Šogad uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru 8

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 30.jūnijs 2018 10:12

Šogad Latvijā uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru, liecina VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) prognoze.

LAU pārstāve Sigita Audere aģentūrai LETA norādīja, ka uzņēmums patlaban ir pabeidzis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem, kopumā saremontējot ceļu 237 236 kvadrātmetru platībā. Ņemot vērā, ka bedres, kuras rodas no jauna, tiek labotas visa gada garumā, šogad kopumā remontdarbu apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru.

Viņa atzīmēja, ka desmit gadu laikā, proti, salīdzinājumā ar 2008.gadu remontējamo bedru apmērs ir sarucis divas reizes. "Saremontēto bedru apjoma samazinājums skaidrojams ar iepriekšējos gados veiktajiem intensīvajiem būvniecības un rekonstrukcijas darbiem uz asfaltētajiem valsts autoceļiem, kas ir būtiski uzlabojis melnā seguma autoceļu kvalitāti," sacīja Audere.

Viņa informēja, ka saremontēto bedru platība 2008.gadā bija 685 581 kvadrātmetrs, 2009.gadā - 603 075 kvadrātmetri, 2010.gadā - 489 389 kvadrātmetri, 2011.gadā - 575 229 kvadrātmetri, 2014.gadā - 478 274 kvadrātmetri, 2013.gadā - 575 708 kvadrātmetri, 2014.gadā - 444 242 kvadrātmetri, 2015.gadā - 411 787 kvadrātmetri, 2016.gadā - 368 896 kvadrātmetri un 2017.gadā - 336 127 kvadrātmetri.

Audere skaidroja, ka uz asfaltētajiem autoceļiem bedres veidojās dažādu iemeslu dēļ, tostarp galvenokārt tās veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru asfalta vecums ir 30 un vairāk gadu, kā arī to ietekmēsatiksmes intensitāte, laika apstākļi, nokrišņu daudzums.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometri, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
 

 
Visi komentāri
 
650 1.jūlijs 2018 13:22
1 0 Atbildēt

Jā.

Jāāāā!

650 2.jūlijs 2018 3:07
0 0 Atbildēt

Kas te ir,johaidī, ko neviens nekomentē?? Viedokļa nav vai ko?

Paskat, kas notiek-

30 miljoni kvadrātdecimetru !

3 miljardi kvadrātcentimetru !!!

056 2.jūlijs 2018 8:03
1 0 Atbildēt

Pagājšnedēļ biju iebraucis Lietuvā no tās puses, kur mums Nereta, Pilskalne. Visā visumā LT no LV neatšķiras - cilvēki dzīvo samērā nabadzīgi, ko var redzēt pēc mājām, pagalmiem, mašīnām utt, taču viens mani pārsteidza - ceļus tur remontē tā, ka izzāģē četrstūra vai taisnstūra bedri asfaltā un tad aizpilda kā paredzēts, beigās panākot līdzenu asfaltu. KĀDĒĻ TĀ NENOTIEK PIE MUMS ????????????

jaaanis 2.jūlijs 2018 9:05
0 0 Atbildēt

Igauņos tieši tāpat, izgriež taisnstūri un aizlāpa tā ka nejūt, tikai var redzēt.

Bet pie mums nevis remontē bedres, bet aizdirš bedres.

reku 8.jūlijs 2018 12:21
0 0 Atbildēt

Daži ceļu būvnieki pie mums asfaltu uzklāj gludi,taisni.Viņiem ir lāzer aparatūra kas koriģē līmeni,bet citi klāj ceļu tā ka paliek visas vecās ieplakas.Tā ir izsaimniekota nauda un"martiškin trud".

jaaanis 2.jūlijs 2018 9:07
0 0 Atbildēt

Rakstam pievienotā bilde uzskatāmi parāda cik "kvalitatīvi" tiek aizpļackātas bedres.

650 2.jūlijs 2018 9:49
1 1 Atbildēt

Palīgā!Heelp!Pļetj! Ja vienas joslas platums piem ir 3m, gadā sanāk 100km ceļa (ta gan jau 1gab Bbedre dziļumā tiek rēķināta uz kādi 30 cm/300mm/vid,,,)

27 jaunlaiku LV gados 2700 km JaunaCeļa!

100 neatkarības gados- 270 000 km jauna ceļa!

Tas ir kā no Rīgas līdz Mēnesim !

Kā pēc Wāzes ņemot no Filozofu ieals 69 Jelgavā līdz Ekvatoram, tad 5 (piec!) reiz apkārt ZemesLodei un vel atpakaļ lidz Strenčiem!! Glābiet!

SIA 2.jūlijs 2018 19:18
5 0 Atbildēt

Ļoti labi, kādreiz katru gadu taisīju vairākas firmas, un uz mazajiem pagastiem tiku, kā apakšuzņēmējs. Kvalitāte protams zem katras kritikas, krietni citādāk nekā LT. Bet nu līdzekļi tur sadalīti, kā "nākas", ja remontētu, pēc tehnoloģijas, tad privātmājai un jaunam auto es nenopelnītu.

Tā jau nodokļu maksāji tik cik, lai nenobloķē kontus uz vasaras beigām protams - maksātnespēja, bet nu neko darīt, Latvijā tā vismaz var nopelnīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti