googoo rakstīja:
Crash rakstīja:Kruizkontrole shancee taa - ieskrienies liidz savam veelamajam aatrumam - kruizkontroles sleedziitim jaabuut uz ON un nospiezham podzinju +, tad jamais piefiksee un uztur to aatrumu. Katrs piespiediens uz + vai - izmaina aatrumu par 2,5 kmh. Kruizkontrole automaatiski izsleedzas ja tiek nospiests jebkursh no pedaaljiem, ja grib atjaunot uzstaadiito aatrumu tad pavelkam sleedziiti uz RESUME staavokli un atlaizham. viss
jebkuru no pedāļiem vai arī gāzi????
btw uz RESUME kaut kāda aizture - man sāk celt pēc kādām 3 sekundēm!!! par tiem 2.5 km/h ar nepiekritīšu, manam izstās ir 0.25 km/h tb cik ilgi turu + piespiestu, līdz tādam ātrumam ceļ, aber atlaižu - i tieši tai ātrumā ar paliek - nekādi +/- 2.5
bet ne pa to i stāsc
manam ideālajam 850ajam (2 gadus braucu neko nedarīju i tik tehniskās smuki uz 0 izāju) sākusi staigāt šarene (lodveida balts) - nu gribas jau savest kārtībā... servī, kur skādi konstatēja, pateica, ka šamā mainās tikai kopā ar kaukādu plauktu (???) i tas prieks velk uz 150 ls!!!
TRUE or FALSE????
kruizkontrole taa straadaa rezume ar iesleedzaas peec kaadaam sekundeem..
Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.
DAGS rakstīja:
Aicene rakstīja: Viens ir ko tu Dags saki , a otrs kāda reāli ir kvalitāte vienā vai otrā vietā. Nu tas ir atsauksmes gribu dzirdēt.
Man 940 taisija Jelgavas ielā un tphu,tphu,tphu nospļaujos pār kreiso plecu,pēc 30k vēl nav nekādu problēmu.
Jelgavas ielaa ir palicis daargaak restaureet , es aizvedu jau nonjemtu reiku - sanaaca 60Ls laikam ar nonjemshanu buus kaadi 90Ls