Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Gunars_V 29.06.2005 17:02

curmis rakstīja: Galva un bloks ir apslīpēti. A par tām skrūvēm tiešām ir tik nopietni? Ja turbīna iet, vai viņā ir prātīgi līst iekšā?

Skrūves daudzos gadījumos var gan būt nopietns aspekts - nočeko, kas manuālī ir teikts, pirms ķeries klāt. Lieta tāda, ka dažiem auto skrūves, tās jau pirmo reizi pievelkot, deformējas, un attiecīgi otro reizi nav nebūt iespējams pievilkt kā nākas.

Piemēram, manam ex-BMW 520'88 galvas skrūves laikam bija jāpievelk 2 reizes ar kaut kādu 50 NM spēku, un 3-reizē - vēl pa 90 grādiem (varu kļūdīties ar cipariem, bet galvenais šeit -princips). Un tad nu saproti pats - ja skrūve ir deformējusies, tobiš, palikusi mazliet garāka, tad pievelkot to skrūvi par 90 grādiem, tā vairs nebūs pievilkta tik pat cieši, kā pirmajā reizē.

Gunars_V 29.06.2005 10:58

Uh, maniaks...

Bet vispār, ir vairākas auto markas un motorīši, kuriem galvas skrūves nedrīkst atkārtoti lietot, pat ar dinamometrisko atslēgu.

Vēl tikai gribētu piebilst Curmim, ka noteikti vajag iegādāt un ļoti rūpīgi izčekot remonta manuāli (ja tas, protams, nav jau izdarīts) un izstudēt gan pareizu motora galvas noņemšanas, gan uzlikšanas metodi.

Ja motora galvu nav paredzēts pēc noņemšanas utilizēt, tad skrūves tai noteikti jāatrskrūvē pareizā secībā, un, pats par sevi, arī jāpieskrūvē pareizā secībā un pēc pareiza algoritma.

Crash rakstīja:

Nu dinamometrisko atsleegu gan iepeerc , a to buus taa kaa man kad es vienam no saviem motoriem galvu vilku klaat - liidz pirmajam krakshkjim, kas logjiski bija skruuves paarluuzshana ...

Gunars_V 28.06.2005 19:57

Ja nu kas, man izdevās atrast instrukciju kā to izdarīt:

www.matthewsvolvosite.com/window_switch_replace.php

p.s. Lai gan raksta autors atzīst, ka tomēr ir nomainījis to slēdzi, manuprāt, kārtīgam ex-Padomju pilsonim tur nav nekā nesataisāma, jo, kā augšminēto linku pavirši izlasot sapratu, problēma ir visai triviāla - kontakts zūd.

Crash rakstīja: Nu ja rokas neaug gluzhi no dibena tad to pogu bloku ir ljoti vienkaarshi iznjemt izjaukt, iztiiriit un salabot....

Gunars_V 28.06.2005 15:51

Crash rakstījatarp citu pakaljeejos logus var atsleegt - lai nevirna

To arī nupat tik piefiksēju... uznāca ziņkārība pārbaudīt, kas tā par pogu ar "On/Off"

Gunars_V 28.06.2005 13:50

Ir beņķī un ir piesprādzēts, bet logu atvēršanas pogu jau tāpat aizsniedz...

p.s. Būtu muļķīgi pirkt Volvo, bet nepiesprādzēties un nepiesprādzēt citus ...

vol rakstīja:

Nu'kinderu' jau labāk turi piesietu.

Gunars_V 28.06.2005 13:19

Nu, thanks, nomierinājāt, jo, ja tā ir paredzēts, tad man pret to īpašu iebildumu nav (īpaši ņemot vērā, ka aizmugurējo beņķi patiesi ir okupējis 3-gadīgs kinders).

AutoNets rakstīja:

Jaa, nolaizas gan tikai liidz pusei

Skardnieks rakstīja:

200 un 700 sērijai arī aizmugures logi veras līdz pusei.

Gunars_V 28.06.2005 11:45

Man jautājums radies... vai S/V70-tajiem tas tā ir paredzēts, ka aizmugurējo durvju logi (elektriski vadāmie, of course) atveras tikai līdz pusei??? Vīkendā pirmoreizi atverot logu, man bija nepatīkams pārsteigums, ka aizmugurējais sānu logs šofera pusē aptuveni tikai līdz pusei aizbrauca, bet bišk nomierinājos, kad vēlāk ziņkārības labad pārbaudīju arī otru, kurš akurāt tieši tāpat strādāja. Spriežot pēc tā, ka abi logi strādā precīzi vienādi, secināju, ka laikam tā jābūt (tipa, kaut kāds kinderzu protekšens ) , tak sirdsmieram labprāt gribētu dzirdēt apstiprinājumu.

Gunars_V 28.06.2005 11:39

Crash rakstīja:Tfu sajaucaat man galvu ... Nu laikam fiicha bija taa ka svina benciins sadegot rada daudz augstaaku temperatuuru un taadu termorezhiimu katalizators un lambada netur.... Un arii protaams visaadi noseedumi ar rodas..

Nē, vismaz cik man zināms, termorežīmā tur tas suns nav gan apraksts, bet gan tieši nosēdumos. Savukārt automašīnām, kuras no dzimšanas paredzētas lietošanai ar etilēto benzīnu, parasto, neetilēto benzīnu gan lietot varot, bet īsti labi tas nav, jo tas tetraetilsvins it kā pilda eļļošanas funkcijas vārstiem. Nu, attiecīgi automašīnām, kuras paredzētas lietošanai ar neetilēto benzīnu, esot mazliet cita materiāla vārsti... ceru, ka visu atminos pareizi.

Gunars_V 28.06.2005 10:55

Cik zinu, šur tur pie kapitālistiem, piemēram, Štatos, esot iespējams pat lielveikalos nopirkt baloniņu ar kondicionierim vajadzīgo gāzi un uzpildīt.

Gunars_V 28.06.2005 10:53

Viena no bijušajām draudzenēm mēģināja... nesanāca, un, par laimi benztanka darbinieks, pamanot, ka viņa tur izmisīgi cīnās ap bāku, pienāca klāt un šamo apgaismoja.

Master_D rakstīja:

mēģināji ieliet?

Gunars_V 28.06.2005 10:25

Bet, jā, kā jau pareizi te tiek teikts, arī benzīni ar tetraetilsvina aizvietotājiem nav lietojami ar katalizatoriem aprīkotiem vāģiem.

Tiesa gan, cik zinu, piemēram, "Statoil" tankos "sarkano" benzīnu (95K) nemaz nevarēja ieliet daudzos ar katalizatoru aprīkotos vāģos, jo šim benzīnam bija paredzēta pi$tole ar resnāku kakliņu, kura daudzu ar katalizatoru aprīkotu vāģu bākas caurumā nemaz negāja iekšā. Piemēram, Volvo 740 2.3T tika novērota šāda fīča.

Gunars_V 28.06.2005 10:19

Crash rakstīja:Gunar kluudies shim tieshi jaabrauc ar etileeto fueli tjipa bezsvina... iegaaziisi sarkano lambada uzdejos peedeejo deju...

Etilētais kā reizi ir tas "svina" benzīns - tobiš, satur tetraetilsvinu - tā ir piedeva oktānskaitļa palielināšanai. Reāli tetraetilsvinu, cik zinu, lielākoties pasaulē vairs nelieto dēļ tā vājprātīgā toksiskuma. Šobrīd tā dēvētie "sarkanie" benzīni, cik zinu satur tetraetilsvina aizvietotāju (dažām automašīnām konstruktīvi ir nepieciešams tas draņķis), ja atmiņa mani neviļ - kālija hlorīdu...

Gunars_V 27.06.2005 23:11

kaspx rakstīja: Iemesls varētu būt ka kaut kad braukts ar neetilētu degvielu (ir aizdomas, bet nav pierādījumu).

Hmm, nebūsi ko sajaucis? Kā reizi arī ar neetilētu degvielu tev ar konkrēto auto būtu jābrauc, savukārt no etilētas vai to aizvietojošas degvielas būtu jāizvairās kā no mēra...

Gunars_V 27.06.2005 15:24

Droši zini, ka automašīnai ir tikai viena lambda zonde??? Vienkārši, atminos, ka ir vairāki auto, kuriem ir divas lambda zondes, viena pirms, bet otra - pēc katalizatora. Un kaut kādi pēdējo izlaiduma gadu 240-tie arī, cik atminos, arī bija starp šādiem auto.

Gunars_V 20.06.2005 15:46

Es savukārt netā lasīju, ka lauzt nevajagot -pietiekot ar neliela caurumiņa izurbšanu, caur kuru tad kaut kā itin viegli varot dabūt vaļā. Un nākamais solis ir tāds, ka bardačoka slēdzis ir jānomaina uz slēdzi no VAZ 2105

Bet neko konkrētāk apstāstīt es nevaru, jo pašam man 850-nieka nav, un padomi tikai no netā lasītajiem.

Gantnieks rakstīja :Šitais ir smagāks gadījums - bīdiju uz leju cik speeka - nekā. Izlasīju netā, ka jāzāģē āķītis vai jālauž plastmasa... skarbi.

Varbūt kāds pateiktu kadā stāvoklī bardačoks ir atslēgts, kad šķirbiņa ir Vertikāli vai Horizontāli?

Gunars_V 20.06.2005 9:33

Nez kāpēc man arī visticamākais šķiet tieši tāds scenārijs. Nu bāc, ja jau reiz viņi tur sistēmā iepildīja to "krāsu" tad nu diez vai viņi bija tik lieli sliņķi, ka patiesi nepaskatījās, vai nekur nav sūce.

hammers rakstīja:Nezinu gan vai MM shoreiz pie vainas Tikpat labi vareeja buut, ka sisteema bez spiediena iekshaa veel bija normaala, MM to uzpildiija un paarbaudiija - viss OK bet pabraucot un pakratot muusu bedrainajos celjos tomeer peec tam radaas kaada mikroplaisa

Gunars_V 20.06.2005 9:32

Nez kāpēc man arī visticamākais šķiet tieši tāds scenārijs. Nu bāc, ja jau reiz viņi tur sistēmā iepildīja to "krāsu" tad nu diez vai viņi bija tik lieli sliņķi, ka patiesi nepaskatījās, vai nekur nav sūce.

hammers rakstīja:Nezinu gan vai MM shoreiz pie vainas Tikpat labi vareeja buut, ka sisteema bez spiediena iekshaa veel bija normaala, MM to uzpildiija un paarbaudiija - viss OK bet pabraucot un pakratot muusu bedrainajos celjos tomeer peec tam radaas kaada mikroplaisa

Gunars_V 19.06.2005 15:04

Nju, bet, galu galā, varbūt uz pārbaudes mirkli tiešām viss bija kārtībā??? Lietots auto ir lietots auto... ja visu neapskati ar lupu, tad nevari būt drošs, ka kāds mezgls nepateiks "čau".

tomz rakstīja:taax...

nopirkam 850... ar klimu bla bla bla...

MM uzpildija sistemu ar krasu lai parbauditu vai nekur nelaiz garam...

Tipa pirms pirksanas veica pilno diagnostiku utt.

Nu vot pateica ka viss kartiba kondishka strada utt...

Rezultac tagad pagajusas kadas paris nedelas - no gazes ne minas - caurs iztvaikotajs...

1) ka jus iesakat runat ar MM

2) vai kadam nav normals 850 klimas iztvaikotajs par pienemamaku cenu (orginalais 270 maksa)

Gunars_V 31.05.2005 9:14

Te gan es tev nepiekrītu. Nezinu par Volviķi, jo šim vēl neesmu klupis virsū ar uzgriežņatslēgām, bet ir vesela virkne ar daudzām it kā mazāk atbildīgām skrūvēm, kur tā dinamometriskā atslēga ir vajadzīga. Tipisks piemērs - mana vecā BMW motoreļļas noliešanas skrūve. Karteris ir alumīnija, bet skrūve - tērauda - un līdz ar to nākas pievilkt saudzīgi, tā kā vecu rokaspulksteni...diemžēl manam vāģim iepriekšējie saimnieki nebija uz to iespringuši, un kartera vītne bija aprauta... vot i nācās mudīties un čakarēties

Uudensputns rakstīja: Ar lētajiem instrumentiem diemžēl ir kā ar kā ar bitēm....,cita lieta,ja tai pašā latgalītē savācas padomijas ražojumus-ja izstiepjas vai salūzt uzreiz,mierīgi izmet,ja ne,tad kādu brīsniņu turēs....Patrāpās arī starp nezināmās izcelsmes ražojumiem izturīgi eksemplāri,bet te atbirums ir lielāks.

Pēc dinamometriskās atslēgas parasti rodas vajadzība tad,kad uznāk vēlme palūrēties motorā no iekšpuses ,citādi var iztikt.

Gunars_V 30.05.2005 13:40

Mana paša pieredze liecina, ka labiem instrumentiem un aprīkojumam tomēr ir ļoti, ļoti liela nozīme... pat viens pats normāls "tirkšķis" (vēlams ar dinamometru) var ietaupīt daudz laika, nervu, atdauzītu pirkstu, u.t.t. Tur jau tā lieta, ka tad, ja tev ir labi instrumenti un aprīkojumi, tad tā vairs NAV jāšanās.

Tas pats ir arī tad, ja salīdzina darbu ar bedri un ar pacēlāju, darbu ar hidraulisko presi un darbu ar kuvaldu un mātes vārdiem, u.t.t.

BTW, palīglīdzekļus gan joprojām, manuprāt vēl var atrast līdz acīm - kaut vai tajā pašā Latgalītē.

Aicene rakstīja:

Tev ir nepareiza domāšana Gunars_V . Pietiktu ar bedri garāžā un vinču pie griestiem , a tas kurš ir ar mieru pats jāties ar savu vāģi būs liela daļa savu štrumentu . Runa iet par kau kādu speciālo , kas vajadzīgs konkrētā vietā un konkrētai detaļai .Un to pašu bieži var pats uztaisīt ar nelielu izdomu un minimumu palīglīdzekļu , kurus mūsdienās atšķirībā no padomju laikiem ir stipri grūtāk un dārgāk dabūt . Tā kā ja pieiet šai lietai ar domu , ka ja nevar tā , kā grib , jāgrib tā kā var . Un nevajadzēs N-tonnas latu

Gunars_V 30.05.2005 10:33

Aicene rakstīja:Vispār ja Volvo klubam Rīgā būtu vieta kur var visas šitās lietas , kas vajadzīgas remontam . Nu lai var piebraukt un remontēt un nedomāt , ka kau kas pietrūkst , izņemot daļas protams , iestātos nedomājot A vispār ņemot vērā arī tavu Crash svaigo pieredzi , varbūt ir vērts padomāt . Cik var maksāt visādiem it kā šloseriem . Ja pats kaut ko ne tā iztaisīsi , pats vien būsi vainīgs

Pāris tūkstošus latus tam vajadzētu. Rēķini vien, ka lai varētu ievietot pacēlāju, vajag garāžu ar augstajiem griestiem, kas jau ir dārgāk, nekā standarta PSRS mietpilsoņa garāža, kurai griesti ar roku sasniedzami. Tad vēl pacēlājam vajag savus 400 - 1000 Ls, cik man zināms. Normālam instrumentu komplektam - vēl 1000 Ls... u.t.t.

Nez, moš toč jāķeras pie sava biznesiņa nr.2 veidošanas - Volvju service???

Gunars_V 25.05.2005 13:05

PIVS rakstīja:CRASH, AUTONETS u.c. !!!

Manam 850 katru vasaru AC nokrītas spiediens un freons jāpapildina. Nu ir pazudis cilvēks, kurš to darīja. Varbūt zināms kāds ar freona muciņu, kurš par mazu, bet godīgu samaksu to papildina ??? Varbūt vajag kādu AC diagnostiku un remontu, bet man gan visi saka, ka 1 x gadā uzpildīt ir lētāk un prātīgāk nekā pieiet šī procesa remontam.

Lūdzu komentārus, freona vīru koordinātes !!!

Kādas pazīmes ir spiediena kritumam? Man arī nezkāpēc šķiet, ka kondicionieris strādā ne tā, kā vajadzētu...

Gunars_V 22.05.2005 9:16

Gunars_V rakstījaadalīšos ar savu pieredzi, moš nākotnē kādam noder. Mūsa Motors, kā rādās, ir sakarīgs kantoris - iebraucot pie viņiem 6-dienas rītā ar savu nobloķēto maģi, viņi bez jebkādas samaksas prasīšanas man iedeva kodu. Tiesa gan, kods nederēja, jo, acīmredzot, maģis nomainīts, bet nu, tas jau cits stāsts.

Vēl piebildīšu, ka SIA Mikas, tie kuri ir BMW dīleri, par šādu pakalpojumu prasa Ls 20...

Gunars_V 22.05.2005 9:15

Padalīšos ar savu pieredzi, moš nākotnē kādam noder. Mūsa Motors, kā rādās, ir sakarīgs kantoris - iebraucot pie viņiem 6-dienas rītā ar savu nobloķēto maģi, viņi bez jebkādas samaksas prasīšanas man iedeva kodu. Tiesa gan, kods nederēja, jo, acīmredzot, maģis nomainīts, bet nu, tas jau cits stāsts.

Gunars_V 16.05.2005 11:57

Ok, apstīšos.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti