MrSvensons rakstīja:Arnij - man viens jautājiens Tev. Tu tā reiz ieminējies, ka labprāt paķēpātos ar lietām, kur citi galā netiek Vai vari uzmest profesionālu aci 940 aizmugurējai piekarei un vismaz konstatēt kas tur tik pretīgi grab? Tas nu točna ir kaut kas tāds, ko neviens nav varējis atkost. Savulaik palūdzu uzmest aci gan MM, gan vēl pāris vietās - viss ir izraustīts, viss esot OK.
Bet GRAB!
Ja Tev izdosies - no manis konjaks kā likc! Ko teiksi?
Noteikti grab bagahnieka vaaks vai nummura plaaksne Vai zapaska atskruuveejusies un leekaa
Aicene rakstīja: Tikai infai, nomet to HC nost un tu dabūsi analogus bez probzām. Jo tas MC ir konkrētā ražotāja kods nevis mikrenes. Un dabūt var Salvats un Tevalo. Salvatā maksā 30 santīmus
U bljin pareizi par to kodu , neesmu veel apradis ar tiem jaunajiem kodioem kaadreiz krievu laikaa bija skaidrs visas ruupniicas razhoja un ar standartizeetiem nosaukumiem. tagad karina klaat katrs ko grib...
sheemas zinu , vienreiz jau esmu peetiijis un shitaas mikrenes - mc74hct14 argusaa arnebija. A speciaalo mikreni gribu dabuut taapeec ka ar esošo adapteri konekcija taimautojas, aizdomas ka parastaas ieejas sheemas nevar notureet signaala liimeni.. bet veel jaapapeeta.
Bambalans rakstījaveikini! Varbut kads nojaus kur meklejama vaina ka 850 automatam neiesledzas Winter rezims. Sledzi parbaudiju - liekas ok. ( Varbut kads var ieteikt sakarigu servisu saja joma (nu es te nedomaju MM, smerli un kantora ielu).
Godiigi sakot tas winter rezhiims naf vajadziigs, auto tajaa kustaas kaa taada gruusna govs... uzsaak ar tresho un tad uz ceturto...
Nu ir taa ka speciaalajaam mikreneem var pielikt klaat arii L - line. Kas mani ar pashlaik incee uz LN1 to L līniju nepieliksi, taapeec taf=gad ar skatos peec praatiiga KL - line adaptera sheemas, vai labaak KKL-line adaptera sheemas.
OBD konektorus Argusaa toch nevar dabuut, latgaliitee gan neesmu bijis bet nu izskataas ka tur ar ne paaraak. A iekš vācu ebaja jamie maksaa kaadus 10EUR kas ar visu suutiishanu noteikti paarveertiisies kaados 10Ls...
Tai otrai sheemai Argusaa visas detaljas dabuut var. A speciālo mikreņu tur naf un arī uz pasuutiishanu shamie teica ka diezvai. Spec mikrenes priekš ISO KL-line ir - MC33199, Si9243EY, L9637D. Vēl r protams saprogrammeetie PICi - tjipa ELM323... kaut gan krievu saitos staasta ka ELMs ar eiropieshu auto ne paaraak labi saprotaas...
Buutiibaa OBD 2 darbojas izmantojot dažādus protokolus un līnijas. Priekš Volvo līdz 2000 gadam aktuāli ir ISO 9141, pēc CAN. ISO protokols izmanto pārsvrā K-line, bet izskatās ka iekš volvo tiek izmantots arī L-line. To veel papeetiišu
RE-VO rakstīja:Varat jau tur ko konstruēt, bet tas viss ir tikai tadai primitivai diegnostikai. Nopitnākai darbībai ar to neies cauri, ražotājs arī nav muļķis, tas tik vienkarsi nelaus visas darbibas veikt. Var arī beigties ar papravakiem izdevumiem......
Ja ir AZARTS, tad uz priekšu.
OBD2 ir apstiprinaats kopeejs standarts, ja razhotaajs izmanto Motronic degvielas iesmidzes sisteemu vinjam lielas izveeles naf. Un taapeec ir iespeeja izveidot universaalus riikus ar ko var piesleegties mashiinas kompim. Buutibaa tur nekas vairaak par impulsu-koda modulaaciju naf un atkariibaa no protokola tipa taa ir savaadaakaa veidaa. Taa kaa ja pacs apjeedz ko dari tad nekaada riska naf...
kaspx rakstīja:Mozj kāds zin iemeslu par lambdas lampeli 850 dīzelim ('96), iedegas uz šosejas kad apgriezieni lielāki, nedeg pielsētā. Dažreiz iedegas aukstam dzinējam arī tukšgaitā. Lielas šaizes gaidāmas?
Lambda zondes lampas iedekshanaas var indiceet vismaz ap kaadiem 100 dazhaadiem defektiem. Visvienkaarshaak ir piesleegties pie kompja un nolasiit kodus un noskaidrot kas tas ir par defektu. Tas var buut gan nepareizs degmaisiijums tukshgaitaa gan arii sprieguma samazinaajums...
Juze rakstījaaldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.
Pag pag tur jaaskataas kaarba ta it kaa viena bet atskjiraas paarnesumu skaitlji. Buutiibaa taa arii ir ka peec nosaukumiem ir taas divas kaarbas kuraam atshkjiraas tikai pirmo divu robu un atpakaljgaitas attieciibas, Bet ir veel taads joks kaa gala paarnesums tad tur tas ir atkariiga no motora un tie L kaarbai ir triis varianti ....4,45:1, 4:1, 3,77:1
Motors jums ir B5244S2, ja gads pareizs tad sajuuga komplekta nummurs ir 272449 un izspiedeejgultnis/cilindrs 8667661. Tas kas ir no aftermarketa sajuuga komplektiem tad jeega ir skatiities uz Sachs un LUK izstraadaajumiem, jo praktiski tie pashi buus arii japirksiet orgjinaalo Volvo izstraadaajumu. Bet arii vajag paintereseeties kaadas cenas ir ieksh MM jo man bija taa ka turbiiniekam sajuuga komplekts ieksh MM(ar kluba atlaidi) sanaaca leetaak nekaa LUK ar labu atlaidi....
ivka rakstīja:Varbūt kāds ir saskāries. 850 sedanam aizmugurē kad pašūpo autiņu ir tāds paskaļš metālisks klikšķis kaut kur no piekares, pie tam nevar saprast, no kurienes viņš īsti nāk - no augšas, no apakšas.. Kreisajā pusē tas viss notiek. Visi sailenti ir tipa kārtībā, atsperes veselas.. Meistari groza galvu un ar lomiku neko nodiagnosticēt nevar. Tiesa gan amīšu augšu neviens nav skatījies.. Laikam jau nevarētu būt, ka pats amītis tādu skaņu taisa, ne? Tas tā - jautājums pirms es esmu aizdevies uz MM Ā un vēl ir braucot uz nelīdzenumiem neliela graboņa - arī no pakaļas, un uz ausi šķiet ka kaut kur no aizmugurējo tumbu rajona. Pačekoju ka nekas tur neļurgājas - atliek laikam tikai amīšu augšas....?
man liekas ka zinu kur joks paskaties vai taa vieta kur stiprinaas atspere klaat pie pakaljaajaa tilta ir kaartiigi pievilkta. Vobshem tur atspere apakshaa pieskruuceejas ar taadu luelu shabu kurai skruuve piemetinaata. un kad tur palauzhas valjaa tad taa pati shaiba neganti grab un arii atspere nedaudz staigaa.
Man tas paraadiijaas peec atsperu nomainjas kad meistars nepievilka normaali to uzgriezni...
Taa nu uzlodeeju paaris obd adapterus, viens taa kaa sheit: www.rcboat.ru/... a otrs nedauc savaadaaks - sarezgjiitaaks jau ar RS232 transiiveri un normaalaaku kompanatoru ieejaa - www.autopribor.ru/... . Vobshem pirmais neaizgaaja un nosvila uzreiz a otrs saaka straadaat, straadaa korekti, kodus nolasiit var un nodzeest arii, tikai kaut kaa paaraak biezhi taimautojas. Jaapaskaataas mosh latgaliitee kaut kur izrakshu spaciaalaas ISO interfeisa mikrenes. Tad varees uzlodeet korektaaku adapteri. Veel jaameegjina atrast volvo obd shtepselja pilno apraxtu, jo izskataas ka tur tiek izmantoti razhotaajam rezerveetie kontakti....
ozmosis rakstīja:Ir doma iegādāties VOLVO 850 TDI universāli. Vai kāds speciālists vai īpašnieks var pakomentēt šā konkrētā modeļa plusus, mīnusus, raksturīgākos defektus u.t.t.
Domaaju ka motors ir jaanotestee kaartiigi. Piekare kaa likums neprasa tik lielus kapitaalieguldiijumus kaa dzineejs. A par piekares iipatniibaam shajaa pashaa topikaa vari salasiites
Ir pieejamas divas ziemas riepas 205/55/R16 Michelin MaxiICE, prokjis normaals ~5 mm, cena simboliska 15Ls - vai labaakais piedaavaajums. Savādāk izmetīšu un neteikšu kur
Ir pieejamas divas ziemas riepas 205/55/R16 Michelin MaxiICE, prokjis normaals ~5 mm, cena simboliska 15Ls - vai labaakais piedaavaajums. Savādāk izmetīšu un neteikšu kur
Flints rakstīja:Kā var "nepareizi nocentrēt"? Tur viss uz tapiņām , skrūvēm un vārpstas centrējas.Ja krustiņus pats maina un nejēdz, tad var sataisīt ziepes, bet pašā sajūgā???
Problēma ir arii tur ka ljoti biezhi Volvim kardāns balansējas ar dažāda garuma skrūvju palīdzību, un ja nonjemot kardaana staavoklis pret kārbu un reduktoru nav atzīmēts tad ir samērā viegli arii disbalansēt kardānu un tad ar vibrācija parādīsies....
RE-VO rakstījaavam VECAJAM 300ajam mocos ar kardāna vibrāciju, pēc tā maiņas. Domāju ka likam vajadzēja mainīt ar visu kurvi???? Vēl arī drausmīgi smagi spiežas sajūgs.....?
Taa laikam raadaas ka vajadzeeja kurvi ar nomainiit...
Tieshi otraadi lētie GPs ir tādi kurus var pieslēgt tikai datoram, jo tur ir tikai vajadziigs uztveereejs un paarveidotaajs uz USB, a tie kas ir lietojami arii stan alone, ir daargaaki un tad jau cenas variee no fiichaam, cik kartes var iebāzt, cik citu labumu. Dažādām vajadzībām dažādi GPS. Es piemēram lietoju haicom GPS uz CF portu ar pocket PC un caur Ozi Exploreri peetu kartes. Uz PPC ir arii citi daudz softi.
A tādi ar displeju ir labi tad kad vēl pa mežu staigā, tad tikai uzkar kaklē un p'eti kur atrodies, jo pārsvarā tie ir ūdensnecaurlaidīgi un triecienizturīgi arī. Pie tam no šiem Garmin lētie GPS ir izturīgāki par Magelāniem.
Gvido28 rakstījaajūgs&Co nepārprotami uzprasās > biku pagaidīs. Cīņai gatavs, bet nebija ieplānots.
Šodien parādījās kārtējais jaunums > centrālā grib streiku pieteik.
Jautājums jau laikam Crash > cik liela iespējamība, ka no 4 gadu nelietošanas(mazlietošanas) varētu būt izbeidzies kāds motorītis. Ar kontaktiem būtu viss skaidrs - no viena stūra visi jātīra un jāpārbauda. Taps darīts apvienošanas kārtībā.
Izvērtējot "instalācijas" redzamo daļu, pieļauju, ka tajā lauciņā varēs visu ziemu rakāties un rakāties.
Nu ja jamais ir bijis visu laiku sausumaa un nomaalaa temperatuuraa tad nu nekam notikt nevajadzeetu, a ja savaadaak tad iespejamiiba ir krietni liela
MrSvensons rakstīja:Arnij - man viens jautājiens Tev. Tu tā reiz ieminējies, ka labprāt paķēpātos ar lietām, kur citi galā netiek Vai vari uzmest profesionālu aci 940 aizmugurējai piekarei un vismaz konstatēt kas tur tik pretīgi grab? Tas nu točna ir kaut kas tāds, ko neviens nav varējis atkost. Savulaik palūdzu uzmest aci gan MM, gan vēl pāris vietās - viss ir izraustīts, viss esot OK.
Bet GRAB!
Ja Tev izdosies - no manis konjaks kā likc! Ko teiksi?
Noteikti grab bagahnieka vaaks vai nummura plaaksne Vai zapaska atskruuveejusies un leekaa