nu, d1 ir liidz 16+1 vietaam, taa ka buus jau ok.
kaapeec "ja buus registreets kaa kravinieks, ta nebuus logu"? tur tak peec buutiibas var garo pasazieri panjemt, izraveet liekos seedekljus, atstaajot kaadas 8 vietas, un paareejo telpu - kravai. jeb tur trakoti problemaatiski shaadaa celjaa paarregistreet? kaa tur vispaar ir ar taam kategorijaam, kaados gadiijumos tranziits skaitaas "vieglais" un kaados "kravas" ( ar atseviskjo borta kravaskasti variantus nenjemam, tur taapat viss skaidrs, taapat kaa triisvietiigajiem...)?
tep70 rulz no visaam puseem
a vispaar - kautkaa galiigi tiem skaitljiem neticaas. vismaz ikdienas pielietojumaa - ne. ja visu salonu izkasa aaraa, seedekljus demontee, uttp - mosh i var kautkaadus tuvus skaitljus dabuut, bet ar reaalu braukshanu tam vairs nav nekaada sakara, as so visa taa klaunaade nevienam nau vajadziiga, imho.
peec savas pieredzes: videejaas klasses (~1400 kg pasmasa) benziinmashiinaam videeji uz trases var dabuut 7.5 -8 litrus uz simtu ( aatrumu diapazons 80 - 95 kmh), diizelim - ap seshiem ( volvo v70 ar audi td, stipri gan ar meeriishanu nenodarbojos, tamdeelj ilgu rezultaatu nav, bet apm taadaa liimenii eeda).
nu i eskort-klasse ar neekonomisku zemas kompresijas 1.6 dzineeju man zem 5.5 uz simtu eeda "ekonomeejot" daudzmaz sapraatiigi. a par 4 un mazaak litri uz simtu - kautkaa nepavisam neticaas.