Visi komentāri - Fotoreportāža: Latvijas garākais reģionālais ceļš būs asfaltēts pilnā garumā (+ FOTO)

Fotoreportāža: Latvijas garākais reģionālais ceļš būs asfaltēts pilnā garumā (+ FOTO) 2

 

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

3.jūlijs 2018 12:02

Šogad noslēgsies pērn uzsāktie pārbūves darbi uz Latvijas garākā reģionālās nozīmes autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona (P62) 11,5 km garā posmā no Steķiem līdz Atašienei, kurš līdz šim bija ar grants segumu, bet turpmāk to klās asfalts. Līdz ar šo darbu pabeigšanu viss 148,3 km garais ceļš būs asfaltēts.

Pērn būvdarbus posmā no Steķiem līdz Atašienei apgrūtināja laika apstākļi. Lietavu dēļ Neretiņas upe bija pārplūdusi, līdz ar to nebija iespējams veikt vājas nestspējas grunts nomaiņu, un atkūdrošanas darbi tika veikti ziemas mēnešos - tehnoloģiskā pārtraukuma laikā. No 45 tūkst.m³ kūdras ziemas laikā tika izvesta aptuveni trešdaļa. Šogad darbi turpinājās.

Šajā autoceļa posmā vairākās vietās tika taisnota trase, izbūvēts salturīgais slānis, šķembu pamatne. Patlaban sešos kilometros jau ir ieklāts asfalts un no 16. jūlija asfaltēšana plānota arī pārējā posmā. Neretiņai jau ir izbūvēta jauna caurteka, bet vēl veicami dažādi apdares darbi. Darbus tur veic SIA Binders, investīciju apjoms ir 9,5 milj. eiro (ar PVN), būvdarbus līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).

Būvdarbi turpinās arī uz šī paša ceļa posmā no Preiļiem līdz Bašķiem. Pērn jau veikta vājas nestspējas grunts nomaiņa – kopumā izvesti 86 tūkstoši m³ kūdras. Šogad izvests pārējais - 31 tūkst.m³. Ir veikti frēzēšanas darbi, izbūvēts salturīgais slānis un šķembu pamatne, jūlijā gaidāmi pirmie asfaltēšanas darbi. Tiek atjaunoti arī abi šajā posmā esošie tilti – pār Preiļupīti un Jašas upi. Darbus veic SIA Lemminkainen Latvija. Projekta izmaksas ir 17,5 milj. eiro (ar PVN), būvdarbus līdzfinansē ERAF.

 
Visi komentāri
 
650 4.jūlijs 2018 12:23
0 0 Atbildēt

Ak cik jauki.Ooooh, aaah, yaaa, jesss, super.

Varbūt pie viena kādu info,KAD diez ""atjaunos"" TO totālo bīstamības perēkli un totālo kaunatraipu suuda 6km garumā tepat visiem deguna galā, kuru lietus laikā un ikdienā lieto tūkstošiem braucēju.Sen nav lietus bijis...

Andris 5.jūlijs 2018 6:52
1 0 Atbildēt

Tas gadu no gada ir kļuvis par Rīgas vizītkarti. Līdz ar to saglabajams vēl uz ilgu laiku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti