Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Rīgā divu stundu laikā policisti pieķer 40 šoferus par telefona lietošanu pie stūres 21

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 21.septembris 2018 17:31

Valsts policija (VP) šodien reidā Rīgā par telefona lietošanu pie stūres pieķērusi 40 autovadītājus, aģentūru LETA informēja VP.

Lai gan policija ir vairākkārt uzsvērusi, ka telefona lietošana pie stūres ir bīstama ceļu satiksmei, diezgan lielu daļu autovadītāju nebiedē ne satiksmes apdraudējums, ne sodu bardzība, norādīja VP.

Par tālruņa, piezīmjdatora, planšetdatora vai viedierīces lietošanu, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruni, piezīmjdatoru, planšetdatoru vai viedierīci izmanto brīvroku režīmā, var piemērot naudas sods transportlīdzekļa vadītājam no 25 līdz 100 eiro.
 

 
Visi komentāri
 
650 21.septembris 2018 18:11
7 19 Atbildēt

Va tu re ko. Kas par neierastu sparu.Tīri brīnumi,vakar Neko, bet šodien uz līdzenas vietas veseli 40 gab.Pat procentus te vairs nevar izrēķināt, Bezgalība sanāk.A kā noķēra tos neliešus, ar turbo-skodām dzinās un un kādam uzšāva ar, vai kaa?

650 21.septembris 2018 22:49
9 10 Atbildēt

Spriežot pēc kuplā interesentu un (galveNais) opponentu skaita,šis 21. sep rekords noteikti ieies Vēsturē. 9/21, tāteikt..Policija ir pastrādājusi nepajokam un runa taču nekādā ziņā nav par to, ka šī ir it kā šī gada (jau) 264-tā diena, gan arī ne par to, ka sods pa šo jauko izdarību ir ar lielu Pompu noteikts jau pirms nezcik ilga laika.Kā arī,ne par to, ka "uzbudinājums" un "ķeršanas rezultātu gaidīšana"sabiedrībā ir jaušama jau gadiem ilgi, un ka jebkurš interesents (kaut vai ierindas pilsonis,kājām ejot un ar pliku pakaļu, bez kiberaprīkojuma un bez supermeņa iemaņām..) jebkurā dienā un vietā šos te mobilo ierīcu lietotājus var (varēTu) konstatēt vienkārši nesaskaitāmi bezgalīgā skaitā.Redzēsim,cik diez Rītdien noķers.Pacietīgi gaidām;D

Vidzeme 22.septembris 2018 7:54
0 0 Atbildēt

Iespējams, kaut kas nav riktīgi ar visu sistēmu - mazas algas, papīru kārtošana, ekipējuma trūkums utt. Dzīvoju netālu no kādas mazas Vidzemes pilsētiņas un katru dienu braucu uz darbu - 15 gados es CP dežūrējam uz ceļa esmu redzējis reizes 5-6 un divreiz esmu arī apturēts. Pie CP gan no rīta redzamas daudzas speciālās ekipāžas, bet ar ko šie ļaudis nodarbojas, nudien nezinu

kasinsh79 21.septembris 2018 23:20
10 3 Atbildēt

Var, ja vien grib

650 22.septembris 2018 0:41
6 4 Atbildēt

Par ko prieks- ka kaut kādi klauni mums kko tur pieņem izpildei, bet gribēšana to reāli izpildīt uznāk tikai "kad Kāds grib"? Apaļas 263 gada dienas negribēja, šopiektdien grib/var,Rīgā/var, Jelgavā/pofig,rītā/brīvdienā atkal pofig/negrib, un pēc 6.datuma vispār/visiem viss būs pie/d, utt. Kkā tā, ja?

Shiirs 22.septembris 2018 1:49
5 0 Atbildēt

Jā, apmēram tā arī būs.

exCP 22.septembris 2018 8:05
4 0 Atbildēt

Ko var piepisties ierindas CP? CP ir spēka struktūra, ar stingru hierarhiju un darbojās pēc rīkojumu/pavēļu principa. Ja tev ir dota pavēle 8-ņos no rīta nodot maiņu, tad 7.55 redzams pārkāpējs vai avārija nedrīkst būt iemesls pavēles nepildīšanai. Ja ir dots rīkojums noformēt CSN, tad piedzēries gājējs ielas vidū nedrīkst būt iemesls rīkojuma nepildīšanai. U.t.t.

Gggg 22.septembris 2018 9:08
5 4 Atbildēt

Debilisms, lai paskaidro ar konatskiras runasana pa tel , un runasana caur brivvroku sistemu? Cilveks tapat ir domamas par sarunu un nekoncentrejas celam, kur ir ta bistamiba? Vadit ar vjenu roku? Rs varu ar celi vadit, est burgeri un dzert kolu un??? Ja doma par drosibu tad nedrikst nekada veida sarunas but jobtas tikunta nonem uzmanibu, tas ir pieratadits dazados testos!!!

Bradypus 22.septembris 2018 10:06
8 4 Atbildēt

Atslēgvārds - Rīgā! Jo nav jau starpība - runāt pa telefonu, sēžot korķī ar vidējo ātrumu, kas lēnāks par kājāmgājēju vai rakstīt īsziņu, braucot ar 100kmh pa šoseju. CP statistikā tas ir viens un tas pats pārkāpums.

kasinsh79 22.septembris 2018 14:19
2 2 Atbildēt

Piekristu noteikti

Kanibaals 23.septembris 2018 23:10
2 0 Atbildēt

Kā reiz sastrēgumā avārijas arī izraisa visbiežāk tieši telefonu spaidītāji.

Oskars 22.septembris 2018 10:42
2 3 Atbildēt

Lieliski! Lielākoties, braucot satiksmē, ja pa priekšu pārvietojas transporta līdzeklis ar pazeminātu ātrumu, dīvainiem, novēlotiem manevriem vai neievēro ceļa zīmes, tad vadītājs 99% runā pa telefonu. Protams ir 50% kas runā un brauc. Normāli. Drīzāk vajadzētu ieviest medkomisijā atsevišķu sadaļu - kam pie stūres atļauts ēst, dzert, pīpēt un runāt pa telefonu. Kāpēc jācieš tiem, kam telefons ir tikai telefons, tāpat kā runāt ar pasažieri salonā.

650 22.septembris 2018 13:49
3 3 Atbildēt

Labdien, ok, es Vēlreiz.Sarkasms ne pa to, ka (beeeeidzooot!) noķēra 40.Izsmiekls ir tas ,ka jebkurš vidējās jostasvietas līmeņa "pr-nieks" joprojām ir Tā "atslēgas/persona" mūsu parlamenta pieņemtajā rīcības programmmā.Simts āži pieņēma lēmumu, bet lūk viens CP Rotas Apakš/Pulkvedis var "nedot" darbuzdevumu.Var vnk nenorādīt ekipāžai, uz kuru pusi skatīties. Un 263 gada dienas viņam viss var būt pilnīgi pie D.Un 264tajā dienā tas var izdomāt sūtīt savus darbiniekus kaut Kosmosā.Kā tas tur Jurijs G. tajā 12-tajā aprīli.Tam arī kāds "lika" braukt augšā.

Telefona lietošana mašīnā sastāv vismaz no 2 komponentiem.No fiziskā (plikas kustību koordinācijas līmenī) un no psiholoģiskā (ar ko un Par ko tu runā).Ja risini svarīgu jautājumu (strīdies,argumentē,dusmojies)- loģiski, ka ceļa situācija tev būs tobrīd trešajā plānā.Uz kaut kāda auto-režīma (kāds nu kuram tas ir...).Un (bieži vien!) tas psihiskais faktors ir svarīgaks par spēju veikli nospiest 3 pogas vienlaicīgi.Izeja tikai viena- (censties) pēc iespējas mazāk braukšanas laikā ar to visu piņķerēties.Daļai braucēju jau tā koordinācija un saprašana klibo.Kur nu vēl, ja ar blakus lietām noņemoties.Un problēma ir tur, ka tiešām ir tādi cilvēki, kuri nevar atļauties iztikt bez tās komunikācijas braukšanas laikā.Un vēl ir, ka neba jau daudzi nelieto brīvroku sistēmu dēļ tā, ka tiešām to nemācētu.Ne kurš katrs vēlēsies publiskot kuru katru savu sarunu, pat ja viņam tuvi cilvēki tobrīd sēž salonā un to dzird.Kur nu vēl, ja sveši, vai ja saruna tiešām ir svarīga.Ko darīt- reāli neko, vnk censties atmest to netikumu vismaz daļēji un sākotnēji vismaz Mazsvarīgākās sarunas atlikt.Kā arī, izvērtēt, vai tiešām tajā braukšanas brīdī būtu vajadzīgs bakstīt ekrānu un atbildēt uz katru tekstu un uz katru burtu.Vai tiešām ir tik "slikti", ka vismaz kādu laiciņu nevarētu tikai sev veltīt un mierā pasēdēt.

usaexperc 22.septembris 2018 14:08
5 2 Atbildēt

Tu šitā dirs arī pa telefonu?

Varbūt ir laiks iestāties kādā partijā, piemēram, progresīvajos? Varēsi reāli izcelt valsti no sūdiem...

Pļurkt 22.septembris 2018 14:46
3 1 Atbildēt

Laiks jau bija saprast, ka NEVIENA partija valsti neceļ ārā no sūdiem, bet gan paši lien ārā no sūdiem UZ VALSTS RĒĶINA!

650 22.septembris 2018 15:29
0 2 Atbildēt

Tu tur kaut kam nepiekrīti vai ko? Es tak neesmu delfuapollo partijas biedrs- nekomentēju politiku un nejaucu te iekšā nekādas pakaļējās domas...Un vel ir tas, ja pirms no suudiem ko izcelt, tur tak vispirms pašam ir jāiekāpj.

druknais1 22.septembris 2018 21:46
3 0 Atbildēt

Ja pats to nejūti, apkārtējie pateiks, esi jau līdz ciskām tais paša salietajos suudos.

650 22.septembris 2018 21:55
0 2 Atbildēt

Paskaidro drusciņ tuvāk, varbūt pamērīsimies ar izpratnēm

druknais1 22.septembris 2018 22:48
3 0 Atbildēt

Pacenties savu domu pasniegt īsāk, nevis izplūst liekvārdībā!

650 22.septembris 2018 23:07
1 4 Atbildēt

Savukārt Tu kā argumentu pacenties visupirms izteikt "savu" viedokli.Es šeit gada griezumā gana daudz reižu tiku publiski izteicis jautājumu par to, kāpēc (joprojām) demonstratīvi netiek pievērsta uzmanība tam jautājumam, kas ye šajā rakstā pasniegts ar pompu un uzvarētāja cienīgu sejasizteiksmi. Kā redzams, tad akcija ir devusi augļus un Šodien mums aizturēto vairs nav- tātad valstī viss ir kārtībā un lohiem atliek vien izteikties īsāk.Vai (vislabāk) pat,ja pieturēt muti.

druknais1 22.septembris 2018 23:59
2 0 Atbildēt

Paldies! Ņemšu vērā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies 1

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 12

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Ar speciālu Wrangler versiju - Jeep godina 1941. gada militāro Willys (+ FOTO) 4

ASV autobūves uzņēmums Jeep uzsācis īpašās versijas Wrangler 4xe Willys '41 Special Edition pārdošanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti