Visai šai krīzei ir viens labums - cilvēki iemācīsies strādāt un taupīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visai šai krīzei ir viens labums - cilvēki iemācīsies strādāt un taupīt.
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet kāds, kas tajā Nipponā notiek?? Kas labs,kas slikts?
Beidzot kāds atsvaidzināja sakarsušos prātus, atgādinot topika nosaukumu.
Tātad, kas notiek ar Nipponu?
Ford Galaxy 2,3 BRC gāzes šprice nu jau 2 gadus. Nobraukti 40t km ar absolūto vidējo patēriņu 11l gāzes uz 100km. Absolūtais tāpēc, ka benzīns tiek rēķināts, ka patērē 20% mazāk. Auto tiek braukts par Rīgu un tuvējo apkārni, reizi gadā aizbraucot uz R-Eiropu. Iekārta izmaksāja 640Ls un līdz šim kalpo godam. Rēķināju, ka atpelnījās ap 30t km, ta ka tagad baudu ekonomiju
Manā gadījumā LPG rullez.
Vo blaaaa,tika daudz ko visu samainīt un vēl teikt ka labs auto....tiešām latvju bāleliņierm nav ko citu darīt kā remontēt vāciešu un citu nobrauktos auto?!
Minētie remonti uz 100'000 km nobraukuma ir normāla padarīšana, tā ka nav nekā tur šausminoša.
Pirms kaada laika, vīrīņi pie CSDD atteicās noformēt rēķinu-uzziņu un gredzenoto B4, neba neizskatījos pēc labdabīga a/m ieguvēja, neba sievasmāte (uz kuru gribēju noformēt mašīnu) izskatījās pārāk raganīga, bet visi mani sūtīja pameklēt tālāk. Beigās noformēju autoplacī uz 'Mūkusalas ielas pie Mūkusalas apļa. Paldies šiem par to.
Kolēgan ir tāds. Ar divlitrīgo benzīnnieku un automātu mazākais ko pilsētā ir panācis 13l/100km. A pārējā ziņā liekas OK ar ko pārvietoties. Pārāk jauns modelis, lai tipiski defekti (efekti)izkristalizētos.
Taisot Mazdai (323f'kai 95g.) priekšējo piekari uz bedres izdomāju uz diviem donkratiem purnu pacelt augšā, lai ērtāka strādāšana. Abi priekšējie riteņi tika noksrūvēti, bet atbalsti zem mašīnas netika palikti (nezinu uz kādu brīnumu cerēju). Operācijai tika izmantots opeļa un mazdas original donkrotējamais. Rezultāts diezgan prognozējams-donkroti neizturēja un mašīna uz sāna maigi iegūlās bedrē. Kādas 2 stundas pagāja līdz ar vinču un koka brusēm izmangalēja to mašīnu ārā. Par laimi vienīgā skāde mašīnai bija robs slieksnī, kas tika veiksmīgi sataisīts. Toties kauns pas savu stulbību neizmērojams.
Man jau ar tā likās kad tur nekam saražģītam nevajadzetu būt!!! Brīvdienās b uūs ko darīt tad padošu žiņu cik sarezģīti))
Esmu mainījis jau divas reizes Galaxy. Filtrs turās plastmasas rāmītī, kas fiksējas labajā pusē. Pa šlicītēm, velkot uz kreiso pusi, iznāk ārā. Nomainot filtru rāmītī atpakāl liekot uzmanies lai trāpi to rāmīti atpakaļ šlicītēs (laikam pareizi būtu teikt - vadīklās). Ja netrāpīsi, tad nevārēs to nofiksēt, ja mēģināsi ar spēku salocīsi/salauzīsi. Manējais atnāca no vācijas ar nepareizi nofiksētu filtru, rezultātā deformēts rāmīts, kas rada papildus čakaru mainot filtru.
Take it easy un viss būs kārtībā.
Ja draudzējas ar vācu valodu, tad labs resurss info iegūšanai par Sharan, Galaxy un Alhambra!
Palasoties konstatēju, ka arī tur bieži cilvēciņi galīgi nav starā par servisu kvalitāti un ātrumu.
Tikko no Anglijas atbraucu,pabiju tur 5 dienas...par apģērbu un apavu cenām nerunāsim...
Da par apģērbu vispār gribas rupjiem vārdiem lamāties, ieej kaut kāda dresmenī, tur džinsi par 30Ls, nu fcuk! Varētu padomāt, ka afigennijs brends :@
Njāā, vērojot mostrālās atlaide iekš LV, ar nostaļģiju atceros USA pavadīto laiku, kad Lee tika pirkts pa 10 zaļajiem, bet Naiki pa 15.
Pievienojos - fcuk šitos slaucējus
Autors jau vareeja padalīties, kad tad par vainu galu galā bija aparātam. Savādāk sanāk, ka visi kliedz pēc palīdzības, kad problēma rodas, bet slinkums pēc tam pastāstīt par īsto problēmas iemeslu, lai citiem būtu infa nākošreiz.
Dalies ar pieredzi, tā sakot!
i_edgars rakstīja: Mazs auto! ... ja izņem pēdējo sēdekļu rindu, tad bagāžnieks ir tik pat liels cik Scorpio sedanam . Daudz maz ērti šai auto var braukt tikai 4 vidēja auguma pieaugušie, pretstatā Scorpio kurā ļoti ērti var sasēsties 4 gara auguma būdīgi tētuki!
Mzliet jancīgi ir salīdzināt abus šos auto, bet nu tomēr....
Par bagāžnieka ietilpību bez trešās solu rindas nepiekrītu. Es mu pārliecināts, ka skorpim bagāsnieks nav 1,5m augsts. Somas jau arī jāprot salikt. Orajai rindai ar trešo sēdēšanas ziņā nav nekādas lielās starpības. Arī šo rindu sēdekļiem var mainīt attālumus no priekšā sēdošā, tā ka ja kāds garkājtētiņs pagadās priekšā, vajag aºi pašam krēslu pabīdīt uz aizmuguri.
Anyway-skorpioniņs arī liela un ērta mašīna, tā ka katram savs.
Vislielākās problēmas no iepriekšuzskaitītajām valstīm bija Austrijā, tur bija kās padsmit uzpildes vietas pa visu valsti. Pirmajā tūristu info centrā man izdrukāja visu sarakstu, par laimi 3 no tām atradās manā maršrutā. Vācijā diezgan daudz un paliek ar vien vairāk, bet Austrumbloka valstis komentārus neprasa.
Austrijā benzīns 1,33 EUR, Vācijā 1.2-1.27 EUR.
VWfans rakstīja: M1A1
Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?
Austrija 0.80 EUR
Vācija 0.5-0.7 EUR
Polijā un Čehijā 0.3-0.35 Ls
Jūnija beigās 4tratā ar savu ģimenvāgenu Galaxy 2 nedēļu garumā izbarukājām Austriju un Vāciju.
Nobraukts tika 5250km, mašīnai 2,3l dzinējs, uzstādīta BRC gāzes iešprices sistēma. Mašīna tika arī gulēts pa nakti.
Secinājumi:
1. Ļoti ērts ceļošanai ne pārāk lielai cilvēku grupai. Gulēšana priekšējos sēdekļos nelīdzinājās elles mocībām (tas gan tā tīri individuāli). Ja nelieto trešo sēdekļu rindu un paceļ vidējo, izveidojas pietiekoši liela telpa, lai 2 cilvēki normāli gulētu, 3jatā būtu mazliet pašauri, bet iespējami.
2. Stabils uz ceļa arī pie lieliem ātrumiem. Nav jau gluži sporta auto, bet tomēr.
3. Vidējais patēriņš ceļojuma laikā 10,3l gāzes uz 100km (ierēķināti arī nodedzinātie 80l benzīna, pieņemot, ka gāzes patēriņs ir par 20% lielāks). Lielāko daļu brauciena kondicionieris bija ieslēgts.
3. Pa Alpu serpentīniem braucot bremzes uzkarsēt ir ļoti viegli. Jābrauc uzmanīgi, cenšoties maksimāli bremzēt ar motoru (cik nu benzīna dzinējam tas ir ispējams). 2 tonnas sabremzeet tomeer nav viegli. Bremžu uzkaršana lika sevi manīt elemetārā veidā-bremzējot sāka vibrēt visa automašīna (un kāda smaciņa arī no priekšējiem riteņiem nāk)
4. Braucot pa kalniem izmantoju benzīnu, jo tomēr dzimtā degvliela tomēr (patiesības labad jāsaka, ka to izmantoju arī tāpēc, ka uz to brīdi Austrijā nevarēju nekur uztankot LPG).
5. Motors dzesējas labi, temperatūra nekad nesasniedza kritisko robežu.
Hmm, ja atcerēšos vēl kaut ko, papildināšu
2.3l benzīna motorīts 500km ar vidējo ātrumu 90km/h pa šoseju apēda 9l/100km. Jāpiebilst, ka kārba ir īsa un pie ātruma 90km/h tahometra bultiņa stāv uz 2800 rpm, 110km/h - 3050 rpm. Tā ka manā skatījumā degvielas patēriņs ir normas robežās. Var jau protams braukt ar 70km/h un 2000rpm, patēriņš noteikti iekļautos 8 litros.
Ļoti stabili turas uz ledainiem lauku ceļiem. Bija patīkama pārmaiņa pēc ļurīgā escorta. Jaudas arī pietika, lai lēnīgākas fūres bez panikas apdzītu
radiobus rakstīja: 2 M1A1
Tev jau mazais motoriitis un tad jau ziemā normāls patēriņš.Cik zinu,tad paziņam ir 2,0 l W Sharan un tas nu toch ēd ap 12 l,a to i visus 13.
Manai cinīgkundzei bišku šoks paķēra uzzinot reālo patēriņu
Nākošnedēļ paredzams garāks brauciens Latgales virzienā, tad ievērtēs patēriņu pa šoseju. Pēc grāmatas visai cerīgi 8l
A 2l dzinējam patēriņs atšķiras tikai 0,1-0,2 litru robežās, toties šitam 30 ZS vairāk un zobsiksna nav jāmaina
Mļe!!! Lambdu nomainīju, bet apgriezieni tukšgaitā tāpat uz 1k turās, nepeld bet bet zemāk arī nekrīt.
Patēriņš toč 16l/100km Rīgā. Pēc kataloga 14l. Sāku domāt par gāzes iekārtu
Jānomaina vēl sveces 7Ls gab Motorcraft platīnenes
Silver rakstīja: Es ar nesen iegādājos dīzeļgalaxi.Nomainiju siksnas, eļļu, filtrus...kopā uz kādiem 160 Ls.Patīk jau nu tas auto dikti jo uz tādu biju arī lūrējis.Un kā te iepriekš tika minēts tad par vw nosaukumu vēl bija jāpiemet kādi 1,5-2k.Man arī interesē tas manuālis.Kaut kur netā manīju ekspluatācijas manuāli, bet tehnisko neesmu atradis.Ir viens paziņa fordu dīleru centrā ...ja dabūšu došu ziņu.
No turines dabūtais manuālis varētu būt varen liels. Man liekas, ka šiem tur grāmatas vairākos sējumos un nāvīgi kodēti diski ar septiņām rūpnīvas parolēm
Motors un reizē arī salons', manam arī tā kā lēnāk uzsilst. Iespriekšējie fordi un opeļmašīnas uzsila ātrāk.
Vakar divas reizes ar nošokējos:
1. kad mēģināju konstatēt kā 2,3l benzīnam nomainīt sveces (aukstai mašīnai viens cilindrs lāga negrib dziedāt citiem līdzi) un sapratu, ka zem cieši aizskrūvētā vāciņa atrodas gandrīz visa aizdedzes sistēma un ka ne velna nezinu kas un kā tur jādara
2. kad mēģināju veikalā nokostatēt kādas izmaksas mani sagaida mainot zobsiksnu, jo nevarēju atrast nekādas norādes, kad mašīnai pēdējo reizi tā mainīta. Pēc kāda laiciņa un konsultācijām ar citiem kolēgām man ar prieku tika paziņots, ka siksnas nemaz nav-ir ķēde.
Tagad vēl lamdinieks jānomaina, jo apgriezieni peld un aptuvenais patēriņs pa galvaspilsētas ielām velk uz 16l
Conqueror rakstīja: ja interesē digitāli, kā cd-rom, tad uz 636 veikaliem, plašā izvēlē, ja nav, var pasūtīt kādu vajag.
Iespējam, ka beigās tur arī nonāks
Gugle meklējumi atduras pret neko gan rus gan citās lapās.
Laiks rakstīja: www.centrāltirgus.lv
www.latgaliite.lv
www.stacijas-tunelis.lv
Shaubos vai iisti kaadam buus Galaxy manulaais, veel var droshi mekleet Sgharaana manuaali, tas pats vien ir.
Auto pagaidaam kalpo labi, tiesa, iipashi daudz netiek ar to braukaats, gan jau atnaaks vasara un tad izbrauks kaadu taalaaku celjojumu .
Paldies Laiks,
Par minētajām resursu tirgotavām bija zināms. Bet santīmmīlētāja dvēsele vēl cer kau ko digitālā formā dabūt.
Pēc divu dienu braukšanas aparāts liekas OK, savus pienākumus pildīs.
Vai tad neviens savām rociņām šo ģimenvāgenu neremontē?
Nu neesiet taču tik briesmīgi skopi, padalieties ar manuāli!
Uggga rakstīja:
Galu galā, katra krīze un kari ved uz attīstību, iemacās izgrozīties bez kaut kā, iespēja pie naudas tikt citiem, kam tā līdz šim nav bijusi utt.
Āmen.
Šaubas tikai, vai pats puslīdz sveikā tikšu cauri