Olaines pagastā satiksmes negadījumā gājis bojā cilvēks 22

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.decembris 2019 10:00

Olaines pagastā pirmdien traģiskā ceļu satiksmes negadījumā miris gājējs, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.

Ap plkst.7.30 uz autoceļa Baloži-Plakanciems-Iecava automašīnas "VW Sharan" autovadītājs uzbrauca gājējam, pēc kā cietušajam atkārtoti uzbrauca cita automašīna - "VW Passat".

Gājējs no gūtajām traumām notikuma vietā gāja bojā.

Policija turpina skaidrot notikušā apstākļus.

Aizvadītajā diennaktī valstī kopumā reģistrēti 97 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši desmit cilvēki un viens gājis bojā.

Kopumā ceļu satiksmes jomā sastādīti 458 administratīvo pārkāpumu protokoli, tajā skaitā 170 par ātruma pārsniegšanu, divi par agresīvu braukšanu, deviņi par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā un viens - narkotisko vielu iespaidā.

 
22 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
uupis 10.decembris 2019 15:38
5 3 Atbildēt

Tad, kad satiksmes noteikumos būs ierakstīts, ka gājējam uz pārejas būs jādod ceļš automašīnām, tad arī runāsim.

Pagaidām prasība DOT CEĻU attiecas uz autovadītāju un tā ir jāpilda…

Pretējā gadījumā tu esi pārkāpējs un potenciāls slepkava…

uupis 10.decembris 2019 14:51
5 0 Atbildēt

Es tev stāstu par to, ko tu noklusē!

Tu noklusē ka vadītājam nepildot Satiksmes noteikumus un savus pienākumus viņš kļūst par noziedzinieku un tiek tiesāts, kā arī sabojā dzīvi sev un cietušam gājējam – vadītājam šis ir jāzina un savu nolaidīgo attieksmi pret savu pienākumu un pārkāpumu nedrīkst attaisnot ar cita satiksmes dalībnieka mazāk nozīmīgu pārkāpumu! Drošība ir jāgarantē tam, no kura tiek prasīts drošības garantēšana.

Fūristam ir jāzina sava tonnāža un gabarīti un ir jāspēj izpildīt prasība DOT CEĻU.

Tas ka fūristi nezina savu transportlīdzekļu gabarītus un masu, tas tiek pierādīts pie Akmens tilta (regulāri iesprūst kāds) un ar svariem uz ceļa. Nu un tad kāda ir tā fūrista attieksme pret drošības garantēšanu? Nekāda.

uupis 11.decembris 2019 7:41
4 1 Atbildēt

Jezgu taisi un melo tu! Tu aizstāvi nogalināšanu! Tu aizstāvi nesodāmību un dubultmorāli! Tu saki ka šoferis drīkst nelaist gājēju uz pārejas! Tu saki ka šoferis drīkst notriekt gājēju un bērnu jo tie nav prognozējami!

Es saku ka nedrīkst nogalināt! Es saku ka ir jāizpilda CSN tieši tā kā rakstīts!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti