VAS Latvijas Valsts ceļi ir izsludinājusi publisku iepirkumu valsts galvenā autoceļa A2 Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža (Veclaicene) posma no Garkalnes līdz Sēnītei (25,50.-39,40. km) un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) posma no Sēnītes līdz tiltam pār Gauju (0,00.-1,65. km) pārbūvei.
Šī Vidzemes šosejas (A2) posma kopējais garums ir 13,90 km un vēl 1,65 km uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projekta ietvaros plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.
Projekta realizācijas ietvaros paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un 6 paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.
Projekta kopējās plānotās būvdarbu izmaksas ir 42 miljoni eiro. Darbi tiks finansēti no valsts budžeta un ES Kohēzijas fonda līdzekļiem.
Pretendentiem savi piedāvājumi ir jāiesniedz līdz 2018. gada 29. jūnija plkst. 10:00.
Vidzemes šoseja (A2) no Garkalnes līdz Sēnītei ir izbūvēta 1974. (kreisā brauktuve) un 1976. gadā (labā brauktuve), seguma remonts īsos posmos veikts 1999. un 2003. gadā. Šoseja no Sēnītes mezgla līdz Gaujai ir būvēta no 1977. līdz 1983. gadam, bet no Gaujas līdz divu brauktuvju posma beigām – līdz 1984. gadam. Sēnītes satiksmes mezgls pēdējo reizi remontēts 1999. gadā. Satiksmes intensitāte 2017. gadā: no Tallinas šosejas (A1) līdz Garkalnei – 27 516 auto/diennaktī; no Garkalnes līdz Sēnītei – 21 336 auto/diennaktī; no Sēnītes līdz Siguldai – 12 985 auto/diennaktī.
Posmu no Sēnītes līdz Gaujai - tātad vēl neremontēs? Fooorši!
Laikam tas "pankūkasfalts" skaitās gana vēl labs...
Interesanti to pašu A2 posmā no Rīdzenes līdz Bērzkrogam arī uzskata par gana labu, lai vēl varētu neremontēt?
iečeko lvceli.lv lapu. Posms no Rīdzenes līdz bērzkrogam ir šī gada remontu plānā.
Par Valmieras šosejas posmu līdz Gaujas tiltam citur bija rakstīts, ka arī šī projekta ietvaros visu pārbūvēs.
Biju domājis:
šī projekta = Sēnītes posma projekta ietvaros
To lai remontē Rāmkalni, uzbūvēja ēstuvi vot i ceļu sabojāja. Sēnītes īpašnieka pirksts konkurentu izslēgšanai
Bet vispār cik novērots tāda ir LVC politika atstāt kādu gabalu neremontēta, lai ir vēstures liecība cik slikts ceļš tur bija. Piemēram tā vietā, lai segumu nomainītu par 1km tālāk kur tas loģiskāk varētu beigties pie krustojuma vai apdzīvotas vietas remonts tiek pabeigts nekurienes vidū. Var jau būt ka tas ir gabals kuru nepabeidz dēļ otkatiem. Tā arī šinī gadījumā.
Man vispār liekas, ka KNAB valstī ir tikai izskata pēc. Visi lielie darījumi valsī notiek caur kukuļiem un konkursi pa lielam ir tikai formalitāte. Tur viss jau pirms konkursa ir zināms, kurš vinnēs un kuram pat mav cerību.
Šitas jau ir Tas, par ko te vislaik cenšos kladzināt.Uztaisa par max naudu "EU-atbilstošu" 5km gabalu ar visiem cilvēciskiem drošības atribūtiem, abet turpat tālāk uz tieši tā paša ceļa atkal seko suuda iecirknis pilnīgi bez nekā tāda.Tas viss tā mierīgi un pašsaprotami sadzīvo.Ja tas jaunais standartiem atbilstošais ir kāda izrādīšanās- kapc tad te netiek ņemts kāds "viduvējs" standarts, kad par to pašu naudu uztaisīt lētāk un bez pompa, bet aptvert vairāk vietu un kilometru? Ko te nupat teica, kkur uz Iecavas autostrādes- nafigam tur apgaismota gājēju zona, ka tur ir iecirkņi, kur vel nesen nebija pilnīgi nekā un dažkārt vietējie alkāni tumsā mierīgi mēdza gulēt tieši uz brauktuves?