Normāli zemienieki tur, vakar kā reiz braucu! Tas asffalta posms no Līgatnes ir vēl drausmīgāks nekā grunts ceļi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Normāli zemienieki tur, vakar kā reiz braucu! Tas asffalta posms no Līgatnes ir vēl drausmīgāks nekā grunts ceļi.
Seene rakstīja:
Raacens rakstīja: Vēl manuprāt baigi labā fīča GO dārgā gala modeļiem ir, ka tuneļos vai pazūdot sat signālam nekas neapstājas bet turpina rādīt tavu kustību līdz atkal parādas signāls, ļoti palīdz ja piem.tunelī ir jānobrauc nost.
Dārgā gala??? Neesmu redzējis TomTomu, kas tā nedarītu. Bet pa īstam to var tikai iebūvētas auto navigācijas sistēmas, kas papildus GPS vēl izmanto žiroskopu un auto odometru. Ar tādu draugam ir izdevies nobraukt >500km pa pilsētu ar mirušu GPS antenu, pirms sistēma ir pazaudējusi atrašanās vietu.
Tom Tom One XL izrubās tunelī un stāv uz vietas!
Izpūtējs zem ūdens, piemēram, ūdensmotociklam
Slinkais rakstīja: euu comon, apmieriniet manu zinjkaari, kas taa par elju lajvu motoriem? vai vienkaarshi varbuut autoram vajag 2 taktu elju kaa taadu? ar 2 taktiiim kust uz priekshu tak ne tikai laivas....
Ekoloģija Tipa šķīst ūdenī! Var jau liet parasto tikai tad piesārņojam ūdeni
modena rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Savulaik ilgi caur asarām smējos par LVCEĻU atbildi par satiksmes pārvada Vidzemes žoseja - Rīgas apvedceļš/Tallinas šoseja rekonstrukciju.
Es vaicāju - kāda velna pēc pārbūvējot visu to konstrukciju, viaduktus un uzbraukšanai/nobraukšanai tāpat tika izbūvēti nevis vienmērīgi uz/nobraukšanas loki, kuros iegriezties ar stūres pagriešanu un visu līkumu turot stūri spēt veikt uzbraukšanu - proti plūdeni un saprātīgi, bet bija JĀUZPROJEKTĒ un JĀIZBŪVĒ debili? Uzbraukšanas loks virziens Rīga - Baltezers - uzbrauciena sākums pārbūvēts, plūdens, tad jmistiska taisne un tad jānobeidz ar veco straujo radiusu?
Atbilde bija fantastiska - tas esot pēc standartiem. Kad vaicāju kas tie par sū#%$# STANDARTIEM? Atskanēja vēl brīnišķīgāka atbilde - tad tur būtu jāizcērt koki, ko tāpat sabiedrība neatbalstītu... Ko tāpat sabiedrība neatbalstītu??? Jūs apvaicājāties??? Vai esošo šedevru izbūvējot vienlīdz nebija jāizcērt koki??? Kāpēc nevar uzprojektēt kā pie cilvēkiem uzreiz, un izcirst citus kokus (tie tāpat bija jācērt) - lai sanāk normāli??? Uz šo atbildes nebija...
Dabas aizstāvji atradušies - Pat ja būu jāizcērt par vienu desmitu koku vairāk.mazāk uz to šosejas izbūvi tas tāpat būtu nepamanīts piliens jūrā...
teorētiski.... zinot kas projektēja..... pastāv lielā iespēja ka tie paši projektēja arī iepriekšējo.... līdz ar to ko mainīt šedevrā...
Droši vien zemi nevarēja dabūt, tāpēc nācās atstāt pa vecam
modena rakstīja: ja jau kādus 2.5 gadus nespēj vienoties par projekta noformēšanas standartu....
.... ko tad vispār var sagaidīt satura un rekomendāciju ziņā... + pētniecības praktiski nav... neviens nemeklē ekonomiskus risinājums - tikai gaida gatavus risinājumus no Eiropas...
Pēc vairākiem gadiem beidzot kādam pieleca - ka to pašu Kalnciema ceļu atsevišķos posmos sen varēja ar mazām asinīm pārliet ar jaunu asfaltu + daži uzlabojumi... ne vienmēr vajag visu 100% nojaukt un pa jauno uzlikt... protams kvalitāte nav uz 15-20 gadiem - taču šobrīd izskatās ka varētu 5-6 gadus mierīgi nokalpot.....
Vakar iznāca jaunais standarts
Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus
Bija man voyagerim šitāda uzparikte, vienreiz polijā pārsitu riepu un nakts vidū nācās mainīt, protams, ka viss tur bija ierūsējis un to ratu knapi laukā dabūju
Tikai visas mantas tā vai tā jāizkrāmē lai tiktu pie tās skrūves un domkrata
Sūds ar visiem patēriņiem Bet vizuāli man tas picasso patīk, salons ar ir ok.
Un gadā ar tiek nobraukts ~ 80 000 tk km
Jau gadu braucu ar touran 2.0 grūti neēd viņš pa šoseju tik daudz ar visu vilkšanu un pilsētu vidējais stāv ~ 5.8l , protams, latvijā nav bāņu, bet nu cik ir braukts pa bāni, tad arī uz 160 netērē tik daudz
Salīdzinot ar tādas pašas klases VW: www.spritmonitor.de/...
Ko streso tirliņ ? Esi mēmi vilcis pa bāni ar picasso?
VWfans rakstīja: Lūk, kur kādam vācietim 2008.gada Citroen-C4 Picasso ar sprigano 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru kalpo varen labi, jo 13 mēnešos nobraukti 126 tūkstoši kilometru ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,8 litri uz 100 km:
www.spritmonitor.de/...
Daudz tērē priekš dīzeļa!
daBLINS rakstīja: Ari es tiku apturets jugla - piespradzejies biju, TA deriga. Parbaudija dok un palaida, ta ari nesapratu kapec nolika miera. Es uzskatu, ka auto tiek aptureti pec policistiem vien zinamiem kriterijiem!
Vienigi esmu pamanijis, ka shamejiem netik melnas mashinas ar xenona gaismam.
Mani nometa mierā, pačakarēja prātu, ka es uz 30 km/h nebraucot, pārbaudīja doķus un visu labu Radara jau, protams, nebija viņiem!
msh rakstīja:
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad sūknis tosolu dzenās pēc izslēgšanas?
ir iespējams ielikt trubā elektrisko sūkni, mucai B4 1,9 td tāda lieta ir orģināli. tev kā audistam vajadzēja to zināt
bet tas neglābj to itāļu motoru, jo draņķis ir pamatīgs.
Esot bijis kaut kādivecāki A200 kuriem radiatora veņķikā esot bijis sūknis.
Visiem audi turbo motoriem ir sūknis, kas dzenā tosolu pēc izslēgšanas!
Ja pie noteikta ātruma, tad 80% , ka pusass iekšējais gals nobeidzies
1.9 dīzelī nekad nav varēts par 4 litriem vairāk ieliet Koroč pats esi nolohojies. Ja par daudz eļļa, tad sajāsi katalizatoru!
Braucu pirms stundas garām, tur nevis asfalts ieplaisājis bet konkrēti iesēdies labajā joslā daugavas virzienā. Cik varēja saprast tad rokot būvbedri ir noslīdējis tilta uzbērums, tagad tur iedzīta rievsiena, tip air nostiprinājuši
Būs jau labi, pēc gadiem msh būs kauns savus postus lasīt
Skaties vēl tādu lietu lai aizmugurējiem beņķiem var regulēt atzveltnes slīpumu, jo vairumam bērnu sēdekļiem no 15 kg, atzveltne regulējas kopā ar autiņa atzveltni!
VW Touran
Mazda 5
Mitsubishi Grandis
Seene rakstīja:
juhaN rakstīja: Avarijas uz tilta būtu sūc ... ja vien kārtējo reizi mūsu Banānu Republikā viss nebūtu izdarīts "kā vienmēr" (;
DIVAS kreisās malējās joslas Šobrīd sanāk paredzētas Izredzētajiem ar Caurlaidēm , VIENA labā josla VISIEM pārējiem mirstīgajiem, kas vēlās pirkt caurlaidi vai braukt pa Jūrmalas apvedceļu ... Kā domājat - Kuru IR vairāk ?
un tie ~20 m papildus labā nogriešanās josla uz Apvedceļu - tas laikam vienkārši paņirgāšanās , vai aizbildinājums par kārtējo līdzekļu trūkumu PILSĒTAS budžetā ...
Satiksmes organizācija debila, bet cilvēki tomēr gana saprotoši. Sestdien aizbraucu visam megakorķim pa 3 joslu garām un vietā kur sākās apvedceļa ieskriešanās josla nebija nekādu problēmu tikt cauri korķī stāvošajiem - parādīju, ka gribu uz apvedceļu un nekavējoties ar smaidu palaida.
Mani gan viens lohs ar S60 negribēja laist
Rīga (Baltezers) - Igaunijas robeža (Ainaži) šoseja tak nemaz neiet caur Ainažiem