Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
uldiskru 27.04.2007 22:07

smonG rakstīja: ZJ tilti parasti nemētājas... tas tā...

Da nu mazums ! pašam kaut kad vajadzēja kārbu no MAZDA 2000 busa nevienam nebija, atdevu jau veco remontēt un tad vienam atradās- nopirku, tagad man tā atremontētā jau 3 gadus mētājas un nevienam nevajag, man jau apnika sludinājumus par viņu likt !!!

uldiskru 07.07.2007 7:15

kuka rakstīja: Gribetos zinaat cik aptuveni man tas 'prieks' varetu izmakssaat !?' Auto jau pavecs - OPEL Vectra 1990g. un jaaskataas vispaar vai ir veerts to dariit ... Varbuut izdeviigaak braukt kameer pavisam nopliist

Laikam ir arii cenu starppiba vai to dara oficiaalaa servisaa vai pie kaut kaadiem kaktu meistariem ?

Nav arii saprashanas cik taa ir sarezhgjiita tehniksi lieta un vai tur obligaati vajag pieredzejushus meistarus kas to paveic, jeb to kursh katrs iesaaceejs arii var izdariit ja visa tehnika un peceelaaji pie rokas ir ?

uldiskru 07.07.2007 7:17

kuka rakstīja: Gribetos zinaat cik aptuveni man tas 'prieks' varetu izmakssaat !?' Auto jau pavecs - OPEL Vectra 1990g. un jaaskataas vispaar vai ir veerts to dariit ... Varbuut izdeviigaak braukt kameer pavisam nopliist

Laikam ir arii cenu starppiba vai to dara oficiaalaa servisaa vai pie kaut kaadiem kaktu meistariem ?

Nav arii saprashanas cik taa ir sarezhgjiita tehniksi lieta un vai tur obligaati vajag pieredzejushus meistarus kas to paveic, jeb to kursh katrs iesaaceejs arii var izdariit ja visa tehnika un peceelaaji pie rokas ir ?

Brauc pie japses svētdien ar 5kg šašlik un kasti alus un pēc pāris stundām jau viss būss ok !!!

uldiskru 07.07.2007 7:34

protams rakstīja: Vai tad tiešām mūsdienās cilvēkiem tik slikti iet,ka jāstāv uz vietas,domājot kā nopirkt vecu Fordu?Tak iemaksā tās divas štukas pirmajā iemksā un brauc ar jaunu kautvai Fiestu.Nekas nav dārgāk kā uzturēt vecu un lielu auto.Lai arī cik labu viņu nopirktu.Mosties čalīt,dzīve iet uz priekšu.

Nu nemuldi nu ar tiem jaunajiem auto arī pietiek problēmu un uzturēšana arī nemaz nav no tām lētākajām ! Un tas ka jauni auto neplīst nu jau ir vairs tikai mīts , īpašii tas attiecināms uz mazo un vidējo klasi !!!!!!

Man te apmēram mēnesi atpakaļ bija jābrauc pakaļ jaunai fiestai un turieni braucu ar BMW compaktu 96.g. un kad pārsēdos fiestā tad bija stipri jāpiedomā kurš auto iet labāk !!! Pa bruģi braucot bumer točna bija klusāks un labāk turējās uz ceļa !!!

uldiskru 07.07.2007 7:36

uldiskru rakstīja:

protams rakstīja: Vai tad tiešām mūsdienās cilvēkiem tik slikti iet,ka jāstāv uz vietas,domājot kā nopirkt vecu Fordu?Tak iemaksā tās divas štukas pirmajā iemksā un brauc ar jaunu kautvai Fiestu.Nekas nav dārgāk kā uzturēt vecu un lielu auto.Lai arī cik labu viņu nopirktu.Mosties čalīt,dzīve iet uz priekšu.

Nu nemuldi nu ar tiem jaunajiem auto arī pietiek problēmu un uzturēšana arī nemaz nav no tām lētākajām ! Un tas ka jauni auto neplīst nu jau ir vairs tikai mīts , īpašii tas attiecināms uz mazo un vidējo klasi !!!!!!

Ar to kurš iet labāk nebija domāts uzrāviens, bet VISS kopumā t.i. komforts, salons, hadene utt!!!

Man te apmēram mēnesi atpakaļ bija jābrauc pakaļ jaunai fiestai un turieni braucu ar BMW compaktu 96.g. un kad pārsēdos fiestā tad bija stipri jāpiedomā kurš auto iet labāk !!! Pa bruģi braucot bumer točna bija klusāks un labāk turējās uz ceļa !!!

uldiskru 07.07.2007 7:42

Piebaldzens rakstīja:

kisindzers rakstīja: tauta,ko sakat par ford KA?

Ja nemaldos tu te pirms kaada laika cepies par Scorpio... Un izskataas ka esi iecikleejies uz kautkaadiem S.... FORDs tak peec savas buutiibas NAV auto!!! Nu vismaz Eiropas izpildiijumaa jau nu noteikti... Nesaprotu kaada maarutka peec tev sjitie tolmeti interesee??? Mosj labaak kautko no EUROPAs paskaties - Renault, OPEL, VW...

Nu negribu apgalvot ka FORDs ir kaut kas labs, bet ieteikt tā vietā ņemt RENi jau nu arī nav gudra cilvēka ieteikums !!! Vai esi kādreiz paskatījies kas notiek ar Franču auto hadeni jau pēc pāris gadiem pa latvijas ceļiem un kādas ir viņu remonta īpatnības un cenas ???

uldiskru 09.07.2007 19:50

Kamikadze rakstīja: nu gan saliidzinaat bumeri, kursh klasi augstaaks ar fiestu

A baigi jau nu lielā starpība starp jauno fiestu un compaktu !!!???

ja nu vienīgi, ka compakts maksā ap 2500-3000 eur a fiesta ap 13000eur

uldiskru 22.07.2007 8:12

superb rakstīja: Bija reiz gadijums ar BMW 2,5TD motoru. Karsa nepartraukti lidzko bija siltaks laiks. Pat motoru saka parjaukt. Vaina bija vienkarsi banala - radiators pilns ar puukam un musaam...

Ar tādu banālu problēmu ir sakārušies daudzi !!! Un lai cik jocīgi arī neliktos, bet tā mēdz gadīties , ka vienīgā vaina motora karšanai vasaras periodā ir ar pūkām un mušām aizsistais radiators !

uldiskru 12.08.2007 10:21

tipo rakstīja: neko nedarīju viņas esot arī pirms tam bloķējušās, man pirmo reizi nobloķējās 2 nedēļas atpakaļ auto nopirku untikai nomainīju priekšējās kalodkas (bremzes hidrauliskās 86 gada 100 audis)

oooo pie kluču maiņas tā gadās bieži ja pie reizes neiztīra bremžu suportu, cilindru, ļoti iespējams,ka netraucētu nopulēt darba bremžu cilindru virzulīšus, nomainī br. cilindru blīvgumijas un iztīrīt to sēžas ! Tas protams neizslēdz iespēju, ka noklājies ir vakumņiks, bet tas gan ir mazāk ticams!

"tipo

ko tu gribi teikt ka abiem priekšējiem riteņiem uzreizi kalodkas mainiju vis bija normāli kas tas par remonta komplektu?"

Protams, ka tā var gadīties, jo tavas vecās uzlikas bija plānas, virzulis daudz vairāk bija izvirzīts no virzuļa, ja ārējie blīvslēgi labi nepildīja savu funkciju ta virzuļis apauga ar sū..m un tagad kad uzliki jaunas uzlikas kas ir biezākas virzulim ir jāaieiet dziļāk cilindrā un tā vieta kas ir apaugusi ar sū... tad arī tagad ķīlējas un rada tev problēmas !

uldiskru 13.08.2007 22:40

tipo rakstīja: tur jau tie sūdi ka kalodkas bija kā jau nas mainīju tadēļ ka dačika vadiņš bija pārberzies., kādu funkciju pilda spiediena akumulators(apaļš bundulis saistīts ar hirdo pastirinātāju kautkāda problēma ar spiedienu, jo ka pievieno hidropastiprinātaja dačika vadiņu deg isaukums) galvenais cilindrs servisā mainīts, nav kads pretvārsts kas netur spiedienu?

Tik un tā saku noņem vienu suportu, izjauc un pārbaudi cik viegli kustas bremžu cilindra virzulītis! Uz 95% esmu pārliecināts, ka vaina tajā ! Nu ja nesen ir mainīts galvenais cilindrs tad būtu jāapskatās vai ir brīgājiens !

uldiskru 10.09.2007 18:31

nuhajs rakstīja: Taisi izsoli. Sākumcena 1000 eur.

Nu tas jau nu gan tākā būtu pamaz, bet 1500 eur gan ir normāla cena priekš šitāda auto ar nemotoru !!! Jo nu 1.6. šitam ir pa švaku !!!

uldiskru 10.09.2007 18:35

vmaxer rakstīja: naktī no 5dienas un 6dienu uz vantinieka notika alko reids, kur stādināja visus, pilnigi visus. par to pretenziju nav, reidus vajag.

man pasniedza alkometru un palūdza iepust. man teica, ka jāpieliek mute 5cm attālumā no alkometra un stipri jāpūš. alkometrā tās baltās caurulītes nebija, bija jāpūš no attāluma

pieņemu, ka šādi CP ekonomē uz caurulītēm, jo ja taisa reidu un stādina katru auto, tad ātri vien tās cauruites aptruktos.

pienemu, ka vinji caurules nedod tiem, kas gandris driši izskatas, ka ir skaidrā. pienemu, ka aidomigajiem tomer dod pūst pilnibaa aprikotaa alkometraa. iespejams, protam, ka es kautko nezinu un ka tagad ir jauni alkometri

ja tomer tas bija tas pats vecais alkometrs, tad man rodas jautajums: ja nu pushot bez caurules alkometrs uzraditu teiksim 0,2? tad var pieemt, ka ar trubu butu piemeram 0,51 un tas nozmee, ka javeic atkartota parbaude... karoče, varianti te daudz, bet nu interesanti butu uzzinat vai pušana neaprikotaa aparaataa skaitaas kaa viena reize, vai tomer, ja uzraditos, tad naktos pust aprikotaa alkometraa divas reizes

Ir alkometri kuriem ir paredzēta šāda iespēja pūst bez trubiņas, jo ir jau cilvēki kuri tā īsti tai trubā nevar iepūst..... tad tiem piedāvā bez trubas, bet cik ir mēģināts tad tajā variantā bez trubas ir daudz zemāki rādījumi !!!

uldiskru 14.09.2007 15:35

Tādus nagu maucējus kā FORD servisā vēl nekur citur neesmu redzējis!!!

uldiskru 24.09.2007 21:56

robchix rakstīja: A kuraa rezhiimee auto to dara? Kad brauc ar gaazi, vai kad ar benziinu?

Ja gaazes rezhiimaa, tad aciimredzot varbuut neatsleedzas degvielas inzhektori (nemineeji jau kas par auto).

Parasti gaazes rezhiimaa tiek atsleegti inzhektori, bet degvielas suuknis paliek straadaajot, lai nodroshinaatu cirkulaaciju pa trubaam, un lai nekaveejoties buutu iespeejams paariet uz braukshanu ar benziinu, nevis gaidiit kameer suuknis magjistraalee uzsuuknees spiedienu.

Nu vispār tas kāpēc sūknis paliek strādāt nav īsti saistīts ar tevis minēto iemeslu !!! Tur ir pavisam cita fiška kāpēc tas ir jādara!!!

uldiskru 24.09.2007 22:00

bet vai tad tev tam auto rāviens un gaita ir normāla ? Parasti tak, ja vienlaicīgi sajauc gāzi ar beņu auto sāk pat sūdīgāk vilkt utt !

uldiskru 25.09.2007 8:04

anonimikis rakstīja: tolmeta cena

A cik ir tolmeta cena šādam auto ?

uldiskru 27.09.2007 22:21

vaskins rakstīja:

Pirmais rakstīja: nu labi, vēl nodotu tukšās pudeles un turpat jau būtu....

Atzina: Ja atrak saktu dzert, tad atrak pudeles saktatu un auto nopirktu

tad pārdevi viņu jau vai vēl nē !?

uldiskru 17.10.2007 22:05

WALA rakstīja: Hmm, nu starteris te toch neprichom. Ja peec 1 h atnaakot lec bet jau peec ilgaaka laika suudiigi lec, tad arii kveelsveces ( straada vai neenav svariigi) nebuus pie vainas. Es driizaak sliektos domaat par to ka kaut kas nav ar degvielas padevi - mosh suuknis taisa ziepes un nespeej aatri iedot vajadziigo spiedienu ?!?!?

Protams var jau buut ka motorinsh savu ir nokalpojis, un kameer pusliidz silts tikmeer OK, kaa riktiigi atdziest taa chush. Bet nu to jau taa kaa parasti vareetu pateikt peec izpluudes gaazeem.

uldiskru 03.11.2007 7:39

lietus rakstīja: Nu tad reizi par visaam reizeem lai visiem buutu skaidrs ar piemeeru- diizelim nopliist turbiina, eljlja np turbiinas eljljoshanas pievadom nokljuust motoraa un motors saak straadaat uz eljljas nevis uz degvielas un saak jonjot, apgriezieni uzkaapj liidz debesiim un sleedzot aizdedzi aaraa nekas nemainaas jo motoram palielinoties apgriezieniem tas aizvien vairaak suuc eljlju cilindros un tik turpina jonjot veel paaris minuutes kameer nebeidzas eljlja, bet visticamaakais noklaajas motors, no paarkarshanas UZSPRAAGST radiators liidzi pakjerot veel shaadus taadus mazsvariigaakus mezglus, saveerpjaas galva u.t.t

Turbīnai obligāti nav jānojūk, biežāk tas viss notiek savādāk, ir eļās noplūde un tā eļļa sakrājas trubā pirms turbīnas un kad eļļa ir sakrājusies līdz noteiktam daudzumam tad notiek jau tevis aprakstītais ka eļļa kas te sakrājusies tiek nedaudz piesūkta klāt tā rezultātā retinājums aug un eļļu piesū vēl vairāk un apgriezieni iet uz MAX. un tad nu attiecīgi notiek visādi sūdi kuram turbīna pisec, kuram klanis izlien ārā utt !!!!

uldiskru 03.11.2007 7:57

Magistrs rakstīja: Ja sāk dūmot, tad ir p.zda motoram. Balti dūmi pie iedarbināšanas nebūt nav kondensāts. Man vienam šrotam arī tā bija. Diagnoze - noslāpējot dzinēju, nedaudz eļļas tiek cilindros un tā arī taisa tos dūmus. Bija jāmaina eļļas noņemējgredzenus (maslosjomnije kalpački).

eļļas noņēmēj gredzeni cik man zināms atrodas uz virzuļa ( nezinu kā viņus krievu mēlē dēvē), bet tevis pieminētie (maslosjomnije kalpački) tak tiek saukti par vārstu blīvslēgiem !!!!

uldiskru 12.11.2007 18:38

Bzzz rakstīja: Ikauņu "Master", kas strādā pēc Nokian tehnoloģijām (protektors, gumijas sastāvs utt). Ir bijušas lietošanā un bija ok.

www.riepuserviss.lv/...

Kād stur OK ? tu salīdzini cik sver jauna ziemene un cik atjaunotā ! Atjaunotās parasti daudz smagākas, es te kādu laiku atpakaļ biju uzlicis uz oooo atjaunotās un drīzvien pēc tā bija jāsāk mainīt rumbas gultņi, šrenes utt un tas viss protams tika likts jauns un pateicoties navarkām, vasaras beigā jau atkal bija jāmaina šarenes, nomainīju atkal, izmetu tās job...ās navarkas uzliku jaunas riepas un vairs nebija nekādu prozbu ar hadeni !!!

Un tā ir gājis daudziem navarku lietotājiem - kapeikas iepi..ējiem !!! Bet galu beigās sanāk dārgāk, sūdīgāk un vēl gemarojs liels !

uldiskru 26.11.2007 18:24

WALA rakstīja: Principaa jau CSDD vajadzeetu piesieties par degoshu Airbag lampinju, bet neviens jau neliedz vinju "disableet".

Bet vēl vienkāršāk ir izšautā ( vai izšauto) AirBaga vietā ielikt dažu omu pretestību, kas imitēs airbaga esamību un lampiņa ar funkcionēs tieši tā pat kā Airbags būtu bijis !!!! Un tik vien to kreņķu ! Jo ja lampiņa būs izņemta tas kaut kā "nezolīdi" izskatīsies, bet šitā būs jau bali, tikai jāpiedomā kā smukāk to stūri un paneli savest kārtībā, lai tas nenodod !

uldiskru 05.12.2007 21:47

Vai nav kādam kāda grāmata vai informācija par ši modeļa bremžu sistēmu ??? Var būt ir kādas idejas kur netā par šito verķi ir laba informācija ?

uldiskru 06.12.2007 19:12

jurkins rakstīja:

uldiskru rakstīja: Vai nav kādam kāda grāmata vai informācija par ši modeļa bremžu sistēmu ??? Var būt ir kādas idejas kur netā par šito verķi ir laba informācija ?

volkswagen.msk.ru - kur palasīties pirms nakts miega

elcats. ru -kur detaļas bildītēs paskatīties

Paldies par infu !

uldiskru 10.12.2007 19:01

Man jau gan liekas, ka ja cilvēks pelna 100ls dienā tad viņš te ar tādu kapeiku drāšanu kā tipa cik maksā oglītes nenodarbotos, bet pa taisno aizbrauktu uz servi un saremontētu ! Nu, bet tas tā, mans personīgais ( subjektīvais) viedoklis!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti