaksājas, tad otrais ir uz robežas, vai to galvu var noslīpēt, tad trešajā ar garantiju ir dārgāk kā motora maiņa (pie nosacījuma, ka neiesmērē sūdu vietā).

Freijers 19.08.2021 10:31

Tā jaut pēc loģikas un taisnības arī ir un būtu jābūt, bet tomēr kopējās drošības vārdā, der arī pašam piedomāt.

Freijers 19.08.2021 9:42

Pirmkārt golfs ir no daudzajiem, kas spoguļos neskatās/skatās reti, iespējams arī tāpēc Tevi neredzēja, tālāk jau noraustījās un leca nost - es, ja dzenu un man kāds ielec astē arī dzīt, jūtos par to arī atbildīgs un cenšos manevru veikt tā, lai arī tam ir kur ielekt, vizbiežāk papildus uzberot, ja tieku visiem garām.

Vari pateikt paldies citiem autovadītājiem šajā gadījumā, kas vērtē arī situāciju sev apkārt !

Freijers 17.08.2021 16:41

Ar manā rīcībā esošajiem auto pietiek 5/6 roba mierīgi, lai aizietu garām, bez īpašiem redlainiem, un purnā līšanas otram (tādos gadījumos vnk neapdzenu), tāpat, ja jāņem uzreiz 2/3 smago vilciens ~ 5/6 vieglie, tad tādi apdzenamie drošie gabali ir maz/mazāk.

Protams vecajiem VAGa 1.8 benzīniem un atmosfēriskajiem dīzeļim bija jākurina jo spēcīgi tādu manevru veikšanai.

Freijers 12.08.2021 14:40

Jo vairāk/garāks sastāvs vienā reizē jānokož, jo lielāks brīva ceļa gabals ir vajadzīgs, lai to panāktu - par mazmotoriem un ieskrieties nespējīgiem pat nerunājot šajā gadījumā. Tie pielipušie vieglie situācijai jau tikai ''odziņu'' piešķir, lai gan, nenoliegšu, ka bieži arī tie brauc viens otram pakaļā skatīdamies un ir neapmierināti, ja kāds iestarpinās.

Pēdējā laikā tie vagonnieki riebjās tik ļoti, ka cenšos izvēlēties mazāk noslogotus ceļus, arī, ja tas jādara ad hoc, jo braucot tādā, ir braukšanas prieks = 0.

Freijers 11.08.2021 12:40

Sanāca pa LV vasarā pabraukāt, iekš to Kurland satiksme ļoti laba, bet atpakaļ LV vidienē nākās secināt, ka ir atgriezusies ļoti riebīgā parādība smagajiem taisīt vilcieniņus, bez vērā jūtamas distances - kas liek vienā paņēmienā kost 2/3 šādu lokmotīvistu sastāvu, pie kam dara to visu nacionalitāšu pārstāvji. Samērā daudz arī smago veiktu smagā apdzīšanu (OK, tad var saprast, vismaz daļēji), poļiem savukārt dikti patīk Salaspilī D virzienā kreisā joslā šūmjus tēlot tādā vīzē visu to šosejas plūsmu bremzēt - laikam jau CP nav uzdevumu augstumos vasarā...

Labi, ka ražas laiks uz beigām, jo traktori satiksmē arī uzvedās lopiski - ne ceļu dod, ne pagriezienus rādā, par kādu sakrāto kolonnu garām palaišanu nerunājot...

P.S. Kas vakar uz apvedceļa/Jelgavas šosejas krusta par herņu notika ? Apnika stāvēt un izdomāju, ka cauri Rīgai (kā nereti tas mēdz būt) būs ātrāk...

Freijers 02.07.2021 15:31

Karstais laiks laikam dara savu - pilns ar brīnumiem ceļu satiksmē - vakar avārija kkur aiz Doles uz Hesa, smago rinda līdz Salaspils luksoforam, pirms tam vēl papildus velkoņi Rīgā un kā saldais ēdiens uzbraucot uz Dienvidnieka no Ziepniekkalna ielas, mācībnieks knapi ievelkas līkumā , tikpat knapi pārkārtojas un voula...izrādās, ka aiz tā divas miskastes (kkāds C4 sotaks un volvo v70 skapis) - ne tā pudeļstiklainā spēja iekļauties, ne arī duālie smirdinātāji - viens ar baltiem, otrs melniem dūmiem spēj ātrumu dabūt - gandrīz kā kādā komēdijā, vienīgi bija reāla vēlme tos 3 no trases nost dabūt - mācībnieks lai velkās kkur Zaķu salā no rīta, bet smirdošos lūžņus uz šrotu - tā arī kāda karstuma problēma ? Nav tādus sūdus uz ceļiem sen nācies redzēt...

Freijers 28.06.2021 14:41

Tas ir iemesls tomēr braukt uz Jūrmalu, kur kaut kā tos auto tomēr var uzsūkt šoseja un pilsēta, jo Saulkrastos tas ir vnk vāks - arī nedaudzās vietas pie jūras un/vai pilsētā vai nu nestrādā vai ir pilnas + cilvēku bari, ne aktīva, ne mierīga atpūta tur diemžēl nesanāk. + arī t.s. "pilsēta" tajā galā ir ~3x garāka kā pāri vantiniekam un uz Jūrmalas šosejas tikt.

Freijers 28.06.2021 12:10

Nekāds kruīzs nelīdzēs ja ir tieksme raustīt - bremzēt, kad kāds pretīm brauc un uzbērt, kad neviena nav, tur cits kapitālais remonts vajadzīgs...Turklāt vecie kruīzi neadaptējās arī visādu priekšā raustītāju iegribām - uz tukša pārredzama ceļa gan, bauda un atpūta kājai.

Freijers 28.06.2021 11:55

dubis rakstīja: Jau pirms stabiem tur nebija izcili. Tagad ir pakaļā. Dēļ tā ka apsteigšanas/apdzīšanas manevrs ir likvidēts no A2 līdz Kadagas pagriezienam, regulējamā gājēju pāreja Baltezerā nav likvidēta, kā arī atļautais ātrums ir Max 70 km/h. Kopā sanāk tā ka plūsma ir tik ātra cik ātrs ir lēnākais tās dalībnieks.

P.S. uz laukiem šodien braucu pa A2 caur Limbažiem, 10km loks, bet sanāk ātrāk, mierīgāk un var braukt nevis vērot kāda pakaļējo numurzīmi padsmit kilometrus.

P.P.S. Tagad katru vakaru rinda uz A1 sākas no depo

Tā ir LV klasika, ka nu sanāk ātrāk pa visādiem šķībiem mazceļiem braukt, kur nav uz tās pašas 1 joslas citu braucēju massas saradušās, nekā taisnāk caur visādiem štoperiem. A1 Baltezerā ir vienkārši nebdaudāms, vēlāk jau kļūst paciešams, bet ne patīkams ceļš. Reāli tur no Gaujas tilta ir jābūt apvedceļam, bez visādām rītuvēm, veikaliem, hatām un visa kā cita - citu variantu nav, tā stabošana ir auto čakarēšana un plākseris mironim !

Freijers 21.06.2021 10:09

Tā stabošana ir prasta satiksmes čakarēšana, jeb "mierināšana", ko ar dažādiem argumentiem piepušķo, bet pamata mērķis ir mazināt ātrumu, protams visi štoperi un vilkšanās nāk bonusā.

Freijers 17.06.2021 15:52

Visiem auto šie bleķi rūsē un atdalās/nodalās nost un diemžēl, kā jau "piedienas" visur labā ciparā, nekur jau neliksies (TA savulaik bija populāri šos prasīt) - bet nu tomēr bremžu diska (laba) cenā tādu sū pārdot manuprāt ir bezkaunība no visas piegāžu ķēdes..

Freijers 10.06.2021 10:45

Klasika ar LV šmaisteriem un "gudriniekiem", kam viss jāgriež nost, jāčipo un pēc tam pusmašīna jānomaina, jo neiet un diagnosticēt neviens reti kurš patiesi māk, bet ar durakiem, kas pieliekot pirkstu, kas par vainu uzreiz zina ir pilns, tikai atbildību neviens uzņemties nevar un nevēlās...

Drīkst pajautāt, kas tie par čipotājiem bij (kur, gadījumā, ja pašam kādreiz vajadzēs, neiet)?

Freijers 08.06.2021 14:47

Tas, ka Tu brauc ar mašīnam, kam pat nav OBD ligzda īsti nav kritērijs. Ar to kompi pateikt var ļoti daudz ko, kaut vai turbīnas spiediena līkni - kā ir paredzēts un kā ir de fakto t.i. veikt KVALITATĪVU diagnostiku, kaut vai tādam vecam drapakam, kas ir liels bonuss mūsdienās, nevis tirsēji, kas pirkstu ar svimpi jauc un dod globālus padomus dārgu mezglu maiņai. tiem 1.9tdi jau ir ntās modifikācijas, pēdējas jau pilnas ar dažādiem devējiem, pumpja dūžiem u.c. labumiem, nerunājot par ntiem patrubokiem u.c. ekstrām, lai skatītos un ko rakstītu momentā uz globālām lietām.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti