iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 08.03.2010 15:20

degvielas sūknim vienīgais ko nosacīti uz aci var izmērīt ir tikai pārsūknētas degvielas daudzumu zināmā laika sprīdī, taču lai ari tas var būt aptuvens veids kā pateikt vai ir problēma, parasti sūkņa "veselību" samēra ar spiediena manometru šķiet parasti pieslēdzot pie degvielas kopnes.

Ja piesūc kaut kur gaisu , tad to var mēgināt noteikt ar dažādiem smidzināmiem degšķidrumiem - tikai jāuzmanās no izplūdes kolektora un pārlieku lielas devas !!!

Cits veids protams būtu izstaigāt ar rokām visas gumijas trubiņas un izlocīt šaubīgās vietas un uz aci

WALA 05.03.2010 10:51

Crankshaft - kā tur bija 10w60 laikam nebija gluži mūsu ziemām ne ??? Man šķiet ka mums klubā viens uz ST185 (GT4) Celicas šitādu bija ielējis.

WALA 04.03.2010 21:06

DimanC rakstīja: par to UniRoyal neko nezinu - testu rezultāti jau izskatās smuki, un viss baigi forši.

katrā ziņā uz slapja seguma turēsies labāk par T1R - tās nu ir pilnīgas sausa asfalta riepas

Nezinu par Uniroyal, bet vienīgais kad man radās probzas ar Proxes - bija tad kad uzmetu jau praktiski lisas (tā "pirmā" komplekta priekšējās - 6 disku komplekts) uz savas otras mašīnas - nu konkrētas lamatas - sasistas Celicas. Lūk tad gan kad te pāgājušgad bija pamatīgs gāziens - uz Jūrmalenes pie ~ 100 km/h tās "liselli" sāka peldēt, tipa pidod gāzi - tik spolē, griez stūri - iet taisni. Pēc mēneša secināju ka esmu līdz "kordiem" iekšmalas nodzinis - bet nekādas tāds braukšanas problmas principā neesmu izjutis ar šim riepām!!!!

Otrs gadījums bija pirms ~ 3 gadiem no Forsāžas sporta spēlēm netālu no Ērgļiem vilkām uz Rīgu - arī bija tāāāāāāds lietus gāziens, cļš bija viena liela peļķe ( ar parastajiem lukturim nevarja vispāº izšķirt kur ceļa mala), bet riepas lai arī vasaru jau brauktas - nekādu probzu ar vadāmību vai akvaplanēšanu nesajutu - no tā viedokļa arī 90km/h nebija šķērslis.

WALA 03.03.2010 22:23

Tam APC upsim viņu saitā noteikti var atrats tehnisko dokumentāciju - pēc tās arī saprast kas tur nāk ārā, bet nu IMO lielākā daļa parasto compju UPSu bija ar modified sine wave ( ar APC kā riz ir sanācis padaudz darboties - visi ko varu atcerēties bija ar to modificēto "sinusu")

WALA 03.03.2010 20:32

Zini tīri lai būtu absolūta skaidrība - patiešām parsītos pimest osciloskopam - tad redzēsi gan sinusa "līkumus" gan frekvenci - citādāk tas ir reāli tas pats kas mašīnas labošana pa telefonu !! Ja lētāk škiet iepirkt 200 Ls "sinusa taisnotāju" - tad uz priekšu. Tīri teorētiski protams varētu jau uzjautāt radiniekam pa sievas līniju no LaFipas kādas ir viņa domas šajā sakarā, bet tā vienalga būs tāda toretizēšana IMO.

WALA 03.03.2010 20:14

Sorry mazliet nesaprotami uzrakstīju - tas "otrais" komplekts joprojām turpina savu dzīvi - uz vasaru likšu virsū.

WALA 03.03.2010 20:12

hacis rakstīja:

tieši par toyo proxes T1R interesējos. Palasīju atsauksmes tyrereviews.co.uk, un tur vairāki piemin ka dilst ātri. tipa 8000 miles... un tāpēc arī rodas šāds jautājums.

Tik maz gan man liekas nebūs ( kaut gan pašas pirmās priekšējās šādas riepas gan laikam zem 20 kkm noplēsu uz Avenša ). Un jā salīdzinoši arī likās ka šīs riepas dilst ātrāk kā citas, bet tad atkal man ļoti iepatikās kā tā uzvedas lietus laikā uz mana auto.

Otrais komplekts gan kalpoja jau ilgāk tos ~ 40 kkm, tiesa te ir maza nianse - tās nebija visas 4 riepas, jo pakaļējās no 1. komplekta bija ļoti OK , tādēļ tās uzmetu priekšā un turpināju braukt, un pakaļā 2 jaunas. Tad lūk šīs priekšējās šķiet ka pēc gada lietošanas bija palikušas cietākas un vairs arī priekšā nedila tik traki, un izskatās ka ar tam varētu salasīt ~ 45 -55 Kkm. ( un vēl protams es arī zināju ka jamās dilst stiprāk - mazliet saudzīgāk sāku braukt.)

WALA 03.03.2010 20:04

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Strāvai bez sprieguma un sinusoīdas vēl ir tāds raksturlielums Frekvence. Vadības bloks varētu būt diezgan prasīgs pret to, savukārt sadzīves ģeneratoriem pat nav mērinstrumentu....

tad ir kadi ieteikumi?

Pierubīt osciloskopu un palūrēt iesākumā, jo lai arī man tā īsti ir grūti iedomāties ka tie sadzīves ģeneratori ir tik sūdīgi ka dod kaut kādu līku frekvenci ar kuru tā katla vadība netiktu galā ( jo domāju ka robežās no ~50 Hz līdz 60 Hz tiem katliem jau nu vajadzētu mācēt tikt galā - negribas ticēt ka ražotājs ir orientējies izteikti uz šaurām frekvences "joslām" līdz ar to "panes" tikai ļoti precīzas frekvences).

Principā protams vislabāk paintersējies pie konkrētā verķa ražotāj vai izplatītāja.

WALA 03.03.2010 15:05

vot par tiem degvielu darbināmiem ģeneratoriem gan man nav skaidrs kur var būt problēma, jo viņiem ir jābūt maiņstrāvas ģeneratoram iekšā ( bet nu darīšana ar jamiem gan nav bijusi - tā kā palabojat ja kļūdos) , un kādēļ tāc lai nevarētu darbināt maiņstrāvas sūkni ?!?!?

WALA 03.03.2010 14:57

tam ir tik daudz faktoru, ka šāds jautājums ir grūti atbildams. manas 205/55 R16 Toyo Proxes kalpo ~ 40-50 kkm ja uzliktas svaigas.

Ja gadu "noturēt" šķūnī kalpos ilgāk jo gumija ar katru gadu paliek cietāka. Riepas sevišķi taupītas netiek, un iespējams dēļ tā ka orģinālā nāk 195/60 R15 arī piekares regulējums nav ideāls šiem R16 un tadēļ moš "ēd" vairāk.

WALA 02.03.2010 13:45

Principā pirkšanai ieteiktu izmantot vai nu Argus vai Elfa, tur strādā cilvēki kas ar elektroniku ņemās (Elfa zinu čaļus kas no RTU šķiet kaut kādiem elektroniķiem \"nāk\").

www.elfa.lv/...

WALA 02.03.2010 13:42

Seene rakstīja:

sleepnis rakstīja: Kaut kadiem specifiskiem gadijumiem, kad leetie nestraada, arii perk dargos. Laptopa baroklim buus toch vienalga.

Nu lai tā būtu. Vienkāºši mulsina fakts, ka lētie ir mazākumā, bet dārgajiem ir daud modeļu. Šāds fakts itkā liecina par pieprasīju struktūru.

Nu kaut kā tam pārdevējam jau arī naudiņa jānopelna, da i kurš pārdevējs parasti ir pietiekoši gudrs elektrības jautājumos !?!?

WALA 01.03.2010 9:34

Pirmais rakstīja:

jums ir p`ar`ak labs viedoklis par to kantori

ļepījumus tur germans izgatavo uz vietas; dziļajās paliģtelpās.... pagrabā strādā itals un čains

Un riezi pa reizei Pirmais aizlējis mūli pieliek kaut kam savu līko pirkstu, un tā aºī rodas "šķībi" DEPO lākturi, "nedabraukuši" gultņi utml.

Labi ka manam aķim ko no SPS nopirku tik ķīnietis blakus bijis, a to ej nu sazini - ar būtu ķļauza jāraksta.

WALA 26.02.2010 10:49

Miglai tā "utra baltā vai balt-zilā" ir galīgi garām. Pie kam gaismas spēja viņām ir visai apšaubāma, jo ko līdzīgu mums celica klubā viens ielika - skatam -pačotīgi, bet braukšanai -garām.

Tagad no galvas neatceros, bet šķiet miglai vislabākās bija dzeltenīgās lampas/lukturi ( neskaitot protams sarkanos, kurus nu NAV paredzēts lietot auto priekšā) Ir tikai protams viena nelaime - ja ikdienā velc ar Xenonu - acij īsti nepatiks tā dzeltenīgā gaisma, liksies ka kontrasts švaks.

WALA 25.02.2010 11:26

Ā un vēl šāds sencim reiz bija darba auto:

catalog.auto.ru/...

WALA 25.02.2010 11:22

Danke Yetti,

man ir bijis tas gods ar šādiem tuvplānā \"iepazīties\", citi nav pa \"kājai\" bijuši.

catalog.auto.ru/...

catalog.auto.ru/...

WALA 25.02.2010 10:58

brmbrmm rakstīja:

WALA rakstīja:

CCCP mobiļiem bija tā priekšrocība, ka jamiem bija pārsvarā šauras (IMO 185) un augstas riepas + vēders bija gana augsts, līdz ar ko caurmērā caurgājamība bija labāka.

185 un šauras.. nu, nu. Cik atceros, žiguļiem bija 155 un 165.

185 ir šauras priekš mūsdienu auto ar 1,5 tonnu pašmasu, žigulim, kas sver 2x mazāk, šauras varētu būt 145/80 R13

Nez tik vecus žigus ar 155 izmēru kaut kā neatminu redzējis ( varbūt pārāk jauns esmu, bet tas gan tiesa ka uz tiem 13" jamiem bija mazāki izmēri par 185, parasti šķiet ka 175/70R13, bet nu neņemšos tagad apgalvot, tā kā lilāka sakarasme bijus ar IŽ-412

WALA 25.02.2010 9:45

Kaksis rakstīja:

A vot ņikuja uzliek riepas "balonus" un brauc dziedādams. Uz cik colām bija diski žiguļiem un moskvičiem? Neviens īpaši kupenās nesēdēja...

nosauc tiem "baloniem" izmērus, tad padiskutēsim.

P.S. Es secināju ka man 195/65 R15 ir baigi labs pasāciens uz Avenša, redzes moš nākamo ziemu pamēģināšu pakāpties uz 205/ 55 R16 lai pastītis kurš tad ir ideālais razmērs. Bet nu platākas riepas FWD/RWD parasti apgrūtina "lēkāšanu" pa kupenām.

CCCP mobiļiem bija tā priekšrocība, ka jamiem bija pārsvarā šauras (IMO 185) un augstas riepas + vēders bija gana augsts, līdz ar ko caurmērā caurgājamība bija labāka.

WALA 24.02.2010 14:50

Kaksis rakstīja: Ejot TA vajag uzlikt mazākos iespējamos dzelzs diskus, tad inspektors ne īsti redzēt kautko var, ne sajust.

Uhu, un tad pa ziemu un kupenām kā uzsnieg sniegs tā šēžam un gaidam labākus laikus.

WALA 24.02.2010 13:06

Kaksis rakstīja: www.orb.lv/...

nabaga apdalītais, apbižotais, bijušais darbinieciņš...

Es nedomāju ka ir apbižotais, bet drīzāk no kaut kā "čura" noraustījusies, tik jautājums no kā. Tas ka Parex "vārīja ziepes" ir skaidrs, protams jautājums par apmēriem un vai teiktais atbilst visur patiesībai. Un daļa par darbinieku "aploksnēm" - tas nebūs nekas jauns un unikāls tieši Parexam ir daudz uzņēmumu kuros par To nav pieņemts runāt !!!

WALA 24.02.2010 12:29

jugasvilli rakstīja: www.tizleni.lv/...

Šītas BTW īspaši labs :

www.tizleni.lv/...

WALA 23.02.2010 12:41

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...

NU ja serviss to nevar - tad tas vairs nav serviss bet gan kaut kāds "

"tehniskās jaunrades amatieru" tusiņš .

WALA 23.02.2010 12:07

Bet jā es arī piekrītu ValdisM, ka neesmu redzējis nevienu dzīvu konstrukciju kurai dēl tā ka bremžu disks pa plānu būtu iespējamas šādas problēmas !!! Ir redzēti bremžu diski - kur vispār jābrīnās kā kāds var nobremzēt, bet par ķīlēšanu nav bijis ne runas. NU ja nu vienīgi ir tāds gadijuma ka bremžu uzlikas - sagrauzts bleķis, disks "spīd cauri", tad es vēl ticu ka vis var būt tik slikti kā te autoram.

WALA 23.02.2010 12:03

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

WALA 22.02.2010 14:07

Ir jau gan vēl viena lieta - šāda laikā kā pie mums salonā labi pienes sniegu, un ja autoss kustas tikai nelielus pārbaucienus pa 10-20 km - ar laiku salons pārvēršas lielā "pelķē" un tad ir pilnīgi normāli ka iekšpusē ir ļoti mitrs gaiss, pat tik ļoti ka varēsi mainīt visus salona filtrus pa 10 reizēm, bet labāk nepaliks, kamēr vien nepabrauksi kādu stundu un vairāk un kartīgi neizžāvēsi tepiķus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti