Nevis nemāķ dzīvot bez elektrības, bet vienkārši cilvēki ir tā pieraduši ka šis utility ir tik pieejams un doršs, ka nav rezerves variantu. Pie kam lai būtu drošs ka viss būs čiki bez elektrības es ar auto nebraucu bāku līdz tā ir sausa un vienmēº pildu pilnu bāku.
Tāpat ir jēga mājās turēt sveces un sērkociņus, lai arī visas iekārtas darbojas ar elektrību vien !!! Šī iemesla dēļ vislabākais ko cilvēki būtu spējuši darīt ar savu naudu ir nevis turēt 99,9% bankās ( kur daļa noguldījumi, bet daļa iespējams akcijas un vērtspapīri) bet teiksim ieguldījuši vietējos uzņēmumos utml. Bet nu nav mums tā uzņēmējdarbības kultūra un aizdošānas kultūra normāļi attīstījusies, tāpat kā likumdošana šajā virzienā. Ak jā un aºī domāšana liekas arī nav izaugusi, jo tiklīdz kā varēja tā visi mēģināja ielīst NĪ tirgū kur jau tāpat bija kļuvis par biezu !!! Vieglas naudiņas sakārojās, un par to es ceru ka visi vieglas naudiņas tīkotāji dabūs pa biksēm.



















Ja ir laiks un vēlme, paņem un aptaujā šrotus par atsevišķām rez. daļām kas tev ir veselas, cik tās nāk. Iespējams ka ir vērts turēt pie sevis un notirgot daļās. Protams ja nav kur turēt autosu, tad švakāk.
Vēl vairnac iemest SS.lv umlt. vietnēs,par cenu kas ir auto pirkšanas cena mīnus vajadzīgo daļu cena, mīnus vēl kādi 500 Ls par krāsošanu un taisnošanu, ja ir tādas detaļs ko jātaisno. Ja kādam vajadzes - nopirks. Protams paliek jautājums vai tas deal tev pašam ir izdavīgs utml. vai tu esi arī gatavs kādu brīdi pagaidīt...
Principā lielākoties jau auto kuru vecums tuvojas otrajai demitgadei toč ir vērts iztirgot rezerves daļās, jo pie tāda auto vecuma reti kurš pērk jaunas daļas. Pie pirmās desmitgades, cilvēki kas var atļauties ( un SAAB biežāk jau nu pērk tie kas var) parasti tomēr izvēlas jaunas daļas.