Cik noprotu, tad motors ir sauss un kartera nosegplāksnēs nav savs puslitrs eļļas satecējis?
Kā jau te iesaka, maini sveces, ja vien tās nav irīdija.
Palūko, kas notiek antifrīza izplešanās tvetnē.
Vispār jau gan cerība maza, ka nopirki ar 100k...
Cik noprotu, tad motors ir sauss un kartera nosegplāksnēs nav savs puslitrs eļļas satecējis?
Kā jau te iesaka, maini sveces, ja vien tās nav irīdija.
Palūko, kas notiek antifrīza izplešanās tvetnē.
Vispār jau gan cerība maza, ka nopirki ar 100k...
Šitas gan arī varētu būt - kluči slikti staigā pa tādiem spīdīgiem bleķīšiem, kurus neizdevās pasūtīt jaunus, kad pēdējoreiz tie kluči mainīti tika.
Ne šoreiz, nav tas auto slīkonis, rūsēt ar nupat tik sācis, tas tikai un tak ir no francijas un līdzko kkas nav kārtībā, tā izpaužas arī citas sistēmas...
Lasi cītīgāk - salabojot bremžu pedāļa stāvokļa devēju - vairs "negļuko"!
Ha, vismaz, auto nekādi neprotestē pret vienlaicīgu bremžu pedāļa un akseleratora lietošanu. Jaunie diez vai tā vairs ļautu?
Nē, tas sen, nu jau gadus 5 nepatīk, kā mazliet piebremzē(just var tik ar roku griežot). Tagad arī galvenā br.cil. un br.supp. restaurācija neuzlabo. Domāju, ka skavā šķībi "sēdēt vēlas" br.uzlikas.
Te tiešām nevar neko īsti ieteikt. Pašam vien kkā nāksies izlemt. Ja nu vienīgi ieklausīties servisa darbinieka vēlmē vnk mainīt dzinēja bloku? Diez vai kāds apņemas jaukt un pilnībā savest kārtībā ar kkādu garantiju?
Pēc pakaļas bremžu supportu remonta un atgaisošanas pasākumiem darbinu savu scenik2 un auto novicina vienreiz logu tīrītājus. Sapratu, ka nav tas riktīgi vien otrajā darbināšanas reizē. Sāku meklēt. Nu kā tad, bremžu lampas spīd nepārtraukti. Devējs beidzot padilis. Pagaidu risinājums - uzmaucu piemērotas gumijas caurulītes gabalu bremžu devēja atspiedējķepai.
Nu tad gan jancīgs renault programmētāju mājiens šoferim ar tām slotām, vai ne?
Otra lieta, ka var iedarbināt bez pieskaršanās pedāļiem, bet to jau nevar piefiksēt, jo automātiski tak spied jau katrreiz...
Slikti vien tas, ka galvenais remonta iemesls tā arī ne par matu nav pamainījies - joprojām mazliet piebremzē labo riteni. Kas vēl paliek? Pati skava šķība? Diski un gultņi un supporti kā jauni. Vadīklas pamainīju pusēm, nekas nemainās.
Pilnai laimei varēji uzzināt, vai šī auto galvenā bremžu cilindra sprostgredzens ir ar caurumiem noņemšanai- uzlikšanai? Vai arī tomēr Golf2 šai ziņā ir daudz patīkamāks par jebkuru jauno Cupru?
Var jau saprast un sadzīvot arī ar šādu viedokli.
Manuprāt klausās superīgu mūziku un brīžam tiešām snauž un traucē satiksmi.
Varbūt saderēt, ka Tev golfs ir tā apnicis, ka labprātāk brauc ar trīsriteni.
Man pašam gan ir tik daudz transportlīdzekļu paveidu patreiz, ka nepaspēj apnikt.
Nu īstenībā jau tas zudums ir pat līdz 10% diennaktī, kad baterija pilnībā uzlādēta, bet pusizlādētai gan tā pašizlāde sarūk līdz pat 0,1%.
Stulbākais, ka par to, droši vien, klientu pabrīdina tikai pēc pirkuma, vai ne?
Par tantēm iekš šikiem auto ta skaidrs, nekas jau nemainīsies. Bet nu kad vairumā tantīšonkuļu sāk izpildīties, tad vēl mazliet cemme paliek. Piemēram, taisnā ceļa posmā brauc ar +10, tieši pirms s-veida līkuma vai apļveida kustības vēl apsteidz mani un tad gan sākas bikšu pielikšana un vilkšanās... Tiešām nav iespējams paredzēt, ka tikko apsteigtam mopēdam līkumā būsi traucēklis? Vienīgo prieku atņem - jā, mopēds nav ātrs, bet pagriezienos ar to daudzkur praktiski nav pat jāpiebremzē un manevri tuvu max pat nedeldē tā transportlīdzekļa riepas!
Nav gadījumā "zaļais" kur iemeties? Cerams, ka ne vadības bloka spailēs. Varbūt tomēr arīdzan sameklē motortelpā masas skrūvju( uz korpusu) pieslēgumu vietas un izkustini, notīri?
Jautri palika? Kāpēc vēl joprojām neizlabo to tizli tulkoto tekstu? Varbūt vari?
Uzsildīts motors uz benzīna ir mēģināts? Uzvedas labāk?
Kas diez bākā?Vienmēr pilna? Kondensāta ūdens?
Subjektīvi skaidrojams ticamāk ar to, ka dīzelim ir turbīna, bet benzīnnieki atmosfēriskie un aizrijas uz otro robu.
saki - trešajā ...
Dīvaini, bet cik vien man bijušas benzīnmašīnas, tad otrajā atstiept tiešām nav kaifa - atšķirībā no dīzeļa! Kāpēc diez tā? 3-šajā pēkšņi viss ok.
To aizdedzes spoļu paku vajadzētu gan vismaz noņemt un vizuāli apskatīt. Mēdz brutāli ieplaisāt...
Gadījumam saistībā ar plaisām cilindru blokā, galvā un dzeses šķidruma nokļūšanai eļļošanas sistēmā - vajadzētu būt otrādi - izteiktāk raustīties aukstam motoram?
Mājā ar saules kolektoru, kurā sasilst ūdens, tiešām vajadzētu veļeni ar aukstā un karstā ūdens pievadiem. Attiecīgi režīmi paņemtu vajadzīgo...
Tikai tas XL1 projekts izrādījās nepareizi tēmēts, virs 100k. Vārdu sakot tik tāda F. Piēch izrādīšanās. Audi A2 1.2td nav sliktākais variants, jo šaurāks par vairumu auto, tik tas robotizētais sajūgs atbaida. Tieši kā saki - mūsdienu 1.2 tdi ekonormu iežņaugts, zemos apgriezienos nav lietojams...
Tad jau gaidām atsauksmi jauno auto sadaļā!
Pavisam interesanti būtu, ja Tavas alfas tagadējais braucējs izklāstītu savu viedokli...
Iespējams, ka palicis neievērots kāds sīkums vien.
Reti kurš lietotais auto ir pat tās naudas vērts, ko par to prasa pēc kaulēšanās. Smuks un ātrs bija kādreiz arī šitas S80.
Realizējot iegribu nomainīt halogēnās dienas gaitas spuldzes pret diožu spuldzēm, 10 min vietā nācās patērēt 2h.
1) plastikas skrūvējami spraužamās "kniedes" bija tikai izlaužamas, nevis atskrūvējamas, t.i vienreizējas lietošanas - kāda tad no tādām jēga?
2) jauno diožu spudzi nekādi nesanāca iespiest vietā. Pati darbība vienkārša - iespiežam, tad pagriežam, lai nofiksētu. Salīdzinot uz aci - neredzu nekādu atšķirību - patronai jāsader. PG18,5D1 patrona ar P13W spuldzi. Spuldzes kopā ar patronu, Osram.
Pēc tāda čakara ienāca beigās tomēr prātā noņemt un salīdzināt tās apaļās blīvgumijas - ha, kārtīgi ieskatoties, led komplektācijā gumija tad par resnu! Komplektētājiem droši vien likās, ka tur viss ir gluži vienalga?
Tā nu pie sevis šķendējoties par kārtējo bērniem atņemto laiku, salieku visu savās vietās. Rezultāts gan atņem mieles vienā rāvienā - gaisma ta gana forša, tieši tāda kā vēlējos un ar tikai 2w tērējošam lampiņām! Baidījos līdz šim no 6000K gaismas parametra. Šoreiz tieši perfekti - balta, nevis zilibalta.
Dažkārt tieši tā uzvedas pults sadarbībā ar centrālo atslēgu, ja vārga pults baterija. Dīvaini, ka tikai vienām durvīm.
Ikdienas pastaigu maršrutā skatam patrāpījās smuks pabiezs sedans, kāda kaimiņa Chrysler 300C. Nu jau pat vairs nav nekāds pārsteiguma moments, ka noņemts no uzskaites un nolikts ilgstoši ielas malā. 3,5 V6 benzīns. Gada nodoklis būtu 636 eiro. TA ir vēl ilgi, pa "0". Sludinājumu portālā gan nemanu šo. Nez vai pat LPG tādam līdzētu kļūt par racionālu braucamo?
Jaunās degvielas cenas, šoka rezultātā, ai kā nu ietekmē kājas vieglumu dažam labam džigitam, nu vismaz tiešā tablo tuvumā jau nu gan! Drīz jauni auto nebūs nekāds deficīts, visticamāk nevienam tos nevajadzēs. Drīzāk jāsāk zemnīcas rakt...
Ha, nu jums gan te platumi un diametri!
1.oktobrī R'clio uzliku ziemas riepas 175/70R14.
Ne jau tāpēc, ka var kļūt vēsi naktīs, bet vnk pie remontdarbiem piekarē, pie vienas reizes vasaras disku vietā jau saliku ziemas( starpsezonas īstenībā, jo ir 4 mm vietām sasniegti).
Jūtami skaļāk brauc, jo skaņas izolācija ta nenopietna. Saķere uz sausa asfalta, protams, sliktāka nekā vasarenēm. Bet sajūtams tik uzsākšanā no vietas.