Es tikai minu. Varbūt, paturot to pults pogu ilgāk, pārprogrammējas tas režīms.
Kā jau te teica, pamēģini 2x nospiest, vai paturēt ilgāk.
Es tikai minu. Varbūt, paturot to pults pogu ilgāk, pārprogrammējas tas režīms.
Kā jau te teica, pamēģini 2x nospiest, vai paturēt ilgāk.
Jārēķinās, ka vienai daļai nāksies pārsēsties uz elektrisko sab. transportu. Visiem elektroauto nesanāks. Vismaz ne pie esošajām akumulatoru tehnoloģijām.
Arī elektrības ražošanas jaudas tam visam netiks līdzi.
Ja arī, varbūt, elektroauto lielākā daļa varēs nopirkt, tad elektrību nevarēs atļauties tā "pildīt".
Jau pāris gadus domāju tādu paņemt kā otru auto, bet neizdodas salauzt 14 gadus veco megāni , tā lai tiešām gribētos to mainīt. Kā nekā uzturēta visu laiku, un kā 2. auto apmierina. Arī pārdošanas cena tagad nekāda. Ja vēl būs šie Swifti, kad tā megane salūzīs, tad vietā toč būs tāds Swift.
Re kur šī gada tests
www.autozeitung.de/scheibenwischertest-acht-scheibenwischer-im-test-32552.html
1. Hella
2. VW OEM
3. Bosch aerotwin
Pamēģini Valeo slotiņas.
Kaut kur ir mitrums, kādā vadības blokā vai tml. Vai pat tikai kādā štepselī pie motora.
Ja pa lēto, es paņemtu un visus štepseļus ap motoru, arī pie vadības bloka lielo, paņemtu izrautu, apskatītos, vai tur viss nav zaļš, un iespraustu atpakaļ.
Paskaties, vai salonā nav tepiķi slapji. Varbūt nāk kur iekšā mitrums, un tad arī kaut kas iet uz īso.
Citiem auto zem priekšējā stikla, kur ir tāds kā nodalījums (no motora puses), mēdz aiziet ciet drenāža, un tad tur sakrājas ūdens. Un dažiem tur mēdz būt elektronika.
Jimny nav ražošanas problēmu, tur kaut kas ES nepatika par atgāzēm, CO2 daudzumu. Tāpēc aizliedza faktiski tirgot, tik cik N1 atļauts.
Jimny un tie Mitsu arī draudzējas ar rūsu. Ne tik traki kā ņivai, bet nu ir tāpat.
No 2013. jau nāca jaunāks modelis (ne tikai feislifts, tātad varētu būt 3. paaudze). Iespējams, tur jau bija tad cita, "uzlabota" kārba.
Ja "tikko no vācijas", tad jau rūsa nebūs, bet vietējiem eksemplāriem ir manīta jau. Bet tas agrākiem feislifta modeļiem.
Šis 1.8T jau bija izturīgāks, un DSG ar, laikam vairs nebija ar daudz "bērnu" slimībām. Viss jau atkarīgs, cik tur reāli tas dzinējs un kārba nostrādājusi, kādos režīmos, cik bieži mainīta eļļa. Bet to jau neviens nezina.
Kā jebkuram lietotam auto, jāmēģina novērtēt esošais stāvoklis, neņemt to auto par pēdējo naudiņu, paredzēt, ka turbīnu var nākties mainīt jau pirmā gada laikā un tml.
OK, būs maksas stāvvietas par visamaz 1EUR/h. Būs labāk, droši vien. Pašvaldība varēs vēl labāk nopelnīt.
Europlast ražojumu var dabūt pa kādi 110EUR.
Atceros, kā sākumā tur parādījās visādi starapi, kas plānoja ražot salīdzinoši lētus, praktiskus, bieži vien 2vietīgus elektroauto. Izrādījās, ka pie visām subsīdijām un tml. tur nevienam nevajag elektroauto, bet vajag tiešām auto, un tā lai tas neizskatās pēc elektroauto.
Kāpēc tad čakarēties ar dīzeli, kur tiešām ir piešprice, nevis uzreiz paņemt benzīna auto, un to tad aprīkot ar gāzi, kur ir reāls efekts?
Karviniekus, dīzeļus aprīko ar gāzi, jo tur tas atmaksājas uz tiem nobraukumiem. Privātajam nē. Varbūt kādam taksim varētu atmaksāties.
Es saprotu, kas paņemt tiešām kaut ko interesantu, baudāmu no veciem (klasiskiem) auto, bet ne jau kādu vaz, šitādu fiat. OK, tādu var paņemt, ja pa lēto dabūt tiešām labāk stāvoklī, un tad noliek kā pensijas kapitālu.
Bet nu tā mana saprašana.
Man OCTA cenu starpības starp dažādiem piedāvājumiem ir bijušas 5x un vairāk.
Es būtu sācis ar termostatu.
Ja ir darbiņš ar datubāzēm, tur tomēr var būt vajadzīgas specifiskas prasmes, ko ne katrs (pat tiešām labs) programmētājs spēs nodrošināt.
Un kur piezīme "APMAKSĀTA REKLĀMA" ?
PHP un darbiņš ar datubāzēm?!
Un protams, neviens nemēģināja noskaidrot, kāpēc drošinātāju visu laiku sit ārā.
Labi ka nenodega.
Es atvainojos, bet kur prāts ņemt Mazda 6, pie tam ar check engine problēmu? Ja pa velto atdeva, tad kaut cik saprotams.
Bet jāskatās droseles stāvokļa devējs, varbūt paveicas un pietiek paraustīt/notīrīt kontaktus tam devējam.
Tao corsai kādās veiklās rokas gan jau bija kaut ko sadarījušas ar vadiņiem.
Te tiešām tad meklē kādu drošinātāju - degvielas sūknim, un rauj ārā. Sauc evakuatoru.
Ja ar motoru viss kārtībā, kāpēc pie strādājoša dzinēja jāskrūvē tas vāciņš vaļā, un jāskatās kā tas danco?!