Kapitālieguldījumi pērn veikti 826,6 kilometros Latvijas valsts autoceļu - iAuto

Kapitālieguldījumi pērn veikti 826,6 kilometros Latvijas valsts autoceļu

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 25.februāris 2019 16:24

Kapitālieguldījumi pagājušajā gadā Latvijā veikti 826,6 kilometros valsts autoceļu, aģentūru LETA informēja AS "Latvijas valsts ceļi" Komunikācijas daļā.

Tostarp uz 176,3 kilometriem kapitālieguldījumi veikti ar Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansējumu, bet uz 650,3 kilometriem - no valsts budžeta līdzekļiem.

Kopumā dažādu veidu darbi, tostarp kapitālieguldījumi 2018.gadā veikti uz 1240 kilometriem valsts autoceļu. Darbi noritēja 183 objektos, tostarp uz 27 tiltiem un astoņos atsevišķos satiksmes drošības paaugstināšanas objektos.

Tāpat "Latvijas valsts ceļu" pārstāvji norādīja, ka satiksmes drošības uzlabošanai pērn valsts ceļu tīklā izbūvēti 15 kilometri gājēju un velosipēdistu ceļu, 12 kilometros ir uzstādīts apgaismojums, 7,5 kilometri ir aprīkoti ar drošības barjerām, 65 kilometros valsts autoceļu ir ierīkotas akustiskās ribjoslas. Uzlabojot satiksmes drošību krustojumos, ir arī izbūvēti divi rotācijas apļi - autoceļa Stropi-Krauja (P65) krustojumā ar Daugavpils šoseju (A6) pie Kraujas un autoceļa Jelgava (Tušķi)-Tukums (P98) krustojumā ar autoceļu Jelgava-Dobele-Annenieki (P97) Tušķos.

Lielākie būvdarbu objekti uz valsts galvenajiem autoceļiem pērn bija autoceļa Jēkabpils-Rēzekne-Ludza-Krievijas robeža (Terehova) (A12) pārbūve posmā no Varakļāniem līdz Viļāniem, kas izmaksāja 17,148 miljonus eiro, un Vidzemes šosejas (A2) pārbūve posmā no Rīdzenes līdz Bērzkrogam, kas izmaksāja 10,515 miljonus eiro. Abiem projektiem ES Kohēzijas fonda līdzfinansējums bija 85%. Vidzemes šosejas pārbūve turpināsies arī šogad.

Uz valsts reģionālajiem autoceļiem 2018.gadā lielākie būvdarbu objekti bija autoceļa Krāslava-Preiļi-Madona (P62) pārbūve posmā no Bašķiem līdz Preiļiem, kas izmaksāja 17,114 miljonus eiro, autoceļa Augšlīgatne-Skrīveri (P32) pārbūve posmā no Madlienas līdz autoceļam Tīnūži-Koknese, kas izmaksāja 10,709 miljonus eiro, un autoceļa Ventspils (Leči)-Grobiņa (P111) pārbūve posmā no Labraga līdz Vērgalei, kas izmaksāja 10,62 miljonus eiro. Visiem trim projektiem Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējums bija 85%. Uz autoceļa Ventpils-Grobiņa darbi turpināsies arī šogad.

Savukārt lielākie valsts tiltu būvniecības objekti pērn bija tilta pār Abavu pārbūve uz autoceļa Talsi-Stende-Kuldīga, kas izmaksāja 0,955 miljonus eiro, tilta pār Daugavu atjaunošana uz Daugavpils apvedceļa, kas izmaksāja 1,383 miljonus eiro, un Kaķupītes caurtekas pārbūve uz Vidzemes šosejas (A2), kas izmaksāja 0,862 miljonus eiro. Darbi uz Daugavpils apvedceļa un Vidzemes šosejas turpināsies šogad.

Valsts autoceļu tīklā kopumā ir 20 081 kilometrs ceļu, no tiem 1673 kilometri ir galvenās nozīmes autoceļi, 5457 - reģionālās nozīmes autoceļi, 12 894 kilometri - vietējās nozīmes autoceļi un 57 kilometri - blakusceļi. Valsts autoceļu tīklā ietilpst arī 969 tilti.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti