"Latvijas autoceļu uzturētājs" plāno vairāk nekā 50 autoceļu posmos sakārtot ūdens atvades sistēmu - iAuto

"Latvijas autoceļu uzturētājs" plāno vairāk nekā 50 autoceļu posmos sakārtot ūdens atvades sistēmu 43

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.augusts 2018 7:46

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" plāno vairāk nekā 50 autoceļu posmos sakārtot ūdens atvades sistēmu, kā arī valsts grants autoceļiem gandrīz 30 kilometru garumā veikt dubultās virsmas apstrādi, aģentūru LETA informēja "Latvijas autoceļu uzturētāja" pārstāvji.

Kompānijas valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors sacīja, ka ūdens atvades sistēmas sakārtošana grants ceļiem ir "Latvijas autoceļu uzturētāja" šīs vasaras darba prioritāte. "Kopumā esam izveidojuši sarakstu ar vairākiem simtiem ceļu posmu uz kuriem ir nepieciešams veikt ūdens atvades sakārtošanas darbus. Pieejamā finansējumā plānveidīgi šos darbus veiksim katru gadu," viņš teica.

Nešpors piebilda, ka ūdens atvades sistēmu sakārtošana ir plānota tajos ceļu posmos, kuros pavasarī un rudenī šķīdoņa dēļ ir apgrūtināta ceļa caurbraucamība. "Šogad iekšējo līdzekļu ekonomijas rezultātā ir rasts papildu finansējums gandrīz 10% apmērā, līdz ar to šovasar varēsim izdarīt vairāk nekā iepriekšējā gadā," viņš sacīja.

Ūdens atvades sakārtošanas darbos ietilpst grāvju tīrīšana, caurteku tīrīšana vai to bojāto posmu nomaiņa, nomaļu grunts uzauguma noņemšana, krūmu ciršana. Katrā no autoceļu posmiem veicamie darbi ir dažādi.

"Latvijas autoceļu uzturētāja" pārstāvji arī informēja, ka līdz šim grants autoceļiem dubultās virsmas apstrāde ir veikta 309 kilometru garumā. Galvenie ieguvēji ir iedzīvotāji, kuri dzīvo autoceļu apkaimē, un autovadītāji, jo novērsta turpmāka ceļa seguma putēšana un nodrošināti komfortablāki braukšanas apstākļi, kā arī ceļš vairs nav jāgreiderē. Autoceļa virsmas segums iegūst asfaltam līdzīgu segumu, tomēr segums nav pielīdzināms asfalta seguma noturībai. Līdz ar to segumu var sabojāt intensīva kravas autotransporta satiksme vai pārgalvīga manevrēšana.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9092 kilometri ir autoceļu ar melno segumu, bet 10 989 kilometri ir grants autoceļu. Tāpat ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

 
43 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
usaexperc 10.augusts 2018 18:54
22 0 Atbildēt

Pietrūka faktu, truliķi? Pajautā tupelei, moška viņa kautko var ieteikt. Jeb varbūt tā ir riktīga kaloša vai garais zābaks.

Bet ja par tēmu, tad grāvju piedirsējiem būtu jāmaksā arī par grāvju tīrīšanu vai arī pašiem tos jātīra. Tā kā tas ir attīstītajās valstīs.

usaexperc 9.augusts 2018 18:09
21 0 Atbildēt

Vai zemnieks pēc likuma drīkst piesārņot valsts grāvjus ar notekūdeņiem un sanesēm no savas zemes?

usaexperc 10.augusts 2018 20:49
10 0 Atbildēt

Truliķi, tajā video gandrīz visus pasākumus veic paši attīstītie zemnieki par savu naudu, sakārtojot savas darbības rezultātā radušās sekas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti