iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 21.05.2009 18:41

Pirmais rakstīja: tāpēc arī mani besī.... nodokļus viņi iekasē ideāli, bet ar praideriem man jātiek galā pašam

Palasies blakus topikā, kā pats aizstāvi pastāvošo iekārtu. Kad esi apbižotais, tad tev ir svarīgi, lai valsts palīdzētu. Kad valsts pārstāvji pret kādu, kas tev nepatīk, rīkojas nelikumīgi, esi pirmais bļāvējs, ka tā ir pareizi.

Izskatās, ka savu izziņu uz ātru tiesu vari godīgi dabūt.

Seene 21.05.2009 16:13

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: taisnība

atsaldētiem motociklistiem NAV vietas uz ceļa... ja reiz pārkāp ātrumu, kas video ir acīmredzams, tad tiesības nost

p.n.

incanti kur klauvētu Vadonis, ja motociklists brauktu uz 35

Nožēlojami. Kā var atbalstīt sistēmu, ka cilvēks tiek sodīts par pārkāpumu, kas NAV izdarīts. Tās jau ir konkrētas mafijas metodes. Ja ir ātruma pārkāpums, tad par to arī ir jāsaņem sodu, nevis, nespējot to pierādīt, izdomāt "bēgšanu no policijas".

Vai tu pats būtu sajūsmā, ja par neuzliktu drošības jostu tevi sodītu kā par braukšanu ar 3 promilēm?

atvaino, bet tu tu tak esi pilnīgs sābists

davaj nodefinē, kas ir bēgšana no policijas....

vai tas ir jau tad, kad motocikls tiek vadīts ar muguras rokudzelžos saslēgtām rokām?????

tu domā, ka tas uščerbnijs motobraucējs vilka pa pilsētu pāri sotakam tāpēc, ka viņam likās, ka viņs varētu patraucēt tai mašīnai ar sirēnām un uguņiem 300 metrus aiz viņa???

un arī brīdī, kad menti bija tieši aiz motociklista (pirms uzbraukt viņam) motociklistam likās, ka menti tikai jokojās, nevis vēlas viņu apstādināt????

da tur par deksteram ir skaidrs, ka motociklists muka no mentiem, bet diemžēl rociņas izrādījās pārāk līkas

jau iepriekš rakstīju, ka pašam ir sanācis "bēgt" no policijas. At auto, kas plūsmā notiekti ir lēnāks un ar daudz labāku redzamību spoguļos. Pat tad, kad jau redzēju CP ekipāžu aiz muguras, bija visai grūti saprast, ko tieši viņi vēlas. Tādēļ ļoti labi spēju iedomāties, ka braucot ar motociklu "normālā ātrumā" (par ko jau ir cita diskusija) ir iespējams nemanīt CP izpildīšanos aiz muguras.

Seene 21.05.2009 14:55

Pirmais rakstīja: taisnība

atsaldētiem motociklistiem NAV vietas uz ceļa... ja reiz pārkāp ātrumu, kas video ir acīmredzams, tad tiesības nost

p.n.

incanti kur klauvētu Vadonis, ja motociklists brauktu uz 35

Nožēlojami. Kā var atbalstīt sistēmu, ka cilvēks tiek sodīts par pārkāpumu, kas NAV izdarīts. Tās jau ir konkrētas mafijas metodes. Ja ir ātruma pārkāpums, tad par to arī ir jāsaņem sodu, nevis, nespējot to pierādīt, izdomāt "bēgšanu no policijas".

Vai tu pats būtu sajūsmā, ja par neuzliktu drošības jostu tevi sodītu kā par braukšanu ar 3 promilēm?

Seene 20.05.2009 21:13

msh rakstīja: Man ļoti patīk dekša teksti un viss jau būtu labi, bet šajā valstelē ir viena nopietna problēma [nu neskaitot tūkstošiem citu ] - kad jādomā par nodokļiem un augstāko ierēdņu algām, tad jāskatās uz rietumeiropas valstīm. Kad jādomā par algām visādiem ārstiem, skolotājiem, policistiem, tad gan ne. Sanāk dubultmorāle Jo seviški tādēļ, ka šo nodokļu maksātāji pa lielai daļai ir tie ārsti, skolotāji, policisti.

Skolotāji, ārsti un policisti NAV nodokļu maksātāji pēc būtības. Fakts, ka nodokļi tiek atvilkti no naudas, kas tiek maksāta no iekasētajiem nodokļiem vien ir pietiekami skaists līdzekļu izsaimniekošanas paraugs - cik naudas VID darbinieki saņem par šī "burvju apļa" uzraudzīsānu?

Var jau neskatīties uz Rietumiem, domājot par nodokļu slogu reālajiem to maksātājiem. Bet kā nodrošināt lai arī šie maksātāji neskatītos un neaizvāktos no LV pavisam? Līdz ar to nebūt nav dubultmorāle - nodokļu sistēmai ir jāveicina to maksāšana Latvijā, nevis kaut kur citur. Bet nodokļu izdevumus ir jāaprēķina no tā, ko ir izdevies savākt.

Seene 20.05.2009 20:59

P.S. Mazliet pameklējot šitas izskatās potenciāli īstais kinroad.manufacturer.globalsources.com/...

Seene 20.05.2009 20:54

No kurienes izraki, ka Poļu? Ņemot vērā, ka vispār bez nosaukuma (skat. zemāk, kas ir ATV), es drīzāk uz Ķinas pusi izcelsmi meklētu.

An all-terrain vehicle (ATV) is defined by the American National Standards Institute (ANSI) as a vehicle that travels on low pressure tires, with a seat that is straddled by the operator, along with handlebars for steering control.

Seene 20.05.2009 18:34

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: īsāk sakot es to dzīvokli atbrīvošu reāli pēc 2 gadiem..... un vik viņs tad būs parādā???? un kuj ciš maksās.....

Bet nodokli maksāsi tu un no savas kabatas. Un īres cenu var celt cik gribi tik un tā kekons nemaksās…

Normāli nodokli par izīrēto platību būtu jāmaksā īrniekam pa tiešo valstij, nevis ar īpašnieka starpniecību. Lai tad arī valsts domā, kā piedzīt. Vai arī par mājam, kam ir reģistrēta hipotēka, lai maksā banka, kas ir faktiskais īpašnieks. Bet nu gan jau atkal izdomās, kā paņemt no tā, kas pa vidu.

Seene 20.05.2009 17:52

Galīgi neesmu zemu lidojošo divriteņu braucēju pusē, bet arī pašam ar auto ir nācies ~1km "bēgt" policijas. Nu vismaz saskaņā ar apspriestajiem video to būtu jāsauc par bēgšanu. Manā gadījumā gan pēc "noķeršanas", jeb brīdī, kad es beidzot sapratu ko tieši dīvaini braucošais CP auto vēlas panākt, diskusija izbeidzās nesākusies - pārbaudīja dokumentus un novēlēja laimīgu ceļu. Nepaguvu pat pajautāt, kas liedz ieslēgt sarkanās bākugunis, lai varētu saprast, ka jāapstājas, nevis jādod ceļu.

Seene 19.05.2009 14:08

Sretsked rakstīja: Ļoti daudziem uzņēmumiem nav problēmu ar tādām lietām kā nesamaksāšana, tik žēl,ka tādu lokotronu dēļ cieš tie, kuri maksā un kuriem var uzticēties.

Šobrīd ir problēmas arī ar tiem, kas agrāk ir bijuši ļoti apzinīgi maksātāji.

Seene 14.05.2009 10:35

msh rakstīja:

Seene rakstīja: Cilvēkam, kam ir aktuāli filmēt daudz stundas no vietas nekompresētu HD video, varbūt tomēr vajadzētu padomāt par profesionālu aparatūru?

Es baidos ka neviena kamera nekompresētu tev nepiedāvās, izņemot kaut kādas studiju kameras Lai tu gūtu priekšstatu - nekompresēts VCD kvalitātes [354x288] viģiks ar nekompresētu CD kvalitātes skaņu stundā sver savus 12 GB. Var gadīties ka esmu nokļūdījies par pāris gigiem uz vienu vai otru pusi jo tāds joks ir ļoti sen darīts, bet nu fakts kā tāds. Ļoti rupji rēķinot nekompresēts 720p stundā svērtu tuvu simts gigiem

Nekorekti izteicos. Ar "nekompresētu" šajā gadījumā biju domājis DV/HDV formātu, kas tiek izmantots kasetei, salīdzinājumā ar MPEG-4/AVCHD u.c. failu kompresijas formātiem. Pilnībā nekompresētu video, cik man zināms, mūsdienās ir iespējams iegūt vienīgi skanējot pa kadram kinolentu un lipinot kopā kadrus.

Seene 14.05.2009 2:04

Centis_Nuudele rakstīja:

Man liekas, ka apkārtējās vides spiediens arī nav 1 atmosfēra.

Vispār jau ir gan, ja neiedziļinamies sīkumos. Bet manometriem parasti atmosfēras spiedienu pieņem par 0 un rāda starpību starp atmosfēras spiedienu un mērāmo spiedienu. Attiecīgi spiediens dzesēšanas sistēmā ir 1+x atmosfēras.

Seene 12.05.2009 15:39

P.S. Vismaz Sony šobrīd piedāvā arī HD kameras, kam ir tikai MS.

Seene 12.05.2009 15:27

kalfonso rakstīja:

atmiņas karte ir labs variants, bet (varbūt kļūdos) kameras ar CF karšu adapteriem tomēr vairāk uz pro velk un mājas lietošanai tā būtu perversija

Manai SD HDD kamerai ir arī kartes lasītājs. Ņemot vērā ražotāju, gan MemoryStick, nevis CF, bet principu jau tas nemaina. Tajā pat laikā nav īsti skaidrs, kam ir aktuāli filmēt tik lielus apjomus, lai HDD nepietiktu vietas. Cilvēkam, kam ir aktuāli filmēt daudz stundas no vietas nekompresētu HD video, varbūt tomēr vajadzētu padomāt par profesionālu aparatūru?

Par HDD triecienizturību arī jautājums ne īpaši aktuāls. Kartes gadījumā iepriekš iefilmētais varētu izdzīvot arī iznīcinot kameru. Bet citādi nedomāju, ka pati kamera būtu daudz izturīgāka par disku.

Seene 11.05.2009 15:37

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un msh tikmēr ir pārliecināts, ka visi auto savā "pirmajā dzīvē" ir bijuši taksometri vai arī piederējuši cilvēkiem, kas strādā vismaz 100km no savas dzīvesvietas.

Vai es te kaut kur šajā topikā esmu apgalvojis ka mašīnas ar mazu nobraukumu neeksistē? Es pat regulāri varu vienā angļu audī forumiņā apbrīnot sludekļus, kuros tirgo 20-30 gadus vecus[reizēm arī vecākus] audī ar divciparu nobraukumu, jūdzēs, protams Bet šajā topikā cilvēkiem kaut kā pārāk daudziem ir maznobraukuma mašīnas

P.N. Es arī zinu pāris mazo nobraukumu piemērus - bet tā jau nav norma

Tavi vārdi: "Kaut kā zudusi ticība ka mašīnai ar stūri pareizajā pusē un vecumu vismaz 10 gadi varētu būt divciparu nobraukums". Un tagad pastāsti vēlreiz - kur tavuprāt paliek visas mašīnas ar mazo nobraukumu?

Seene 11.05.2009 15:18

msh rakstīja: ...un šādā veidā katrs otrais tiek pie mašīnas ar mazu nobraukumu, ar kuru vācu pensionārs svētdienās uz baznīcu braucis

Un msh tikmēr ir pārliecināts, ka visi auto savā "pirmajā dzīvē" ir bijuši taksometri vai arī piederējuši cilvēkiem, kas strādā vismaz 100km no savas dzīvesvietas.

Seene 09.05.2009 21:46

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?

Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.

Tavai ģimenes otrajai mašīnai ir kaites, kas liek aizdomāties par to, vai nobraukums ir patiess? Gan jau ka nav

Nav jau gan. Bet nu nenodilis salons un sarūsējuši, bet nediluši bremžu diski nešaubīgi liecina, ka auto ir lielāks nobraukums, nekā uz spidometra, vai ne? Neesi kādreiz padomājis, ka kaut kur dzīvē arī paliek tās mašīnas, kas netiek nobrauktas?

Seene 09.05.2009 20:51

msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?

Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.

Seene 09.05.2009 1:28

Pirmais rakstīja:

p.n.

runājot par topica tēmu - pietiekami lielu ekonomiju valsts un firmu autotransportam var iegūt uzliekot degvielas monitoringa sistēmu vai pat vienkārši aizslēdzot bāku

Mans auto pēc oficiālajām atskaitēm tērē 13 litrus. Un jau tad piegriežas ceļazīmju rakstīšana. Bet uz jautājumu VID, kā principiāli būtu jādala izmaksas, ja pa ceļam no tikšanās ar klientu iebraucu lielviekalā pēc alus, neviens man tā arī nav atbildējis. Vienīgā oficiālā versija - vispirms jāaizbrauc līdz stāavvietai ar firmas degvielu. Un pēc tam jābrauc atpakaļ uz veikalu ar savējo. Welcome to my country!

Seene 08.05.2009 15:27

Pirmais rakstīja:

turbīna tāpat griežas visu laiku.... tikai efektīvi pūš sākot no kautkādiem apgrieziem

Man gan liekas, ka tā griežas tikai tad, kad darbojas motors

Seene 08.05.2009 13:50

sleepnis rakstīja: Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

Esi dzirdējis par problēmu ziemā ar Opel Ecotec u.c. mazajiem ekonomiskajiem dīzeļiem? To ka salst, jo motoram nepietiek siltuma? Degviela tīrā veidā netiek ārā lieta, siltuma nav. Ko piedāvā vēl ieekonomēt? Pēc manas izpratnes jau ir izspiesta maksimālā efektivitāte no iekšdedes dzinēja teorētiski iespējamās.

Seene 06.05.2009 15:39

Kaksis rakstīja:

sēne iesāka diskusiju par dzinējiem, nevis auto, kuros tie ielikti, tāpēc uzsvars ir uz zs un tilpumu, ar mērķi atrast starpību 2-3 reizes

Tāda ir atrasta jau sen. Bet tu joprojām turpini pierādīt, ka ir arī savādāki dzinēji, lai gan pretējo neviens nav apgalvojis.

Seene 06.05.2009 15:02

Kaksis rakstīja:

Diskusija sākās pie idiotiskā apgalvojuma par 2...3 reizes lielāku jaudu eiropas/šķībacaino stock dzinējam pār amerikāņu stock pie vienāda tilpuma .

kas netika pamatots ar reāliem piemēriem...

Ja spētu izlasīt līdz galam, būtu pamanījis vārdiņu "pat" pirms "2-3x". Ar to latviešu valodā apzīmē kāda lieluma maksimālo robežu, neapgalvojot, ka šāda vērtība ir visos gadījumos.

Un arī piemērs tev tika minēts.

Seene 06.05.2009 14:46

Kaksis rakstīja: Bet ja šitai korvetei uzliek stage 3 "paku", tad var nosmelt visus 1000 zs.

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

Varbūt tāpēc, ka viņš nebūvē sērijveida auto? pamēģini atgriezties pie sākotnējās tēmas un iestāstīt kādam, ka katram vidusmēra amerikānim ir sava corvette.

Ja nespēj, atgādināšu - diskusija ir par vidējo statistisko amerikāņu auto un "fufeļmakšu" efektivitāti tajos. parādi man kaut vienu cilvēku pasaulē, kas savu auto ir aprīkojis vienlaicīgi ar "stage 3 paku" un "HHO"

Seene 06.05.2009 10:40

Kaksis rakstīja:

modena rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nupat paskatījos, 96 -tajā gadā dodge stealth 3.0 ir vairāk zs nekā tā paša gada 530 bmw.

laikam šo vel neesi redzējis... en.wikipedia.org/...

Atradis labu piemēru...

un kuru BMW domāji? e34 vai e39? ar e34 tikai 1 zs starpība...

Cik var saprast no tava linka, tad tā ir viena un tā pati mašīna, tikai dažādi nosaukta. salīdzināšanas meistars

Nopērc divas vienādas alus pudeles un salīdzini!

Tiešām nepamanīji, ko cilvēks tev gribēja pateikt? Dodge Stealth ir JAPĀŅU auto, nevis Amerikāņu. Amerikā tikai un vienīgi to ir savādāk nosaukuši.

Seene 05.05.2009 23:45

Pirmais rakstīja:

tu varbūt nepamanīji, bet nav runa par autoražotāja norādītajiem datiem.... es tikai apgalvoju,ka nevar dabūt ar 5litriem uz 100 km 200 zirgus.....

palasi vēlreiz - diskusija ir par sērijveida auto. Tiem norāda max jaudu un vidējo patēriņu. Pats atlīdi un izdomāji paziņot, ka nevar ar 5litriem nodrošināt nepārtrauktus 200Zs. Tikpat pārliecinoši varu teikt, ka tu jau divas dienas neesi skraidījis pliks pa stacijas laukumu uzmācoties belašu pārdevējām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti