Gnoms rakstīja:
anonimikis rakstīja: varētu paņemt ko braukt uz darbu, šitam vismaz nevar uzlikt klamburu
un "līdēji" priekšā nepielīdīs...
It īpaši, ja brauks ar pieliktu lāpstu
Gnoms rakstīja:
anonimikis rakstīja: varētu paņemt ko braukt uz darbu, šitam vismaz nevar uzlikt klamburu
un "līdēji" priekšā nepielīdīs...
It īpaši, ja brauks ar pieliktu lāpstu
Ideots rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Nu, mūsu un leišu auto biznesmeņi,protams, pusi nobraukuma vietējā autotirgū "nomet" nost, lai cilvēciņš-pircējs kādu laiciņu justos laimīgāks zemes virsū un apjūsmotu "laimīgo" pirkumu...
nevar vienmēr visu apgalvot par 100%
un nav ko ielaisties ar LT
made by LT reālais nobraukums tikai priekšdaļai, aizmugure var būt "nogājusi" daudz mazāk
un ko tu domā darīt??
gandrīz 10 gadus atpakaļ, kad biju tāds sīks dunduks ar tehnisku noslieci, tika pārkrāmēts moča IŽ Jup-3 motors. Viss +- bija OK, šis tas protams palika pāri , lielākā šaize sākās apmēram 3. dienā pēc palaišanas- neciešama švirkstoņa un noķīlējis motors- nepievilkta skrūve kreisās puses kloķvārpstas vākam (zinātāji sapratīs)- rezultātā- motors vēlreiz pa sastāvdaļām
16 gados paša spēkiem mainīju 2140 moskviča galvas blīvi- pēc šīs procedūras negribēja šķilties- sadalenes ķēde bija par 1 robu atpakaļ. Tādus sīkumus kā nepareizi uzlikts izpūtēja hamuts (ar skrūvēm uz leju) gandrīz nebūtu vērts pieminēt- ja vien 2/3 no izpūtēja nebūtu palikušas aiz pirmā akmeņa uz lauku ceļa..
Ot loma net prijoma.. pamēģini tā nedaudz stingrāk pagriezt droseli atpakaļ. Varbūt vnk akmens iekritis starp atduri un kustīgo daļu vai kkas tāds
normāls greiders..
80-ajā gadā ražotais ir glītāks
augix rakstīja: Lieta taada! 5d no riita pielaidu mashiinu un braucu uz darbu! Peec nobrauktiem apm 3 km motoora temperatuura normaala, bet salonaa ne minas no siltaa gaisa! veel peec paaris km saaka karst motors un pa radiatoru spieda aaraa tosolu! naacaas atgriesties maajaas! Shodien pameeginaaju - tas pats! bet pirms pus nedeelas braucu - viss bija ok!
pozitīvākais variants- kādā posmā tosols ir sagājis putrā (visticamāk pečkas radiatorā) un nenotiek tosola cirkulācija. Neklausi "gudrības", ka pečkas radiators nevar būt pie vainas karšanai- ja tosolam sistēmā būtu kāds taisnāks ceļš apiet pečkas radiatoru, tad siltu gaisu varētu negaidīt arī vasarā
negatīvākais- aprāvies ūd. sūknis..
Shafka rakstīja:
JLo rakstīja: Accord coupes standartā paredzētas USA tirgum! Protams, ir arī Eiropā... bet plānotas priekš USA.
Detaļas - sakrīt ar sedaniem un universāļiem. Problēmas vienīgi ar virsbūvi - jaungadā man izsita pasažiera stiklu - LV nebija, dabūju no LT 120 Ls...
Šim viss ok, bet jāsēdina - pavisam cits skats
Ir jau ieseedinaats, litokus vajag un buus baigi labi)), a ko tik daargi saanu stikls, es priekshu pa 60 Ls no Lietuvas
Priekš pārdošanas prātīga izvēle. Savam gan diez vai kāds tā darītu
esi pārliecināts, ka nochekoji sadaleni? Varbūt pamanīji tik kko līdzīgu, kam nemaz nav paredzēts griezties..
kur tad tā pamanījies noslīcināt? Pēc tava stāstītā, vaina var būt 100 un 1.. Mosh benzīns beidzās??
apmēram tā:
Arts524 rakstīja: Golfs MK3, balts, '96 bez TA, 600 Ls, Apskatāms Rīgā.
ars(at)columbus.lv
Cik tālu var aizbraukt??
KAIFARIX rakstīja: Oficiāli var iegādāties Volksauto uz Jūrmalas gatves. Tur pat varnorēķināties ar debetkarti. www.folksauto.lv
Jau apzvanīju- neesot
Mums bija pieejama kkāda mastika, tjipa hermētiķis. Biezākā slānī salipināja za***is, pēc tam tik ar nazi, nez kā uzvedīsies plānākā slānī
Marchiks_ rakstīja: Vai ta blīvi nevar nopirkt jaunu?
pagaidām atirusi ir tikai aizm mala, lai kvalitatīvi salīmētu, nāktos dīrāt nost visu. Kaut kā vairāk uzticību vieš oriģ. izpildījums. Kā arī jautājums- ar ko līmēt (gumija + stikls)??
cmuki.. bet pilnai laimei vēl jāapstrādā.. Nav daudz mašīnu, kam derētu un pats galvenais- kam piestāvētu
Milicists rakstīja: Var var dabūt atsevišķi. Kad man bija tāds audis, tad šrotā pa 5 Ls dabūju. Vajag tik rakt.
NO WAY!!!!! Ir gandrīz neiespējami to plastmasu atdalīt no vāka. 95% ka salūzt
Bik offt... Kam tev melnu, viens paziņa ar meklēja melnu (nepamanīja koku aizmugurē ) beigās uzlika sarkanu un izskatās diezgan OK.. Bet tāda lieta jāmaina tik komplektā ar vāku, šrotā savādāk diez vai dabūsi
Vakar (iespējams vēja ietekmē) sāka gļukot termostats
_PN_ rakstīja: Ar labu mašīnu Latvijas ceļos nekas nejūk pat uz 250 km/h. Ar šrotu jābrauc šrota režīmā (90).
Pēc tādiem izgājieniem pa LV ātri vien jebkura mašīna būs šrots
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja: tiko panjemu krediitu. esmu bagaats (bagataaks nekaa edzulis, daudz bagataaks)
Tikko tač biji pret kredītiem, lai pie ventiņiem varētu alu dzert?
Neesi pamanījis, ka Shiiris bieži izdara to, pret ko ir bijis kādu laiku iepriekš.. Brauca ar Fiat, nolika audi, brauca ar audi, aplika visus subaru un līdzīgos, tagad viņam ir subars, a mosh saņēmies pagrābt M5..
Master_D rakstīja:
TDI rakstīja:
enginer rakstīja: tdi attcelam , jateme laikam uz sdi tomer resurs lielaks
fsec
no comenc.
SDI nav tas pats 68hp bezturbo brīnums, kas man bija 90tā gada pasātā?!
20 sekundes līdz 100 - nav slikti
Vajadzēja atlaist roceni. Man 1.8 mono brīnums tādu pašu ātrumu sasniedz 15 sekundēs..
Ideots rakstīja: eu......a kā ar sēdeķļiem? cik vietas?
2 vietīga kupeja..