Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
Galvenais 11.04.2007 9:29

columbia rakstīja: Pagājušajā vasarā noliku A kat. tiesības pie Māra "Akmens un co"

Ļoti labs instruktors, trīs paziņas pēc mana ieteikuma lika pie viņa un visi bija apmierināti. Pamēģini, ka zi, moš arī Tev patiks!

29427460 - Māris, ja nemaldos Akmens.

Tiekamies vējabrāļu tusiņā!!!!

jā, es arī mācījos pie Māra, reāls vecis. Tas gan bija pirms gadiem 4.

Galvenais 11.04.2007 16:44

4x100 15 collu vw diski, visu laiku stāvēja uz korollas. 80 lvl, riepas ir, bet sliktas. Diski tieši kā šeit ss.ss.lv/...

Galvenais 12.04.2007 9:08

Peksiic rakstīja:

VWfans rakstīja: Lai man piedod tie nedaudzie Cayenne īpašnieki, kuri ir godīgi cilvēki, bet kopumā Porsche-Cayenne manā skatījumā ir tipisks ekonomisko noziegumu izdarītāju auto. Ar tādiem braukā daudz narkobiznesa organizatoru, suteneru. Ja paskatās uz Cayenne vadītāju sejām, tad lielāka daļa izskatās dikti jauni - tādi 20-30 gadu vecumā. Dziļi apšaubu, ka tik jaunos gados ar godīgu darbu var tikt pie tik dārga auto. Cita lieta, kad sasniegti 35, 40, 45 vai 50 gadi - tad viena daļa cilvēku pavirzās pa karjeras kāpnēm, nopelna lielas algas. Tad arī nav par skādi nopirkt Cayenne.

Cayenne vadītāju sliktāko daļu izmācīs tikai kaps, tamdēļ mums, pārējiem, atliek tikai turēt acis vaļā un trenēt reakciju, lai varētu izvairīties no šiem kretīniem!

a kaapeec tu domaa ka cilveeks 20 gados pats neko nevar sasniegt nenjemot paliigaa kriminaalas metodes?

tāpēc ka 20 gados cilvēks ir vēl bērns un šādā vecumā augstākais iespējamais karjeras punkts ir dokumentu pienesējs kādā advokātu birojā. Vienkārši nav dzīves pieredzes, lai veiktu kautko nozīmīgu.

Galvenais 12.04.2007 10:28

Graberis rakstīja: Vai variet ieteikt kādu evakuatoru, kas ved močus?

izīrē piekabi uz 2 stundām un aizved, kur problēma.

Galvenais 12.04.2007 10:44

martinello rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Graberis rakstīja: Vai variet ieteikt kādu evakuatoru, kas ved močus?

izīrē piekabi uz 2 stundām un aizved, kur problēma.

āķis?

vai tad nevienam paziņam nav āķis??? Ja nav,pieliec savējai. Ja ir mocis, tad mašīnai obligāti jābūt ar āķi - vienmēr viņi sprāgst nost un ir kautkur jātrasportē.

Galvenais 13.04.2007 8:43

NEW rakstīja: es arī braucu agresīvi, lai arī man nav kajēne. galvenais, lai šī agresivitāte netraucē citiem un nerada briesmas, kas aprakstītajā gadījumā patiešām ir nepiedodama rīcība no Porsche vadītāja.

runājot par jaunajiem bagātajiem jauniešiem - jebkurš no mums par tādu varēja kļūt salīdzinoši īsā laikā, bet domāju, liela daļa vienkārši izvēlējās lielākas pievienotās vērtības arodu nevis kupi-prodai tipa biznesu, kur tiešām smadzenes nevajag, bet tikai apsviedību. Problēma šiem jauniešiem būs tad, kad nī tirgū iestāsies korekcija, un vienā dienā šie sapratīs, ka viņu īpašumu tirgus cena ir krietni zemāka par pirkuma cenu. diemžēl tad arī tie, kas būs iemācījušies radīt vērtību, izdzīvos, un pelnīs krietni vairāk, kamēr bijušie bagātie jaunieši sāks mācīties. kaut kā tā.

respect, tieši tā

Galvenais 17.04.2007 15:53

TKO rakstīja:

Gasjs rakstīja: A runa ta iet pa kupeju vai mocīti?

Man gan šķiet, ka abiem vēl nāk visādi indeksi klāt 650i un F650 vai kaukā tā.

F650 sore

nu ir man tāds, zilā krāsā

Galvenais 17.04.2007 21:31

TKO rakstīja:

Galvenais rakstīja:

TKO rakstīja:

Gasjs rakstīja: A runa ta iet pa kupeju vai mocīti?

Man gan šķiet, ka abiem vēl nāk visādi indeksi klāt 650i un F650 vai kaukā tā.

F650 sore

nu ir man tāds, zilā krāsā

super

Kā uzpilda ķēdes eļļošanas tvertnīti?

nav tur nekādas tvertnītes. Ņem vien un eļļo manuāli

Galvenais 18.04.2007 8:35

TKO rakstīja: ZEM beņķa kreisajā malā jābūt tvertnītei (špricvedīgai), kas darbināma pneimatiski. Tilpums ap 150ml (tā uz aci). Nevaru saprast, kā lai ielej eļļu tur iekšā, baidos salauzt, jo ir no plastmasas. Skaidrs, ja nestrādās vai nesanāks nekas, eļļošu monopisuāli, bet kāpēc neizmantot opciju, pēc pamatīgas dubļu braukšanas?

Uz kreisā roktura ir slēdzītis - uz augšu lejam eļļu, uz leju - sildam rokturus (tā man teica, bet neesmu drošs). Gads96.

Hmm, manējam nav tāda slēdzīša un arī roku sildīšanas nav. Man ir 99. gada modelis - , 98.gadā (manuprāt) viņus feisliflēja, iznesot priekšējos pagriezienus ārā no būra, un atmetot visādas liekas fīčas, iespējams, arī minēto eļļošanu.

Bez tam pēc dubļu braukšanas tu tak tā vienkārši nevari ņemt un gāzt netīrai ķēdei virsū eļļu - tik un tā viņa drusku jānotīra, pirms eļļot.

Galvenais 18.04.2007 8:58

TKO rakstīja:

Galvenais rakstīja:

TKO rakstīja: ZEM beņķa kreisajā malā jābūt tvertnītei (špricvedīgai), kas darbināma pneimatiski. Tilpums ap 150ml (tā uz aci). Nevaru saprast, kā lai ielej eļļu tur iekšā, baidos salauzt, jo ir no plastmasas. Skaidrs, ja nestrādās vai nesanāks nekas, eļļošu monopisuāli, bet kāpēc neizmantot opciju, pēc pamatīgas dubļu braukšanas?

Uz kreisā roktura ir slēdzītis - uz augšu lejam eļļu, uz leju - sildam rokturus (tā man teica, bet neesmu drošs). Gads96.

Hmm, manējam nav tāda slēdzīša un arī roku sildīšanas nav. Man ir 99. gada modelis - , 98.gadā (manuprāt) viņus feisliflēja, iznesot priekšējos pagriezienus ārā no būra, un atmetot visādas liekas fīčas, iespējams, arī minēto eļļošanu.

Bez tam pēc dubļu braukšanas tu tak tā vienkārši nevari ņemt un gāzt netīrai ķēdei virsū eļļu - tik un tā viņa drusku jānotīra, pirms eļļot.

roku apsildes, abs, un pārējās fīčas nav standartā, moci pērkot, jāpasūta klāt...iespējams Tev vnk bij mocis bez liekām figņām. Ručku apsildi liek līdz pat šai dienai, tik jāpasūta atsevišķi 650tajiem. Pilnīgi iespējams, ka tādiem kā DAKAR nāk standartā.

ENIVEI, thx par atsauksmi. Es jau pasūtīju Manuāli no ebay, atnāk gudra grāmata - varēs paknibināties.

Ja lasi vāciski - www.f650.de. Tur ir milzīgs forums. Starp citu, ir arī linki uz lapām angļu valodā - pasērfo, moš atradīsi ko vajag

Galvenais 18.04.2007 14:47

Salviz rakstīja: Vai kāds var pateikt, kam jāpievērš uzmanība pērkot šosejnieka kombinzonu?

Un visas pārējās ar to saistītās lietas (zābaki, cimdi, utt.)

Un kādus vēl aizsargus papildus vajadzētu?

Un vēl ko velk apakšā zem kombinzona???

ja pērc atsevišķi bikses, pielūko, lai viņas būtu ĻOTI garas. Es nopirku bikses, kas ir tikai nedaudz garākas par džinsenēm, nu tā pāri pēdai jau būs, kad stāvu kājās, bet, kad apsēžos uz moča, viņas nepatīkami sabrauc uz augšu un visa potīte ir plika. Besī ārā.

Galvenais 18.04.2007 16:57

Salviz rakstīja: Biju šon pielaikot kādus tipus

Bixes jau izlikaas ka pa garām, jo kad stāv kājās tad krunkojas.

Vai varbuut taa ir normaali?

tā ir normāli. Tu galvenais laiko tās bikses, uzkāpjot uz moča, jo braukšanai viņas domātas, nevis pastaigām

Galvenais 01.05.2007 20:09

Skunks rakstīja:

WALA rakstīja: Vo shitas ir tas Cheroks kas man gaaj pie sirds :

ss.ss.lv/...

Tikai protams shis ir ar dieseli, tas ieksh USAs bija 4.0 l benciins.

Pie tam tas diesels viņiem ir kaukāda itāļu parodija par motoru

neko sev parodija par motoru, 300 Nm pie 2000 apgr.

Labi labi, tikko sev tādu nopirku, tāpēc aizstāvu. Dzīvos - redzēs

Galvenais 01.05.2007 20:43

smonG rakstīja:

Galvenais rakstīja:

neko sev parodija par motoru, 300 Nm pie 2000 apgr.

Labi labi, tikko sev tādu nopirku, tāpēc aizstāvu. Dzīvos - redzēs

2.7 CRD labāks...

kādu versiju paņēmi?

man jau vecais kantainais, tam CRD tehnoloģijas vēl nespīdēja. Versiju nezinu, bet ir visi 4 el. logi, kondiķis, značit limited webasto pečka arī.

Drusku raustījos par to motoru, - tik ilgmūžīgs un izturīgs kā 4.0 viš protams nav, bet stāvoklis labs un izbraucot jauda priekš džipa likās pietiekama

Galvenais 06.05.2007 21:25

Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

Galvenais 07.05.2007 8:49

snow rakstīja: pashlaik ir doma veikt izmainas sava tahoe lai varu liet biodizeli. izdevigak jau ir braukt ar parasto bet laikam ta zala domashana pie vainas.

kas iznemot sukni var ciest no biodizela?te domaju gumijas detalas ieksh sukna.

Vai kāds speciālists ir apskatījis Tavu motoru un jau nosaucis, kas konkrēti jāmaina? Varbūt nekas nav jāmaina?

Galvenais 08.05.2007 15:54

Seene rakstīja: Pastasti labak tautai, kur liec veco ellu, ja pats maini.

eļļoju ķēdi motorzāģim

Galvenais 09.05.2007 16:17

vislielākais klīrenss ir kantainajam čerokam, tātad tas arī ir vislabākais 4x4. Tas, ka viņš grab visās malās un, pa granteni braucot, liekas ka tūlīt tūlīt līkumā apgāzīsies ir pofig - džipam tādam jābūt. Zato kā iet pa purvu, uhh... monstrs

Galvenais 10.05.2007 10:35

offtopiks - es arī pārdodu subu paštaisītā kastē, emphaser linearx, 30 cm diametrs, RMS laikam 300w, kopā ar blaupunkt pastūzi. Jau 2 gadi mētājas garāžā, jo, tā kā man man sen jau vairs nav 20 vai pat 25 gadi, šitādas štelles ir pārstājušas interesēt Kasti uztaisīju labu, ar pareizajiem izmēriem un visu kā vajag. Kādus 45 jau gribētu

Galvenais 10.05.2007 13:09

Daniels_Reebuss rakstīja:

Napalms rakstīja:

Galvenais rakstīja: offtopiks - es arī pārdodu subu paštaisītā kastē, emphaser linearx, 30 cm diametrs, RMS laikam 300w, kopā ar blaupunkt pastūzi. Jau 2 gadi mētājas garāžā, jo, tā kā man man sen jau vairs nav 20 vai pat 25 gadi, šitādas štelles ir pārstājušas interesēt Kasti uztaisīju labu, ar pareizajiem izmēriem un visu kā vajag. Kādus 45 jau gribētu

Iemet šite meilu vai atsūti uz napalms iekš inbox elvē

Eu, man ar šis tas misenē metams ir sakrājies, neinteresē?

Kuš, kuš, tā ir reāla manta par sviestmaizi. Emphaser nav nekāds tur lētais pioneer, sony vai kenwood.

P.S. Napalm, čeko @

Galvenais 10.05.2007 21:41

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

Galvenais 11.05.2007 11:11

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs

Galvenais 11.05.2007 13:14

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs

Protams, ka raksta jau lietošanas manuālos ka nedrīkst.Bet ir tak atšķirība starp nedrīkst un nevar.Ir ļoti daudz iemeslu kāpēc ndrīkst, bet starp tiem tehniskie ir ļoti,ļoti maz-mamatā tikai uz gumijām.Nomaini tās un brauc zaļi

ja man kāds pateiktu, tieši kas un kur jāmaina, un cik tas maksās, droši vien samainītu. Kādus 100 ls būtu gatavs ieguldīt. Varbūt tev zināma laba vieta, kur to izdarīt?

Galvenais 11.05.2007 15:53

snow rakstīja: imho 2.2T no Opel i labaks. Videjais paterish man i 7-7.5 uz 100km.

cik man stastija tad sukni vajag kaukadas blives nomainit pret tadam kuras neshkist biodieseli.

ari mekleju servisu kursh var partaisit uz biodieseli!

davai dodat kāds infu, mēs ar snowu esam reāli klienti tam servisam!

P.S. Es te tā piemetu, mans džips rij vidēji 10 l saļaras uz 100 km. Bio maksā 10 sant. lētāk kā fosilais. Līdz ar ko uz 100 km ceļa es ietaupītu latu, uz 1000 - 10, bet pēc 10000 es savus, piemēram, 100 LVL, ko būtu ieguldījis negumijas blīvēs, atpelnītu.

Galvenais 11.05.2007 16:47

krisus rakstīja: Man gan nevajag, jo ir, bet baigi izsmeljoshi tiem kam interesee! thule, montblanc...!?

tūle, motblanc... ķipa tie tie labie Tas, ka LV lētākus citus, tikpat labus un lētākus, nevar dabūt, nenozīmē, ka tie ir tie spicie. Es savu velo turētāju ārzemēs ņēmu pa 14 eur, un labs, maita

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti