Pastāv arī aizdoma ka izmantojot normaalu OBD adapteri sanāktu to sajuugt ar VADIS un ieguut sameeraa pilniigu diagnostiku ..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pastāv arī aizdoma ka izmantojot normaalu OBD adapteri sanāktu to sajuugt ar VADIS un ieguut sameeraa pilniigu diagnostiku ..
vissvienalga rakstīja:
Crash rakstīja:Universālais ODB II adapteris uz USB un veel disks ar softiem liidzi maksaa ~60EUR plus suutiishana ~10EUR
Peec kaada laika taisos sef iepirkt
kur tas?
ebay.de
Aicene rakstīja: Ieej pēc šitā linka un pats apskaties Crash: www.rcboat.ru/...
Ar to softu kas tur ir cik sapratu var visu ko vajag izdarīt.
šito shēmu es zinu, vien problēma ir tā ka jamais ir uz rs232 tobish seriaalo portu, a sen jau vairs nav normaalu laptopu ar seriālo, līdz ar to vajag to visu adapt'et uz USB, nekas jau sarezgjiits naf, bet ar gatavām shēmām neviens nedalās. A ar taam kuraam dalaas tur ir jaapeerk PIC mikrenes kas saprogrameetas kaa vajag. Ar shito adapteri tu vereesi nolasiit un n odzeest kodus. A ja tu gribeesi skatiit online info, par lambda staavokli, sprauslu laikiem apgriezieniem un temperatuuraam tad shitas nederees, jo tam ir vajadziiga neliela dzelzhu dalja.
Pie tam normaalu obd shtekeri maksaas ar labi. taa kaa nedaudz izdeviigaak tomeer ir uzreiz nopirkt straadaajoshu versiju.
Aa un sheemaa ir kljuuda(ja taisaties lodeet) K-Line naak pa septiito kontaktu...
Aicene rakstīja: Vispār tas iepriekšējais ir advancētais variants. Bet vispār pietiek arī ar elementāru paštaisītu, kurā ietilpst pieslēgums barošanai , gaismasdiode, rezistors un slēdzītis bez fiksācijas. Izdrukā no ineta paskaidrojumu kas kādā secībā jādara, kodu atšifrējumus un viss, darbojies. Paskaidrojumus var dabūt šeit: www.rcboat.ru/...
Nu bet ar to tu nenoresetosi kodus neapskatiisies degvielas adaptaacijas, un citas svariigas lietas arii neredzeesi.
Universālais ODB II adapteris uz USB un veel disks ar softiem liidzi maksaa ~60EUR plus suutiishana ~10EUR
Peec kaada laika taisos sef iepirkt
Flints rakstīja:Vēl jau ir elektronisks bloks , tikai 850 nezinu kur .
tas palielaakais relejs droshinaataaju blokaa arii ir tas elektronikas bloks
Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!
Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.
Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.
Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.
ivka rakstīja:
Rudais rakstīja:Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h.
Efekts analoģisks ilgstoši pedālim grīdā?
Tieshi taa ka nospiezh resume tad jamais iemin griidaa liidz sasniedz vajadziigo aatrumu. automaatam izjuutas ir forshas, jo parasti tiek maukts liidz kikdaunam
mx_black rakstījaaits ir ok, tikai mani interesee taada lieta (kas tur nav apraxtiita): ir pieejams nograuts 850 10V. Man ir veelme no shii exemplaara nonjemt kruiizkontroli un uzmonteet uz sava 20V. Kaads ir kaadreiz kko taadu dariijis? Ir varianti, kaa to izdariit?
Tjipa taa pie gaazes pedaalja ir speciaals vakumbundulis un pie bremzhu un sajuuga pedaalja veela papildus sleedzhi, verkji. paluuri, sajaukt naf iespeejams. Tad droshinaataaju blokaa ir palielaaks relejs, un sleedzis uz pagriezienu klokja. Aa un veel ir vakumsuuknis. nu attieciigi jaanjem nost visi vadi kas ar to saistiiti.
Kaatraa zinjaa neizskataas nekas sarezgjiits domaaju ka pa vienaam briivdienaam to visu var izveikt
reku daudz kas par 850taa remontu, diagnostiku utt, noderiigs saits
markuz rakstījaērku 2 volvo 940 dzelzs diskus uz 15 collām. Ja nu kas aizķēries kādam tad PM vai uz batis.martins@ml.lv
Apskatieties ieksh www.riepuserviss.lv
googoo rakstīja:man ar savākusies virkne jautājumu - pārsvarā gan att. uz ventilāciju:
1. mežonīgi svīst ciet logi. braucu viens, bet sajūta it kā vestu 5 pohainus tēviņus ar drausmīgu peregaru. aizmugurē logi aš balti paliek. cilvēki te ieminējās, ka jāmaina salona gaisa filtrs - tā varētu būt? ja, jā, ta kur šo meklēt?
2. volvim (vagonam) pie aizmugurējā loga ir gaisa restes - experimentēju ar visādiem settingiem - nu nepūš tur neko. klusums. kā pie partizāniem... nez, kas par štelli?
3. volvim ir klimatkontrole. attiecīgi priekšā ir 2 temperatūras regulētāji. pēc manas saprašanas - katrs savai pusei. tb vadītājam i zaķim, kas sēd blakus. grozu blakussēdētājas ripu no 16 līdz HOT un atpakaļ. nekādu izmaiņu. pagrozu savu (šofera) ripu - temperatūra mainās abās pusēs... WTF? kam ta tas otrs kloķis? jebšu kāds kaut ko ir noīsinājis, salaidis pa tiešo?
ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?
jau iepriekš mega liels paļdies
1. Logi parasti sviist ciet aiz taa ka iekshaa ir palielinaats mitrums, tam vareetu buut vairaaki iemesli, kaadi paklaajinji ir nemeeraa slapji, salona filtrs ir totaali ciet un pie tam veel slapjsh, kondjiskas gaazes neesamiiba...utt.
2 Pie aizmugureejo stiklu resteem aiss nekad piespiedu kaartaa nenaaks tur taa ventilaacija notiek pashpluusmaa
3. Taas klimatkontroles iipatniibas ir taadas, ka regulatori ir divi bet motors ta viens, taapeec primaarais ir shofera regulators, peec taa ar njem to puushanas stiprumu a zakjim tik regulee zhaluuzijas atveerumu cik karsta/auksta puust zakjim
4. Iespeejams ka dzineeja skaloshana shoreiz bija domaata dzineeja dzeseeshanas sisteemas skaloshana. Es nedomaaju ka no netiiras sisteemas palielinaasies degvielas pateerinjsh, driizaak gan dzineeja temperatuura.
A taa dzineeja iekshas un apdegumu nonjemshana notiek tikai izjaucot dzineeju
wiests rakstīja:Es a gribeetu zinaat kur atrodas tas salona filtrs :}
uzraksti searchaa salona filtrs un tradiisi postu kur to esmu rakstiijis
VGVG rakstījaiemžēl iekš MM 30.- LVL gabala, šodien zvanīju....
Tad i palikushi tikai daargie pirms kaada laika bija arii leetie....
ivka rakstīja:Ulbrokā nav komplekta
Nu parasti ja vinjiem paluudz tad jamie sagaadaa... Es pie vinjiem savulaik difus komplektus esmu pircis...tad it kaabija uz vietas, bet ir ar teikushi ka jaapagaida...
VGVG rakstīja:Mekleju Volvo orģinālos kalpakus dzelzs diskiem uz 15 collām. T:9221801
Ieksh MM pa 8Ls gab
ivka rakstīja:Vai gadījumā kādam nav lieki (vai zināms kur dabūt un aptuvens ceņņiks) dzelzs diski priekš 850-tā?
Skaties ieksh www.riepuserviss.lv tur lietoti, bet labi maxaa 12Ls gab...
Crash rakstīja:
VGVG rakstīja:Manā īpašumā nonācis 1997g V70 ar daudz ekstrām, tai skaitā navigaciju, kurā atrodas kautkāds disks ar Beļģijas karti. Jautājums speciem, kur lai iepērk kadus diskus priekš LR un ES ???
Prieksh LR kartes nebuus, bet citu ES valstu karshu diski ir dabuujami, nopumpeejami no ineta...
reku iespējams tos diskus iepirkt
markuz rakstīja:Edzulis un ko var mierīgi pasēdēt sausajā tualetē un papļūtīt tur... tas pats arī atiecas uz pārējiem - jautājums bij par tēmu, tātad nu pēc aizrādījumiem lielajiem, ceru arī ko pa tēmu atbildes veidā sagaidīt...
Palūries ieksh www.plazabaltic.lv tur jamie SCT filtrus tirgo it kaa normaali filtri par dosjas cenu
Crash rakstīja:Ir pieejamas divas ziemas riepas 205/55/R16 Michelin MaxiICE, prokjis normaals ~5 -6mm
ja ir interese raxtiet
Ar joprojaam pieejamas cena simboliska 15Ls par abaam
Crash rakstīja:Lietie diski Zakspeed, ar 10 shauriem spiekjiem. Parametri 5x112/66 7,5/Jx16H2. der ford scorpio liidz 95 gadam un kaut kaadiem Mershiem. Diski normaalaa staavoklii sisti un lociiti nav. cena 160Ls par visiem chetriem.
9264924
P.S. Ja ir interese kaadu bildi ar varu aizsūtīt
p.p.s. virsuu staav kaut kaadas italju firmas riepas virsuu tolji pirelli tolji liselli
Joprojaam pieejami cena runaajuma...
markuz rakstīja:Hmm vajadzība sekojoša - vajag maģīša pāreju 960ajam (jaunajam) no 2 Din uz parasto.... ir kādam aizķēries, vai arī kāds zin, kur par sakarīgām naudiņām var jamo dabūt??
Man liekas ka jamam nevag paareju, tas 1din magjis ieliekas iekshaa un aukshaa vai apukshaa var ielikt kaadu kastiiti mantaam....
Dieselim viens no galvenajiem parametriem uz ko buutu jaaskataas ir kompresija, buutiibaa peerkot dieseli taair jaanomeera, taa patrasti ir kaadas 2x augstaaka nekaa benciiniekam un arii jaabuut aptuveni vinaadai pa cilindriem(benciiniekam protams liidziigi:) To vai ir vai nav kompresijas sajutiisi ziemaa peec taa kaa shkjiljaas mators, ja uzsildot sveces viss ir oki un mators pielec tad arii mators ir ok, a ja nelec tad ir tuudi...
VGVG rakstīja:Manā īpašumā nonācis 1997g V70 ar daudz ekstrām, tai skaitā navigaciju, kurā atrodas kautkāds disks ar Beļģijas karti. Jautājums speciem, kur lai iepērk kadus diskus priekš LR un ES ???
Prieksh LR kartes nebuus, bet citu ES valstu karshu diski ir dabuujami, nopumpeejami no ineta...
Aicene rakstīja: To Crash
Varu padalīties, man ir RS232 to USB shēma un programma priekš PIC, arī draiveri. Nieka 4 Mb , varu aizsūtīt. Detaļas kau kur ap 5Ls. Sajūdz kopā ar to OBD , nu vienā shēmā, un rullē.
Vispār tā PIC padarīšana ir dikti incanta, var piemēra pēc, ja proti programmēt uztaisīt tādu signalizāciju , ka neviens zaglis neatkodīs. Da i ne tikai to, visu ko gribi var uztaisīt.
suuti tik shu uz crash_override@inbox.lv , cics jautaajums a PIC programmeris tef ir?