Murjāņos automašīna nāvējoši traumējusi neuzmanīgu gājēju 6

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.novembris 2015 7:19

"Volvo" autovadītājs notrieca gājēju, 1962.gadā dzimušu vīrieti, kurš šķērsoja brauktuvi, nepārliecinoties par satiksmes drošību. Cietušais gājējs notikuma vietā nomira.

Vakar Murjāņos automašīna nāvējoši traumējusi kādu 53 gadus vecu vīrieti.

Kā aģentūru LETA informēja Valsts policijā, autoceļa Inčukalns-Valmiera posmā starp Liepu un Dārziņu ielām 1964.gadā dzimis vīrietis, vadot automašīnu "Volvo", notrieca gājēju - 1962.gadā dzimušu vīrieti, kurš šķērsoja brauktuvi, nepārliecinoties par satiksmes drošību. Cietušais gājējs notikuma vietā nomira.

Savukārt Ventspilī, Jāņa Poruka un Pētera ielas krustojumā, 1947.gadā dzimis vīrietis, vadot automašīnu "Ford Mondeo", uz gājēju pārejas notrieca 1937.gadā dzimušu sievieti. Cietusī gājēja ar traumām nogādāta slimnīcā.

Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē, 1971.gadā dzimusi sieviete, vadot automašīnu "Volvo", notrieca gājēju, 1982.gadā dzimušu vīrieti, kurš ar traumām nogādāts slimnīcā.

Kopumā pagājušajā diennaktī Latvijā reģistrēts 81 ceļu satiksmes negadījums, kuros cietuši desmit cilvēki un viens cilvēks gāja bojā. Rīgas reģionā reģistrēta 45 avārijas, kurā cietuši septiņi cilvēki un viens cilvēks gāja bojā.

Vakar uz Latvijas ceļiem par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu autovadītājiem noformēti 228 administratīvā pārkāpuma protokoli, informēja Valsts policijā. Visvairāk šoferu par šo pārkāpumu sodīti Rīgas reģionā - 116.

Savukārt alkohola reibumā vakar pie stūres pieķerti 13 šoferi - seši Rīgas reģionā, četri Zemgales reģionā, divi Vidzemes reģionā un viens Latgales reģionā.

 
Visi komentāri
 
Shamejais 10.novembris 2015 11:35
5 0 Atbildēt

Beidzot par to sāka runāt PA TIEŠO!!! Man dažreiz gribas apstāties pie gājēja kas lūrot mobilajā, vai ar muzonu ausīs, NESKATOTIES pa labi, pa kreisi iet pāri ceļam...., un pateikt - TAS NEKAS ka tu ej pa zebru, tad kad būsi INVALĪDS, vairs neko nenozīmēs - vai tev BIJA taisnība vai NĒ... :(

anonimikis 10.novembris 2015 12:30
7 0 Atbildēt

Tas ir sākotnējais apgalvojums par neuzmanīgu gājēju. Būs krimināllieta un iesaistītajam autovadītājam vajadzēs ļoti labu advokātu, lai tiktu cauri bez soda. Tā ir apdzīvota vieta ar ļoti labi pārredzamu ceļa posmu. Autovadītājs nav darījis visu iespējamo, lai izvairītos no sadursmes, ja tā ir bijusi letāla.

Vernons 10.novembris 2015 12:59
2 15 Atbildēt

CSN 10. punkts paredz, kad katrs satiksmes dalībnieks šos Noteikumus pildīs!

Gājējam āizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports.

Bet tumšā diennakts laikā tam gājējam jābūt vēl labi saskatāmam, CSN 19. un 254., punktu prasības nav atceltas.

CSN 113., par iespējamo šķērsli, "kuru spēja pamanīt"! Radi apstākļus un Tevi pamanīs, vai nelien priekšā automobīlim un Tevi nenobrauks.

Tas saskņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kuri noteic kārtību un secību, kā katram no mums uz ceļa ir jārīkojas.

"Katram, priekšā esošam, satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība sev un citiem". Vai tā ir neiespējamā misija?

dArtanjans 10.novembris 2015 13:55
8 0 Atbildēt

Vernon!Tu jau z....bal ar to savu priekšā esošo!Priekšā esošajam pret aizmugurē esošo pienākumi tikai vienā gadījumā,ja viņš aizmugurējo apzog laikā un telpā.Paskaidrošu.Min tavs Setriķis grām manam Skānim,tad pēkšņi atcerās,bļin,man takš pa labi jānogriežās,rauj krustām man priekšā un min pa bremžiem nerēķinoties ar manām tonnām,bet zinot,ka CPisti mani par distances neievērošanu iegāžīs.Tas ir vienīgais gadījums.Ja es esmu pats ielīdis tavam Setriķim dirsā jau n-tos kilometrus,tā jau tiešām mana vaina būs,ka busam strauji jābremzē,pofig kāda iemesla dēļ,un man nav kur sprukt.Nu netaisos ne vienam pakaļas ošņātājam ne ko garantēt,ja viņš pats sevi apzog.Gājēji-smagāks jautājums(pašam gadus 20 atpakaļ vienspedāļu puišelis izlēca priekšā.Ievilkās ilgstošs pasākums ar CP,kaut vainīgs nebiju.To arī advokāts bija krupja māmiņai pateicis,jo tā bij baigi sasacerējusies uz ''morālo un materialo kompensāciju'')

Vernons 10.novembris 2015 15:30
0 19 Atbildēt

Piekrītu! Gadās "aitu barā" stulba avs! Busam nav strauji jābremzē! Busa vadītājam jāredz tālāk un jadomā arī par Tevi! Vēl reiz atkārtoju, ka CSN ir sarakstīti un sastādīti tā, ka priekšā esošam un priekšā braucošam to pildāmo punktu saraksts ir stipri garāks par - "Distances vērošanu"!

Pēdējā kilometrā un pēdēja kvartālā katram transporta līdzekļa vadītājam ir jabūt savā kustības joslā! Ārpus apdzīvotām vietām ar savlaicīgi ieslēgtu 200 - 300 metrus pirms manevra virzienrādītāju, ar paralēlu skatu spogulī un izteiksmīgi nepārprotamu stāvokli uz ceļa kustības joslā, labā, vai kreisā joslas puse, vai attiecīga josla.

Tas Tavas "pakaļas ošņātājs" cer, ka Tu viņu palaidīsi garām! To paredz Noteikumi!

Es nečakarētu satiksmi Latvijā ar 80 km/h, ko piekopj CSN smagajiem, bet ļautu braukt cik iet: 90 km/h un atkristu kaudze problēmu.

Un viss, kas nelaikā un nevietā parādas uz ceļa, tiek sabraukts un sasists, pie kam "juridiski pareizi". Nevajag baidīties sauk lietas īstos vārdos. No paziņām bieži saņemu telefona zvanu par busa vadītāju izdarībām, pamatotas un arī nepamatotas. Nekas nepaliek bez ievērības. Vēlu veiksmi!

dArtanjans 10.novembris 2015 15:55
10 1 Atbildēt

Ļoti žēl,bet ar tiem priekšā esošā pienākumiem tiek lobēti pakaļā esošo pārkāpumi,piemēram apdzīšana krustojumos.Gribi nogriezties p labi vai kreisi,jāpārliecinās par.....Bet vai mans savlaicīgi ieslēhtais dzeltenais mirgojošais ir priekš kaķiem?Vai atļautais 50,70,30 ir muļķiem domāts(Latvijā).Strādāju pa FIN,SE,DK,pēc tam nereāli pa LV pārvietoties.Un par to 90 smagajiem.Iedomājies ,kāda nauda aizies garām valsts kasei,CPistu kukulīšiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti