NU tad pacelšu mazliet vēsturi augšā - ši topica kaut kādās 2 un 3 lapā iet runa par AWD netestēšanu uz bremžu stenda.
NU tad lūk ir viens cilvēks izmēģinājis vēl vienu aplamību ar GT4 Sainz celi.
Bija pārslēdzis uz 2WD aka FWD režījumu ( kuru no 2-iem nezinu), kuru var izmantot šo te bremžu testam. Un bija izdomājis pabraukāt 2WD režījumā aºī apkārt pastīties kas un kā (cik benžu rij utml.).
Manos un TOYOTA manuāļos rakstītajos brīdinājumos neklausījās - tagad jauks vaļa sadales kārbu un skatīsies ar ko šie prieki ir beigušies !!! Moš kādam nākotnē palīdz atturēties šis posts - ja nu uznāķ bzdinks un sāk likties ka Toyota ( vai jebkuri citi inženieri ir nejēgas). ![]()



















Gachs rakstīja:
Tātad konkretajai celicai 2wd režīms paredzēts tikai ,piemēram, bremžu stendam, etc. ?
Jā šai mašīnai 2WD režījums ir paredzēts tikai ļoti islaicīgai lietošanai, kā piemēram bremžu pārbaudei uz katras ass individuāli.
Kad būs zināms kas nokāvies - tad arī mēģināšu sīkāk kaut kur uzrakstīt.