Visi komentāri - Fotoreportāža: Atklāti autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona atjaunotie posmi; tagad ceļš asfaltēts visā garumā (+ FOTO)

Fotoreportāža: Atklāti autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona atjaunotie posmi; tagad ceļš asfaltēts visā garumā (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Satiksmes Ministrija | 15.novembris 2018 10:50

Riebiņu novada Rušonas pagasta Kastīrē un Krustpils novada Atašienes pagasta svinīgi atklāti autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona (P62) divi pārbūvētie posmi – no Bašķiem līdz Preiļiem un no Steķiem līdz Atašienes krustojumam uz autoceļa Jēkabpils–Rēzekne (A12).

Atklāšanas pasākumos lentu grieza VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) valdes priekšsēdētājs Jānis Lange, SIA YIT Infra Latvija tehniskais direktors Jānis Fedotovs, Preiļu novada domes priekšsēdētāja Maruta Plivda, SIA Binders valdes priekšsēdētājs Aigars Sēja un Atašienes pagasta pārvaldes vadītāja Ilona Zalāne.

Atklājot pārbūvētos posmus, VAS Latvijas Valsts ceļi valdes priekšsēdētājs Jānis Lange uzsvēra, ka šis ir Latvijas garākais reģionālais ceļš, tas savieno Vidzemi un Latgali un ir ērtākais maršruts nokļūšanai no Krāslavas līdz Madonai. Pēc remontdarbiem tas ir ieguvis asfalta segumu visā garumā. Viņš arī pateicās būvniekiem, projektētājiem un būvuzraugiem par paveikto darbu.

Būvdarbus posmā no Bašķiem līdz Kastīrei SIA YIT Infra Latvija uzsāka 2017. gada augustā. Projekta ietvaros pārbūvēts 13 km garais iepriekš nokalpojušais ceļa posms. Izbūvēta jauna segas konstrukcija: ieklātas divas kārtas asfalta, šķembu un salizturīgā kārta. Veikti apjomīgi zemes darbi – visā trases garumā notikusi ievērojama apjoma kūdras pamatu nomaiņa ar smilti un nostiprinātas nogāzes. Atjaunoti tilti pār Preiļupi un Jašu. Posmā ir uzlabota satiksmes drošība, atjaunota ūdens novades sistēma un sabiedriskā transporta pieturvietas. Būvdarbu līgumcena ir 17,464 miljoni eiro (ar PVN), no kuriem 85 procentus līdzfinansēja ERAF.

Posmā no Steķiem līdz Atašienei būvdarbus SIA Binders uzsāka 2017. gada augustā, un to ietvaros pilnībā pārbūvēti ceļa pamati un ieklātas divas jaunas asfalta kārtas 11 kilometru garumā. Ceļā tika iztaisnoti vairāki līkumi, kā arī no monolīta betona pārbūvēta Neretas upes caurteka. Posmā ir uzlabota satiksmes drošība un atjaunota ūdens novades sistēma. Būvdarbu līgumcena ir 9,477 miljoni eiro (ar PVN), no kuriem 85 procentus līdzfinansēja ERAF.

Abos posmos remontdarbus apgrūtināja stipras lietavas, kuras 2017.gadā skāra Latgali. Posmā no Steķiem līdz Bašķiem, kur tika izbūvēta caurteka Neretas upei, lietavu laikā upe izgāja no krastiem, savukārt posmā no Preiļiem līdz Bašķiem ceļa pamatu stabilizācijai bija jāmaina grunts līdz pat 9 metru dziļumam, un šos darbus arī pamatīgi apgrūtināja stiprais lietus. Lietavu dēļ remontdarbu zonās grunts bija pārmitrināta, tāpēc caurbraukšana bija apgrūtināta. Šodien, atklājot pārbūvētos ceļa posmus, būvnieki pateicas vietējiem iedzīvotājiem par izpratni un pacietību.

Valsts reģionālais autoceļš P62 ir garākais reģionālais autoceļš Latvijā, tā kopgarums ir 148,3 km. Pēc grants seguma posma no Steķiem līdz Atašienes krustojumam pārbūves šis ceļš tagad ir asfaltēts visā tā garumā. Garantijas laiks būvdarbiem ir pieci gadi. Ja šajā period tiek konstatēti kādi būvdarbu defekti, tos būvnieki labo par saviem līdzekļiem.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 15.novembris 2018 11:44
1 2 Atbildēt

Pirms lentītes pārgriezšanas, vajadzēja izdarīt dažus urbumus, tad izdupsēt to ceļu būvētāju, nesamaksāt atlikušo daļu, un paprasīt, lai pārtaisa par saviem līdzekļiem, plus sodu.

Un nākošreiz, konkursā aizliegt piedalīties.

Janka 16.novembris 2018 14:18
1 0 Atbildēt

Vispār jau tas tiek darīts gan būvniecības laikā, gan pēc darbu pabeigšanas pirms nodošanas ekspluatācijā. Tā, ka velti tu smako

Freijers 15.novembris 2018 12:51
0 0 Atbildēt

Tāds līkumains tas ceļš, naturāli atsit Ērgļu šoseju, posmā no Suntažiem. Ja joslas šajā ceļā tikpat šauras būs....redzēs kā smagie līkumā izmainīses.

he 15.novembris 2018 16:49
0 0 Atbildēt

Es gan teiktu, ka pēc bildēm izskatās tikai daži līkumi

cetancipariņš 16.novembris 2018 10:45
0 0 Atbildēt

Atkal vissirslikti.lv!

aizejošais 16.novembris 2018 11:35
0 0 Atbildēt

Cmuks tiltiņš!

Zane 19.novembris 2018 9:10
0 0 Atbildēt

Prieks braukt pa tādu ceļu!Ļoti skaisti,kvalitatīvi un ērti!Latgale to jau sen gaidīja!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti