Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
asf 30.05.2007 13:29

Dzuba rakstīja: bākas vāciņu vajag,lai varētu aizvest uztaisīt atslēgu

ja ir centraa atsleega tad baakas vaacinjsh ver nebuut sleedzams!

asf 22.05.2007 15:40

peec noteiktaam piestarteeshanas(iedarbinaashanas) reizeem lampinja panelii vairs nedeg, kljuuda kompii saglabaajaas, veeljovairaak reaalais deffekts dezinformee kompi par degvielas maisijumu...

es kaadu meensi braucu ar deg/nedeg lampinju, kad nedega tad tukshgaitaa apgriezieni uzkaapa liidz 1100rpm un tajaa briidii atkal iedegaas lampa un nobreecaas bridinaajums...

braukt protams ar to visu var liidz tas paliek smagaakaa formaa - taa kaa man, saakumaa tikai lampa, veelaak uznaaca diivaini apgriezieni, tad arii nomainiiju...

asf 22.05.2007 12:00

nevienu stulbu jautajumu neredzu tikai stulbenju stulbas atbildes!

varat neturpinaat, vairs neko nevajag...

asf 22.05.2007 11:52

tomeer jefinji saaka savus idiotismus baarstiit...

asf 21.05.2007 13:10

forward28 rakstīja:

Cik es saprotu, tas tad devejs ir viens, un ja es zvanisu uz kadu veikalu nav jabut problemam to identeficet, vai ne? Nebus ta, ka tie ir kadi 2 vai 3? Sis te ir tiesi uz radiatora? (Tik daudz jautajumu lai pec tam nebut parsteigumu, ka ne to iesmereja...)

G62 ir viens! Vinjam ir chetri kontakti un vinjsh dod signaalu par motora dzeses shkjidruma temperatuuru uz vadiibas bloku! Ar sho raksturojumu mani saprata VW centraa. Shis NAV uz radiatora vai kautkur tur - shis ir antifriiza trubaa uzreiz aiz termostata. Manam auto tas ir "aiz" motora pie salona starpsienas ! Golfam motors laikam ir shkjeersaam tapeec taa vieta buus no motora pa labi vai pa kreisi (nezinu neesmu golfa motoru redzeejis).

Un gan jau ka ja sakariigs kantoris paardos tad varees samainiit ja netas buus nopirkts, bet ja tu pareizi izstaastiisi un tevi sapartiis tad iedos to kas vajadziigs.

Atviegloshu tev mekleeshanu - autofavoriitaa nav, gross auto arii nav, grosaa var pasuutiit = sucks, VW centraa ir, Volksauto cetra veikalaa arii tads staaveeja vitriinaa.

asf 21.05.2007 10:58

TIESHI tas pat kas man!

Jaamaina temperatuuras deveejs dzeseeshanas shkjidrumaa!

VW centraa pirku pa 17 ls + obligaati bliiviiti pa 50 sant. Nomainiiju pats bet pavisam viegli nebija.

Ja peerk, mosh, volksauto ir nedaudz leetaak...

Katraa zinjaa shitie temperatuuras deveeji ir kaut kaads braakjis bijis un visiem vinji pliist pa laidienam!

Vecie kas pliist ir melnaa korpusaa jaunie kas jaaliek ir zaljaa!

asf 17.05.2007 10:55

forward28 rakstīja:

...prasa 34 Ls... Kadi vel ir varianti?

tev ir portatiivais ar labu bateriju?

ja ir un pa dienu atbrauksi liidz centram - par velti nolasiishu kljuudas!

asf 17.05.2007 10:02

forward28 rakstīja:

A kur var nolasit kludu no vadibas bloka? Kads zin normalu vietu, teiksim ziepnikkalna-zolitude vai starp sim vietam (pats atrodos Ventspils iela) Ieprieks pateicos...

Volksauto uz juurmalas gatves! www.volksauto.lv

asf 17.05.2007 9:35

forward28 rakstīja: Sveiki visiem!

Masina nav veca. Nopirkta no salona 4 g. atpakal jauna. 2003. g nov. izlaidums.

Simbols - tipa dzinejs, dzeltena krasa. uz spidometra skalas.

Citu simptomu it ka neesmu pamaniis. Dinamika masinai palika tada pati. Dumi nenak... viss pa vecam.

Par to katalizatoru-zondu izlasiju instrukcija. Vienigais ka ta ir kopeja prieks benzinniekiem un dizeliem, tapec laikam kat-zonds ir pieminets. Kaut ka negribas pagaidam braukt servisa...Noplesis nepar ko, sapuderes smadzenes...utt

manam auto taa lampa iedegaas, jo teperatuuras deveejs bija nobeidzies! protams ir veel citi iemesli kad vinja deg.

preciizi pateikt to var tikai ja nolasa kljuudu no vadiibas bloka!

Kljuudu nolasiishanai nevajadzeetu buut daargai! 5ls buutu normali 10 daargi.

bez kljuud nolasiishanas taa buus tikai ziileeshana!

asf 17.05.2007 8:55

Kas taa ir par lampinju? Kaads tur ir simbols?

Kaada gada mashiina? Citi simptomi?

Un vispaar - TDI nav zondes vispaar, un katalizaators var pat nebuut mashiinaa un nekaada lampa nedegs! Vaina ir cita!

asf 15.05.2007 11:11

AFAIR Rihards +37129333374

asf 15.05.2007 10:13

Rihardu no Auto Union proveeji?

asf 03.05.2007 13:02

LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.

man nesen tieshi shitaa izgaaja! raustijaas un negaaja un beigaas dabuuju mainiit PD sprauslu... arii 03 gada pasaats! ja gribi siikaak aprunaaties - uzraksti uz listbox ieksh pro elvee!

shiten nekaada runaashana nesanaak, muljkjiibas vien - neko debiilaaku kaa nodrupusha vaarsta mala nebiju dzirdeejis!

asf 23.04.2007 9:20

Mremo rakstīja:

Napalms rakstīja: Es kaut kur lasīju, ka caur VAC-COM var visus šos uzstādījumus mainīt. '

Vēl info par Pasātiem var meklēt passat-b5.ru

Šodie pazvanīju uz wagen servisu - atbilde, bija, ka paziņojumu valodu var nomainīt pieslēdzot pie kompja, kas maksā Ls 10.

Paldies par infu!

ja tev ir portatiivais tad varu iedot vadu un nomainiisi pa 0 Ls

asf 10.04.2007 9:26

Jaabrauc ir tikai ieksh D un cauri!

Tas visos forumos ir neskaitaamas reizes apspriests!

Sleegaajot manupraat vairaak chakaree to kaarbu nekaa ja vinja uz briidi tiek nobremzeta!

asf 21.03.2007 9:54

mobilee cenas ir sakrukjiitas, neviens tikai peec mobiles nepeerk,

es nopirku divus gadus jaunaaku pasaatu ar nedaudz mazaaku komplektaaciju gan, bet pa 11000

LyNx8 rakstīja: Piekrītu, nav maz, bet nu pēc pāris mēnešiem, kuras pavadīju Pasātu cenu un komplektāciju pētījumos (gan mobile.de, gan citur), tad tāds puslīdz normāls auto, kas atbilda manām vēlmēm, tur iekš DE maksāja ap 10 - 10,8 tk EUR. Pieskaitam klāt transportēšanu, šķiet 11 - 11,5 vien sanāk. Tad nu es nepažēlojos, un labāk samaksāju (iespējams, pat 1 tk vairāk par vidusmēru), bet toties šim auto nav nevienas īpašības, kas manī taisītu skābu ģīmi (ja nu vienīgi ar lidojošu akmeni haubes purngala krāsojumā iedauzītu mazu robu, ko vajadzēs "apkopt"). Bija tā vērts!

Btw - ja kādam vajag uzticamu, patīkamu autovedēju no DE - varu ieteikt! Andrejs Rihters - prieks bija ar viņa firmu sadarboties!

asf 02.03.2007 14:01

urzuls rakstīja: Sveiki,

Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.

www.audi-style.lv

asf 26.02.2007 15:44

Rudiz rakstīja:

anonimikis rakstīja: pēc likuma laikam 45 dienas

un vispār kaut kur ir aizliegts stāvēt ezera vidū ar opeli ?

Ja nemaldos, tad ir aizliegts uzbraukt

maldies, pa aizsalushu ezeru braukt driigst, ja vien pashavldiiba nav uzlikusi kaadu aizliegumu, vai arii uudenstilpne ir privaatiipashums.

asf 21.02.2007 16:22

liela breeka, maza villa!

asf 14.02.2007 11:53

Napalms rakstīja:

asf rakstīja:

Jaa, taa ir taisniiba, A4 ir MAZAAKS par passatu, gan salons gan citi izmēri. Ja meera tad sanaak ka a4 ir bishiit mazaaks par pasaatu

Nesajūti pretrunas pašam ar sevi?

Par ko es visu laiku runāju?

tu visulaiku runaa par to, ka pasaats ir gandriiz taspats kas a6, kaa tas faktiski nav, jo peec konstrukcijas tas ir a4, un peec izmeeriem nav neviens ne otrs.

asf 14.02.2007 11:46

putraims rakstīja: Man ir priekšlikums - davaj samēramies. Pa īstam, ar metra mēru. Man ir 10 metrīga rulete.

Pasāts vienmēr ir bijis uz 80/A4 bāzes. Bet par salona izmēriem - vajag pamērīties, jo man arī tīri subjektīvi pasāta aizmugurē ir ērtāk nekā audī.

Jaa, taa ir taisniiba, A4 ir MAZAAKS par passatu, gan salons gan citi izmēri. Ja meera tad sanaak ka a4 ir bishiit mazaaks par pasaatu, kursh savukaart ir bishiit mazaaks par a6.

asf 14.02.2007 11:43

Napalms rakstīja:

Tas man nebija zināms.

Toties man iz paša subjektīvās pieredzes ir zināms tas, ka B5 un A100/A6 izmēros gan iekšpusē gan ārpusē ir visai līdzīgi.

Vados no tā ko redzu, nevis no tā ko izroku internetā, dižais speciālist

atsauce uz interneta avotu shobriid ir izmantota lai tev buutu vieglaak pasham paarbaudiit faktus! man pasham nevajag internetu, lai uzzinaatu shaadu informaaciju! un par tavu aprobezhotiibu liecina tas, ka tu pat vispaarzinaama fakta priekshaa pastaavi uz savu taisniibu atsaucoties uz savu veerteeshanas speeju (shaadi padarot sevi veel stulbaaku)!

asf 14.02.2007 11:29

Napalms rakstīja:

asf rakstīja:

Napalms rakstīja:

Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri

Ko tu ar to gribi teikt?

To, ka Passat bračka no audi gala ir A6 nevis A4

Kaarteejais paargudrais spameris! ja nesajeedz tad nemuldi!

#

Indeed, the first Passat was developed directly from the Audi 80/Fox and the two still share the same platform

#

#

The Passat was Wheels magazine's Car of the Year for 1974 and its sister model Audi 80 was nominated car of the year by the European motor press a year earlier.

#

#

also used in the Audi 80—longitudinally mounted with front-wheel drive

#

#

It was significant in that it returned to sharing a platform with an Audi (the Mark I Audi A4 from 1994), again using the classic "overhung" longitudinally mounted engine with front-wheel drive.

#

The B5 Passat shared its platform with the Audi A4.

#

In fact, the quality of the Passat was on a par with its sister Audi A4 and it undoubtedly took some sales from its more costly premium in-house rival.

#

he current Passat, although stylistically more sophisticated, has displayed lower build quality than the previous version in order to avoid direct competition with its Audi cousins.

#

Avots- wikipedia

asf 14.02.2007 9:32

Napalms rakstīja:

Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri

Ko tu ar to gribi teikt?

asf 14.02.2007 8:58

Napalms rakstīja:

asf rakstīja: Fakti:

Pasaats ir vairaak A4 analogs.

Ko vēl ne?

Jaa, tieshi to, jaa!

Pasaats protams ir lielaaks par A4, bet VW koncerns vienmeer ir uzveeris ka shie auto ir viena liimenja. Piemeers ir tam ka B6 pasaatam tika smazinaata salona apdares kavlitaate, lai A4 kljuutu paaraaks, jo ieprieksheejaa modelja ietvaros Passats saaka uzvareet audi un tas bija pret pashu razhotaaju plaaniem!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti