Šogad uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru 8

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 30.jūnijs 2018 10:12

Šogad Latvijā uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru, liecina VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) prognoze.

LAU pārstāve Sigita Audere aģentūrai LETA norādīja, ka uzņēmums patlaban ir pabeidzis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem, kopumā saremontējot ceļu 237 236 kvadrātmetru platībā. Ņemot vērā, ka bedres, kuras rodas no jauna, tiek labotas visa gada garumā, šogad kopumā remontdarbu apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru.

Viņa atzīmēja, ka desmit gadu laikā, proti, salīdzinājumā ar 2008.gadu remontējamo bedru apmērs ir sarucis divas reizes. "Saremontēto bedru apjoma samazinājums skaidrojams ar iepriekšējos gados veiktajiem intensīvajiem būvniecības un rekonstrukcijas darbiem uz asfaltētajiem valsts autoceļiem, kas ir būtiski uzlabojis melnā seguma autoceļu kvalitāti," sacīja Audere.

Viņa informēja, ka saremontēto bedru platība 2008.gadā bija 685 581 kvadrātmetrs, 2009.gadā - 603 075 kvadrātmetri, 2010.gadā - 489 389 kvadrātmetri, 2011.gadā - 575 229 kvadrātmetri, 2014.gadā - 478 274 kvadrātmetri, 2013.gadā - 575 708 kvadrātmetri, 2014.gadā - 444 242 kvadrātmetri, 2015.gadā - 411 787 kvadrātmetri, 2016.gadā - 368 896 kvadrātmetri un 2017.gadā - 336 127 kvadrātmetri.

Audere skaidroja, ka uz asfaltētajiem autoceļiem bedres veidojās dažādu iemeslu dēļ, tostarp galvenokārt tās veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru asfalta vecums ir 30 un vairāk gadu, kā arī to ietekmēsatiksmes intensitāte, laika apstākļi, nokrišņu daudzums.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometri, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
SIA 2.jūlijs 2018 19:18
5 0 Atbildēt

Ļoti labi, kādreiz katru gadu taisīju vairākas firmas, un uz mazajiem pagastiem tiku, kā apakšuzņēmējs. Kvalitāte protams zem katras kritikas, krietni citādāk nekā LT. Bet nu līdzekļi tur sadalīti, kā "nākas", ja remontētu, pēc tehnoloģijas, tad privātmājai un jaunam auto es nenopelnītu.

Tā jau nodokļu maksāji tik cik, lai nenobloķē kontus uz vasaras beigām protams - maksātnespēja, bet nu neko darīt, Latvijā tā vismaz var nopelnīt.

650 1.jūlijs 2018 13:22
1 0 Atbildēt

Jā.

Jāāāā!

056 2.jūlijs 2018 8:03
1 0 Atbildēt

Pagājšnedēļ biju iebraucis Lietuvā no tās puses, kur mums Nereta, Pilskalne. Visā visumā LT no LV neatšķiras - cilvēki dzīvo samērā nabadzīgi, ko var redzēt pēc mājām, pagalmiem, mašīnām utt, taču viens mani pārsteidza - ceļus tur remontē tā, ka izzāģē četrstūra vai taisnstūra bedri asfaltā un tad aizpilda kā paredzēts, beigās panākot līdzenu asfaltu. KĀDĒĻ TĀ NENOTIEK PIE MUMS ????????????

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 22

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti