iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 30.03.2009 13:35

Kaksis rakstīja: Nu ko lai saka - speciālisti teorētiķi.

Un tu būtu .... tas praktiķis ?!?!? :lol:

WALA 30.03.2009 13:32

Ai nē kolibri tomēr ir nīkulis salīdzinot ar jebkuru auto "apgriezieniem", tikai k-kādi 1200 "apg"./min. max.

WALA 30.03.2009 13:29

uupis rakstīja:

WALA rakstīja: Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.

Nu jā jā – eļļošanas sistēma advancētā, kura spēj nodrošināt nevainojamu rezultātu pat pie pāpadsmit apgriezieniem...

Dzinējs kurš saucas kolibri. :

Cik jamajam tur bija to spārnu "apgriezienu minūtē" ??? Nezin kāds ???

WALA 30.03.2009 13:13

uupis rakstīja: Un skaties – motors tas pats - kārba tā pati. Pat apgriezini ar visu putniņu tie paši, bet spidometrā 250 km/h...

Esmu redzējis tādējādi šķūnētus katlus.

Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.

WALA 30.03.2009 13:00

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.

Tieši griezes moments, nevis jauda ir tas, kas tiek noteikts transmisijas elementu limitos. Un faktori, kas ierobežo griezes momenta palielināšanu ir spēja to novadīt līdz riteņiem un vajadzība pēc dinamikas.

Jap,

un Kaksi tiešā veidā grieze nekādi nesamazina jaudu un otrādi, tikai tas ka reālajā dzīvē tu abus nevari vienlaicīgi pacelt, da i pa lielam tas ir diezgan bezjēdzīgi.

Grieze ir ļoti svarīga kravas auto utml., jo tā ir tā lieta ka auto ļauj vieglāk izkustēties no vietas utml.

Jauda (Zs) savukārt ir tā lieta kas ļauj auto "ātrāk skriet".

BET tas viss ir nosacīti - tas ir vienkārši tas kā musdienās būvē auto patērētājam vidējam !!!!

WALA 30.03.2009 12:49

Seene rakstīja:

Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.

+1

ja vien nav bijis tā ka cilvēks tur to motoru jau līdz tam ir redlainā griezis ar pēdējo pārnesumu.

WALA 30.03.2009 12:46

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

uupis rakstīja: Atkal kosmiskās tehnolôgījas.

GRIEZE tas ir tāds pintiņš?

Jap tu vismaz zini

Es tik nevaru joprojām iebraukt kādēļ viņas mēra ņūtonmetros.

Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.

Nē vienkārši ja Grieze pārāk liela - aerdinamiskā pretestība ļoti palielinās, līdz ar ko vajag platākus un stiprāķus spārnus .. un ta jkau tā vairs nebūs grieze bet jau kāds lielāks putns.

WALA 30.03.2009 12:39

uupis rakstīja: Atkal kosmiskās tehnolôgījas.

GRIEZE tas ir tāds pintiņš?

Jap tu vismaz zini

Es tik nevaru joprojām iebraukt kādēļ viņas mēra ņūtonmetros.

WALA 30.03.2009 12:36

Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.

KLau bet tu vispār atšķir jēdzienu ātrums no jēdziena JAUDA un Zs. Un vēl jau ir GRIEZE un Nm.

WALA 30.03.2009 12:16

Kaksis rakstīja: Tāpēc vajag likt signalizāciju ar liesmu metēju. Lai ******* aizdedzina tos zagļus. Tikai mums tā likumdošana tāda, ka pats vien būsi vainīgs, ja zaglis atmetīs kedas.

Kā tur to jauko radiokatīvo vielu sauca, kas no āpurses cilvēkam nespēj kaitēt, bet no iekšpuses salīdzinoši ātri piebeidz ???? Tādu pie mums nakuj neatkodīs, a tev tiesa nepatīkami, bet mazais ļaunais prieciņš par to ka zaglis pekas atmetīs.

WALA 30.03.2009 11:43

edijz, ka tik nav tā ka bumpers aiziet prim tīri dēļ tā lai vieglāk tikt pie motortelpas klāt.

WALA 29.03.2009 9:29

Kindzulis rakstīja:

Dorisa rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Kolenval- tas ir Pirmais...vish vnk zin

Raspredvals....dļa podģeržaņija razgovora.

Dlja podderzjki- es jamo personazju labaak gan atceros kaa Kolenvalu bet tas taa...

Starter Rotor Generator...i Karobka peredach

+1

Un arī Kolenvals=Crankshaft=kloķvārpsta

Raspredvals = Camshaft=sadales vārpsta

WALA 28.03.2009 23:08

Nezinu tieši par Mazdu, bet nu to pats pēc kādu rez. daļu kataloga vari palūrēt, bet paºšvarā ir tā kā jāliek kā minimums pāri ECU. Pārējais jau pa lielam atkarīgs cik līdzīgas fīču ziņā būs mašīnas. Pēc koytiem spriežot - ir tur ko fafisties, bet ja laiks ir un arī ir kur to darīt - izdarāma lieta.

Otrs variants, paņemt un lēnu garu iztirgot detaļās pašam ( bet te ir labi ja ir liela garaža vai vēl labāk ja ir šķūņa tipa liela neizmantota telpa), tur toc salasīsi vairāk kā 150 Ls.

WALA 27.03.2009 19:33

Da tak dunduku netrūkst !!! Ja varētu atrast un visiem tiem fimfjiem pirkstus aizliekt tā ka vairs pat pakaļu nevar noslaucīt labprāt to izdarītu. Un narkaši vispār atsevišķš stāsts, kopš bračka norāvās pa galvu nekādas cieņas vairs pret padibenēm !!!

WALA 27.03.2009 19:12

Shiirs - zini tev labāk nemaz nedot 4x4 safisīsi vienā setā !!!

Teiksim neesmu baigi izglītojies visos AWD agregatos, bet Celicai GT4 jau defaultā starp asīm ir neliela asu griezšanās atšķirība, tas nodrošina ka asis sabloķējas momentā ( i nedomā ziemā pa ledu ar izspiestu sajūgu braukt - mašīna pati griežas ap savu asi).

Un bremžu stendā tas nozīmē tikai vienu - tas auto aizleks no tā stenda nakuj, kā tikai kādi rati sāks griezties. Servisa manuāļos ir aprakstīts ka bremzes tādam var pārbaudīt pārslēdzot šo te nelielo kloķi pie priekšas difa ( nosacīti to vaētu nosaukt par "sadales kārbu"). Protams ar šādu kloķi bija liekas k-kāds ātruma ierobežojums, un to nevarēja lietota ilglaicīgi, citāk viskomuftu "uzvāra".

Savukārt ja teiksim Audi starpasnieks joprojām ir Torsens, tad tehniski nevajadzētu būt problēmām veikt bremžu testu. Ar Haldex ja vien jams nav k-kā elektroniski "atbloķējams" gan to nedrīkst darīt. Un pat ja ir atbloķējams, tam arī noteikti ir ierobežojums ko un kā daºīt !!!

WALA 27.03.2009 18:00

par 4x4 - visas mašinas ar viskomuftu starp asīm - netestē bremzes !!! Ja kāds testē , tad tu šauj pa ausi un saki nakuj lauž mašīnu.

Tādi auto ir piem. Celica GT4 utml. Celicai gan pie difa ir pārslēdzams režījums pie kura var veikt šo testu, bet neviens to nedara !!!

WALA 27.03.2009 14:54

Un cita starpā gaisa daļiņas ir atrodamas jebkurā šķidrumā, tā ka temperatūras svārstību rezultātā ar var visādi bºinumi rasties.

WALA 27.03.2009 14:51

Master_D rakstīja:

Esmu kaut kur redzējis uzparikti, kas sastāv no trubiņas un vāciņa. Trubiņu piestiprina pie riteņa ventiļa, vāciņu uzskrūvē bačokam, attiecīgi gaisa spiediens visu paveic.

Tik vot to sistēmu kaut kā nesaprotu, kurā brīdī bremzēs sarodās gaiss. Aidalabi, uzjautāšu sencim, viņš noteikti to ir darījis.

Gaiss sarodas tad ja bačokā ir "nedoljivs", vai arī ja esi atravis vaļā kādu cilindrīti vai atgaisošanas ventili pie rata.

WALA 26.03.2009 23:45

x_rays

Nestrīdēšos, neesmu dziļi racis pa USA auto iekš UK, vienkārši padaudz salīdzinoši jauni ir iekrituši acīs, arī kāds pārītis nošrotētu, kamēr pa savām lietām esmu searchu taisījis.

Kad tu par to ziemeļvalstu galu pateici jā man ar kaut kā likās ka pavecākiem UScariem, tur bija kaut ka lielāka "izvēle".

WALA 26.03.2009 23:35

Kādreiz esmu rakājies pa šādie saitiem prieks TOYo ko meklējot:

www.autopartswarehouse.com/...

gebrauchteautoteile.com/...

www.carspares.co.uk/...

un caur google.co.uk utml ierobežojot tikai uz konkrēto valsti.

P.S. ta kā cērtu vairākas valodas esmu arī pa dažādiem FR, ESP, ITA utml saitiem ložnājis, bet nu UK un DE salīdzinoši pateicīgaķais.

WALA 26.03.2009 23:30

vai kādā US auto tirgotavā neesi intersējies ???

Ja tur neviens ne aļo, tad var mēģināt iekš UK, bet nu ar jābūt palielai veiksmei

Ja izdodas iekš Uk atrast, tad vari pieklauvēt - man čoms pa UK dzīvojas, un pa laikam kaut ko atvelk uz LV, ta kā attransportēt droši var lētāk nekā ar pastu. Vot tikai atrast

WALA 26.03.2009 22:33

tunos rakstīja: tikko uz draugiem.lv saņēmu šitādu ķēdes vēstuli:

1.kārt - vai kāds ir kautko šādu saņēmis

2.kārt vai taisnība un tā varētu būt?

Ja jums zvana no kaut kādas telefonu kompānijas un lūdz nospiest #90 vai #09, tad neturpinot sarunu nolieciet klausuli, jo tādā veidā viņi var piekļūt jūsu SIM kartei un veikt zvanus no jūsu numura. Paziņojot pēc iespējas vairāk draugiem un paziņām mēs varam apturēt šos krāpniekus!!!

Ne tur uzdod šo jautājumu !!! zvani LMT via savam operatoram un intersējies. Tehniski ir viss kas uzprogrammējams gan centrālē, gan arī pašā mob.tel.. Tiesa šīs infas patiesumu es gan apšaubu !!!

WALA 26.03.2009 9:54

jugasvilli rakstīja:

Pagājušajā transporta izstādē MAN pārstāvis ar putām uz lūpām stāstīja, ka jaunajam TGX intervāls ir 120 000 km.

Zin nekā jau pārdabiska tajā var nebūt - uzliekam papildus eļļas rezervuārus, lai lielāks kopējais eļļas tilpums + piemetam ja vajag papildus dzesēšanu+ piemetam nopietnākus filtrus, vai vairākus filtrus - un atiet. Kravinieka servisošanas laika dīkstāv izmaksā uzņēmumam nopietnu piķi, līdz ar to tajā kravas auto atmaksājas iebxtīt dārgākas lietas iekšā, lai tas joprojām īpašniekam iznāktu izdevīgāk.

Vieglajem savukart ir 2 ierobežojumi - vieta, un tas cik tas viss izmaksāto. Protams arī tas kā tiek vieglie ekspluatēti arī atšķiras no smagajiem. Smagais būs vēl jāpameklē kurš būs sasniedzis 2500 rpm, kamēr vieglie ļoti bieži skrien pāri šiem apgriezieniem.

WALA 25.03.2009 18:44

TDIOT - a tāda doma teiksim ka autorāžotājs vispirms veic ilglaicīgus motora testu ar konkrēto motora/eļļas savienojumu nav ienākusi pºātā ??? Un tikai tad ja nav būtiski pasliktinājies rezultāts ka ar iepriekšējo eļļu, tad dod zaļo gaismu šādai rekomendācijai par retāiem servisa intervāliem ar šo moderno eļļu!!!

WALA 25.03.2009 13:39

www.ss.lv/...

NU pļin par šītādu dīleri ....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti