iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 18.05.2009 15:38

Gachs rakstīja:

Tātad konkretajai celicai 2wd režīms paredzēts tikai ,piemēram, bremžu stendam, etc. ?

Jā šai mašīnai 2WD režījums ir paredzēts tikai ļoti islaicīgai lietošanai, kā piemēram bremžu pārbaudei uz katras ass individuāli.

Kad būs zināms kas nokāvies - tad arī mēģināšu sīkāk kaut kur uzrakstīt.

WALA 18.05.2009 12:59

NU tad pacelšu mazliet vēsturi augšā - ši topica kaut kādās 2 un 3 lapā iet runa par AWD netestēšanu uz bremžu stenda.

NU tad lūk ir viens cilvēks izmēģinājis vēl vienu aplamību ar GT4 Sainz celi.

Bija pārslēdzis uz 2WD aka FWD režījumu ( kuru no 2-iem nezinu), kuru var izmantot šo te bremžu testam. Un bija izdomājis pabraukāt 2WD režījumā aºī apkārt pastīties kas un kā (cik benžu rij utml.).

Manos un TOYOTA manuāļos rakstītajos brīdinājumos neklausījās - tagad jauks vaļa sadales kārbu un skatīsies ar ko šie prieki ir beigušies !!! Moš kādam nākotnē palīdz atturēties šis posts - ja nu uznāķ bzdinks un sāk likties ka Toyota ( vai jebkuri citi inženieri ir nejēgas).

WALA 09.05.2009 13:15

Yetti rakstīja: "uz centra nesaderību" iespringt vajag... var būt par mazu...

buča ... tev atkal taisnība.

WALA 09.05.2009 10:22

Arnij - bet es taču rakstu, ka ja ir iespējams normāli nocentrēt isku bez centra, tad var neiespringt par centru nesaderību. Bet tas toč nav viegli, bet neiespējami tas nav !!!

Bet visumā es tev pilnīgi piekrītu, arī ka tās plastmasas nav ideālas, bet ja man tās orģinālās pienācīgi kalpo - es tak neiešu jamās mest ārā.

WALA 09.05.2009 9:38

Bija mums te doma puspajokam ar čomiem taisīt SIA "pārtikas un dzērienu patērētāji".

Tas tā lai visiem skaidrs ka ražot neko negrasamies,

WALA 09.05.2009 9:36

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Mans auto pēc oficiālajām atskaitēm tērē 13 litrus. Un jau tad piegriežas ceļazīmju rakstīšana. Bet uz jautājumu VID, kā principiāli būtu jādala izmaksas, ja pa ceļam no tikšanās ar klientu iebraucu lielviekalā pēc alus, neviens man tā arī nav atbildējis. Vienīgā oficiālā versija - vispirms jāaizbrauc līdz stāavvietai ar firmas degvielu. Un pēc tam jābrauc atpakaļ uz veikalu ar savējo. Welcome to my country!

trakākais sākas tad, kad tā tikšanās ar klientu tev jau ir tajā veikalā pie alus plaukta

vai arī tu esi iebraucis veikalā nopirkt firmai zīmuli vai tualetes papīra rulli

Nu jūs ar ta kā tādi - alus kaste = reprezentācijas izdevumi, un līdz ar to braucies skaitas "po delam"

WALA 09.05.2009 9:28

Maija_Eskuella rakstīja:

Tieši tā! Un kas? Tas nav būtiski?

Opel diski neder VW, Hondas neder Opelim utt. Un ja ir disks ar 60mm, tad tas turas tikai uz skrūvēm.. un tas ir ok tikai lauku šķūningam

Caurumu diametri mm:

Hyndai, Kia, Mazda, Suzuki, Toyota 54

Honda, Kia, Mitsubishi, Rover 56

Opel 56.5, 56.6 (dažādiem modeļiem)

VW, Seat, Škoda 57

Nissan 59, 60 (dažādiem modeļiem)

Renault 60

Nē veči tas ka ir lielāks centra caurums tā nav problēma !!! Galvenā probza ar t oka centra caurums ir lielāks ir tā ka būs gºuti "nocentrēt riteni uz tām skrūvēm, bet ja to var izdarīt precīzi un ritenis "netēlos" olu uz ceļa - tad nav nekādu problēmu.

Toyotam ar 5 x 100 der diski no Subariem utml. un koyotam ir mazākais centrs no tiem auto kuru diski jamam der. Un uz 5 skrūvēm (ja vien ratu vari jēdzīgi nocentrēt) pilnigi pie kājas ka jams uz centra nebalstas. Pie 3 skrūvēm (Smart) būtu čābīgāk, pie ar 4 jādomā ja ir stils braukt "raļļi".

Man strap citu stav virsū AEZ diski kuru centrs ir "universāls" - tobiš tam ir lielākais iespējamais izmērs, un katram autosma nāk speciāli plastmasa ieliktņi centros kas palīdz ratus nocentrēt.

Un uz maniem 5 x 100 - nav nekādu problēmu ar "adaptēto" diska centra diametru.

WALA 08.05.2009 21:24

Maija_Eskuella rakstīja:

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

NJa kā jau Yetti teica šeit lauziens palielināsies. Tikai ir aizdoma ka arī palielinot ET - šasijai vieglāk nekļūs. Protams taisnvirzienā braucot droši vien ka slodze uz gultni itkā samazinās. Bet tiklīdz izgriež ratus, ta man šķiet atkal palielinās slodze uz to - jo rati tomēr nestāv vertikāli un atseviškiem auto izgriežot stūri tie tiek mazliet sagāzti !!!

WALA 08.05.2009 21:13

centis rakstīja: Vai kāds ir mēģinājis priekšējo divvietīgo beņķi saķimerēt tā lai atzveltne būtu atvāžama gulēšanai-kā tas ir vadītāja beņķim ????

A varinac, ka divvietīga benķa vietā iesper 1 vietīgo no UK tādas pat mašīnas ?!?!? Bet citādi nav mēģināc

WALA 08.05.2009 12:40

Kaksis rakstīja:

Ja tu būtu iemācījies lasīt, tad nebūtu jātēlo dzeguze. Kur tu izlasīji par parastu ļitaku?

Es rakstīju labs ļitaks vs bleķinieks.

Vai tavā leksikā labs ļitaks = viegls ļitaks ?!?!? Jo labi ļitaki ir dabonami zem 100 Ls/gab. kamēr viegli sākas kaut kur no ~ 180 Ls par gab. Tā ka nezvai vidējais lietotājs tos vieglos iegādajas.

WALA 08.05.2009 12:18

Kaksis rakstīja: Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

Ku kū, atkal tu - pārsvarā orģināļie bleķinieki tev būs daudz vieglāķ par jebkuru parastu ļitaku. jo vieglie maksā tādu piķi par kādu braucamu auto jau var nopirkt.

Te gan jāpiebilst ka Krievijā kaltos diskus ražo par patīkamām cenām, tikai neesmu dzirdējis ka jamie būtu virs 16" kaut ko uzražojuši - tie diski nav šķūneriem domāti

WALA 08.05.2009 11:54

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.

var jau uzlikt 245/35 R16...

tikai 2us vīrus vajadzēs, lai stūri valdītu...

Nu 245 platumu tur toč nav kur likt - tagad jau ir tā ka aizmugurē līdz amortiņam knapi pirkstus (~10-15 mm) var iebāzt, un otrā pusē ar nav saldi.

WALA 08.05.2009 11:49

Ideots rakstīja:

nu tak izbeidziet vaidēt.

Ja diski ir ārpus arkām- tas jau ir pašdarbība un TA var aizmirst.

Ir auto, kam ir diski ar 5 cm plauktu pat un no arkām ārā nelien un viss ir pieļaujams. Turklāt neesmu dzirdējis no to lietotājiem, ka dēļ tiem diskiem piekare jāpārlasa utt.

Protams, slodze ir lielāka, bet ne jau tik drīmi tas ir, kā jūs te mālējat.

Kur tu redzi ka kāds vaid ?!?!?!

Tiem autosiem kam jau standartā ir paredzētas platas riepas protams ka nekas slikc piekarei nenotiek, jo tie jau IR paredzēti tām papildus slodzēm kas tur ir vai var rasties. Un protams ka piekares tiek taisītas ar nelielu rezervi visiem auto !!!

WALA 08.05.2009 11:46

Ideots rakstīja:

WALA rakstīja:

Savirze te nepalīdz !!!

palīdz.

Atceries, ka plika savirze uz kompja ir Fufelis, meistaram pašam arī ir jāzin, kas un kā.

Tu ar kādu autosu brauc ??? Ja MB, BMW, Audi utml - tad protams pie raustīšanas noteikti ir vērts čekot savirzi. Toyotai - tici man - nav vērts - tur neko neatradīsi, nu ja nu vienīgi autoss ir bijis sist un ir po žiznji šķībs.

WALA 08.05.2009 11:43

Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.

WALA 08.05.2009 11:40

Ideots rakstīja:

savirzei jābūt pareizai

Man priekšā 225/45 ET 35

aizmugurē 245/40 ET 42

Pat uz Valmieras ceļa rises netraucē.

Savirze te nepalīdz !!! Protams ir auto kam arī platāku riepu uzlikšana neietekmē uzvedību uz ceļa. Bet visiem koyotiem ko bijusi saskare, ka tikai aiziet ārpus rekomendētā platuma, tā pa risām stūre jau ir ciešak jātur. Manam ar tas pats, kaut savirze pēdejoreiz pirms nepilna mēneša izveikta.

WALA 08.05.2009 11:37

Yetti rakstīja: jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās "platāks"... diezgan stipri iespaido stūrēšanu, kā arī palielina lauzienu uz priekšējām detaļām (biežāk jāmaina)...

Vispār jā - es ar kad tā sāku domāt sāku atcerēties visādus lauku šķūnerus kuru diski lien ārpus arkām tikai tā(un lai jamos paslēptu tur bemaz puse arkas vēl japiemetina klāt ). Loģiski ka arkas iekšmalā jamiem ar tādiem "veltņiem" nav kur izvērsties, tad nu viss "spiežas uz āru" un viss tas kas "spiežas uz āru" un jo īpaši ārpus arkām atstāj ļoti nopietnu iespaidu uz piekares daļām.

WALA 08.05.2009 11:27

Centis_Nuudele rakstīja: Lai platie diski nestrīķē arkas, viņiem vajag uzmontēt šaurās riepas.

Kā tieši riepas platums ietekmēs to cik ļoti diski skrāpēs arku ???

Sapratu ko tu biji domājis bet izteicies neveikli !!!

Protams ka ja arkā strīķejas pati riepa tad ar šaurāku riepu tur var mēģināt līdzēt, bet ja strīķē disks, tad tikai ja strīķē iekšmalu, var līdzēt ar flanci !!! Visos citos gadījumos būs jāpaplatina arkas.

WALA 08.05.2009 0:56

Pārējais par ko jārūpējas ir lai neķeras arkās grozot stūri un braucot pa mūsu "Lielo bedri". Tas bojā gan pašu riepu, gan iespējams disku, gan arī noberž arku un tā sāks pastiprināti rūsēt, it īpaši ja auto skrien cauru gadu.

WALA 08.05.2009 0:54

osiss rakstīja: Vis ko uzrakstīja Pinguin ir taisnība, bet varētu noskaidrot, ko visvairāk čakarē nepareizs ET? Esmu dzirdējis, ka gultni.

Ja būsim godīgi tad ne jau ET tik izteikti tev kaut ko čakarē - runa principā ir vispār par to ka platāka izmēra riepas/diski ( lielāks diska diametrs parastā ielas variantā arī parasti nozīmē lielāku platumu !!!) rada papildus slodzi uz piekares daļām ( visām bez izņēmuma). Tehniski visiem mezgliem parasti ir 10% izturības rezerve. Tad nu var mēģināt izrēķināt par cik procentiem tieši tu sāc "parbaudīt" mašīnas izturības rezervi.

Viena no lielākajām nelaimēm pie mūsu ceļiem ko esmu ievērojis ir tā saucamā stūres raustīšnaa braucot pa risēm - tā ļoti izteikti "pārbauda" piekares gumiju - kas atbild par auto šķērsvirziena stabilitāti - izturību.

WALA 07.05.2009 20:02

anonimikis rakstīja: rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

2 lietas -

a) kompresors un turbīna nav gluzi viens un tas pats !!!

b) ja rallijreidos tas ir aizliegts tad visticamāk arī netiek izmantots šis "piespiedu" gaisa padeves risinājums. Un rallijreidos griezes moments spēlē lielu lomu, un tur šis dzinējs ir ļoti OK arī bez kompresora.

WALA 06.05.2009 20:38

Džentelmeņi par cenu ...

www.ss.lv/...

WALA 06.05.2009 15:29

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja: Kaksi atslābsti - tāpat redzams ka īsti nesaproti par ko runā. Skaitļus mēs visi redzam un mākam salīdzināt, bet no ta izpratne par atseviškām lietām nerodas

Es arī nekad neesmu sapratis tos teorētiķus. Stundām ilgi dzen *******u, pēc tam apskatās uz faktiem un visa teorija ir kaķim zem astes...

Ja nu gadījumā nesaprati, tad pateikšu ka šis tiešā veidā attiecas uz taviem Chevy vs Nis-Patrol piemēriem. Džīpakam uz išakspēkiem ir bezjēdzīgi lūrēt - pavisam cita ideologija un vajadzības !!!

WALA 06.05.2009 15:24

Kaksis rakstīja:

Tur tā konstrukcija ir ar rezervi, lai regulāros pārbraucienos starp štatiem tas motors neizjuktu.

Redzi arī tāds Supras dzinējs ar 1600 Zs ir ar lielu rezervi, kamēr vien tos 1000+ ērzeļus nepalaiž aulekšos. Un tad atliek tikai mazs gaisa burbulīts nevietā, vai nekvalitatīvs 1 mm^2 galvas blīves nepareizajā vietā, un viss ir sūdīgāk kā piektajā gadā !!!

WALA 06.05.2009 15:16

Kaksis rakstīja: Amerikā gatavs 1000 zs dzinējs maksā ap 10 000 Ls. Šaubos vai eiropieša/japāņu pārbūve izmaksās lētāk.

Par to es nestrīdos - jo parsvarā Japānu un Eiropiešu dzinēji ir konstruēti ļoti precīzi tieši tam kāda jauda tiem ir un ko ar tiem darīs. Tur nav daudz "vietas" tūningam atstāts, tādēļ arī ir augstas izmaksas šo dzinēju uzlabošanai. ASV dzinēji pa lielam ir tik sūdīgas konstrukcijas, ka tajos ar vienkāršām metodēm var "viegli pasmelt" "nepiesietos zirgus".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti