iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 13.07.2010 17:29

Nu man par šo jau ar rēka nāk, nav jau laiki kad ar "Gazonu" braukāja. OK nu ja tur kāda caurule "pārsprāgusi" utml. - nu to vēl var k-ko šoperi izdarītm, pabaxtīt aķi ģeneratoru "sakratīt", bet kaut ko vairāk - apdrisīs kuli.

WALA 13.07.2010 17:25

Jautājums ko nozīme tas tavs teikums - tip tu pats to eļļu izlēji dzeses šķidrumā, jeb tas tāds kā motora defekts (blīve, galva vai kas cits).

Nepatikšanas jau tev būs ne jau eļļas dēļ, bet gan dēļ tā no kurienes tev tā eļļa tajā dzeses šķidrumā ir nonākusi !!!

Ja tā ir plaisa motorā - pa lielam motora minēto daļu var izmest ( ir gan vietas kur metina un dara visu ko vajag, bet nu nezinu kā tas ilgtermiņa kalpo), ja blīve - tad sāpe mazāka bet tā ir jāmaina līdz ar eļļu un arī dzeses šķidrumu utt.

JO principā tas ir tikai laika jautājums kad dzeses šķidrums sāks nonākt eļļā ...

WALA 13.07.2010 12:46

Vienīgi es ceru ka šitās gudrības par bremzēšanu ar ātrumiem un motoru nesalasās kādi automātisko kārbu lietotāji, jo viņiem rīcība ir stipri ierobežota + daudz vairāk jāpiedomā pie gāzes pedāļa ( lai vispār kaut ko varētu izdarīt), izņemot īpašus gadījumus kā piem. dažam Mersim ar "atgriezenisko" kontūru, vai robotizētās kārbas.

WALA 12.07.2010 18:09

uupis rakstīja:

Va ta Zivtele par to domāja kad pierakstīja pie 0,5 promilēm tiesības uz gadu nost…

Pie kam statistika pa Jāņiem bija baisā, bet neviens jau nepateica cik noķēra autostūrētājus šmigā un cik velobraucējus ( )…

Nē nu tas tikai ir kārtējais apliecinājums ka labi zināmajam "Kādam" nav elementāru matemātikas zināšanu

WALA 12.07.2010 18:07

brmbrmm rakstīja:

Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi

Man viens paziņa ar 80-to gadu Subaru bez bremzēm, tikai ar roceni (šim bija uzpriekšējiem ratiem) nobrauca pāris mēnešus... Tas gan pa mazpilsētu/laukiem.

Ja runā par to ka saprātīgs indivīds mācēs apturēt arī auto kuram nav bremžu kā tādu - nav runa, tikai jāņem vērā ka bez bremzēm nevar apstāties kritiskos brīžos, un pie mūsdienu satiksmes un "izlēcēju" līmeņa tas rada nopietnu bīstamību.

Es arī esmu braucis ziemā ne nu gluži bez bremzēm bet bez rocenes un vienam ratam ar nobloķetu cilindrīti, jo rocene bija ieēdusies un bremžu loku uzlikas "nocepa" nost un noķīlēja ratu. Siguldā nobloķēja cilindrīti un tā diezgan mierīgi tika pieveikti vēl 500+ km (Sigulda > Madona > Rīga) pirms atdevu Amservā tikt galā ar roceni un lokiem. Un nekas pat esktremi bremzējot izvairoties no visādām pastulbām lapsām nekas traģisks utml. tajā nebija.

WALA 12.07.2010 17:53

uupis rakstīja: Privātie fotoradari arī nesīs savu labumu – kāposts ta jāpelna…

Domāju ka pēc pirmā gada Zivtelis sāks klaigāt ka sodus par ātrumu vajag bargākus un par +1 atņemt tiesības uz gadu… …bet par +10 (tas taču ir bīstami) uz 3 gadiem…

Pag tas nelīmējas kopā - ja nebūs pārkāpēju (tehniski taču atņemot tiesības braucēju būs mazāk) tad nevarēs neko iekasēt !!!

WALA 12.07.2010 17:20

Yetti rakstīja: Ideja pati par sevi nav slikta, kāds tik būs izpildījums...

gan UK, gan DE CēPists par pseido "sporta" izpūtēju vai "sēdinātu" (nozāģējot atsperes) auto, uz sitiena noceļ no trases... par plikām vai neatbilstošām riepām un pilošu eļļu nemaz nerunājot...

Jautājums ko nozīmē noceļ no trases?!?!?

Zivtelis te kaut ko muldās par numura zīmju noņemšanu utml. bet pie kādiem kritērijiem ?!?!?! Pat TUVam ir 3 bijājumu līmeņi, kur 1 - ir vispār PH, 2 - tipa iedod tev ar šādu defektu apskati uz mēnesi, bet tikai 3 nozīme to ka evakuators jāsauc !!!

Tehniski es saprastu ja tiek atņemta apskates uzlīme, kas tehniski jau vairs nedod tiesības pārvietoties pa LV ceļiem, bet numuru - kādas skujas pēc ?!?!?

Tipa tas nozīme pat to ka es nevaru elektroniski pieteikties uz vienas dienas braukšanasatļauju tip lai tiktu līdz CSDD pēc tam kad esmu auto salabojis.

P.S. man gan personīgi no praktiskā viedokļa dziļš pofigs, bet nu besī šitā spalvu spodrināšana un tautas bezjēdzīgā biedēšana.

WALA 12.07.2010 0:31

Kaut gan ja tā ņem tad es izvēlētos likt tādu joku kā USA ( un ne tikai tur) busiem - priekšā ir atliecams tāds pat velo "rāmis".

WALA 12.07.2010 0:30

Slinkais vispār jau ne visiem auto bagažnieks veras uz aizmuguri !!! Visērtāk šī konstrukcija ir lietojama uz kempera, protams ja ir UBER krutais kmperis, tad viņam jau visa pēcpuse zem "gultas" ir paredzēta moto/velo novietošanai, bet nu tiem kas kompaktāki vai vecāki kemperi - tim šītā "uzkabe" ir īsti laikā !!!

WALA 11.07.2010 22:32

Yetti rakstīja:

domāts bija "stulba diskusija"...

Nē nu protams ja tur toč kāds dulburs pretī - tad var gan sanākt. Bet jebkuram normālam cilvēkam šis joks jautājumus neizraisa !!!

WALA 11.07.2010 17:27

Yeti - ar to nevar sanākt nekādas ziepes, jo

a) CP pēc definīcijas nezina LVS !!!

b) numura zīmei ir jābūt salasāmai un attiecīgi izgaismotai, ja tas tā ir tad ši numura zīme šā kā tā atrodas auto aizmugurē un tai "speciāli paredzētajā" vietā, tas nekas ka ne uz auto bet uz speciālas "uzkabes" !!! Taču galveno mērķi auto identifikācijas funkciju tās joprojām veic !!!

WALA 11.07.2010 14:42

Yetti rakstīja: Biju palaidis garām, ka pie mums arī pieejams:

Ceļu satiksmes likums.

9.pants. Transportlīdzekļu izmantošana ceļu satiksmē

"(2 1) Ja transportlīdzeklim uzstāda ierīci, kas paredzēta velosipēdu vai papildu bagāžas pārvadāšanai, un šī ierīce vai ar to pārvadājamā bagāža aizsedz uzstādīto numura zīmi, transportlīdzeklim var papildus piešķirt vienu ar identisku simbolu kombināciju apzīmētu numura zīmi, ja ierīces izgatavotājs tai paredzējis vietu numura zīmes uzstādīšanai."

Resurss:

www.csdd.lv/...

Ir ir , nu jau vismaz kādi pāris gadiņi kā šitas ir patiesībā laba fīča, lai gan nekas jau neliedz arī vienu no divām esošajām pāmorntēt, tik kad to velo verķi nomontē nedrīkst aizmirst numur zīmi pārmest atpakaļ uz auto.

WALA 10.07.2010 23:54

Sretsked rakstīja:

Tava cerība ir tava darīšana. Kaut ko tu tur neizlasīji,šķiet,līdz galam vai tā ar nesaprati. Nu neesi tu tas,kurš mani dzīvot mācīs. Izteikties vari, bet neba nu mācīsi.

Piedod šis kategoriskums kas no tevis "strāvo" brīžiem rada iespaidu par pilnīgi pretējo. Taču protams virtuālā vide panes visu, un nereti realitātei ar virtuālo vidi nav nekā kopēja....

P.S. Jebkuri sasniegumi, vai zaudējumi dzīvē ir relatīvi, vienmēr būs kāds "krutāks", vai kāds kuram klājas sūdīgāk, bet tas nav pamats apsaukāties utml. !!!

WALA 10.07.2010 23:47

Es teiksim šai tēmai nesaskatu tik ļoti problēmas velo un autovadītāju starpā ( nu labi laikam vienam no mums ir bijušas), taču šis viennozīmīgi ir interesants veids kā atcerēties CSN utml. lietas. Es arī sev esmu šo to ko nezināju tagad uzzinājis - vismaz APK sakarā, un šo to no CSN atcerējies kas jau vairs nebija svaigā atmiņā.

WALA 09.07.2010 18:38

Nē pa savam es ar nesaprotu - kāda jēga gausties tagad, nu būs bišk "pakaļa putās" un mazliet tievāks vēders - pofigs pārdzīvosim.

Tas kas nav pofigs - vai būsim no tā visa izlobījuši kādu mācību ????

Ja nebūsim neko "izlobījuši", tad kāda jēga trīt mēli varam droši pataupīties nākamajai krīzei kas būs daudz nepatīkamāka par patreizējo !!! Un ja mēs tā turpināsim no šī visa nemācīties, tad mums pat nebūs jāizbrauc no Latvijas teritorijas lai "vergotu" ārzemniekiem.

WALA 09.07.2010 15:30

anonimikis rakstīja:

nekas tev nav labi. Reihā ar tādiem ātri tiktu galā.

Skaidrs ka nav - pietiekoši esmu iepazinies ar Latvijas īpatnējo "komunisma" vēsturi utml. un arī par to izdiskutējies. Tādus "pakaļas" kā latviešus kas viens otram noskaudīs pat sievu, otru nodos izvešanai uz Sibīriju utml. vēl vajag pameklēt !!!

Kā par nelaimi vēsturei ir nelāgs "ieradums" atkārtoties !!!

WALA 09.07.2010 15:03

anonimikis rakstīja: jātaisa 4. Reihs. Citādi nekā.

Nu tikai nevajag D..., tas tavs reihs butu ne mazāk pērkams kā jebkas šodien, da i iepūderēt smadzeni vienam ļautiņam ir daudz vieglāk nekā 100. Tobiš tas cilvis var būt arī ļoti gudrs utt. bet viens viņš tāpat valsti nepārvaldīs, un ja jamam "iebarot pareizo" info jams var sākt pat acīmredzamas muļķības darīt !!!

WALA 09.07.2010 10:50

siamriP rakstīja:

naivi jāprasa - kuļi tavs sievatēvs nepirka no tām slaucējām viņu daļas par pilnu cenu

Tad kad jau viņa ausīs nonāca infa par "investoru" darbošanos viņš arī pirka par pilnu cenu, bet tā kā uz sitiena naudas kalnu pašam nebija ( nu nebija cilvēkam stils bāzt savā ķešā firmas naudu - drīzāk pat otrādi nereti savas kolchoza Ņivas bākā lēja savu degvielu), tad mēģināja atrast vēl kādus no puslīdz pazīstamiem kas varētu paņemt daļu no tā visa, tā lai kopā sanāktu "kontrolpakete", bet gala beigās minētie pazīstamie izdomāja ka "investora" biznesa plāns rullē vairāk - no tā arī tāds rezultāts !!!

WALA 09.07.2010 10:31

Ak jā tas ko investori samaksāja par tām pajām ko viņi izpirka no darbiniekiem bija ~ 60 -80 tūkstoši Ls, no sievastēva un ģimenes locekļiem šķiet ~ 40 kLs.

Un apmēram vēl 20 kLs apjoma (pēc nominālvērtības) "paju" turētāji palika ar garu degunu !!!!

Šī iemesla dēļ es arī pārāk neloloju ka tauta vulgaris var kaut ko jēdzīgu ievēlēt valdībā utt.

WALA 09.07.2010 10:27

Teiksim tā es gluži tomēr nepārmestu kolchozu bijušajiem šeefiem, agronomiem utml. kuri privatizēja kolhozus, jo mans sievastēvs bija tieši tāds pat Kolchoza priekšsēdis, tikai ar to staropību ka viņs neprivatizēja konkrēto uzņēmumu, bet sadalīja līdzīgās daļās - pajās visu kolhozu darbiniekiem. Protams ilgus gadus jabījās gan ar pļēguriem, gan naudas problēmām, atpirka pajas no tiem kuriem tas kolchozs bija pilnīgi pie D, līdz ar dzīves uzlabošanos un naudas plūsmas stabilizēšanos tika pārvērtētas pajas ( lielāka vērtība uzlikta), sāka ņemt līzingus vienu jaunu jaudīgu traktoru, kombainu un agregātus - tā lai neiebrauktu finansiālās auzās. Un tajā brīdi parādījās "investors", kurš sāka no slaucējām utml. uzpirkt pajas zem nominālvērtības. Tālāk jau notika kā tur notika, bet beigās sievastēvs tam visam vairs neredzēja jēgu un pārdeva "investoriem" arī savas daļas, jo īsti viņam vairs pēc daļu apjoma teikšanas uznēmumā nebija nekādas. Beigu beigās daudzi savas pajas pārdeva zem nominālvērtības, daļa vispār palika ar pigu - tadēļ ka duraki - savā labā strādāt negribēja !!

Tālāk protams latviešu "investori" sadalīja uzņemumu 2 daļās, un vienu pusi pa 3+ ļimoniem pārdeva Dānim, un otra puse tika kaut kā intersanti sadalīta "investoru" starpā. Labi protams ka visu nepārdeva, bet nu gan jau ja būtu pircējs būtu arī to nopārdevuši !!!

Uz ko tas viss ???

Da uz to ka idiotiem dot/atstāt daļas kādā uzņēmumā ir stulbākais ko var izdarīt, un tadēļ ir daudz jēdzīgāk bezmaz nolaist uzņēmumu uz grunts, un tad to pa pieņemamu summu nopirkt, jo citādi mūsu "strādīgā" tauta to tāpat nolaidīs uz grunts, vai arī tiklīdz sāks iet lietas uz augšu, tā momentā "noskaudīs".

WALA 09.07.2010 10:14

Jopcik sen nebiju tā ierēcis par "atraitnēm" un "banķieriem", bet nu šis ir labs, tieši dēļ tulkojuma:

Cienījamie mīļais

Es esmu Mrs.Mrs.Sara Haruma no England.I am bezbērnu atraitne. Es esmu precējusies ar vēlu Engr. Sahad Haruma par laimīgs atmiņas, kas strādāja ar Lielbritānijas vēstniecības Kuveitā divpadsmit gadiem un pensionāriem, kā naftas tirgotāja, pirms viņš nomira 2006.After nāves mans vīrs, es nolēma pievienoties jauna laulība vai saņemt bērna ārpus savas laulības mājās.

I cīnījās pret vēzi 4 gadus pēc viņa nāves, fibrozs problēmām un dzirdes traucējumiem, kā rezultātā blakusparādības. Mēs bijām precējušies astoņus gadus bez bērniem. Viņš mira pēc īsas slimības. Nesen mans ārsts man teica, ka es nebūtu ilgi nākamo 3 mēnešu laikā, jo mana slimība ar vēzi.

Man ir depozīts 10,6 $ miljonu dolāru (desmit miljoni seši simti tūkstošu ASV dolāru) Anglijas Banka.

Es vēlos ieguldīt šo fondu vērā labdarības organizāciju Īsumā es vēlos to izmantot, lai uzlabotu cilvēci. Es izmantoju šo lēmumu, jo man nav bērnu, kas būs mantot šo naudu, un es nespēju noticēt, manu radinieku, jo viņi bija naidīgi pret mani, jo man ir ciešanas vēzis.

Tiklīdz es saņemšu jūsu atbildi man par to informē savu advokātu, lai palīdzētu jums par atbrīvošanu fonda jums.

Es ilgojos, lai jūs tikai izmantot šo fondu, lai palīdzētu mazāk priviliģēto un veidot sērdienība mājās.

Dieva žēlastība mudināja mani, lai šo treknrakstā solis.

Lūdzu, pārliecināti, man, ka jūs rīkoties, kā esmu norādījis šeit. Atbildēt man manu privāto e-pasts: mrs.saraharuma @ yahoo.co.uk

Dievs jūs svētī.

Sara Haruma

WALA 09.07.2010 10:03

Kanibaals rakstīja:

WALA rakstīja:

Patiesībā es nekur neredzu ka gājējam būtu aizliegts kāpt pāri šim barjerām ne CSL ne CSN. Ja kļūdos - palabojiet !!!

27. Gājējiem aizliegts:

27.1. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam ir sadalošā josla, vai vietās, kur uzstādīti nožogojumi gājējiem vai ceļu nožogojumi;

Jā tev taisnība - ātrumā nebiju pamanījis, jo tipa pēc atmiņas likās ka kaut kas tāds bija, bet ātrumā caurskatot CSN - nepamanīju.

WALA 09.07.2010 10:01

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kanibāl - parādi to vietu, kur CSN norādīs ka transportlīdzekļi drīkst šķērsot ceļu pa gājēju pāreju vai pa ietves/nomales iedomāto turpinājumu?

Jā tikai nekur nav arī teikts ka tie to nedrīkst !!! Tr-ta līdzekļi nedrīkst apgriezties, stāvēt utml. uz gājēju pārejām, bet nekur nav teikts ka nedrīkst šķērsot (neatkarīgi no virziena) !!! Noteikumos ir tikai rakstīts ka ietve un gājēju pāreja ir paredzēta gājējiem, un brauktuve tr-ta līdzekļiem, un vēl ir teikts kā dažādiem tr-ta līdzekļiem ir jāuzvedās uz brauktuves !!!

Varu tikai vēl piebilst ka šiem tr-ta līdzekļiem nav nekādu priekšrocību braucot, šķērsojot gājēju pāreju, bet to jau mēs tā kā šīs tēmas pirmajā daļā noskaidrojām !!!

WALA 09.07.2010 9:58

anonimikis rakstīja: uz bruģa vietām ir stilizētās zebras (baltās zebras nekur uz bruģa neesmu manījis), kas neatbilst standartam. tās ir jāņem vērā?

Nu te būs jāņem LVS rokā - man pie tiem nav piekļuves !!!

Bet visdrīzāk ka šādā gadījumā tas viss tiek papildināts ar attiecīgajām zīmēm !!!

WALA 09.07.2010 9:56

Palaidniex rakstīja: Kanibāl - parādi to vietu, kur CSN norādīs ka transportlīdzekļi drīkst šķērsot ceļu pa gājēju pāreju vai pa ietves/nomales iedomāto turpinājumu?

Jā tikai nekur nav arī teikts ka tie to nedrīkst !!! Tr-ta līdzekļi nedrīkst apgriezties, stāvēt utml. uz gājēju pārejām, bet nekur nav teikts ka nedrīkst šķērsot (neatkarīgi no virziena) !!! Noteikumos ir tikai rakstīts ka ietve un gājēju pāreja ir paredzēta gājējiem, un brauktuve tr-ta līdzekļiem, un vēl ir teikts kā dažādiem tr-ta līdzekļiem ir jāuzvedās uz brauktuves !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti