he he a man pie 140 otraja robā ir 6300 , un teršajā pie tiem pašiem 6300 220km/h
nodrošina patikamu dzinēju skaņu , un netakartojamu sievasmates seju.
he he a man pie 140 otraja robā ir 6300 , un teršajā pie tiem pašiem 6300 220km/h
nodrošina patikamu dzinēju skaņu , un netakartojamu sievasmates seju.
Tas kas tev tur ir sācis rūkt , ir maziņs ventilātoriņš kurš velk gaisu iekšā lai termodačisks zin kāda salonā temteratūra.
Ja besī ārā - tad nomani pret jaunu ~10Ls
Izpūšana parasti nepalīdz peret grabēšanu.
Izpūšana palīdz tikai tad ja šamais saēdies putekļus un domā ka salonā ir silts un nepareizi regulē klimu .
Gauss kādam nolukam tu dod tās mega konsultācijas ja pat nev nojēgas par ko ir runa ?
motoriņš/ventilatoriņš tas ir viens vesels , tā uzparikte ir ļoti kompakta, ja nuļoti gribās pakrāmēties , vari viņu izjaukt un pabarot ar solidolu , bet pirma reize kad ņem nost to AC vadibas fļurķi ir seksssssss otrā reizē viss ir vienkārši
Godigi tas tā nav vērs aizdzen auto pie Maruspes Sašas un būs miers.
black333 tad kad tās 2 skrūvas ir vaļā , panelis no apakšas ~1cm japavelk uz sevi , augšā parādīsies spreuga pāsris mm , un tad viss panelis jāvelk uz sevi. ja ir automāts tad nāksies ieslēgt aizdedzi un un iebāzt draivā.
Nākamais topiks būs - uzliku uz V40 stures reiku no golfa , afigetj letāk sanāk , bet baigi bieži jāmaina
Problēma ir apstāklī ka tu nezini kur ir problēma.
Priekš tik vieglas mašinas nejēdzīgs pateriņš.
man novērojums ka tie kreisie xeoni , mitrā laikā vispār ceļu nepgaismo, tikai žilbina pretibraucošos.
Īsāk sakot ar kreisajiem xeonim braukā tikai nedapi_st_teņi.
neredzu jēgu uz Berlīni braukt ar mašīnu.
ātrāk un lētāk ir ar lidmašīnu , tāpat pa pilsētu ar bani ir atraks un ērtāk.
Protams ja mērķis nav kalnu ar pendelēm vest atpakaļ