Nav īsti tas, kas vajadzīgs..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav īsti tas, kas vajadzīgs..
Vai kāds no 406 useriem ir saskāries ar :"antipollution control fault".
Tipa pastāv vairākas versijas kā atrisināt:
1) Ieliet citu degvielu
2) Ieliet šprices tīrītāju
3) Nomainīt sveces
4) Pāršūt kompim softu
Esmu ticis līdz 2 punktam, pagaidām bez izmaiņām.
Maz ticams, ka kāds būs saskāries, jo Franču auto pie mums nav cieņā.
Cirks Aizgājis, bet klauns ar Merivu palicis..
kasinsh79 rakstīja: Visiem šitiem gudriniekiem atliek vien novēlēt pašiem izaugt līdz jauna autiņa iegādei!
Citādi lielai daļai līdz tajai pašai jaunai Meriva vēl tik tāls ceļš ejams kā līdz mēnesim
Braukājat ar šrotiem, bet pārgudri d****t ...
Pats savu Opel dizeli pārdevi, tagad vari gudri spriest, cik opeļi labi...
VWfans rakstīja:
Kindzulis rakstīja: baac.. dranjkja meriva... panjeemu es ar uz nedeeljas nogali... suukaa jau nu jamaa dranjkjiigi... ://///
Kas tieši Tev Merivā nepatika?
1) Degvielas patēriņš 1,6 benz. dzinējam
2) Tizlie priekšējie jumta balsti
3) apkures sistēma , ja nav AC, tad ziemā auksts bet vasarā karsts
4) dzinēja drba temperatura 75-80C
5)lietus laikā aizsvīst stikli, pat pečka nepalīdz.
6) visu laiku izdeg kāda spuldze
7) 30000 apkope izmaksāja 150 Ls
Tā var turpināt līdz bezgalībai.....
Meriva tas nav auto. Jau divus mēnešus esmu pārkāpis no merivas uz Peug. 406, braukšanu nevar salīdzināt. Degvielas patēriņš arī mazāks. Pa štrāsi 6,8 pilsēta 12l, vidējais ap 8,8l.
VWfans rakstīja: Esmu ar savu Merivu 1,3 CDTI nobraucis 1600 km. Sestdien biju Lietuvā, un braucot atpakaļ posmā Šauļi - Joniškis, panācu kādu uz 70 km/h braucošu auto. Izlēmu apdzīt. Tā kā manai mašīnai tikai 75 zirgspēki, manevru laicīgi ieplānoju un pirms apdzīšanas nepielīdu tuvu aizmugurē apdzenamajam, bet paliku 30-40 metrus nopakaļus. Sāku laicīgi ieskrieties, bet no piektā ātruma ceturtajā nepārliku, jo pretī tālu bija brīvs ceļš. Un liels bija mans izbrīns, kad apdzīšanas beigās konstatēju, ka 1,3 CDTI motoriņš ir žiperīgi iešūpojis mašīnu līdz cienījamiem 105 km/h.
Vairāk negāja?
Help! Vai kāds var palīdzēt pārsist autiņam šasijas numurus?!
Savādāk nesakrīt ar TEHN. pasē norādītajiem, krāsa arī nebija riktīgā, bet es jau pārkrāsoju.
Garantiju dod, bet pirkstu var mainīt tikai 1 reizi garantijas laikā.
Ja noplīsīs otreiz, tad vairāk nemainīs.
P.s. Pofig , ka darba auto, nebraucu pa bedrēm, un izturos kā pret savu auto, jo neviens cits ar to nebrauc.
Vakar biju uz 30K apkopi Merivai.
Nomainīja filtrus, 2 spuldzītes, priekšējos b/Klučus/ eļļu.
Izmaksas Ls 151.00
Viens no pirkstiem sāka grabēt , bet to ieteica mainīt, kad garantija ies uz beigām, jo varot mainīt tikai vienu reizi.
Bija probza ar temperatūru, kā ir zem 0, tā vairāk par 75-80 oC nekāpj. Pārbaudīja termostatu, viss kārtībā, teica ka tā normļa parādība MERIVAI, jo liela būda, mazs motors, visam siltuma nepietiek.
Tā lūk.
Domāju ka ar jauniem auto problēmu nav.
Pat meriva pielec bez problēmām.
edzulis rakstīja:Gan jau, ka visi BMW 740D īpašnieki smejas par šito. Brauc ar 560nm piw 1750rpm ar patēriņu 8 litri + visām ekstrām
Pēc taviem vārdiem var spriest , ka BMW braucēji, kuriem pieder 740D "traktori" ir kapeikpisēji.
Respektīvi "Dīzelis"- Traktors.
Ekonomiska braukšana, naudas taupīšana - kapeikpišana.
Tipa firma, kura grib notirgot, iedevusi vienu pamēģināt....
Suņi rej....
Bet karavāna iet tālāk.......!
60 vai 70sant. vairs nav nozīmes, tā pat cilvēki brauks un naftas magnāti vārīsies.
To Norcha:
Pašmasa ir 1350kg
Pilna masa 1805Kg.
Pie cik Km tavam Kulisi nomainīja?
Krēsli aimugurē plakani, gan dibena vieta gan atzveltne un tas ka atzveltni var noliekt pa grādiem 20 ,arī neko nedod, jo tā tik un tā neieņem muguras formu.
Salonu nevar uzskatīt ne par lielu un ērtu, vismaz pārkāpjot no mana 95gada skorpja.
Un pats lielākais tupums ir mazie lodziņi priekšā sānos. Izdarot kreiso pagriezienu, ir brīži, kad gājēju var ieraudzīt, kad tas sāk klopēt pa mašīnas sānu un lūdz lai nobrauc nost no pēdām...
Lietoju Merivu mēnešus divus - Darba auto.
Komplektācija protams visplikākā.
Rezumē:
Pirmajā dienā nosprāga kaut kas motoram , vairāk pa 2K negriezās un iedegās servisa lampiņa, labi to nedēļas laikā sataisīja.
Tad pie 15K izbeidzas signalizācija, nebija kontakts uz pakaļējiem sānu logiem, to arī sataisīja.
Taj pašā laikā izvēlās ārā maģis, to arī satasisīja.
Pečkas motors baigi gaudo -vajadzēs taisīt.
pie 20K nobeidzas ātrumkārbas kulise arī staisīja.
Krēsli aizmugrē neērti gariem pārbraucieniem.
Salons ērts, detaļas dārgas, jo pārsvarā var dabūt tikai orģinālās. Piekare forša mīksta! utt
Lejot 100% Bio , Motora gumijas daļām Kirdik!
Par šķaidītu nevaru neko teikt, vairāk neesmu ekspermentējis, negribu riskēt!
tetis rakstīja:
Jonkee rakstīja:Nafig to bio dīzeli!
Par filtru muļķības, nekas nenotiks, bet par gumijām, gan taisnība.
Sūds par šļaukām, bet manam fordelim, nosprāga membrāna, kura atrodas virs degvielas filtra un neļāuj degvielai aizplūst atpakaļ. Gumija vienkāºši izjuka.
varbut no vecuma klients atstiepās?
95 gada motorelis, nu nezinu vai! Un tas bija 2 gadu atpakal!
Nafig to bio dīzeli!
Par filtru muļķības, nekas nenotiks, bet par gumijām, gan taisnība.
Sūds par šļaukām, bet manam fordelim, nosprāga membrāna, kura atrodas virs degvielas filtra un neļāuj degvielai aizplūst atpakaļ. Gumija vienkāºši izjuka.
Tie kuri paši nebrauc ar gāzi! Tiem joprojām maksā 22.9 s/l , ja nu vienigi varētu but jekabpilī! tikai sen neesmu tur bijis!
LAikam turpināšu braukt ar savu Fordmobīli! Kam iekšā 2,5 TD itālis!
Tikai būs jāsāk domāt kā kāst no visiem naudu! Tirgus ekonomika kā nekā!
meklēju: Golfs II 1,6 Benzins, ātrumkārbu manuālo? Varbur kādam mētajas? it ka 4 robi.
SS jau skatījos, pārsvarā baigie lūžņi.