Jau šogad Rīgā, Sarkandaugavā, plānots sākt būvēt satiksmes pārvadu ar pievedceļiem pāri dzelzceļa sliežu ceļiem Rīga-Skulte, un projekta izmaksas varētu būt aptuveni 60,56 miljoni eiro, no kura lielu daļu segs Eiropas fondu līdzekļi, aģentūra LETA noskaidroja domē.
Projekta kopējās attiecināmās izmaksas tiek plānotas 31,94 miljonu eiro apmērā, no kurām 27,15 miljoni būs Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums. Rīgas pašvaldības līdzfinansējums tiek plānots 3,83 miljonu apmērā, bet valsts budžeta dotācija - 958 465 eiro apmērā.
Projekta kopējās neattiecināmās izmaksas ir 28,62 miljoni eiro.
Kā aģentūrai LETA paskaidroja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola, paša pārvada izbūves izmaksas varētu būt aptuveni 44,24 miljoni eiro, bet Tvaika ielas pārbūve varētu maksāt vēl 16,32 miljonus eiro.
Projektu plānots sākt būvēt šī gada jūlijā.
Kā liecina pašvaldības mājaslapā ievietotā informācija, projekta mērķis ir izveidot divlīmeņu šķērsojumu pār dzelzceļu Rīga-Skulte starp Viestura prospektu un Tvaika ielu. Projekts paredz ceļu izbūvi gan autotransportam, gan kājāmgājējiem un velosipēdistiem, iekļaujot krustojumu un piebraucamo ceļu būvniecību.
Plānots, ka projekta rezultātā tiks mazināti sastrēgumi virzienā uz Sarkandaugavu, kā arī tiks uzlabota satiksme maršrutā no Austrumu maģistrāles līdz Rīgas ostai.
Papildus projektā no satiksmes pārvada līdz Lēdurgas ielai gar Viestura prospektu ir paredzēts izbūvēt velosipēdu ceļu, kas būs attālināts no brauktuves. Savukārt transporta plūsmu Tvaika ielā plānots palielināt līdz četrām joslām. Pēc tam tiek plānota arī Tvaika ielas savienošana ar Ganību dambi.
Interesanti, cik ir ĪSTĀS IZMAKSAS? Jeb, cik maksātu, ja domē būtu normāls cilvēks, būtu sakārtota likumdosana, nebūtu korupcijas un blata sistēmas, "otkatu", "ieinteresētās un neiienteresētās puses", un citi kavēkļi normālai būvniecībai.
Kurš tad būtu tas normālais? Kārtējais rožu stādītājs, kam satiksme pie pakaļas. No jā rozītes jau visiem patīk, it sevišķi pensionāriem.
Mans uzskats, ka Nils Rīgai ir devis vairāk, kā visi iepriekšējie "saimnieki" kopā. Man patīk viņa stils, līdzīgs Lembergam. A par otkatiem, tie ir bijuši vienmēr, visiem un visā pasaulē. Tāda tauta. Atšķirība ir tikai tajā, kad daži liek pa taisno kabatā, bet citi kautko redzamu arī paveic.
Jā, ir vēl trešie - čīkstētāji...
Nils iedeva mums Barona ielas remontu kas pēc gada sabruka. Iedeva mums Rīgas Namu pārvaldnieku, kas tagad pamatīgi kāš rīdziniekus. Vēl mums iedeva nanoūdeni un iekārtoja RDSD neaizstājamo speciālistu Jakrinu. Tāpat tā uzturēja Vanšu tiltu un Ulmaņa gatves pārvadu ka tie teju sabruka, labi ka Vanšu tiltam pār 100tk pārkrāsoja margas vismaz uz tām tilts vēl turās.
Reāli šis pārvads ir tieši tāda pat afēra kā Dtilta būvniecība, summas arī noteikti augs. Nils ne ar ko neatšķiras no iepriekšējiem, vienīgi piestrādājis pie PR kampaņām no sazagtās naudas un tādi usaexperc uz to pavelkas. Parastā tauta jau ir tāda viegli apvārdojama.