"Latvijas valsts ceļi": Avārijas stāvoklī ir 296 kilometri valsts galveno autoceļu 13

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.februāris 2019 11:10

Avārijas stāvoklī šoziem ir 296 kilometri valsts galveno autoceļu, 1440 kilometri reģionālo un 3764 kilometri vietējo autoceļu, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" pārstāvji

Vienlaikus kompānijā norādīja, ka mainīgu laika apstākļu un gaisa temperatūras svārstību ietekmē valsts autoceļu posmos, kas ir sliktā tehniskā stāvoklī, var pastiprināti veidoties bedres. Autobraucēji aicināti informēt par tām "Latvijas valsts ceļu" dispečerus, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555. Šī informācija operatīvi tiks nodota ceļu uzturētājiem darbam.

"Latvijas valsts ceļu" pārstāvji atzīmēja, ka ziemā atkušņa laikā un starpsezonā uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres. Gaisa temperatūrai svārstoties virs un zem nulles, šim nolūkam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju. Avārijas bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem, aukstā asfalta tehnoloģija to pieļauj arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli.

Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt drošu satiksmi līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus bedres salabot jau pamatīgi, ar karsto asfaltu. Avārijas bedru remonts ir pagaidu remonts, norādīja "Latvijas valsts ceļi".

Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums ir lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par pieciem centimetriem. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, uz B uzturēšanas klases autoceļiem - piecu diennakšu laikā, uz C uzturēšanas klases ceļiem - nedēļas laikā un uz D uzturēšanas klases ceļiem - divu nedēļu laikā.

Bedres veidojas pārsvarā tajos ceļu posmos, kur asfalta segums ir sliktā vai ļoti sliktā stāvoklī. Masveida bedrīšu remonts uz asfalta seguma tiek sākts tad, kad ir iestājušies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi - diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs plus pieciem grādiem. Bedrīšu remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā atbilstoši uzturēšanas klasēm - A, B, C, D, kas noteiktas, ņemot vērā autoceļu klasifikāciju (valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi), kā arī transportlīdzekļu satiksmes intensitāti.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
steika nazis 8.februāris 2019 14:55
4 0 Atbildēt

Nevarbūt!Sabruka nepilna mēneša laikā,kopš U.Augulis vairs nav satiksmes ministrs.Tad visi galvenie ceļī esot bijuši kārtība.Tā viņš esot teicis.

Pļurkt 8.februāris 2019 17:30
3 0 Atbildēt

Zagt vajadzēja mazāk VISUS šos "neatkarības" gadus, tad ceļi nebūtu izjāti kā kara laikā!!

kloķa klanis 8.februāris 2019 17:58
2 0 Atbildēt

Braslas iela Rīgā.Bet tas jau banāli.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 15

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 

Aculiecinieks nofilmējis kā kungs izmet riepas krūmos (+ VIDEO) 18

Aculiecinieks nofilmējis tik tiešām nesmuku rīcību, ko Berģos pastrādājis kāds kungs. Lasīt vairāk

 

Rīgas Satiksme gadu varētu noslēgt ar peļņu, taču vajag vēl 2.9 miljonus 4

Pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" šogad no pašvaldības budžeta papildu dotācijā lūgs piešķirt 2,9 miljonus eiro, šorīt intervijā Latvijas radio sacīja "Rīgas satiksme" padomes priekšsēdētājs Normunds Narvaišs. Lasīt vairāk

 

Jeep Gladiator iegūst armijas versiju

Jeep Gladiator pielāgots armijas vajadzībām. Modifikācija ar nosaukumu XMT jau parādīta amerikāņu armijas tehnikas izstādē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti