"Latvijas valsts ceļi": Avārijas stāvoklī ir 296 kilometri valsts galveno autoceļu 13

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.februāris 2019 11:10

Avārijas stāvoklī šoziem ir 296 kilometri valsts galveno autoceļu, 1440 kilometri reģionālo un 3764 kilometri vietējo autoceļu, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" pārstāvji

Vienlaikus kompānijā norādīja, ka mainīgu laika apstākļu un gaisa temperatūras svārstību ietekmē valsts autoceļu posmos, kas ir sliktā tehniskā stāvoklī, var pastiprināti veidoties bedres. Autobraucēji aicināti informēt par tām "Latvijas valsts ceļu" dispečerus, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555. Šī informācija operatīvi tiks nodota ceļu uzturētājiem darbam.

"Latvijas valsts ceļu" pārstāvji atzīmēja, ka ziemā atkušņa laikā un starpsezonā uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres. Gaisa temperatūrai svārstoties virs un zem nulles, šim nolūkam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju. Avārijas bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem, aukstā asfalta tehnoloģija to pieļauj arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli.

Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt drošu satiksmi līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus bedres salabot jau pamatīgi, ar karsto asfaltu. Avārijas bedru remonts ir pagaidu remonts, norādīja "Latvijas valsts ceļi".

Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums ir lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par pieciem centimetriem. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, uz B uzturēšanas klases autoceļiem - piecu diennakšu laikā, uz C uzturēšanas klases ceļiem - nedēļas laikā un uz D uzturēšanas klases ceļiem - divu nedēļu laikā.

Bedres veidojas pārsvarā tajos ceļu posmos, kur asfalta segums ir sliktā vai ļoti sliktā stāvoklī. Masveida bedrīšu remonts uz asfalta seguma tiek sākts tad, kad ir iestājušies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi - diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs plus pieciem grādiem. Bedrīšu remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā atbilstoši uzturēšanas klasēm - A, B, C, D, kas noteiktas, ņemot vērā autoceļu klasifikāciju (valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi), kā arī transportlīdzekļu satiksmes intensitāti.

 
Visi komentāri
 
steika nazis 8.februāris 2019 14:55
4 0 Atbildēt

Nevarbūt!Sabruka nepilna mēneša laikā,kopš U.Augulis vairs nav satiksmes ministrs.Tad visi galvenie ceļī esot bijuši kārtība.Tā viņš esot teicis.

A.Brigmani uz EP 10.februāris 2019 21:42
0 0 Atbildēt

Ievēlēts Saeimā.Tāpat kā bij. Veselības aizsardzības ministre A.Čakša.Nevar būt tāda visaptveroša muļķība.Kādiem tas ir izdevīgi,masveidā.Kus skatās VDD?

Pļurkt 8.februāris 2019 17:30
3 0 Atbildēt

Zagt vajadzēja mazāk VISUS šos "neatkarības" gadus, tad ceļi nebūtu izjāti kā kara laikā!!

Pļurkt 8.februāris 2019 17:32
0 0 Atbildēt

Bedres veidojas pārsvarā tajos ceļu posmos, kur asfalta segums ir sliktā vai ļoti sliktā stāvoklī.

--------------------

Bedres veidojas arī OTRĀ GADA BEIGĀS UZ TIKKO RENOVĒTIEM CEĻU POSMIEM!!

kloķa klanis 8.februāris 2019 17:58
2 0 Atbildēt

Braslas iela Rīgā.Bet tas jau banāli.

Jānis 10.februāris 2019 10:59
0 0 Atbildēt

Ielas pilsētas teritorijā attiecas uz pašvaldību...

zvirbulis 10.februāris 2019 21:47
0 0 Atbildēt

Ak šis Jānis ir no Satiksmes ministrijas?Ārā,laika jautājums,citam jānim vietu vajag.

Pļurkt 9.februāris 2019 9:13
0 0 Atbildēt

Kā var nesabrukt ceļa posms kuram tā renovācijas laikā asfaltu ieklāja DECEMBRA beigās!!!???

Vai arī bedres aizlāpa asfalta pļeku iemetot dubļainajā bedrē un ar kāju piemīdot!!

Vai arī ja starptautiskas nozīmes renovētam ceļam summārā asfalta kārta ir ieklāta PIECU CENTIMETRU biezumā!

--------------

Pat komunistu laikos pēdējie dzērāji līdz šitādām glupībām nebija aizdomājušies!

ezis71 8.februāris 2019 18:24
1 0 Atbildēt

-10,pohuj,gāžam sāli,šķūris gaisā.

Pļurkt 9.februāris 2019 9:16
0 0 Atbildēt

... un visas pagājušgad bedrēs samestās asfalta pļekas jau ir ārā, it kā to tur nekad nebūtu bijis!!

Toties var otraportovatj augšai, ka šogad bedrīšu ir aizlāpīts VAIRĀK KĀ PĒRN!!

wons 9.februāris 2019 8:29
0 0 Atbildēt

Bedres veidojas otrajā gadā uz nupat remontētiem ceļiem, jo remontē jau tik ceļa virskārtu, respektīvi nograuž veco asfaltu un uzlej jaunu. Pareizi būtu remontēt arī ceļa pamatni, kas principā ir uzbūvēt ceļu no jauna ar attiecīgam izmaksām.

Tiem ceļiem, kuri būvēti ar ES naudām, ceļa virskārtu jāmaina ik pēc pāris gadiem, vienalga ir bojāta, vai nav.

nemuldi 10.februāris 2019 21:45
0 0 Atbildēt

Nodilumkārtas nomaiņa -pēc 5 gadiem,vienreiz.

svečuks 10.februāris 2019 21:44
0 0 Atbildēt

Ziema,sniegs,sals,atkusnis-tādi paši kā iepriekš.Vai "nanosāls"?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti