Lai uzlabotu satiksmi uz Bauskas šosejas, pie Baložiem un Valdlaučiem tiek mainīti luksoforu signālu plāni - iAuto

Lai uzlabotu satiksmi uz Bauskas šosejas, pie Baložiem un Valdlaučiem tiek mainīti luksoforu signālu plāni 3

 

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 15.februāris 2018 9:11

Lai uzlabotu satiksmi uz Bauskas šosejas (A7), ir mainīti luksoforu signālu plāni pie pagriezieniem uz Baložiem un Valdlaučiem.

Līdz šim no autovadītājiem tika saņemtas sūdzības par to, ka, izbraucot uz Bauskas šoseju, nav iespējams nogriezties pa kreisi, jo krustojums regulāri ir aizņemts. Tāpat, ņemot vērā to, ka uz Bauskas šosejas ir visintensīvākā satiksme – vairāk kā 18 tūkstoši automašīnu diennaktī, kas ievērojami pārsniedz esošā ceļa caurlaides spēju, katru rītu posmā no Ķekavas līdz Rīgai veidojas sastrēgumi līdz pat divu kilometru garumā.

Lai risinātu šo situāciju, patlaban ir mainīti luksoforu signālu plāni pagriezienā uz Baložiem un pagriezienā uz Valdlaučiem. Luksoforam pie pagrieziena uz Baložiem ir pagarināts luksofora zaļā signāla gaidīšanas laiks un vienlaicīgi arī pagarināts laiks, kad no Baložiem var nogriezties uz Bauskas šoseju pa kreisi (A7). Savukārt pagriezienā uz Valdlaučiem luksoforam ir uzstādītas gājēju signāla izsaukuma pogas, kas uzlabos gājēju drošību un ļaus lielākam skaitam transportlīdzekļu veikt labo pagriezienu no A7 autoceļa.

Tuvāko nedēļu laikā VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) speciālisti vēros situāciju uz Bauskas šosejas šajos posmos un sekos līdzi tam, kā mainās transporta plūsmas. Veikto izmaiņu rezultātā, piemēram, jau 14. februārī no rīta sastrēgums no Ķekavas līdz Rīgai bija ievērojami mazāks nekā agrāk, sasniedzot puskilometra garumu agrāko divu kilometru vietā. Šie minētie luksofori ir sinhronizēti savā starpā, tie strādā īpašā režīmā, nodrošinot dažādus signāla režīmus rīta un vakara stundās, kā arī brīvdienās.

Satiksmes organizācija un satiksmes intensitāte uz Bauskas šosejas kardināli mainīsies pēc Ķekavas apvedceļa būvniecības, kas tiks realizēts kā publiskās un privātās partnerības projekts. Apvedceļa būvniecību plānots uzsākt 2020. gadā.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Bils 15.februāris 2018 10:58
5 0 Atbildēt

Nepagāja ne 3 gadi, kad pieleca ka to sen vajadzēja izdarīt. Lai gan šķiet jau bija mainīti tie signāli vairākas reizes un ar katru palika tika sliktāk. Protams arī auto ir palicis vairāk šajā posmā.

Valdlauči 15.februāris 2018 9:30
5 1 Atbildēt

Varēja izbūvēt nprmālu papildjoslu labā pagrieziena veikšanai no Valdlaučiem (Bauskas ielas) uz A7, jo rītos tur sastrēgumi līdz pat pagriezienam uz Ziedoni. Uzlikt luksoforam papildsekciju "tikai pa labi" un izveidot nepārtrauktu plūsmu labajam pagriezienam. Vietas tur ir pietiekoši, pieturu var pārcelt nedaudz tālāk, izbūvēt pietiekoši garu ieskriešanās joslu, lai izbraucēji var iekļauties plūsmā uz A7.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti