Ar tiem RWD/FWD - būtiskā atšķirība slidenos ceļos ir tā, ka viss svars FWD ir uz dzenošajiem ratiem, līdz ar ko jamie retāk izslīd, toties šiem FWD pakaļa ir ļoti viegla, un bez kravas es gribetu apgalvot ka jamos noraut sāmslīdē ir vieglēk nekā RWD pie tām pašam jaudām un gumijām. Kas slikti FWD - tu vari droši maukt līdz nosacītajai individuālās meistarības robežai (ātrumam), bet tiklīdz to mazliet pārsniedz sekas ir visumā sūdīgas. Bet nu arī RWD ir ļoti prasīgs pret vadītāju, vienīgais tas ka ja pārsniegsi savu meistarības robežu par to uzzināsi ātrāk nekā no FWD. Kas kura ir piemērotaks jālemj pašam.
Un ar 4x4 vai AWD vispār ir tā ka no piedziņas sistēmas uz piedziņas sistēmu ir stipri japiešāaujas ko un kā darīt. Vieniem pie slīdēšanas centra bloķis cieti saslegs tiltus, citam nostrādās kā brīvais difs. Un atka kas kurma un kurā situācijā ir labaks nevar tik vienozīmīgi pateikt.



















Pilnīgi bezjēdzīgi salīdzināt autosus kuru 4piedziņu regulē elektronika - jo ieprogrammē vienādi vai citādi visa VSC, PBS utml. un rezultāts būs pavisam cits. Ja uatosam uzliek PBS kurš glušī motoru nost ir skaidrs ka tāds paliks pusceļā, tāpat arī ar to izslīdošo ratu bremzēšanu. Un par kompetentajiem šô autotestu veicējiem var mazliet ierēkt, jo reāļi salīdzina nesalīdzinamas pilnpiedziņas sistēmas vai ja tā varētu teikt programmēšanas metodes.