iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 23.12.2009 12:44

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: NĪ burbulis un RIGIBOR likmes ir divas nesaistītas lietas.

Nē sava taisnība tajā visā ir - jo lauvas tiesa kredītu ir ārvalstu valūtās !!!

WALA 23.12.2009 12:42

Vispār ir intersanti ka Ferrari formulas izskatās ka ir savācamas arī pie izslīdēšanas, tik ko nevar pateikt vai tas vairāk mašīnas nopelns vai pilotu. Te tajā video par izcelšanu uz trases ar traķi tur ar bija labi manāms, ka Ferrari tiek savākts, bet dažas citas arī pie relatīvi maza ātruma ne velna "nevācās".

WALA 23.12.2009 12:10

Seene rakstīja:

Jā... Viegli gan esi aptinams ap pirkstu. Pazuduši rubļu vagoni. Nepamatota lata stabilitātes uzturēšana pretēji ekonomikas loģikai. Klaja sasitība ar sorosveidīgajiem... Nu jā, nekādas "kampšanas". Tikai vara!

Bet tas jau neliek aizdomāties par tās mērķiem un izcelsmi. Vai ne?

Ai tu jau arī nesaproti no LB viedokļa tādas ekonomiskās krīzes nemaz nava - jamiem principā ir naudas (zelta rezervju) lai šo caurumu mierīgi aizbāztu !!!

Tālāk lata devalvācija tehniski neko nemaina tikai to ka uzņēmējiem mazāk papīra jāsmērē pie tā ka darbinieku algas samazinās ( attiecībā pret pirktspēju). Bet problēma jau kādēļ nevarēja šādu soli spert es domāju ir meklējama NĪ un saistītajās sfērās. Ja būtu notikusi devalvācija var gadīties ka aºī es paliktu bez vienīgā dzīvokļa, lai arī teiksim pie patreizējās monetārās politikas nekādas būtiskas problēmas kredīta atmaksā nesaskatu.

Ar to gribu teikt ka devalvācijas ieguvums nav nemaz tik viennozīmīgs pie tādas ekonomikas struktūras kāda tā mums ir tagad. Jā tiem kam nav krīta un nav nekādas darīšanas ar NĪ - tiem devalvācija neko sliktu pieļauju nenodarīs, bet pārējiem - tici man - būs problēmas !!!

WALA 23.12.2009 11:44

Sretsked rakstīja:

Tāpēc,ka tas ir teātris un lielais pīsness. Bija izdevīgi,liela nauda, tāpēc nepaņēma. kas ļauts vienam, nav ļauts citiem.

Par talantu...jā, protams, ir.

Par skatīšanos... kāreiz tad bija garlaicīgi, ja vienam atļauts tas,kas citiem nav...

Tāpēc saku, būs jautri skatīties,kā aplaužas.

Ai, ai - aplaužas - tas vien liecina ka esi skatītājs parastais. Ar retiem izņēmumiem var ielēkt jaunā mašīnā un sākt uzrādīt izcilus rezultātus. Būs labi ja tie būs viduvēji, tācu vairāk es domāju ka MB cer uz jamā tehnikas zināšanām un to ka jams māk pateikt inženieriem WTF nav labi ar auto. Problēmas ar konkuretspējsu ir bijušas arī Ferrari ( īpaši taja gadā, kad noteikumi bija izstrādāti pēc Ferrari formulas - ar domu lai nolīdzīnātu viņu tehnisko pārspēku), taču tas neliedza Šumim cīnīties par pirmajām vietām. Tiesa joprojām bija redzams ka ir lietas kur Ferrari tehniski pārāks - lietus sacīkstēs, bet nu arī piloti māk ar tā mašīnām atbilstoši apieties !!!

WALA 23.12.2009 11:24

Paklau Deksi - dzīve ir dzīve, Šumis ir Šumis. Ja FIA nevarēja "paņemt" Ferrari un vai trases apkalpojoso personālu pie dziesmas, tad nefig cepties.

P.S. Šumis ir bijis arī klauns utml. Taču viņa braukt prasmi un spējas tikt galā ar tehniku, tajā skaitā konsultēt inženierus par to kā viņam vajag - ir pietiekoši rets talants. Kopš jams aizgāja - tā īsti nemaz neesmu skatījies vairs F1.

WALA 23.12.2009 10:14

Vispār ja tā ņem ir iemesls sašust par Repšes izteikumiem attiecībā uz ST spriedumu. Tiesa ir tiesa un valdība ir valdība - katrai savs darba darāms, nevis jā norāda kā kurai strādāt, un kad kādus lēmumus pieņemt. ST spriedums izriet no cilvēku prasības pēc taisnīga sprieduma/situācijas risinājuma, nevis no ST vēlmes vai nevēlēšanas pakļauties Repšes/valdības iespējām un rīkojumiem.

Likums ir likums un Satversme ir Satversme un tas nav apspriežams, jā var virzīt izmaiņas likumos, var mēgināt arī mainīt Satversmi, bet ne jau dēļ krīzes tagad katrs varēs locīt likumus kā ienāk prātā.

WALA 22.12.2009 15:39

Kaut gan ko tu saporti ar sabloķēt aizdedzi !?!?! Tipa viss ta kā vajag tik starteris negriežas ( un visas lampiņas kas ir redzamas paliek jūtami tumšākas), jeb tev pat lampiņas nenoraustas ???

Ja nenoraustas, tad vai nu kontaktgrupa dēlī, vai aºī relejs vai kas tāds ( tip strāva nemaz netiek līdz starterim), vai arī pac starteris zdohen. Kaut gan biežāk starteris nemirst "klusu" !!! Daudz biežāk jamam nomirst bendiks utml.

WALA 22.12.2009 15:34

Jā siģene var būt pie vainas - precīzāk immobilaizers - bet precīzāk jautā tam kantorim no kā šī siģene nāk, vai ja tāda LV nav, tad jebkuram citam normālam kantorim kas ar to nodarbojas.

WALA 21.12.2009 11:14

Jā tā ņem - visi tie RD kadri mēreni liekēži, bet nu par N.Ušakovu esmu mazliet pārsteigts !!!

OK mēs visi mēdzam kaut ko necenzētu pateikt tiešām privātās sarunās, bet nu darbā - stipri apšaubu ka ir daudz vadītāju līmeņa cilvēku kas kaut ko tādu atļautos darba laikā, vai darba tikšanās laikā.

WALA 19.12.2009 23:51

Sretsked rakstīja:

Aizmirsti tak jel to iepriekšējo gadu godību- VEF. Sēž bāleliņš un 20 gadus īd par zuduso VEF Sak...agrāk,vot tad gan mums bija...straume, vefs, rafs un citi kapitālismā nevajadzīgi sūdi.

Errr, tas ko jamie ražoja iespējams bija sūdi, vadība bija stipri sovietiska, un diezvai būtu spejusi iejusties trigū, taču zinu arī to ka vismaz daļa no inženieriem bija diezgan kruti veči un būtu varējuši izveidot kaut ko kas būtu vismaz MINOX vērts. NU nav LV tie dumjākie elektroniķi !!!

WALA 19.12.2009 21:53

STALIN - tā ir viena medaļas puse, ja tā padomā cik daudz bija tajā laikā cilvēku kas saprastu kā vadīt valsti !!! Pareizi visi kam bija jelkāda pieredze noteikti bija saistīti ar Kompartiju - jo citādi tu vienkārši nekur uz augšu netiki !!! Problēma ir tikai tā, ka arī ar visām savām zināšanām visis kā viens izrādījāš slikti vadītāji, jo diemžēl nebija raduši patiešam vadīt brīvu valsti, tad vēl tas lielas daļas cilvēku riebīgais ieradums aizstiept visu ko var noskrūvēt, un tad nu tur nu mēs bijām 5 gadus pēc neakarības atgūšanas. UN tad laikam kādam funkcionāram ienāca prātā kādas viltīgas domas par atsevišķu lietu piegrābšanu pie rokām un TĀ sērga sāka iet plašumā. UN tad nu pēc 20 gadiem esam tur kur atkal esam, un nav tā īsti kas spētu satīrīt.

Protams varētu jau pieļaut ka kaut kādi zaļi gurķi, censoņi būtu sāķumā pāris reizes aplauzušies utml. un pēc tam jau tiktu galā, bet nu skatoties uz tā kā mums ir ar jaunu "asiņu" pieplūdumu valdībā - domāju ka Mission Imposible !!!

IMO šis ir reālais skats uz dzīvi, nevis tas ideālistiskais ko mēs visi vēlamies, kurš savukārt nav sevišķi reāls nedz tad nedz arī tagad !!!

WALA 19.12.2009 19:27

Šitas toč atgādina to variantu kā kolēģim audi burbuli nospēra. Pēc pāris dienām atrada netīšam uz ielas kur atrodas visn no mūsu ofisiem. Mašīna pilna ar šļircēm, visādam citādam nofisdjītām mantām, safistu auto elektroniku, durvim utml. Bija beigusies benja un riepa caura. Tā kā jāapstaigā kādi klusāķie rajoni un jāpaskatas vai nemētājas.

WALA 18.12.2009 21:42

brmbrmm rakstīja:

anonimikis rakstīja: tādas grafiskas shēmas ir priekš lameriem. normāli pietiek ar CMDB

Kolēģis uztaisīja HP SD CMDB vizualizāciju perlā, visiem prieks un uzskatāmi servisu modeļi.

Man jau nu arī gribas redzēt kura CMDB ir tik laba ka ar to vien var iztikt.

P.S. Man gan vēl vien problēma - par maksas variantiem var aizmirst saknē.

WALA 18.12.2009 17:15

Seene tev kā ar IT sfēru saistītam nav gadienā padomā kāds labs FOSS rīks ar ko varētu smuki "sashēmot" tādu lietu kā serverus un softu kas uz tiem virsū. Tuvu tam ko gribēju atradu Java piedāvatajos "tree view", tipa ir ērti pierakstīt visu, bet vizualizācija nav tā pati izcilākā, ja gribetu kādam ar to saimniecību nesaistītam aprādīt kas un kā. Cits variants ir zīmēt shēmas iekš Visio (jeb manā gadījumā Dia), bet tas šķiet ir vēl laikietilpīgāks process ja vēlos aprakstīt to kas ir ienācis prātā.

WALA 18.12.2009 11:21

Seene rakstīja: Nu smīkņātāji... Kā paliek ar sazvērestības teorijām?

rus.tvnet.lv/...

"магнатов интересуют в первую очередь объекты инфраструктуры — дороги, порты, аэропорты — и возможности их передачи в концессию"

A pričom sazvērestības teorijas. No biznesa viedokļa ir tikai normāli ka tam kuram ir nauda vēļas iguldīt tur kur ir iespēja nopelnīt. Kur vēl citur var pelnīt neatkarīgi no pasaules ekonomikas stāvokļa ?!?!?

P.S. Ja runāt par sazvērēstības teorijām, tad principā tiek izteikti minējumi par to ka Rotšildiem praktiski "pieder" ASV, jo tiek izteikti minējumi par to ka jamiem rokas "sniedzas" praktiski visās lielākajās ASV monetārajās institūcijās.

WALA 17.12.2009 17:09

HIPPY rakstīja: Jā nekas labāks frančiem par pagājušā gadsimta sākuma CHANEL Nr 5 laikam nav izdevies

Kā tur tas visai populārais teiciens bija, ļaujiet auto taisīt vāciešiem, vīnu vai ēdienu francūžiem un dizainu itāļiem. Un NEJAUCIET lietu kārtību !

WALA 17.12.2009 16:30

Sretsked rakstīja: Varbūt cilvēks grib nopirkt mašīnu, nevis priekšmetu ar ko *******, Nortel ?

Nu nez nav jau tas Renaulc tik sūdīgs - tas mans paziņa cletnieks kādu laiku ar tādu braukāja, bet nu jams no pazīstama paņēma ar zināmu kaisu sarakstu (pārsvarā par piekari un iespējams aºī par atgāzēm) - nu tad novēršana aizņēma labu laiku jo ar detaļu pieejamību kā sapratu tad nebija pārāk saldi. Tobiš ja gadās sākumā sūc uz kociņa - var taisīt, bet nervus un laiku jams apēdīs.

WALA 17.12.2009 13:59

uupis rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Un vispār principā sniegs ir valsts īpašums...

… Un kāpēc vēl jo projām nav aplikts ar nodokli????…

Ja apliks, tad visi aizies un pateiks ka tās baltās kakas nevienam nevajaga un tadēļ lai savāc atpakaļ. Ja tas nies cauri tad atradīs veidu kā piesipties pie tā "prece" (sniegs) ir nekvalitatīva, vai sipdjuks ar šķūri sabojāja "preci" utml.

WALA 17.12.2009 12:24

Yetti rakstīja: nu nez vai... motors šim zem grīdas un eļļas, sveču maiņa varētu būt visai "jautrs" pasākums...

No tāda viedokļa protams - vismaz vecajam motors zem priekšas benķiem - tipa sēdi salonā un remontējies -nav laukā jāsalst.

P.S. Ja nu tā godīgi tad nekā sarežgītāka kā Celica GT4 apkalpošanu es neesmu redzējis - man pašām jaucot tādu ārā viss kas izkrita no rokām līdz zemei nemaz nenonāca, pat uzgriezņi - tur ir tiešām tik maz brīvas vietas, ka lai kaut kam pie motora tiktu klāt.

WALA 17.12.2009 11:48

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ...tad Previa ( gan jaunā, kas cenu kategorijā var arī neitilpst) ir baigi OK. ...

čomam bija pirmā Previa, braukšana/ērtība jau dikti forša... tik lai apkopi veiktu, nepieciešama vismaz 10 gadīga sieviešu ārsta pieredze, tb ne katrā servisā viņam ķersies klāt...

Jā tāds sviests ir manīts, lai gan principiāli vienīgā problēma ir tāda (tieši tāpat kā jebkurai TOYO) ka grūtāk dabūt rezerves daļas, jo tehniski jau jamā nav neko sarežģītāka par VW iecienītajiem izstrādājumiem ko labo uz katra stūra un pi Vasjas garažā.

WALA 17.12.2009 11:07

Ak jā domāta bija šitā - 2.paaudze:

www.ss.lv/...

Ja ņem agrāku modeli 1.paaudzi , tad jāņem vērā ka jamās nāk ar dibenpiedziņu, vai AWD.

WALA 17.12.2009 11:03

Ja ir aktuāli reizēm vadāt a ļa reģipsi un negribas pilnizmēra busu, tad Previa ( gan jaunā, kas cenu kategorijā var arī neitilpst) ir baigi OK. Esmu pats ari pavadījis garāku gabalu (Rīga -Tallina) pakaļbenķī - ir ciešami, tikai kājas nevar izdomāt kur piestutēt. Vietas mantām gan tu nav sevišķi daudz ja kurina visi 7 !!!

WALA 17.12.2009 1:31

Vispār es ceru ka šitā ir tikai neveiksmīga likuma intrepretācija, nevis būtiska laža likumā :

www.diena.lv/...

WALA 17.12.2009 1:27

O jā es gan Q nesmu mocījis bet AWD Celica - mmm - foooorši, tik degvielu maita rij ka nepiebarot.

WALA 17.12.2009 1:15

nakuj cīnīties ?!?!? tev tur baigās kupenas ka autoss nevar no tām ārā tikt ?!?!? Pagājšziem es izklaidējos taš kupenas ar savu avensi šķūrējot un stāvot uz jamām. Gadījās tikai redzēt pasvaigu Subaºu STI karājamies uz tādas - skuj viņ zin kā bija tur sapresējis sev to kaudzi apakšā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti