Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunajam Toyota C-HR Euro NCAP drošības testos piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 16.marts 2017 14:35

Pilnīgi jaunajam Toyota C-HR Euro NCAP neatkarīgajos drošības testos piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums. Neskaitot izcilo braucēju aizsardzību sadursmes gadījumā, modelis uzrādīja ļoti labus rezultātus arī aktīvās drošības jomā.

C-HR ieguva izcilu 95 % rezultātu par vispārējo pieaugušo braucēju aizsardzību, 77 % par bērnu aizsardzību, 76 % par gājēju aizsardzību un 78 % par drošības palīgsistēmu darbību.

Savā ziņojumā Euro NCAP komentēja jaunā C-HR labos rezultātus frontālo triecienu testos un maksimālā punktu skaita sasniegšanu gan sānu barjeru testos, gan daudz spēcīgākajos sānu trieciena pret stabu testos.

Toyota C-HR sadursmju testu rezultāti atspoguļo Toyota jaunās globālās arhitektūras platformas un virsbūves vispārējo izturību. Tajā izmantoti stratēģiski pārdomāti pastiprinājumi un augstas izturības tērauds, kuri absorbē un novada trieciena enerģiju prom no salona.

Saskaņā ar Toyota apņemšanos padarīt moderno drošības aprīkojumu pieejamu it visiem Toyota Safety Sense ietilpst standarta aprīkojumā visos C-HR aprīkojuma līmeņos. Šis drošības aprīkojuma komplekts ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar gājēju noteikšanas funkciju, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA) ar stūrēšanas kontroles funkciju.

C-HR sadursmes novēršanas sistēma saņēma maksimālo novērtējumu testos nelielā ātrumā – tā spēja izvairīties no sadursmes it visos testētajos ātrumos. Arī braucot šosejas ātrumā, Toyota Safety Sense uzrādīja labu sniegumu. Tuvojoties lēnāk braucošam automobilim, automobilis izvairījās no sadursmes visos pārbaudītajos ātrumos.

Tuvojoties stāvošam automobilim vai automobilim, kas samazina ātrumu, sadursme tika novērsta lielākajā daļā gadījumu, bet pārējos – tās sekas tika ievērojami samazinātas.

Arī drošības sistēmas gājēju noteikšanas funkcija sasniedza labus rezultātus – sadursme ar gājēju tika novērsta visos testos, braucot nelielā ātrumā, un novērsta vai tās sekas mazinātas visos testos, braucot lielākā ātrumā.

Lasi par šo tēmu vēl portālā iAuto.lv:

 
Visi komentāri
 
viencexperc 17.marts 2017 7:31
3 0 Atbildēt

Šis sīkaļa ir 100% pilsētas auto. Tāpat kā yaris. Bet pilsētā vidējais ātrums ir 50 km/h.

Tāpēc tās piecas zvaigznes ir tīrākā naudas iztērēšana -jampampiņu čakarēšana.

rt 17.marts 2017 8:01
0 1 Atbildēt

ASV auto apskatos pie drošības parasti ir ieraksts: Missing information.

Ko tas varētu nozīmēt?

viencexperc 17.marts 2017 8:06
0 0 Atbildēt

Varbūt tāpēc, ka testus veic Euro NCAP.

Zini, ko nozīmē vārds "Euro".?

Daudziem amerikāņiem veica drošības testus, un daudzi izgāzās. Asv auto " problēma" ir drošība.

Uzreiz nāk prātā šis:

Eiropa izdomāja

1) drošības jostas

2) abs

3) esp

....utt

Asv izdomāja:

1) kondicionieri

2) automātisko kārbu

3) stūres pastiprinātāju.

:D

Katram savs.

rt 17.marts 2017 10:15
0 2 Atbildēt

Ar piebildi - nevis ASV izdomāja, bet uz turieni emigrējušie Eiropas inženieri. Bez eiropiešiem amerikāņi joprojām pārvietotos uz ievestajiem Prževaļska zirgiem un šautu ar rudzu bisēm...

viencexperc 18.marts 2017 22:02
0 0 Atbildēt

šodien bija "laime" to notestēt.

Ko varu pateikt? VW polo lielāks. Mašīna reti maza, debila un nepraktiska. Aizmugurē vietas reāli nebūs pat bērnam, turklāt, tam būs jāsēž tumsā un pat neredzēs neko pa logu.

Daudziem Eiropas nabagu miniveniem aizmugurē ir septītā sēdekļu rinda, kuri guļ grīdā, bet vajadzības gadījumā tos var izvilkt.

Šim auto vajadzēja tā arī taisīt - divi sēdekļi, bet NEPIECIEŠAMĪBAS gadījumā tur no grīdas var izvilkt vēl divus sēdekļus un iesēdināt kādu maza auguma cilvēku. Es tādu nepirktu, jo reāli, man būtu žēl savus bērnus, kuriem būs jāsēž tajā cietumā. Arī sporta auto aizmugurē ir maz vietas, bet tas ir sporta auto. Šo auto par sporta nevar nosaukt.

Priekšā, kā jau priekšā - daudzmaz ērti, bet tā jau ir visos auto priekšējā sēdeklī. Viss pārējais - kā viduvējs auto ar pavāju motoru.

Dotu divas balles no 5, un tikai tāpēc, ka neparasts dizains.

iAuto 19.marts 2017 8:01
0 0 Atbildēt

Aizmugurē bērni vai 2 pieaugušie līdz 1.80m var mierīgi sēdēt. Bez problēmām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 20

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 44

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 4

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti