Vai policija ceļu satiksmes negadījumu izskata pēc būtības? (+ foto) 42

 
iAuto.lv | 9.decembris 2017 19:45

Portālā iAuto.lv vērsās kāds lasītājs, kurš ir neizpratnē par policijas lēmumu, izskatot ceļu satiksmes negadījumu Krasta ielā, Rīgā. Saskaņā ar lasītāja teikto, negadījuma vaininieks ir autovadītājs, kas piebraucis kas no otrās joslas centies tikt ceturtajā, tomēr policija lēmusi citādāk.

Ceļu satiksmes negadījumā iesaistītā autovadītāja paskaidrojums. Foto: iAuto.lv

Iveco autovadītājs uzskata, ka šajā situācijā Volkswagen T5 Caravelle vadītājs nav ievērojis vairākus Ceļu Satiksmes likuma un Ceļu Satiksmes noteikumu punktus. Spriežot pēc autovadītāja paskaidrojuma ceļu policijai, Volkswagen vadītājs nav ievērojis šādus normatīvus:

Ceļu Satiksmes likums:

19. pants: Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

  • (1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
  • (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.
  • (4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Ceļu Satiksmes noteikumi:

  • 25.pants: Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi: 25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);
  • 68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzek­ļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.
  • 79. Ja ir iekārtota bremzēšanas josla, transportlīdzekļa vadītājam, kurš paredzējis nogriezties, laikus jāpārkārtojas braukšanai minētajā joslā, un transport­līdzekļa vadītājs drīkst samazināt braukšanas ātrumu, tikai atrodoties uz tās.
  • 292. Horizontālie apzīmējumi (līnijas, bultas, simboli un citas norādes uz ceļa) nosaka noteiktus satiksmes režīmus un kārtību. Horizontālie apzīmējumi ir baltā krāsā, izņemot 943., 944., 945., 946., 947. un 948. ceļa apzīmējumu, kas ir dzeltenā krāsā. Horizontālie apzīmējumi ir šādi:
    • 292.1. 920. ceļa apzīmējums – nepārtraukta līnija – sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robežas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija atdala velojoslu no pārējo mehānisko transportlīdzekļu brauktuves vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkota velojosla;
    • 295. 920. un 921. ceļa apzīmējuma līnijas šķērsot aizliegts, izņemot 920. ceļa apzīmējuma līniju gadījumos, kad tā lietota, lai apzīmētu stāvvietas robežas, vai sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, lai atgrieztos savā braukšanas virziena pusē.

Uz Iveco vadītāju šajā situācijā attiecas Ceļu Satiksmes noteikumu pants, kas norāda uz situācijām, kad autovadītājs drīkst atrasties trešajā joslā, braucot pa ceļu ar trīs vai vairāk braukšanas joslām vienā virzienā apdzīvotās vietās:

  • 86. Apdzīvotās vietās, ja bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai vienā virzienā ir trīs vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai šādos gadījumos:
    • 86.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;
    • 86.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;
    • 86.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.

Tomēr Valsts policija lēmumā par ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu ir atzinusi tieši Iveco vadītāju, pamatojoties uz Ceļu satiksmes noteikumu 105. pantu par distances ievērošanu:

  • 105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Valsts policijas lēmums. Foto: iAuto.lv

Šāds Valsts policijas lēmums vedina uzskatīt, ka ceļu satiksmes negadījums nav izskatīts pēc būtības, vai arī Iveco vadītājs savā paskaidrojumā sniedzis nepatiesu liecību par notikušā apstākļiem. iAuto.lv rīcībā nav otra ceļu satiksmes negadījumā iesaistītā autovadītāja paskaidrojums par notikušā apstākļiem, tāpēc šādu policijas lēmumu nevar vērtēt viennozīmīgi. Bet, ja Iveco vadītāja paskaidrojums ir patiess, tad gan nākas uzdot jautājumus par to, kā un cik godprātīgi Valsts policija izvērtē ceļu satiksmes negadījumus, un vai to 'norakstīšana' uz distances neievērošanu nav ar mērķi atrisināt lietu pēc iespējas ātrāk, nevis pēc būtības.

Raksti komentāros savu viedokli par šo situāciju!

 
Visi komentāri
 
Zjebra 9.decembris 2017 20:32
1 9 Atbildēt

Gaidu ar nepacietibu kad saks šaut ceļu policistus.

nomiks 9.decembris 2017 20:39
11 5 Atbildēt

Visticamāk buss Iveco Daily brauca pa kreiso malējo joslu, neskatoties uz to, ka labā pusē abas joslas bija brīvas. Steidzīgais VW apsteidza pa labo pusi, jo citu variantu nebija, ja grib tikt garām.

Es teiktu, ka Iveco sodu saņēmis pamatoti. Varbūt ne pēc pareizā LAPK panta, bet pēc karmas likuma.

Tikai viedoklis.

Objektīvo patiesību noskaidrot būtu grūti arī tad, ja te nopublicētu arī VW viedokli.

zb 9.decembris 2017 23:21
3 7 Atbildēt

jautājums jau nebija,kurš no vadītājiem vainīgs, bet gan vai cp izskata negadījumu pēc būtības... un uz šo jautājumu atbilde ir viennozīmīgi NĒ!!!

viencexperc 10.decembris 2017 15:42
1 1 Atbildēt

Izlasi arī citus csn.

Vernons 10.decembris 2017 13:29
3 3 Atbildēt
msh 10.decembris 2017 14:28
15 0 Atbildēt

Citu variantu kā TIKT GARĀM nebija - bet nav jau obligāti jācenšas pierādīt ka T5 ir krutāks par iveco, šādā situācijā apdzenot - var arī piebremzēt un pārkārtoties AIZ tā busa.

JJJ 9.decembris 2017 21:28
4 0 Atbildēt

Un kāda jēga un morāle šim rakstam? Pierādījumi śim viedoklim ir? 99.9% ka otra auto paskaidrojumā nekas nav par joslu maiņu.

viencexperc 10.decembris 2017 15:43
1 0 Atbildēt

"68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzek­ļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.".

k442 9.decembris 2017 21:38
9 2 Atbildēt

Visnepārprotamākais pierādījums patiesās situācijas noskaidrošanai būtu kāda videoreģistratora ieraksts, pēc kura varētu pateikt, kā katrs ir braucis un kādus manevrus veicis. Ja ieraksta nav, tad pierādījumi ir tikai cilvēku paskaidrojumi. Cik un kādi tie lietā ir, to zina tikai policija, un arī sodītajam šoferītim ir tiesības to noskaidrot, iepazīstoties ar lietu.

Spriežot pēc redzamajiem datumiem dokumentos un raksta satura, IVECO šoferis ir pārsūdzējis lēmumu par sodīšanu, bet viņa sūdzība noraidīta. Nu, ja termiņi nav nokavēti, vēl var sūdzību tiesai iesniegt, lai cīnītos par savu taisnību...

Monro 9.decembris 2017 22:14
19 1 Atbildēt

Šādā situācijā, kad kāds mēģina "aizgriezt priekšā",un ir pietiekami laika, lai saprastu, ka sadursme BŪS, jārīkojas pretēji loģikai- jāveic manevrs savas joslas ietvaros, uz pārkāpēja pusi, ar domu , lai kontakts (sadursme) notiktu ar pārkāpēja auto sāniem, tad policijai jautājumu nebūs, kurš vainīgs.

janka 9.decembris 2017 23:43
5 3 Atbildēt

te ož pēc tā ka ar iveco DALY braucis wernons...

Vernons 10.decembris 2017 12:45
1 12 Atbildēt

Kāds nav bijis slinks un salicis manus komentārus atbilstoši savai situācijai. CSN 105. punktā minēti trīs satiksmes dalībnieki, kuru sodīsim un kuru atbrīvosim no soda. Bet "Likums par policiju" 4. pants uzliek par pienākumu darīt tikai to ko Likums atļauj! Man par to tikai prieks!

Chankaishi 10.decembris 2017 7:48
7 2 Atbildēt

Kaapeec kravas busam, vai kas tas iveco tur ir, jaabrauc pa kreiso maleejo joslu? Riigaa pashi neprognozeejamaakie ir visaadu businju vadiitaaji, tipa ''profesionaalie'' shoferi. Shoreiz divi taadi saskreejaas - nu i shtrunts! Cik man bijusi dariishana ar celju policiju - jaa, izskata peec buutiibas. Mees jau te nezinaam otra iesaistiitaa skaidrojumu notikushajam, taapeec rakstam nav iipashas jeegas, ja nu vieniigi izraisiit diskusiju ''slikto policistu'' sakaraa

CP 10.decembris 2017 9:10
7 0 Atbildēt

CP negadījumu izskata pēc LIKUMA, nevis kautkādas mistiskas "būtības".

Kas vispār ir būtība?

termini.lza.lv/term.php?term...4%ABba&lang=LV

Vernons 10.decembris 2017 12:52
1 7 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.9351...7i13312!8i6656

T 5 no šejienes izbrauca, lai tuvākā vietā apgrieztos pretējā virzienā. Un šis nav ne pirmais ne pēdējais šāds gadījums.

Pļurkt 10.decembris 2017 14:34
2 1 Atbildēt

Totāli nepārkāpjot CSN tajā vietā nav iespējams apgriezties!

Vernons 10.decembris 2017 14:56
8 12 Atbildēt

Vispirms izveido ātrgaitas ceļu un tad lēni un mērķtiecīgi to krusto ar lēngaitas ceļiem. Maksimāli likvidēt šīs apgrieziena vietas, jo ir pilnīgi citas braukšanas iespējas.

viencexperc 10.decembris 2017 15:38
12 10 Atbildēt

Tā iet, kad brauc pa kreiso joslu.

Pat ja tas vw taranētu sānā iveco, vw nebūtu vainīgs ( pareizi izstāstot policijai "notikušo"), jo priekšroka ir tam, kurš brauc no labās. Ja vw grib pārkārtoties, iveco viņš ir jāpalaiž.

Ko gribēja, to dabūja. Tāds pats liktenis "gudrajiem" pa ārējo joslu braucējiem aplī.

Csn:

"68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzek­ļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.".

Tāpēc kāda šķirba. Nepalaida vw, vai ietesās pakaļā. Nav ko braukt pa kreiso joslu.

viencexperc 10.decembris 2017 15:40
0 2 Atbildēt

Atvainojiet, kļūda. Tāds pats liktenis pa IEKŠĒJO malu raucējiem. Tiem arī kāds ietesīs sānos, būs vainīgi, ka nepalaida pa ārmalu braucošos.

Pļurkt 10.decembris 2017 18:28
8 0 Atbildēt

viencexperc

... jo priekšroka ir tam, kurš brauc no labās. Ja vw grib pārkārtoties, iveco viņš ir jāpalaiž.

---------------------------------

Tak izlasi tos CSN kaut reizi savā mūžā, auna piere!!!

Kaut vai izlasi to punktu kuru pats esi uzskribilējis. Vienīgi lasi lēnām un kādas PIECDESMIT reizes kamēr sajēgsi paša rakstīto!!

==============

Par šādiem komentāriem vien būtu jāatņem tiesības uz mūžu BEZ IESPĒJAS PĀRLIKT!!!

viencexperc 11.decembris 2017 9:07
4 4 Atbildēt

Kas jums nepatīk? VW pārkārtojās, bet iveco nepalaida. Iveco vainīgs, VW balts un pūkains.

core 10.decembris 2017 19:11
9 0 Atbildēt

eksperts kārtējo reizi pierādija ka ir pajolis

Krokodils 10.decembris 2017 16:40
7 0 Atbildēt

Mēs te varam gudri d.rst kā būtu pareizi un kur labāk skriet iekšā. Bet tad kad tas notiek - tev ir līdz 1 sekundei jaizvērtē situācija un jāpieņem 'pareizākais' lēmums.

Bet mans jautājums - KAPĒC, Iveco šoferis brauca pa kreiso joslu ja viņam nevajadzēja veikt kreiso manevru?!?? - pieradums?!??

IVECO šoferim braucot 'taisni' pa krasta ielu nu nekādīgi nevajadzēja būt kreisajā joslā!

Vispirms lūdzu iemācamies braukt pa daudzjoslu ceļiem, un tad lūdzu gudri d.ršam uz policistiem par viņu darbu!

Un jā redzot vienpusīgu paskaidrojumu, nekas objektīvs nevar veidoties, jo kurš gan pats atdzīsies balts uz melna, ka vainīgs.

Nesen pašam bija maza sadursme pie krustojuma, kur sieviete izbāžot pa tālu krustojumā sava spēkrata purnu, deva atpakaļ un man bamperī iebrauca. Es laikus redzot ka viņa kkā pa tālu krustā izlīda jau tā apstājos kādus 3m toč atpakaļ(mašīnas attālums toč) parasti pie krustiem stājos 1m... Bet nu izkāpj sieviete un pirmā reakcija no viņās ir atsmērēšanās reakcija - JŪS LAIKAM MAN PA TUVU AIZMUGURĒ BIJĀT PIEBRAUCIS! ... nu wtf....

Teicu ka jau redzēju ka pa tālu izlīdāt un jau ta atstāju vietu, tā kā lai mani nevaino par neskatīšanos savos spoguļos! Tā vēl tur aizsvilās un sāka man braukt augumā, kā es atļaujos tā runāt... cik man 'jaunam' stāžs un cik viņai(ap 50 gadiem izskatījās)....

Lab ka āķis vecenei nebija un man bamperā arī nekas, maza skrāpa tik.. un tapēc nesāku baigi kašķēties... Novelēju lai turpmāk uzmanīgāk brauc un nevajag uzreiz atsmērēties, bet atdzīt savas braukšanas kļūdas un novēlēju laimīgu ceļu...

Vecene nosarka un arī tāda nokaunējusies pateica 'paldies, visu labu.'

Tā kā 'godprātība' Latvijā ir zem pašas kritikas un pat tie kas izveido avāriju neatdzīsies, bet meiģinās vispirms izmelot un izlīst cauri...

Kanibaals 11.decembris 2017 8:52
1 0 Atbildēt

Velti palaidi, bet nu jā bez lieciniekiem vai video uztaisītu tevi par vainīgu. Man darbā kolēģi sievieti pasen uztaisīja vainīgu,kad stāvot aiz tramvaja tas padeva atpakaļ un izraisīja sadursmi,protams CP un avārijas dienests apgalvoja ka tramvaji atpakaļgaitā nebraucot un pati vien esot izraisījusi sadursmi.

Jaunais 11.decembris 2017 8:19
4 0 Atbildēt

Izskatās, ka daudzi nesaprot noteikumus pēc būtības.

Ja auto brauc taisni pa kreiso joslu, tad braucošjam no labās nav priekšroka.

Es nemaz nebrīnos, ka uz ceļiem tik daudz avāriju, ka katrs interpretē noteikumus pa savam.

Ja auto mēģina pārkārtoties no kreisās uz labo, bet otrs no labās uz kreiso, tad gan no labās ir priekšroka.

Kanibaals 11.decembris 2017 8:55
0 0 Atbildēt

Izlasi iesniegumu, pats autors apstiprina ka vienlaicīgi mainījis joslas raujot pa kreisi, tad ir labās rokas likums. Ja braukšanas trajektorijas krustojas un CSN nav minēts savādāk tad priekšroka tam kas pa labi. Kārtējais profesionālis kas izvairoties rauj pretējā joslā, šoreiz vismaz neparāva citu līdzi.

Pļurkt 11.decembris 2017 10:37
2 0 Atbildēt

Izlasi iesniegumu, pats autors apstiprina ka vienlaicīgi mainījis joslas raujot pa kreisi.

PA KREISI, NEVIS PA LABI!!!

Kārtējā reize, kad mamzeles sarakstīja CSN nagu vīlēšanas starplaikos un izlaiž vairākus vārdus katrā CSN punktā, tā padarot veselu jūru punktu par pilnīgi apsurdiem!!

JĀLAIŽ NO LABĀS PUSES IR TIKAI TAD KAD TAS KAS BRAUC PA KREISO JOSLU PĀRKĀRTOJAS UZ LABO JOSLU!!!

Kanibaals 11.decembris 2017 18:31
0 0 Atbildēt

Vai arī "78. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses."

Kanibaals 11.decembris 2017 8:46
1 1 Atbildēt

Izskatās ka Vernons par juristu piesaistīts. Bet bez bildēm no notikuma vietas raksts ir provokācija. Jā čalis izvairoties rāva pa kreisi un izraisīja sadursmi tad tā nav nekāda izvairīšanās bet taranēšana. Tā kā sods pelnīti tādiem pa 3.joslas čučinātājiem,kreisā joslā princips.

Vernons 11.decembris 2017 11:28
1 26 Atbildēt

Man tagad būs jāatskaitās par katru "provokāciju"?

Bet mani tas priecē! Jo katru ceļu satiksmes negadījumu jāizskata pēc būtības un novelt visu uz "Distanci" vairs neizdosies. Tas tikai ir laika jautājums. Vienā virzienā braucošu auto sadursme ir agresīva braukšana "priekšā braucošam bremzējot", pēc tā paša CSN 105. punkta.

"Darbība vai bezdarbība" sākas un beidzas ar CSN 57. punktu un CSL 19. panta 3. punktu!

Kanibaals 11.decembris 2017 8:57
0 0 Atbildēt

Bet autoram jau sods nemaz nav piemērots, par ko cepiens, lai iemet apdrošinātāju lēmumu.

Kanibaals 11.decembris 2017 9:14
1 0 Atbildēt

Te izraksts no LTAB negadījumu kartes - www.ltab.lv/map/

CSNg ISN:675088

Datums un laiks:19.09.2017

Veids:CP protokols

Adrese:Rīga

RĪGA, KRASTA 40

Zaudējumu veids:Zaudējumi TRL

Izmaksas:0,00 EUR

Interesanti, ka izmaksas pa nullēm, iespējams dalītā vaina. Spriežot pēc bildēm tā arī izskatās, jo abi pārkārtojušies vienlaicīgi, pat ja otrs pārkāpa juridiski korekti sabraukt to nedrīkstēja, Iveco kļūda nebremzēt taisnvirzienā vai vismaz nepalikt slīpi blakus joslā. Diemžēl CP nav ekstrasensi un bez lieciniekiem vai video jāvērtē pēc faktiem kas ir - www.iauto.lv/pie-stures/av...oautobusa-foto

Jaunais 11.decembris 2017 11:51
2 0 Atbildēt

Šādi gadījumi ir daudz, kad uztaisa abus par vainīgiem. Bet es domāju, ka pelnīti. Jo ļoti bieži viens pārkāpj, bet otrs ietiepjas kā āzis par savu taisnību. Rezultātā salocīti dzelži (labākajā gadījumā). Nu nav speciāli jāskrien virsū, ja ir iespējams izvairīties no sadursmes.

Piekasīgais 11.decembris 2017 10:15
1 0 Atbildēt

Policija jau neizskata negadījumu tikai pēc vienas iesaisrītās puses paskaidrojuma - jautājums ir kā otra iesaistītā puse paskaidrojusi negadījumu... vai viņš vispār atzīst joslu maiņu. Bez citiem pierādījumiem vai liecībām - kādēļ CP būtu jāpieņem par patiesību autora negadījuma versija? Pēc fakta autors ir ietesies kādam pakaļā - un CP lēmumu ir pieņēmis pēc fakta. Ja autors var kaut kā pierādīt savu notikušā versiju - ir nākamā instance iecirkņa inspektors un pēc tam tiesa.

juriz 11.decembris 2017 13:29
2 0 Atbildēt

Uz krastenes tā ir standarta sērga, kā nobrauc no salinieka, tā uzreiz pa taisno uz kreiso jolsu, tāds ir vairākums, un tad sēņo pa to. vidējā un labā iet ātrāk.

Tagad sodītajam arī būs iemesls iepirkt videoreģistratoru, te bez tā nekādīgi. Ja nu vienīgi var meklēt kādu videonovēršanu kādā Krasta ielas veikalā vai citā objektā, kur redzams notikums.

CRDI 11.decembris 2017 14:15
1 0 Atbildēt

3 interesantas nianses “nevainīgā” Iveco kurinātāja paskaidrojumā:

1. negadījums notika 19.09., bet paskaidrojums rakstīts 20.09. Kādreiz rakstīja uzvietas.... Bet tagad laikam ļauj apdomāties un pakonsultēties ar Vernonu, kādas dumības sarakstīt...

2. Paskaidrojumā nevainīgais atzīstas, ka nav veltījis pietiekošu uzmanību notiekošajam uz ceļa, 7.tā rindkopa pēdējais teikums. Būtu uzrakstījis, ka VW tā nedarīja (neieņēma attiecīgo stāvokli uz brauktuves, neieslēdza gaismas virzienrādītāju), būtu citādāk, bet tagad šis teikums tulkojas par sliktu ivekistam.

3. Kādā virzienā tad tas iveco brauca? Pēc CP protokola un bildēm pa Krasta ielu centra virzienā, paša paskaidrojumā, ka Dienvidu tilta virzienā...

P.S. Vernon apgūsti juridisko valodu pirms uzmeties par advokātu un aizstāvi

Pļurkt 11.decembris 2017 21:01
1 0 Atbildēt

A ko.... pirms katra krustojuma ir jāapstājas, pat ja brauc pa galveno - tipa, a mož kāds kaut kur mauc?? Vdrug pienāksies palaist, lai nesapliķē bleķus!

Vernons 11.decembris 2017 15:01
1 17 Atbildēt

Vernons

19.septembris 2017 16:25

"VW T5 vadītājs, spriežot pēc bildēs redzamiem bojājumiem ir gatavais auns! Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 3. punkts teic ka katrs uz ceļa rīkosies TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju. Agresīvu auto vadīšanu nevar norakstīt uz "Distances vērošanu"! Par to var palasīt LAPK 149. panta 4. punktā.

Kur tad palika savlaicīgi ieņemta josla, ar vēl savlaicīgāku virzienrādītāju? Izskatās ka nepārtrauktās līnijas šķērsošana no VW T5 puses ir normāls pasākums. Nu un kuru tagad vainosim? Nomira tiesiskā paļāvība, nedzimusi kravas busiņā vadītājam, CSL 19. panta 4. punkts!"

CSN 70. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā,...

CSN 57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem,....

CSN 79. Ja ir iekārtota bremzēšanas josla, transportlīdzekļa vadītājam, kurš paredzējis nogriezties, laikus jāpārkārtojas braukšanai minētajā joslā, un transport­līdzekļa vadītājs drīkst samazināt braukšanas ātrumu, tikai atrodoties uz tās.

Man šķiet ka tā arī Tu spētu uzrakstīt! Bet vai Tu spēj pats tā rīkoties ir cits jautājums. Es komentāru uzrakstīju pusstundu vēlāk klāt neesot. Par to saņēmu pat nosodījumu! Izrādās ka man bija, ir un būs taisnība, bet ne jau vienmēr!

Kanibaals 11.decembris 2017 18:23
4 0 Atbildēt

VW T5 bija galēja nepieciešamība tad drīkst(sk lietu ar Ventspils reisu)

Vernons 12.decembris 2017 8:28
0 6 Atbildēt

Labs humors!

650 11.decembris 2017 18:26
2 0 Atbildēt

Pilnai laimei te pietrūkst tas krievijas asenizātors/videomežsargs, kurš tur visiem pārkāpējiem tīšām virsū brauc.LV apdrošinātāji viņam ātri visus galus nodīrātu.

Tas abpusējais acīmredzot ir ienesīgs bizness.Tūlinj sniegs gaidāms- kā tur bija tas tipiskais gadijums, kur gar brauktuves malu stāv garā rindā noparkoti auto, bet pa vienīgo atlikušo joslu divi mauc viens otram pretim? Tas, kuram josla aizņemta, ir vnk bezkauņa, tam viss pofig.Bet formāli brīvās joslas īpašniekam tehniski samisējas uz trotuāra uzbraukt. Rezultātā abiem nolauzti spoguļi un abpusēja vaina...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 11

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti