Apskatījos Vācijas statistiku par vieglo autoparku un secināju, ka Opel-Meriva šā gada sākumā tur ieņēma godpilno 7.vietu visu minivenu, kas tur ir 5,8% no vieglajiem auto, skaitā:
1.vieta Zafira - 355 tūkstoši mašīnu;
2.vieta Scenic - 313 tūkst.;
3.vieta Sharan - 233 tūkst.;
4.vieta Touran - 222 tūkst.;
5.vieta Altea/Toledo/Leon (nesaprotu, kāpēc skaita kopā) - 220 tūkst.;
nomiks rakstīja: Pats šobrīd braucu ar Citroen C3 un tagad arī domāju par Picasso. Kaut kas tajā autiņā ir, ka tik ļoti piesaista manu uzmanību jau no pirmajām dienām, kad tas parādījās Latvijā. Pats vislabprātāk ņemtu Picasso ar 2,0 HDI dzinēju, bet tam gan uzreic cena šķiet mazāk draudzīga.
2,0 HDI atmaksāsies ātri - jau pēc 60 tūkstošiem km, jo tas uz 100 km tērē par 2,2 litriem degvielas mazāk nekā 1,8 litru benzīnnieks, bet cenas starpība starp šiem abiem ir tikai 790 lati.
Bijušais saimnieks vēl līdzi deva pussezonu brauktas vasaras riepas. Tā kā viss, kas man atlika, tas bija samaksāt viņa pieprasīto cenu (6 200 EUR - manuprāt, nav baigi dārgi un nav arī baigi lēti) un tikai braukt!
Nu malacis! Tagad brīvdienās varēsi baudīt liela auto sajūtu. Sēžot augstāk, tas ir jūtami. Pie reizes arī varēsi kādu latu ietaupīt, jo Xsarai-Picasso pēc šovakara Nestes cenām degvielas izmaksas uz 100 km = 5,5 x Ls 0,58 = Ls 3,19, kurpretī C3 1,4 benzīnniekam = 6,2 x Ls 0,57 = Ls 3,53. Starpība - 34 santīmi uz 100 km.
Esmu nobraucis 425 km, un viena lieta drusku rada bažas. Vai var būt tā, ka no paša sākuma svaigai mašīnai dīzeļdegvielas patēriņš ir par 30% palielināts? Šovakar uzpildījos otro reizi, un man sanāca, ka vidējais degvielas patēriņš pa šoseju ir 5,6 litri uz 100 km instrukcijā solīto 4,3 vietā, bet pilsētā - 8,1 litrs solīto 6,2 litru vietā. Vai, autiņu iebraucot, patēriņš normalizēsies?
Es gan ari domaju par jaunu auto, bet tam ir tikai viens iemesls - oprativais lizings ir izdevigs nodoklu norakstisanai. Pec tiem 3 g. auto var izmest, bet kaut ko realu, ko gribetos paturet sev, neviens nepiedava.
Meriva tomēr ir tik laba, ka to man gribētos paturēt daudz ilgāk par 3 gadiem...
..vajag liet vācu dīzeli un braukt pa gludākiem celjiem, kur nav tik daudz putekļu uz ceļa)
Bet gan jau ka līdz ar vasaru nokritīs līdz 10% starpībai ar grāmatiņu!
Tai gadu vecajai Astrai 1,7 DTI, kuru īrēju 2005.gada martā un nobraucu 530 km, es, neskatoties uz ziemas apstākļiem, izgāju uz vēl zemāku patēriņu nekā grāmatiņā teikts - 4,0 litriem uz 100 km - reāli iepi$u santīmu!
Jā, nezin kāpēc cilvēkos ir tik dzīvīgs skeptisks noskaņojums pret mazajiem miniveniem - tādiem kā Renault-modus, Hyundai-Matrix, Opel-Meriva un lielisko Nissan-Note. Es personiski, desmit dienas pabraucis ar Opel-Meriva, vairs negribētu pāriet uz parastu, zemu auto.
evil_vinny rakstīja: A mani šodien palaida vaļā. 119 pie 90. Kas pārkāpts, pārkāps, un pēdējā gada laikā nekāds enģelis arī neesmu bijis. Nav ne jausmas, kas viņus motivēja to darīt. Bet patīkami. Pat mulsinoši. Un atlikušo ceļu veicu stingri pēc ieteikuma, 95.
evil_vinny
Ceru, ka Tu saprati, ka biji drauds satiksmes drošībai!
Tomēr uz darbu gan laikam braukāšu ar C3 nevis Picasso, jo pilsētā var rasties lielākas grūtības noparkoties tādās vietās, kur līdz šim ar mazo C3 mierīgi varēja ielīst!
Es skatos, ka vakar tomēr uz darbu brauci ar Picasso. Laikam Tevī virsroku guva liela auto valdzinājums...
Vakar biju Lietuvā iekš Mažeikiai. Tur Nestē 95.benzīns maksāja 3,06 LTL, dīzeļdegviela - 3,01 LTL, kas sanāk 62,1 santīms benzīnam un 61,1 santīms dīzeļdegvielai. Sanāk, ka benzīns ir par 8,6% un dīzeļdegviela - par 6,8% dārgāka nekā pie mums.
Šodien pusdienlaikā Nestē Dzirnavu un Satekles ielu krustojumā bija labas cenas - 0,564 / 0,594 / 0,568