Ņem šaurākās un mazākās, gan cenas gan litderības ziņā ir izdevīgāk. Par Soft Frost nezinu, bet Maxi Ice ir ledus riepas, kas samērā slikti palīdz uz sniegota ceļa un labi dilst pa asfaltu. Tā pamatā ir paredzēta braukšanai pa ledu. No šīm trim ņemtu Ultra Grip.[addsig]
Vienalga mazākās, būs stabilāka braukšana. Pats braucu ar Ivalo2 un nesūdzos. Vēl labas atsauksmes ir par Nord Frost un Hakkapelita, arī Snow Sport. Jā vēl labas ir arī Alpin.[addsig]
ieri, cik atceros, tad Alpin ir frikcijas riepa, tātad paredzēta ledum un bez radzēm uz asfalta labāk dilst, UG ir radžojama un vairāk domāta sniegam, par Dunlop nezinu.[addsig]
ieri, viss vienkārši. Ja pamatā pa Rīgu tātad pa asfaltu. Frikcijas riepas nav tā labākā izvēle, jo ātri dilst un pa šļuru ir diezgan nederīgas. Ja plāno arī ārpus Rīgas samērā daudz braukt, tad tādas var derēt, jo ir klusas un labas uz ledus vai piebraukta sniega, bet pa dubļiem un dziļu sniegu atkal nestrādās. Ja ir doma, ka brauksi pa sniegiem, tad jāņem tādas kā UG, Ivalo utml. Par to vai ņemt ar radzēm vai bez ir atkarīgs cik daudz plānojas braukt pa ledu, jo sniegā no radzēm nav nekāda labuma.
Tā kā es pats braucu pamatā pa Rīgu un pie sevis uz laukiem, kas atrodas tikai 50km no Rīgas tad paņēmu Ivalo, bet bez radzēm, jo tās pāris reizes, kad būs jābrauc pa ledu es varu pabraukt arī lēnāk un prātīgāk. Nepatīk man, ka jo radžotas riepas ir samērā skaļas uz asfalta.
Frikcijas riepa strādā uz berzi, nekad nav ar radzēm. Pēc izskata ir ļoti daudz lameles un smalks protektors, lai pēc iespējas lielāka saķeres virsma, parasti arī nav lielu rievu, kas arī nosaka to, ka šļurā un sniegā neko daudz nestrādā. Uz ledus to efektivitāte ir salīdzināma ar radžotām riepām. Ja ārpus Rīgas pamatā pa lielajiem ceļiem tad var ņemt tādas riepas, bet, ja pa aizputinātiem un sniegainiem, tad labāk ar rupjāku protektoru. Ja nedomā daudz rakties caur sniegu, tad tādas der arī tāpēc, ka ir mīkstāka gumija un labāk turas pie ceļa, dilst arī labāk.
Jā, vēl par radzēm, tās starp citu nedarbojas arī lielos ātumos, tas ir ja ātrums ir virs 100km/h, tad nav atšķirības vai ir radzes vai nav, bet mazos ātrumos uz tīra ledus pa apaļu laku ceļu tās darbojas labi un neļauj ieslīdēt grāvī.[addsig]
Tad ir vienkāršāk. Ja tur kur tu pārvietojies ziemā bieži ir piebraukts sniegs un ledus, parasti tas ir uz zemes ceļiem, kā arī tur kur nekaisa, tad frikcijas riepas, kā Alpin, Maxi Ice un sazin vēl kādas, ja netīrīti aizputināti ceļi tad Ivalo, UG, u.c. kam rupjāks protektors. Pēdējās bieži var izvēlēties ar radzēm vai bez. [addsig]
Laba lieta detektors, bizenajs jau liekas, ka aprakstīja par braucienu. Nenostrādāja tikai vienu reizi, bet arī tad liekas ķēra uz muļķi un palaida bez sankcijām. Baltkrievijā jau trīs ciemus pirms miliču radara sāka pīkstēt.
Runājot par pilsētu es parasti neslēdzu City režimu, bet arī īpaši nepievēršu uzmanību, kad pīkst. Vispār jau, kad brauc vajag arī domāt, nevis tikai maukt un paļauties uz aparatūru, jo ja nedomāsi nekas neglābs.[addsig]
Bad, arī stāvot, tev no klausīšanās nekas nesanāks tāpēc, ka visiem viņiem ir amortizācija, lai mazinātu vibrāciju un turot to verķi pastāvīgi mašīnā tā amortizācija tev nobeigsie jau pirmajos kilometros. Tā kā nekas labs no tā nesaāks, vienīgi jāmeklē kāds pirms revolūcijas, kuram amortizācija uz lāgām.[addsig]
martsSR, man vecajam nebija, šitam nav jaukta, bet jēgu neredzu, parasti, braucot jau neaizsalst, bet stāvot, kad mašīnu nedarbina, ko dod apsildīšana, ja ieslēgt nevar.[addsig]
Ar antenas ārā līšanu problēmas nav, reizēm kādi 5cm neliek iekšā, piemēram vakar vakarā, bet šoziem vēl nav arī smērēta. Vispār to antenu ir lietderīgi izjaukt, iztīrīt un sasmērēt reizi pa reizei, jo tad tās darbība ievērojami uzlabojas. Daudz dažadu netīrumu viņa sarauj iekšā.[addsig]
Sviestnesis, vadība nav vadītāja durvīs, tas bija vecajiem, tagad tā vairs nav. Man arī šorīt nenāca vaļā nevienas priekšējās, bet man vaina ir zināma, tikai slinkums sataisīt. Nedaudz padarbojos ar atslēgu un viss notiek.
Yukki, mainīt nav vērts, ja nu vienīgi pret jaunu sistēmu, jo vadītāja durvis visiem ir nolietotas, varbūt, kādam mazāk.[addsig]
Gumijas arī bez silikona nerada problēmas. Jūt protams, ka ir piesalis, bet tikai pēc skaņas Turpretim, slēdzenes, kuras slinkums sataisīt, pašlaik auksts, kad silsts neprasās, sagādā īslaicīgas problēmas ar iekļūšanu autiņā no pareizās puses.[addsig]
stop, kādi zobrati?, vai tad tur ir zobrati ?) Pēc manas diletanta saprašanas tur nav nekādu zobratu, bet varbūt es kaut ko nezinu vai esmu palaidis garām?[addsig]
Es jau nesaku, ka nav to zobratu, neesmu jaucis. Tiešām nezinu. Bet man tā nelikās. Visu laiku domāju, ka tur ir cits darbības princips. Bet vakarā, ja atadīšu, tad saskaitīšu cik tur ir vadu un kur tur tie zobrati.[addsig]
Yukki, ja tu smērēji tad redzēji, ka mehānismā dzelži iet trīs kārtās, praktiski bez atstarpēm. Tie tad arī piesalsts viens pie otra, bet tā poga ir tikai tāds piedēklis pie visa, kas raustās no tā, ka slēdzējs mēģina kustināt mehānismu. Vēl pie vainas verētu būt slikta drenāža durvīs, kā arī tas, ka tā sistēma apsūbē un vēl piesaslstot tas viss nekustas. Protams arī visas sistēmas un drīvējumu nolietojms jāņem vērā. Problēmas novēršana aizņem max 1/2 stundu. Jānoņem durvju apšuvums un brutāli jāiesmērē tie dzelži, bet nekad nav laika (es domāju laika apstākļus), bet kad ir tad nav instrumenta pa rokai, un ja tas viss ir, tad ir vasara un tas nav aktuāli [addsig]
Ņem šaurākās un mazākās, gan cenas gan litderības ziņā ir izdevīgāk. Par Soft Frost nezinu, bet Maxi Ice ir ledus riepas, kas samērā slikti palīdz uz sniegota ceļa un labi dilst pa asfaltu. Tā pamatā ir paredzēta braukšanai pa ledu. No šīm trim ņemtu Ultra Grip.[addsig]