iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409
WALA 27.06.2008 20:49

Pilnīgi bezjēdzīgi salīdzināt autosus kuru 4piedziņu regulē elektronika - jo ieprogrammē vienādi vai citādi visa VSC, PBS utml. un rezultāts būs pavisam cits. Ja uatosam uzliek PBS kurš glušī motoru nost ir skaidrs ka tāds paliks pusceļā, tāpat arī ar to izslīdošo ratu bremzēšanu. Un par kompetentajiem šô autotestu veicējiem var mazliet ierēkt, jo reāļi salīdzina nesalīdzinamas pilnpiedziņas sistēmas vai ja tā varētu teikt programmēšanas metodes.

WALA 20.06.2008 16:36

Ar tiem RWD/FWD - būtiskā atšķirība slidenos ceļos ir tā, ka viss svars FWD ir uz dzenošajiem ratiem, līdz ar ko jamie retāk izslīd, toties šiem FWD pakaļa ir ļoti viegla, un bez kravas es gribetu apgalvot ka jamos noraut sāmslīdē ir vieglēk nekā RWD pie tām pašam jaudām un gumijām. Kas slikti FWD - tu vari droši maukt līdz nosacītajai individuālās meistarības robežai (ātrumam), bet tiklīdz to mazliet pārsniedz sekas ir visumā sūdīgas. Bet nu arī RWD ir ļoti prasīgs pret vadītāju, vienīgais tas ka ja pārsniegsi savu meistarības robežu par to uzzināsi ātrāk nekā no FWD. Kas kura ir piemērotaks jālemj pašam.

Un ar 4x4 vai AWD vispār ir tā ka no piedziņas sistēmas uz piedziņas sistēmu ir stipri japiešāaujas ko un kā darīt. Vieniem pie slīdēšanas centra bloķis cieti saslegs tiltus, citam nostrādās kā brīvais difs. Un atka kas kurma un kurā situācijā ir labaks nevar tik vienozīmīgi pateikt.

WALA 10.06.2008 14:12

Tīri tehniski nav sevišķi labi ja daudz tautas zin par amonjaka transportēšanu, kas ir slikti, ka principā ļoti bīstama krava gandrīz uzgāja gaisā. Tas ka nosacīti "slēpa" info ir salīdzinosi slikti, taču tīri no praktiska viedokļa, par katru šādu bīstamo kravu tak ar netaisīsi sižetus - tādas te salīdzinoši bieži vazājas apkārt pat īpaši nepieskatītas. Vienīgais ceru ka atbildīgie diensti bija līmenī, un visu kontrolēja, par pārējo PH.

WALA 09.06.2008 22:33

Mja pazīstama sajūta šajā valstī, ka tev vienmēr un visur ir jācenšas pierādit ka neesi "ēzelis", nevis ka kompetentās iestādes spētu sakomunicēt un uzvilkt raspisdjajus pēc pilnas programmas, kamēr tevi pašu liek svētā mierā.

WALA 09.06.2008 22:14

Visu auto daudz maz kvalitatīvi izmaksās ap 800 un uz augšu Ls, ja pats izjauc auto + krāsotājs ir paziņa. CItādi visas cenas sāķsies no kāda 1kLs.

Piekrāsot kvalitatīvi - ir dažas vietas kur to var, pat līdz līmenim ka neredz atšķirību. Sev to darīju Amservā ( jo man TOYO) + arī biju dzirdējis labas atsauksmes par meistariem. Tiesa tā kā auto ir 10 g vecs, tad ar pirmo piegājienu netrāpīja ar krāsas jaukšanu durvju apakšdaļas piekºāsošanai (stāvvietu labo "kaimiņu" skrāpējumi), nācās pārkrāsot, bet tas saprotams man tikai pēcāk tapa zināms, jo paši bija pamanījušī un vēlreiz pāºkrāsoja līdz nebija manāmas atšķirības (cenu pilnīgi neietekmēja)

WALA 09.06.2008 21:37

Nē nu nevajadzētu arī tā kā noniecināt auto spējā piecūkot dabu un gaisu. Galu galā tieši auto rada pilsētāš vislielākās problēmas ar gaisa piesārņojuma ziņā utt. Ja nebūtu auto, nebūtu nepieciešamības asfaltēt ceļus, ja nebūtu auto ziemā nekaisītu tās nolāpītās smiltis uz ceļiem, un tad pavasaros nenāķtos elpot tos saceltos putekļu mākoņus, tāpat ir pietiekoši daudz( par salīdzinoši jaunu) auto kuriem piebraucot tuvāk par 1 metru astē ir nepieciešams aizvērt salona ventilāciju.

Tā kā tīri tehniski ir jēga iegādāties jaunu auto, un ir jēga nepirkt lielāku auto kā patiešām nepieciešams, bet nu arī pāºspīlēt ar ar katru gadu jaunāku Priusu lai izskatītos zaļāks par pāsu dabu ar tā kā neavajdzētu. Tad labāk atmet smēķēšanu, neēd tik daudz zirņu, un neaudzē aitas ...

Un na hudoj konec pārtrauc elpot.

WALA 09.06.2008 11:16

theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

Nu piedo bet tu esi pilnīgs āksts, šādus ciparus varbūt arī var iegūt ja aķis Priusam pilns, un viņs ir jauns, gribetu redzēt kā tas izskatās tad kad jams ir pagroezījies kādu 1 stundu kaut vai tikai pa Rīgas korķiem, un aķītis jau ir gana sauss. Protams tas verķis vinnē uz to ka liekas automātiski izrubī dzinēju pie apstāšanās, bet tikpat labi, kas tev traucē to izdarīt, ja tik ļoti rūp ekoloģija.

Bet ir vēl vien lietas kas mani interesē, cik lielu daudzumu CO2 un citu drazu + nepārstrādajamu atkritumu tiek iegūt izražojot 1 jaunu auto, ka tik nesnak tā ka viens smirdīgs un dūmojošs šrotvagens līdz 10 gadi vecs ir krietni dabu saudzējošaks nekā tas pats Prius. Noteikti ka ir kāds "efektīvais" slieksnis ( nobraukums un/vai vecums) pie kura ir verts pārsēsties uz jaunu auto, tikai ir aizdomas ka tas nav zem 3 gadiem, jo tik ļoti ekoloģiskākie jaunie auto nekļūst, lai tā starpība tik ātri atmaksātos.

Un vispār ja gribi saudzet dabu - brauc pilsētā ar velo, skrituļiem, vai skūteri (samokatu !!!)

WALA 09.06.2008 9:38

P.S. Kautkā pie mums neesmu redzējis Prius kā taksometrus, bet Milānā katrs piektais taksometrs Prius un tikai pateicoties tam ka nodokļi daudz mazāki.

Nu zdec kur var tādas glupibas gvelzt, ja Pruisam nāk nodokļu atlaides tad skaidrs ka jamo pirks krietni vairāk, kaut gan pec būtības jams nav ne ekonomiskāks nedz arī videi saudzīgaks kā jebkurš cits auto ar motoru līdz 2 litru tilpumam !!! a ja ar mazāku par 1.6 litri tad jau liekas ka pat sanāk gan ekonomiskāks gan videi nekaitīgaks !!!

WALA 03.06.2008 14:16

Pirmais rakstīja: vidēji statistiskajam zemes iedzīvotājam ir viena ola un viena krūts

Nu šamējie ir reāli meli, krūtis ir vismaz 2 , bet ola diez vai davelk līdz vienai.

WALA 27.05.2008 17:57

NU ko te ņemās nepiebāzīs tāpta katram pārkāpējam pa policim un katrā vietā pa fotoradaram - tad paši lielie vīºi nevarēs normāļi braukt A vietas kur jamie būs ātri izkodīs un sametīs i-netā.

Var jau pavisma vienkāršu metodi izmantot - likt numur zināmā lenķī , tā lai bildē rādās tufta. A vajdzīgo leņķi varēs noteikt tad kad uzstādīs pirmās kameras. Protams ja kameras zemu, tad tas nebūš efektīvi.

WALA 12.05.2008 17:17

Ja runa ir pa ne jaunu auto, tad principā ir vienalga, jāskatās konkrētais auto un viss. Ticamāk ka es ņemtu RAV4 - zimeā man šur un tur varetu noderēt 4x4 un lielāks klīrenss, lai kāds viņš ar nebūtu. Visādi citādi pilniīgi PH, kas labāk patīk !!! Rav4 sīm modelim līdz kādaiem 2 pēdējiem izlaiduma gadiem man nepatīk prikšas panelsi un viduskonsole, a Coltam vispār šīm modelim visu laiku ir tāds salona noformejums ka riebjas.

WALA 08.05.2008 16:19

Mja par 4A-Fe tā stāsta ka ēdot ēļū, bet ja man jāsaka godīgi tad 2 mašīnām kas ar šô motoru man bijušas ,tad starp eļļas maiņam tā ārī nekad nav nācies papildināt, lai arī protams līmenis ir krities, bet nekad zem minimālās iedaļas.

WALA 08.05.2008 10:26

BTW, Celica arī ir (atkarībā gan no modeļa) diezgan viegls auto + ja netaisa "gonki masinnije" ir gana ekonomisks auto. Tikai vien mīnuss - daļas gan ir dārgākas ka jabkuram citam TOY vieglajam produktam

WALA 08.05.2008 10:08

Varu ieteikt metodi kā noskaidrot - Csdd Auto Info, tipa sameklet eta kādu Corlu kurai redzms Valsts Numurs, iemetam to īsziņa un aizsūtam uz CSDD, atpakaļ atnāk VIN, kaut kāda masa un tur vēl visādas lietas !!!

WALA 07.05.2008 23:35

Zoo rakstīja: Nesen bija sex ar laikam ka avenes pakaljèjo stabilizatora atsaiti un tàs buksèm.jànjem nost pakaljtilts. Un ritosàs daljas remonti vispàbà baigi sarezgjíti.baidos ka bùs serví daudz naudas jàatstàj,jo tas mans comaks solìja nekad vairs pirkstu klåt tàdam aparàtam nelikt.

KO tas čomaks pīpē, jeb tu spraud batonu ausīs, pat satbilizatora bukses mainās vieglāk par vieglu, un kur nu vēl atsaites, kur vispār var noņemt tikai riteni, un jau tiec klāt !!! Pie kam tiesa daļas Avensim nav baigi lētās, bet ja jāsaka godīgi es lieku visas orģinālās savam - man tā ir vienkāršāk, un dažreiz iespējams ka lētāk. Taču tajā pašā laikā atrast aftremarket arī nav absolūti nekādu problēmu. Bet nu labi, tēma itkā par Corollu.

Par Corollu G6 ir 1,4 motorelis un 6 ātrumu kārba cik man zināms.

Un 1,6 4A-FE neesmu redzējis iekš 3 durvju hatchim, bet tas gan nenozīmē ka tādi neeksistē. Esmu redzējis tādu motoru iekš "universāļiem".

WALA 07.05.2008 15:54

Hmm nu man Avene 98 gada ar 1,6 4A-FE motoru, normāls aparāc, ir bijuši gļuki ar elektroniku, bet uz Avenes tā ir BOSCH elektronika, kuru uz Corollas IMO neredzet kā savas ausis. Bet protams tā BOSCH elektronika noe caur dīleri ir krietni letaka kā TOYO orģināla kas liekas nāk no DENSO pamatā.

Rūsa - nu pie aniem 200kkm - navaru sūdzēties ar visu to ka Avensis ir UK salikums nevis JAP. Protams ja ir bijuši skrāpējumi nopietnāki, tad arī attiecīgi tika vasras laika remontēti.

WALA 07.05.2008 9:40

Kas tev viņa tik ļoti patīk ka gribi sev to nelaimi ?!?!? Par to naudu daudz jēdzīgāku auto var nopirkt + ir aizdomas ka arī daudz ekonimiskāku, ja tik ļoti rūp ekoloģija.

WALA 03.05.2008 8:05

Gregers rakstīja:

GirtzB rakstīja: saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo

Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga

nejaudz kopā Ford un GM motorus

p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta

Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.

Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.

47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.

hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka

un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu

Vāciešiem paneļi vēsturiski no cieta materiāla, arī A6, bet gandrīz visiem normālajiem amo vainu ar ādu apšūti vai ar mīkstu ādas imitāciju. Vācietī viss kam pieskaries izņemot jumtu ir darināts no nepat

ikamas cietas plastmasas vai metāla- kā tagadējos amo tik amo grab, bet vācietis kārtīgi saskrūvēts, un par saskrūvēšanu + 300% cenā??!!! Absurds! 525, vai 745 2007 bez atšķirības, visi risēs kā apdauzīti un pat jauns katru bedrīti salasa uz salonu, bet pagriezienos sverās tikpat kā mans 300m, tikvien ka ziemā var sānis fun paķert, toties troksnis visu laiku slonā neatkaīgi no seguma.

A par vienreizlietošanu, tak vācieši ar ap 1995 gadu tieši to arī sāka darīt un ir izkopuši šobrīd līdz smalkumam, tikai japo(gandrīz visi modeļi) un amo (dažas markas)vēl ražo auto ar kuru var nobraukt vairāk par dažiem gadiem.

Uhh, nu man liekas gan auzās sabrauci, japāni vispār vieni no pirmajiem sāka ražot "vienreiz" lietojamos auto. Tā viņus dēvē jo a) ir maksimāli plāni bleķi b) lielā vairumā gadījumu ir mazlitrāžas motori. Bet piekares gan viņiem ir ar labu rezervi uztaisītas, un arī tas ka detaļas vairākiem modeļiem ir savstarpēji aizvietojamas, kas ir daudz, daudz saprātīgāķ resursu izmantošana.

Protams īsmūžība nav attiecināma uz Japānu džipakiem, un Luksus markām, jo tur tomēr vairāk pacentušies. Bet nu arī lētais gals kalpo uz goda, jo auto ir pārdomāti, lai arī protams ne jau pilnīgi bez gļukiem. Ko diemžēl nevaretu teikt par amerikāņu auto.

Arī Eiropas auto ir krietni pāºdomātāki, arī kaut vai tieši paneļa ziņā un ergonomikas ziņā - un man tas ir būtiski.

Āda uz paneļa - mēdz būt gan labi gan draņķigi piemēri, tas nekas ka daži domā ka tas ir kruti. Ja tā āda/panelis atspīd stiklā, tas nozīmē ka ir sūdīgi padarīts darbs utt.!!! Tiesa uzlikt ādu visiem elementiem nav gºūti, taču tas nepaslēps lētu apdari apakšā un diemžēļ liela daļa amerikānu izmanto kaut kādas arahaiskas tehnoloģijas panelim un konsolei, un plastikāts ir vienkārši pretīgs apmēram Dacītes Lokanās stilā.

WALA 02.05.2008 22:01

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.

200k jau nekas nav! SAAB man pie 400+k bija bez īpašas kopšanas lieliskā stāvoklī.

Zini es ar nesūdzos, ir bijis šis un tas no elektronikas datčikiem jāmaina, bet ar tiem jebkurā gadījumā nevar viennozīmīgi apgalvot ka tāš vai šīs markas auto tie birtu biežāk, tikko aimugures stabilizatora bukses nomainīju - IMO normāli pie mūsu ceļiem. Ak jā un tāds sīkums tieši pirms nomainīju mūsu TA ar izgāju ka prieks pa 0, lai arī jau tad bukses stāvēja bardačokā un gaidīja kārtējo 10kkm apkopi uz nomaiņu. Tā kā īsti TA par "benchmark" neuzskatu.

WALA 02.05.2008 21:31

Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.

WALA 02.05.2008 21:18

UUSA rakstīja: Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.

Nuu tiešam okls - nosvinēja ar 300m 2.7,(KOMATS) miljons jūdzes

Es gan nav garamtikas speciāļists, un nav pārliecības vai komats pareizi lietoc, bet domu IMO uztvēru pareizi.

WALA 02.05.2008 21:15

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja:

Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan

tikai?

galiņš norāvās.

kas gan arī nav maz, bet uz 1 k jūdzi ir tīri tāds sīkums.

WALA 02.05.2008 21:12

UUSA rakstīja:

Gregers rakstīja:

Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

Tu drusku nepārspīlē ar to rekordu?Sanāk ~1000jūdzes dienā,ja pieņemam,ka 300M sākts lietot 1999.g.?

Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan

WALA 02.05.2008 20:26

Gregers rakstīja:

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

Piedod, man protams ir grūti vērtēt Audi piekares ilgmūžību, jo jaunajiem Audi es neesmu pat tuvumā stāvējis, nu nav jams patreiz manam maciņam domāts, bet ne jau dēļ remontiem, bet gan dēl jauna auto cenas. Bet nu nedomāju ka konkºetais tehniskais risinājums ir neizturīgs, arī iepriekšējais bija pietiekami izturīgs, tikai maiņa gan bija reāli sālīta ( tā pie 150 -200 kkm. nobraukuma).

WALA 02.05.2008 20:20

Uh_ti rakstīja: Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Skaic, diezga daudzi LV ir pozitīvi atsaukušīes par šô auto, bet nu pašam nav reāli sanācis braukt. Pēdējie "busi " ko iznāca salīdzināt ir kaut kādi 95 Gada VW T4 un Crysler - VW bija pārāks (man ērtāks utml lietas kuras es novērtēju auto) bet protams cenas un aprīkojums grūti salīdzināmas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409

Lasītākie raksti

Jaunie raksti