Lūk Igauņu PTAC līmenis ir patīkams
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lūk Igauņu PTAC līmenis ir patīkams
EX1423 no šī ieteiktu uzmanīties nav taksis, bet ir bijis smuki nosķilts.
Saraksts ar kādus auto ražo kaimiņzemē.
Re kur varēs dabūt Krievijā ražotus Mersedesus life.ru/t/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/1205524/putin_raspisalsia_na_kapotie_mercedes_sdielannogho_v_rossii_--_vidieo
bet, ja nopietni kā tad sankcijas.
rudens68 rakstīja: boliks
Kā Prius ekspertam . Kapēc tik liela cenu strapība Prius /Prius +. Gandrīz 6000 par unversiāli ?! Vai tur kas cits savādāk ?
Ja domā jauno Priusu, tad es teiktu, ka tam ir 4 salīdzinoši ērtas vietas. Prius + tomēr ir 5+2 vietas (katrai vietai ir atsevišķi sēdekļi). Jā otrai rindai tie ir šaurāki, bet tomēr savs. Bagāžas nodalījums nolaižot trešo rindu ir kā palielam universālim. Sākot ar vidējo komplektāciju ir arī 2 jumta lūkas.
Īstenībā ieteiktu LTAB apdrošināšanas aplikāciju ar kuras palīdzību var iegūt diezgan precīzu info par par auto, kas jau kādu laiku ir lietoti LV un pie tam arī precīzu auto pirmās reģistrācijas gadu, kas ne vienmēr ir pareizi norādīts sludinājumos.
Kā tad savādāk. Ja pašam bača būtu noklājusies, tad nekas cits neatliktu kā atlocīt rokas un iedziļināties tajā kasešu mainīšanā. Forumi ir pilni ar info kā to darīt. Tās arī var dabūt no angļu variantiem un lietotas cena svārstās no 200-500 EUR atkarībā no nobraukuma (uzskatīsim to kā zobsiksnas maiņu). Cenas arī vairs nav kosmos, lai gan pie dīlera gan vēl joprojām ir.
Protams, ka labāk nopirkt auto kādā no Maskavas ielas plačiem un priecāties par iegādi līdz pirmajiem servisa apmeklējumam pie nosacījuma, ja līdz tam tiksi.
Es pats saprotu, ka visādi gadās, ja noplīstu nedēļas laikā. Bet te pēc 7 mēn. Papildus pats auto pirku priekš sevis un 2 gadus 40t.km) rullēju vispār bez problēmām, tikai eļļas maiņa, sveces u.c. šķidrumi pēc reglamenta.
Iepriekšējā gadā pārdevu, jo noprikam + tagad, jaunie īpašnieki atsūta dusmīgu sms par to, ka bača esot beigta. Uzrādīja kļūdu aizbrauca pie dīlera un konstatēja neatbilstošu nobraukumu un iespējams beigtu bateriju. Paprasīju, lai atsūta izdruku no dīlera. Sprieguma svārstības ir minimālas tāpēc domāju, ka visdrīzāk kontakti ir absūbējuši, tāpēc izmeta kļūdu.
Nē nekas nav mudrīts, detaļas ir ok. Arī tehnisko izgāja javāra beigās izgāja pa 0. VNK bača uzrādīja kļūdas kasinsh79 zinās par ko ir stāsts. Pie dīlera baču cipars, protams, ir kosmoss, bet es domāju, ka to var novērst stipri lētāk.
? pēc pieredzes, kā uzskatāt vai auto pārdevējs būtu vainīgs pie tā, ka autiņam pēc 7 mēnešiem parādās kādas nopietnākas problēmas. Kopš pārdošanas brīža autiņš ir noripojis vismaz 10 t.
Ņem to kur jāmaksā par piegādi, tad no pieredzes tie atnāk ātrāk līdz par 2 nedēļām nekā ir bezmaksas piegāde.
Šajā sludinājumā www.ss.com/msg/lv/transport/cars/dodge/durango/bixdf.html ir interesants txts
Tie, kas uztraucas par ceļu nodokli - izstāstīšu un palīdzēšu pilnīgi likumīgi un pastāvīgi uzlikt ceļu nodokli par šo automobili 0 eiro gadā.
Range rover 3.6 dīzelis V8 cipars arī ir pacelies divkārt uz 708 EUR
Prius mazais 2009 samazinājums no 120 uz 12 EUR.
Pirus + 2013 samazinājums no 126 (īsti neatceros) uz 48 EUR.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/gdehc.html
"Laps eksemplārs" izskatās pēc ex-taxi, noskrējiens +- 550 t, + vēl sludinājumā kā parasti neesošs VIN.
Ticiet vai nē, bet savulaik iegādājoties auto galvenais nosacījums bija, lai tam ir priekšējie miglas lukturi un klimata kontrole.
Sestdien nācās pabūt kaimiņos LT uz Lielās ķīnas gaismas festivālu. Kā parasti sanāca arī iepirkties. Bet degvielas cenas patīkami pārsteidza. Vietējais benzīntans E95 - 1,04 DD1,04
Neste E95 -1,156 un Staoil -1,159.
Kā var būt tāda cenu atsķirība.
Atradu šādu eksemplāru standarta shēma nepareizais VIN
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/civic/aobig.html
te ir saite uz izsoli
Viņaprāt kaut kāds kārbas gļuks esot. Iespējams, ja sajūgu ilgāk patur auto pats uzdod apgriezienus dēļ tā arī dažreiz nevar ielikt robā. Dīlers uz ko jāgaida nedēļat eica, ka tā ir gudrā fīča, lai nenoslāptu braucot kalnā. Es un lietotājs apšauba šādu varbūtību, jo cilvēks visu laiku ir braucis parastajām kārbām.
Šos nevajag savulaik bija, 2.0d ar sādu kārbu. Kārbas remonts izmaksāja 1,5 t.LVL.