Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
draco 01.06.2010 15:27

tep70 rulz no visaam puseem

a vispaar - kautkaa galiigi tiem skaitljiem neticaas. vismaz ikdienas pielietojumaa - ne. ja visu salonu izkasa aaraa, seedekljus demontee, uttp - mosh i var kautkaadus tuvus skaitljus dabuut, bet ar reaalu braukshanu tam vairs nav nekaada sakara, as so visa taa klaunaade nevienam nau vajadziiga, imho.

peec savas pieredzes: videejaas klasses (~1400 kg pasmasa) benziinmashiinaam videeji uz trases var dabuut 7.5 -8 litrus uz simtu ( aatrumu diapazons 80 - 95 kmh), diizelim - ap seshiem ( volvo v70 ar audi td, stipri gan ar meeriishanu nenodarbojos, tamdeelj ilgu rezultaatu nav, bet apm taadaa liimenii eeda).

nu i eskort-klasse ar neekonomisku zemas kompresijas 1.6 dzineeju man zem 5.5 uz simtu eeda "ekonomeejot" daudzmaz sapraatiigi. a par 4 un mazaak litri uz simtu - kautkaa nepavisam neticaas.

draco 18.05.2010 12:11

nu, d1 ir liidz 16+1 vietaam, taa ka buus jau ok.

kaapeec "ja buus registreets kaa kravinieks, ta nebuus logu"? tur tak peec buutiibas var garo pasazieri panjemt, izraveet liekos seedekljus, atstaajot kaadas 8 vietas, un paareejo telpu - kravai. jeb tur trakoti problemaatiski shaadaa celjaa paarregistreet? kaa tur vispaar ir ar taam kategorijaam, kaados gadiijumos tranziits skaitaas "vieglais" un kaados "kravas" ( ar atseviskjo borta kravaskasti variantus nenjemam, tur taapat viss skaidrs, taapat kaa triisvietiigajiem...)?

draco 17.05.2010 22:13

paldies par izklaastu!

nja.sanaak, nekaads megaaugstais tas "pusaugstais" nav gan... no otras puses -pusaugsto, ja nu savajagaas, ir vismaz kaada ceriiba iedziit garaazaa, kaut gan ja garo njemt ( iisai taki trakoti iiiss, manaa skatiijumaa), taapat garaazas durvis ciet, laikam, nedabuut

kas tur a seedekljiem - vismaz 1 rindai? t b tiiri kravas variants ar 2/3 seedvietaam nevar buut? man mazliet domas i njemt 9 vai 15 vietiigo pasazieri, atstaat kaadas 7-8 vietas, un paareejos seedekljus izraveet, lai suni un kaadus kraamus var vadaat...

draco 17.05.2010 18:32

ok, paldies. gaidiishu.

maybe veel kaads zin, no kura gada tranziitiem saakaas priekspiedzinja, un no kura jamos nav iisti veerts skatiities deelj taa, ka viss no plastmasas un vienreizeejs, versus vecajime dzelzs tranziitiem ar samoreziem?

dzirdeeju kautko par 2000 gadu...?

draco 17.05.2010 10:58

kategorijas nekrata, kravnesiibu un nodokli - pie vietas var noskaidrot. aber wot, kas iisti, un cik ir "garie", "augstie" un so, buutu forshi uzzinaat, lai jau uzreiz zinaat, ko man iisti vajag, un ko nemaz skatiities nav veerts....

draco 17.05.2010 9:49

btw, tur pie tiem tranziitiem veel figuree taadas iipashiibas, kaa "augstais", "garais"

attieciigi, laikam ir arii "zemie" un "iisie". pa vidu vinjiem arii kautkas ir? kaadas skaitljos ir atskiriibas? piem, augstais - auto augstums - 3m, griestu augstums salonaa 2.7m....

?

draco 12.05.2010 20:35

labaak taksh tie mutanti buut paarskatiijushi parametrus, pie kuriem ar moci var braukt, neliekot a kategoriju, bet vnk imeja b kat tiesiibas. citaadi tie 11 zs un 125, liekas, kubi - tas tak izmiekls. tie pat iz-jupiter ar saviem up to 28 zs un 350 kubiem ar nekaadi nenormaalie nezveeri nav. kopsh 14 gadu vecuma ar taadu braukaaju jauniibaa, un nekas. labpraat nopirktu kko liidziigu nostalgiskiem iisiem izbraucieniem pa lauku apvidu, aber kur tev- vajag "lielo" a kategoriju kaartot. nu deelj taadas lietas jau taa mociities neieshu gan, kaut i zheel...

draco 12.05.2010 13:59

1. briivgaitas vaarsts, ja tam dzineejam taads ir, chakaree praatu.

2. suuc gaisu kautkur.

draco 19.04.2010 11:20

tnx visiem, tekoshaa probleema atrisinaata - meerot kompresiju nenonjeemu fihku no sadalenes staavoklja deveeja, un, raadaas, nosvilinaaju aizdedzes spoli. uzliku no cita.

taga tam pat 850-tajam tehapskatee pieseejaas par "briivkustiibu stuures mehaanismaa" - raustiija no stuures reikas puses. ar roku raustot tur niko nejuut. varbuut kaadam ir info - vai ljufts tur vispaar shitiem volvjiem reguleejas, un ja jaa, tad mosh kaadam ir zinaams sakariigs mehs, kas ar stuures lietaam njemaas? kaadas cenas +/- ? paldies jau ieprieksh...

draco 19.03.2010 17:04

nja, diezkas galiigi nav ar tiem XC ta, ja shitik drausmiigi ar diesel rij. mani pers noveerojumi par riishanu: v70 ar audi td - uz trases, arii uzkrauts un ar jumta bagaaznieku uz 90 - 100 viileejot vairaak pa 6.5 neeed. pa pilseetu itkaa 7 - 7.5 robezaas ( te jaapieziimee ka ar pilseetu tiek saprasta tikai un vieniigi riiga, jo reaali citu pilseetu latvijaa nav. ).

850tais 2.5 benziinnieks ar automaatu liidziigos apstaakljos pa trasi raadiij 8 - 8.5 litrus. pilseeta - nu te gan viduveeji no 12.5 ( vieglaakos marsrutos un so) un uz augshu.

ko te staasta par auto ar benziinu, un n pusotras tonnas pasmasu eedoshiu zem 7.5l uz sotaku - izklausaas peec pasakaam.

kas veel -granada 2.8 benziins - trase 8 - 8.5

pilseeta - 13 - 13.7l/100 km

turboeskorts 1.6i benziins - pilseeta ap 10 - 11 ( ziemaa paiisaakos gabalos ir bijis pat 12.5), trasse 5.5 - 6 litri.

no shitaada skata diesel xc70 ar 8 uz trases un 10 videejo - kautkaa baigais sux izskataas, manaa skatiijumaa.

draco 19.03.2010 15:19

man domaat, ja ellja ir no aarpuses - tur driizaak uz savienojumvietaam jaaskataas. cik noprotu, pati turbiina jaaskataas, ja ellja deg nost, jebshu nokljuust iepluudes traktaa - tb gaisvados peec turbiinas ellja. taadaa gadiijumaa laizh turbiiinas salnjiki. no aarpuses turbiina savas vainas deelj imho palikt elljaina nivar.

draco 01.03.2010 9:14

nee, jautaaajums nav atrisinaats, diemzeel.

pastiijos linku - nu jaa, 6.50 ls nekaada nauda muusdienaas nav gan, bet sakari ar baazi 7 km raadiusaa arii ir fantastisks rezultaats. njemot veeraa to, ka baazeem parasti liek vismaz 2.7m antenas un pacelj paaugstaak, tad ar taadu baazi no portatiivaas ar mazo zhurkasti sakarui vareetu buut ap 5 km, nee? koroch, taki naudas izmesshana imho

es domaaju, ka neko mazaaku par tipa ML150 jeegas nav pirkt. tik cenas jamaam neadekvaatas - ap 30 ls.

labaak jau kautko tipa sirio p-1000, p-5000, lemm at-73/turbo 2001, bet ja jamaas likt uz magneeta cena visai fantastiska sanaak - aiz 50 ls :/

taa ka seezhu, funktiereeju pagaidaam. portatiivais a zurkasti fuures man ker aptuveni kaadu 500 - 700 m raadiusaa, raadaas - tb vispaar nekaadiigi.

draco 23.02.2010 18:38

nu, kaa tur a paarrunaam tajaa 25. kanaalaa ir? kautkas notiek? me patlaban neko iisti nedaraas - +/- normaalas antenas nav, a no portatiivaas ar standarta zhurkasti seviskji i raustiities pilseetaa nau veerts, ne to chto uz otru pilseetas galu meeginaat "aizpuust"...

draco 18.02.2010 14:48

mobilajiem un skaipam ir juutami cits novirziens un specializaacija, kaa arii speeciiga atkariiba no attieciigas aparatuuras un energotiikiem. koroch, tas ir pavisam kas cits daudzos aspektos, bet tam, kas to pats nesaprot, kaut ko skaidrot - tikai laiku teereet, laikam

nu, skatos, nevienam nav liekas cb antenas / magneeta ;( nu, neko dariit.

btw, skatos iauto aktivitaate ar trakoti nokritusies - agraak peec jauna ieraksta teema max kaadu pusstundu karaajaas saakumlapaa pie "aktuaalo" desmitnieka, tagad skatos - pa pusdienai...:\

draco 17.02.2010 8:26

anonimikis rakstīja:

draco rakstīja: nus, tauta - arii man paraadiijusies vajadziiba peec cb diapazona ( 27 mhz) antenas. vai kaadam nav kaada lieka? der arii nestraadaajosha - mosh kautko sakjiimikjoshu

ko tu saķīmiķosi? uz uztveršanu derēs tāda saķīmiķota, bet raidošajai antenai ir jāatbilst noteiktiem parametriem. citādi vari arī nokurināt savu radio

zini, man ir aizdomas, ka nu jau shitajaas lietaas zinu mazmaz vairaak par tevi nu buutiibaa ja antena tev nav noskanjota, tad vienliidz suudiigi taa stradaas kaa uz uztvershanu, taa uz raidiishan.

2aleXl: paldies par info! tikai - kaapeec taads kanaals? kaapeec ne starptautiski pienjemtajaa 19-tajaa seedeet? takshu, imho, vairaak iespeeju, plashaaks loks kas 19to pameeginaas...?

draco 16.02.2010 22:37

nus, tauta - arii man paraadiijusies vajadziiba peec cb diapazona ( 27 mhz) antenas. vai kaadam nav kaada lieka? der arii nestraadaajosha - mosh kautko sakjiimikjoshu

draco 15.02.2010 9:09

2Yetti:

paldies.

skaidrs, diezmeel, izskataas, "haljava" a c kategoriju garaam

draco 14.02.2010 22:19

b kategoriju dabuuju praktiski nebraukaajot - uz pirmo braukshanu atnaacu, instruktors paskatiijaas kaa braucu, un pateica, ka vairaak liidz valsts eksaamenam varu nenaakt - taapat normaali braucot.

a kas, i doma, ka ar smago bez piekabes jaamaacaas braukt no jauna, un megasarezgiitaak braukt ir, nekaa ar vieglo?

mani interesee juridiski - vai ir noteikts tajaa apmaaciibas nolikumaa ka obligaati praktiskaa brauskana c kat ir ar sertificeetu instruktoru, jebshu...

vnk googlii atbildi neatradu.

useru fantaazijas par teemu "a es domaaju" - ne paaraak interesee. interesee konkreeta atbilde uz konkreetu jautaajumu - gan jau kaads zina taksh...

draco 04.02.2010 15:51

Wala, svaka tev taa sajeega. pirmkaart braukshanu meera kilometros, nevis gados. ja tu gadaa nobrauc 2-3 tkm, tad tavaam fantaazijaam varbuut arii ir kaada saikne ar realitaati.

a citaadaa gadiijumaa - 10+ gadi auto noziimee, ka noskreejiens parasti ir pie 150 - 200 tkm vai vairaak. liela dalja detalju pamazaam tuvojas sava resursa beigaam, attieciigi neviens un nekad tev negaramntees ka nopeerkot 15 gadus vecu auto, kursh pirms paardoshanas nav viss pa detaljaam izjaukt, paarlasiits, un savaakts pa jaunu - nu wot, neviens tev negarantees ka peec pirkuma peec 100 vai 1000 km tu nebuusi spiests nomainiit kautko - varbuut lampinju, a varbuut kaarbu, gultni, vai dzineeju. taada ir realitaate shai pasaulee.

un nekas nemainiisies, vai tu to auto nopirksi pa 200 ls, vai pa 20 000.

taa kla liecies mieraa ar savaam pamaaciibaam, tu pats veel mazs beerns un nesajeedz neko par to pasauli kuraa dziivo

mana filozofija ir -cenai jaabuut adekvaatai gadiem un nobraukumam. pie tam tehstaavoklim jaabuut pieklaajiigam - citaadi to kraamu vispaar skatiit nav veerts, ja nu vieniigi pa kaadiem 25 ls.

btw, cik esmu dzirdeejis, anglijaa cena stipri atkariiga no noskreejiena, un auto ar noskr aiz 100 000m maksaa jau saliidzinoshi kapeikas. tb taa, kaa tam jaabuut. a pie mums, kaa jau buratiino zemee, nekauinaas kraamus ar 250 - 350 tkm, un veel atkrutiitu spido tirgot pa 2-3-5-7 kLs.

laikam jau pietiekami daudz buratiinu, kuri kautko taadu peerk :

draco 04.02.2010 15:23

vuso, zb juus visi mani. neko nepirkshu, to pashu 850to graustu paknibinaashu, mosh var sataisiit. vai arii 940 diesel ja gadiisies pa adekvaatu ciparu ( 650 vai mazaak). 1000 ls pa to spaini ar skruuveem 17+ gadu vecumaa tik taads, kam ar psihi probleemas, var izdomaat pirkt imho.

wot taa.

draco 04.02.2010 11:56
draco 04.02.2010 11:07

par to ekonomiju - nedomaaju ka tai gadiijumaa uz 80 eestu mazaak. driizaak ka tik ne vairaak.

ibo dzineejs daudzlitriigs un vinjam ir optimaalaa slodze vismazaakajai eesshanai. tb ja jams straadaa praktiski kaa tuxgaitaa gan pie 80 gan pie 100 kmh, tad pateerinsh buus lielaaks pie 80 kmh.

taada vot fignja. tur ekonomiskie aatrumi visdriizaak buus mazmaz citaadi nekaa mazmotoriem tipa 2.0, 2.5 un so.

nu a smiltiis ierakties var a visko - es a priexpiedzinjas 850 volvi esmu racies, i kas? es tak pa pludmaleem draseet netaisos - sajaati ar mezvedeejiem zemescelji kur a volvi cauri braukt nekomfortabli un briiziem uz veedera kjaasljuuc, pa padaudz piesnigushu celju un so... tur kliirenss vien jau dos savu rezultaatu, domaaju.

btw, ja automaatam ir HT blokjis, tas ar dod degvielas taupiijumu - transformators vairs nesliid, uz elljas papildus sildiishanu energija uz trases netiek teereeta...

draco 04.02.2010 10:44

taa, padaliishos uz sho briidi natrastajiem linkiem - mosh veel kaadu intereseees:

en.wikipedia.org/...

www.jeepinfo.ru/...

ranger.3dn.ru/...

pamatideja: ar \"b\" kategoriju no fordiem jaaskataas uz ranger vai F150 ( ne visas modifikaacijas gan) -f150 lielaakajaa vairumaa pilnaa massa ir zem 3500 kg ( gwr < 7700p), kaut gan ir paaris modifikaacijas ar mazliet lielaaku svaru. F250 savukaart paarsvaraa ir ap 4 tonnaam un vairaak :\\

rangeris itkaa ap 3 tonnaam pilna massa.

par tiem 15l - nu, mle, diivaini gan kautkaa. ar monopiedzinju tiiru ar i testeets? mosh pilnpiedzinjai ar pie visa atsleegta kautkaadas lielas transmisijas griezas? vnk kaukaadas baigi jau nu nesameeriigs pateerinsh - tukshaa uz 90 kmh, a normaali uzpumpeetaam riepaam.

uz karburatoriem cereet, cik saprotu, jeegas vairs nav...iesprices - paarsvaraa elektroniskaas, jeb meh ar gadaas? kur taas chevy izsoles var apskatiit?

automaati amerikaanjiem tais agados ( 85-90 and up) tak jau ir ar hidrotransformatora blokji?

nenokaujami?

par seedvietaam sapratu - laikam taki praktiskaak neraustiities un njemt mazo kabiini - 3vietiigo.

nu aber pa 2wd nespeeju vispaar nekur pabraukt, pat a kiegeljiem aizmuguree - ne vechi, buusim reaali. es i a ziguljiem, i a moskvishiem ar suuda pusliselli vasaras riepaam esu braucis - padomju un juku laikaa retajam bij ziemai atseviskas riepas - i neko, visi brauca, un neviens neraudaaj...

draco 03.02.2010 20:00

i pa cik staaveeja?

draco 03.02.2010 18:59

kalfonso rakstīja: Smiltenē redzēju pie plača Rīgas (laikam) ielā - F250 stāvēja apsnidzis, laikam uz pārdošanu.

milzīgs izskatījās

nu dyk ir ar laikam - pilna massa pie 4 tonnaam, attieciigi "c" kategorija vajadziiga.liidziigam ford F super duty pilnaa massa 6800 kg ash.

btw, vienaa shausmanee ar liidziigu pikapu sliktie ziemaa sev celjus skjuureeja - priekshaa bij piestiprinaata sniega laapsta

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti