Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
viktors1961 13.06.2009 13:53

Gribu pabrīdināt par vienu ļoti labi izvēlētu slēpni Madonas rajonā. Braucot no Rēzeknes uz Jēkabpili nedaudz aiz Varakļāniem pirms paša krustojuma ar Madonas ceļu ir stāvvieta. Tur novietoto policijas mašīnu pretimbraucošie neredz un nepamidžinās. Bet pats izlidojot no aiz līkuma tiku piefiksēts pa lielu gabalu Rezultāta soda punkts un Ls 20. Nu ko, vainīgs, inspektors bija ļoti sakarīgs, uz manu lūgumu nokārtot protokolu ātrāk (ļoti steidzos) bija ļoti atsaucīgs un tiešām max 5 min vēlāk jau devos tālāk. Lai viņam labi dienests sokas!

viktors1961 01.06.2009 12:55

Mana domāt, ka īpaši neko nevajag mainīt. Ir tikai normāli, ka reizi gadā autiņam ir jāiziet kontrole, it īpaši ņemot vērā mūsu autoparku. Varētu protams jauniem autiņiem pirmo skati iet tikai pēc 2 gadiem vai nobraukuma vairāk kā 60000 km. Tas būtu normāli. A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

Un vēl, beidziet te vienreiz gaudot par skates vīru korumpētību. Ne pats, ne mani paziņas nevienam nekad neko nav devuši un nav arī prasīts. Vēl vairāk, skates laikā vienmēr esmu saņēmis norādījumus, kas jānovērš un kādi trūkumi, bet vienmēr uzlīmi esmu dabūjis. Katrā ziņā es pret apskates vīriem izturos ar cieņu.

viktors1961 21.04.2009 11:26

sorry, domāts ...lasīt...

viktors1961 21.04.2009 11:25

Yetti rakstīja:

Pirmais rakstīja: ...

es kādus 5 gadus atpakaļ biju uzlicis 1.6 renaultam tādu fufelmaksi....

...

arī tu Brut?

Ffffuuuuiiii...

da principā pokuj, tava nauda...

bet tik un tā alnis...

Tu lkasīt nemāki? Pirmajam bija RX7 iedevis testēšanai... Ja teļuku skaties, tad zināsi, ka tauta pat caurejas jogurtus testē (par savu naudu), a te par velti testēt iedeva - kāpēc nepamēģināt? I citiem argumentēti varēja pateikt, ka Fufeļmax tik tiešām fufelis ir.

viktors1961 21.04.2009 11:05

Pirmais rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Neticami, bet fakts! Nesen satiku paziņu, šis autiņam uzstādījis aļa FuelMax, vai kā tos magnētus sauca! Un pilnā pārliecībā apgalvo, ka ekonomija esot! Ziemā bija 10, tagad ieliekoties 8-os!šim A6 ar 1,8 benzīna bīdeli. Cik atceros, kad tādu testēju, aparāts tīri ņiprs. Tāpēc izbrīnīja paziņas paziņojums, ka nekāds šerpais neesot. Nu tad saliekot visu kopā secināju, ka sezona pārdošanai arī svarīga Plus ja kaut ko sajēdz no inžektora un magnētus uz degvielas vadiem karot vēl inžektoru liesāku pagriež - tad rezultāts neizpaliks Izrādās, vēl vesels bars tādus esot salikuši un brauc laimīgi molekulārās saites raujot un maksā tika Ls 30!

Nu vot saki vien, ka Latvija nav iespēju zeme!

*******maķ.... fajadzēja tomēr ķīmiju un fiziku skolā mācīties

es kādus 5 gadus atpakaļ biju uzlicis 1.6 renaultam tādu fufelmaksi....

RX7 tādus bija kautkur dabūjis un iedeva patestet...

autoritatīvi ziņoju, ka pilnīgi nekādu izmaiņu nebija ne degvielas patēriņā (pildīts vienā nestē un braukts uz ventspili) ne arī uzrāviens (mērīts ar www.gtechpro.com/...

Nu tur jau tā izbrīna, ka neskatoties uz pilnīgu absurdu, vienmēr var atrast revolucionāriem izgudrojumiem pircējus

viktors1961 21.04.2009 10:52

Neticami, bet fakts! Nesen satiku paziņu, šis autiņam uzstādījis aļa FuelMax, vai kā tos magnētus sauca! Un pilnā pārliecībā apgalvo, ka ekonomija esot! Ziemā bija 10, tagad ieliekoties 8-os!šim A6 ar 1,8 benzīna bīdeli. Cik atceros, kad tādu testēju, aparāts tīri ņiprs. Tāpēc izbrīnīja paziņas paziņojums, ka nekāds šerpais neesot. Nu tad saliekot visu kopā secināju, ka sezona pārdošanai arī svarīga Plus ja kaut ko sajēdz no inžektora un magnētus uz degvielas vadiem karot vēl inžektoru liesāku pagriež - tad rezultāts neizpaliks Izrādās, vēl vesels bars tādus esot salikuši un brauc laimīgi molekulārās saites raujot un maksā tika Ls 30!

Nu vot saki vien, ka Latvija nav iespēju zeme!

viktors1961 06.03.2009 13:39

arba rakstīja: Lielie plusi

- kluss salons, visi paneļi saskrūvēt nekas negrab, nebunkšķ

- saskrūvēts ar sirdsapziņu, labi, kontakti vaļā nekrīt, viss turas kopā

- visos servisos bez problēmām saremnotēs jebko

- detaļas ražo visi, kam nav slinkums, nopirkt var visur, lēti

- nerūsē, ja nav bijis sists, līdz ar to remontēt var ilgi, ilgi

Lielie mīnusi

- neinteresants bez gala

- vadāmība s......

- priekšējo piekari var remontēt , remontēt, remontēt, remontēt

es nepirktu, divi dzīvē ir bijuši, arī tikai dēļ Q, bet vairāk negribu

Bet ja izvēla ir starp 94 gada Audi, Golf, Mondeo, vai kādu japāni - es pirktu Audi, nu labi par 200 Ls dārgāks, bet komforts (negrab) ir tomēr lielāks

Patiesi paldies Tev un Deksteram par atsaucību

viktors1961 06.03.2009 11:23

Kaksis rakstīja: bļe, citēšana

Tas bija tikai tā, salīdzināšanai. Ja tāds maksā 1700 (izrādās pat 98. gads bija šamam) Ls, tad maksāt par iepriekšējo modeli un četrus gadus vecāku 2000 Eur ir neprāts.

Viss ir atkarīgs no autiņa stāvokļa...

viktors1961 06.03.2009 11:17

sviestdienis rakstīja:

Kaksis rakstīja:

sviestdienis rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

ta nē, uz 2 keur velk

tad jau A4 nemaz nespiid,tad ko par vinju taujaat ...

Man piedāvāja A4 par 1700 Ls. 97 gads, 2.4 automāts, avants, āda, klima u.t.t. Nobijos no piekares remonta (nebija TA). Un vienalga mazs, kaut arī avants.

2000 eiras ir 1700,-ls nee es neesmu fiz mats,bet nu tomeer

P.S. pirmais tirgo nost,neviens vairaak nemaksaas.

2000 eiras manupr;at vienmēr ir Ls 1400 bijis

viktors1961 06.03.2009 10:58

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

ta nē, uz 2 keur velk

viktors1961 06.03.2009 10:50

sviestdienis rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Cienījamie iAuto jūzeri! Ne reizi vien esmu nelietīgi jūs izmantojis kā informācijas un pieredzes avotu, mēģināšu vēlreiz. Lieta tāda, ka viens mans paziņa nolēmis nopirkt autiņu atbilstošu rocībai un krīzei - Audi 80, apmēram 94. gada. Nu kad būsiet nomierinājušies mož uzrakstiet pāris vārdus (ja vien atceraties kaut ko tādu ), ar ko tas modelis ir laps, ar ko galīgi garām, par bīdeļu variantiem un to ilgmūžibu, par sedana un avanta plusiem un mīnusiem. Vai A4 jau ir klasi pārāks?

Jau iepriekš visiem paldies, kas kādu vārdu bildīs.

www.audi-style.lv/...

AUDI kaa jau AUDI.

Audistailā nekādu analītisko materiāli diemžēl neatradu

viktors1961 06.03.2009 10:49

sviestdienis rakstīja: es njemtu C4,vai A6(C4) bundzjaa.

Es arī, bet viņam tik lielu negribas

viktors1961 27.02.2009 17:55

uupis rakstīja:

recluse rakstīja: BM 4530 - AE0904566

Ja cena būs salda, tad apsolos apdrošināt, auto ēst neprasa, tāpēc 100Ls par trešo ģimenes auto nav velme maksāt par stāvošu auto.

Dark_Side rakstīja: un vēl - es teicu "Salda cena garantēta", Nevis garantēju viszemāko visos 100% gadījumos... LASI!

Kā reāli cipari parādās tā saldā cena saskāba, vai sarūga?

Vispārīgi runājot mašinas reģistrācija un tehniskās numuru publicēt nebūtu prāta darbs ...

viktors1961 18.02.2009 13:08

Man liekas es zinu atbildi- dēļ nedegošas tālo gaismu spuldzītes nevar arī nomērīt, vai Tev ir pareizi noregulēts lukturis, un, iedodot par to tikai "1", Tu, varbūt, pēc tam cauru gadu žilbināsi pretīmbraucējus.

Vot šitas ir jāliek gada komentā Visu gau ar tālajiem žilbināsi pretimbraucējus

viktors1961 10.02.2009 8:30

grūti teikt par to ķīnas ražošanu. Vasarā iznāca pamēģināt ķīnīzeru maztraktoru, nu apmēram kā tas moldāvu T-25. Lietotam moldāvam cena apmēram Ls3k, pa tieši tādu cenu var nopirkt jaunu ķīnīzeri. Atšķirībā no moldāva ķīnīzers aprīkots ar Fergusona dīzeli 3 podu, ar šķidruma dzesi un stūres pastiprinātāju. Izvērtējot visus + un - ķitajoza viennozīmīgi moldāvam tajā klasē iekabina. Tikai protams jāievērtē, cik šis izturīgs.

viktors1961 30.01.2009 21:53

Tencinu! Vnk jāgatavo piedāvājums, a agregāts pērkams only Krievijā

viktors1961 30.01.2009 20:26

sorry par offtopiku, kurš zina, cik % PVN Krievijā?

viktors1961 10.01.2009 14:10

Rotors bija domāts, atvainojos

viktors1961 09.01.2009 10:53

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: lai paceltu jaudu ir jāpaceļ vai nu strāvās stiprums vai spriegums, to tak māca kādā pamatskolas n-ajā klasē

Savukārt pēc ôma onkuļa likuma sanāk, ka strāvas stiprums I=U:R.

No šejienes - samazinot tinumu pretestību, dabūs lielāku I.

Lai tak čoms pacīnās, vai mums žēl

Toties samazinoties vadītāja temperatūrai samazinās pretestība. Tobiš vajag ģenģerim kūlerus apkārt

viktors1961 09.01.2009 9:56

Neliels ieskats automobiļa elektrības ražošanas darbības principos tiem, kas fiziku nav mācījušies. Tātad trīs pamatelementi - akumulatora baterija, sprieguma regulators un ģenerators. Savukārt ģenerators sastāv no rotora, statora un taisngrieža. Darbības princips - no akumulatora caur sprieguma regulatoru, caur oglīšu sukām uz statoru tiek padota strāva, kas plūstot tinumos veido magnētisko lauku. Ja ģeneratora rotoru negriezt, tas ir arī viss, nekas netiek ražots Rotoram griežoties tā mainīgais magnētiskais lauks (jo rotors griežas) inducē strāvu statora tinumos. Tā kā rotora magnētiskais lauks griežoties ir mainīga virziena, tad arī inducētā strāva ir sinusoidāla, līdzīgi kā mūsu dzīvokļos maiņstrāva. Taču tādēļ, ka visi automobiļu ražotāji "nesaprotamu" iemeslu dēļ automobīļa elektrotīklos grib līdzstrāvu, tad statora tinumu vienā galā pieslēdz taisngriežu diodes, kas nogriež (nelaiž cauri) pusi no sinusoīdas. Rezultātā 'provodkā nonāk kaut kas līdzīgs līdzstrāvai Inducētā strāva (un protams spriegums) ir atkarīga no ierosmes strāvas un no rotora magnētiskā lauka rotācijas ātruma. Ja nebūtu regulatora, tad pieaugot motora apgriezieniem pieaugtu spriegums, līdz ar to strāva un spuldzītes, pleijeri un citi važni pribambasi viens divi pārdegtu Tāpēc sprieguma regulators pieaugot apgriezieniem (līdz ar to spriegumam ģeneratora izejā) samazina ierosmes strāvu. Pie konstantiem apgriezieniem ieslēdzot papildus patērētājus (piemēram lielo bumsi bumsi vai miglas, dibensildītāju u.t.t.) spriegums tīklā samazinās, uz ko regulators momentāni reaģē palielinot ierosmes strāvu rotora tinumiem un spriegums pieaug. It kā varētu tā līdz bezgalībai, taču ir daži sīki aspekti, kas to padarīšanu (to pašu ģeneratora jaudu) ierobežo. Pirmkārt - statora tinumu diametrs. Plūstot caur tiem strāvai tie silst. Jo lielāks tinuma vada šķērsgriezuma diametrs, jo lielāku strāvu caur to var izlaist. Taču visu nosaka izmēri, cik daudz un kāda diametra tinumus mēs varam iestūķēt zem kapota liekamajā ģeneratora korpusā. Tāpēc pieaugot ģeneratora noslodzei pienāk brīdis, kad tinumi skarsīs par daudz, tos izolējošā laka sadegs un stators vairs nebūs lietojams. Tiesa, ģeneratora ražotājs nav muļķis un paredz ierosmes strāvas ierobežojumu, līdz ar to pie pārāk lielas slodzes ģeneratora spriegums krīt un barošanā līdz drošinātāju izdegšanai iesaistās akumulatoru baterija.

Otrs ierobežojošais elements ir diodes, tās arī ir paredzētas noteiktai strāvai. Arī tās var pārdegt pie pārāk lielas slodzes.

Kā vajadzētu secināt no augstāk rakstītā, pašā ģeneratora konstrukcijā kaut ko mainīt ir visai riskanti, ja pat ne neiespējami mājas apstākļos. Paliek variants palielināt apgriezienus, ka te viens ieteica - uzlikt mazāku skriemeli. Iespējams, ka izdosies izspiest kādu rezervi, taču jāņem vērā, ka pieaugs noslodze uz siksnu, domāju, ka tas samazinās tās mūžu un pie lielākām slodzēm tā vnk sāks svilpot un degt, bet ģenģeri negriezīs.

Tāpēc ja tik ļoti trūkst, tad ir jādomā par jaudīgāka ģenģera uzlikšanu, kas iespējams radīs problēmas ar stiprinājumiem, vietu, piedziņu u.t.t. A visvienkāršākais - nomainīt autiņu uz lielāku Runā, ka lielajai Scanijai var daudz patērētājus sakārt

viktors1961 22.12.2008 16:51

turbopiile rakstīja: arī prāīga un savdabīga metode.. pēc tā sanāk, ka viktors par TP balso?

Es vispār uz vēlēšanām neeju... iespējams, ka uz pašvaldību turpmāk iešu

viktors1961 22.12.2008 16:22

ir pilnīgi vienalga balsot par kreisām vai labējām partijām - ta visi viņi vienādi. Būtu jābalso par biznesa cilvēkiem, kam bizness ar ražošanu Latvijā saistās. Kategoriski njedrīkst balsot par māksliniekiem, žurnaļugām u.c. kultūras šlaku. Tāpatās ir jābūt ļoti uzmanīgiem ar visādiem targašiem - tie uz pārdošanu naski.

viktors1961 22.12.2008 14:35

Ozz rakstīja: a kas ir fakts

tas ka sociķi esot paardevuši cukurrūpniecību

ja tas

a vai nebija taa ka jau pie iestaašanaas ES bija prasiiba ka mees te cukuru netaisiisim vai arii netaisiisim eksportam pašmaaju vajadziibaam luudzu...

dajoš skaidrus faktus...

Socdemi eiropas parlamentā nobalsoja par cukura ražošanas restrukturizāciju. Ne jau tieši mūsējie, bet mūsējie skaidrojās, cik tas ir labi un ka tauta būs ieguvējs, tjipa cukurs darbaļaudīm pa lēto. Atvaino, linkus meklēt nav laika...

viktors1961 22.12.2008 13:22

Ozz rakstīja: viktors atkal runaa puspatiesiibas.

LSDSP tika ieveeleeta pašvaldiibu veeleeshanaas kaa "pret" balsojums LC,saimniekam un veel dažiem muudziem...

PN- lai nu kaa tur buutu ar štramu un bojaaru- taa jau nebija ka LSDSP Riigas pilseetai neko labu neizdariija.

Nevajag meklēt melnu kaķi tumšā istabā, it īpaši, ka viņa tur nav Kur tu redzi puspatiesības? Es vnk izklāstīju faktus. Kurš no tiem bija nepatiess?

viktors1961 22.12.2008 12:47

Siksparnis rakstīja:

WALA rakstīja: rasatas =raustas

Vienkārši neceļās roka par zvērinātiem komunistiem balsot.

socdemi p(ra)ideri eiropā mūsu cukurrūpniecību pārdeva... socdems jau pie Rīgas šprices bija, pēc tam tauta ar lielu sajūsmu JL ievēl'eja

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti