Ko piesējās autoram? Viņš tikpat labi varēja neko te nerakstīt, i nevienam neteikt. A tagad, ja nu kāds meklē, kas viņa auto todien apskrāpēja, ir zacepkas - gan numurs, gan auto, gan, iespējams, liecinieks. Tā kā es drīzāk teiktu paldies nevis īdētu par to, kāpēc Eziic, lūk neizsauca mentus, nenogrieza ceļu smagajam un neizsita vadītājam zobus.
Sāksim ar to, ka tas nav viņa pienākums. Vēl vairāk, šāda pašdarbība var būt kaitīga. Nu un izsaukt policiju, protams, varēja, bet no otras puses -- mēs zinām, cik ilgi tie brauc un kāda viņiem attieksme. Ir tikai saprotami, ka autoram nebija laika, ko veltīt šim gemorojam. Tomēr viņš neatmeta ar roku, bet padalījās ar info, kas ir ļoti apsveicami.
Labs, labs... cilvēku gandrīz nodedzina sabojājusies apsilde, bet iAuto publika vēl brūk virsū: "Ahā! Kombinezonā brauci, ja? Tie sēdekļi tak domāti strādāt tikai noteiktos apstākļos no +5 līdz +7 grādiem un tikai ar pliku pakaļu sēžot, ja pats ar galvu nedomā, tad nav brīnums, ka nabaga mazda eksplodē."
Nē, bet nopietni, ja uz izplūdes kolektora ir brīdinājums nelikt roku ir karsts, vai, diespas, Amerikā var iesūdzēt tiesā ražotāju, ka nebija brīdinājuma uzlīmes, par to, ka kaķi nevar likt veļas žāvētājā vai fēnu lietot dušā, tad joptvaj par Mazdu, kas sadedzina pasažieri sen jau būtu kliedzoši virsraksti lielākajās avīzēs, valsts līmeņa izmeklēšanas, masveida atlaišanas atbildīgo personu rindās un galu galā pāris ļimoni morālajos zaudējumos.
Man nešķiet normāli, ja autiņš nosvilina vadītāju