Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

PAPILDINĀTS 18.10 ar Jūrmalas domes atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 133

 

Gājēju pāreja uz Lienes ielas pie Jāņa Pliekšāna ielas Jūrmalā 15.10.2019. Foto: iAuto.lv

iAuto.lv | 15.oktobris 2019 22:01

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns.

Par negadījuma apstākļiem pagaidām ziņu nav, kā arī nav ziņu par bērna veselības stāvokli.

No aculiecinieku stāstītā ir informācija, ka negadījums varēja notikt pēc 18:00 un ir smags, notikumu vietā ieradās neatliekamā medicīniskās palīdzība. Autovadītājs(ja), kas notrieca bērnu, brauca pa Lienes ielu Slokas virzienā. Uz ceļa mētājās skrejritenis.

PAPILDINĀTS 16.10. plkst. 11:15

ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) galvenās sabiedrisko attiecību speciālistes Sarmītes Skujiņas atbildi:

"Varam apstiprināt, ka 15.oktobrī plkst. 18.20 saņēmām izsaukumu uz Jāņa Pliekšāna ielu Jūrmalā, kur bija cietis bērns pēc sadursmes ar automašīnu. Bērns bija guvis vairāku ķermeņa daļu nopietnus ievainojumus, tostarp galvas un muguras traumas. Pēc neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanas mediķu brigāde nogādāja bērnu slimnīcā stabilā stāvoklī.

Nosūtījām arī jautājumus Jūrmalas domei un viens no tiem ir - Vai Jūrmalas dome un, vai Jūrmalas attīstības pārvalde šajā situācijā saskata neizdarību no savas puses?"

PAPILDINĀTS 16.10. plkst.16:10

ar Valsts policijas sabiedrisko attiecību nodaļas vecākās speciālistes Līnas Kaļķes atbildi:

"Vakar, 15. oktobrī, Valsts policija saņēma informāciju, ka aptuveni pulksten 18.20 Jūrmalā, Jāņa Pliekšāna un Lienes ielu krustojumā automašīnas "Volvo" vadītājs uzbrauca nepilngadīgai personai, kura ar gūtajām traumām tika nodota mediķu aprūpē. Policija turpina skaidrot notikušā apstākļus."

PAPILDINĀTS 18.10.

ar Jūrmalas pilsētas domes sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas Zanes Leites atbildi: 

"Esošās gājēju pārejas aprīkošana ar luksoforu ir Attīstības pārvaldes darba kārtībā un secīgi tiek realizēta. Pagājušajā gadā tika uzsākta būvprojekta izstrāde, šā gada septembrī būvprojekts ir apstiprināts, un septembra beigās ir noslēgts būvdarbu līgums ar SIA “Jūrmalas gaisma” par luksofora objekta izbūvi. To plānots realizēt līdz nākamā gada februārim."

IZRAKSTS no Ceļu satiksmes noteikumiem par neregulētām gājēju pārejām (bez luksofora):

 

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

 

18.4. Gājējiem aizliegts iziet uz brauktuves, nepārliecinoties par to, vai netuvojas transport­līdzekļi, aiz stāvoša transportlīdzekļa vai cita šķēršļa, kas ierobežo redzamību.

(Grozīts ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 496)

 

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

 

146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji.

 

250.16. 120. zīme "Gājēju pāreja". Tuvošanās ar 535. un 536. zīmi apzīmētai gājēju pārejai, kur jādod ceļš gājējiem;

120.  535.  536. 

 

289. Ceļa apzīmējumiem (5. pielikums) jāatbilst standartu LVS 85:2016 "Ceļa apzīmējumi", LVS 85:2016/A1:2018 "Ceļa apzīmējumi" un LVS 93:2006 "Ceļa signālstabiņi. Lietošanas noteikumi" prasībām. Gājēju pārejas tiek projektētas atbilstoši standartam LVS 190–10:2007 "Gājēju pāreju projektēšanas noteikumi" un LVS 190-10:2007/A1:2010 "Gājēju pāreju projektēšanas noteikumi".

IZRAKSTS no Ceļu satiksmes likuma:

19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

19.pants. (1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

19.pants. (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

19.pants.(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Daži video piemēri, kāpēc neregulētas gājēju pārejas uz divu un vairāk joslu ceļiem vienā virzienā ir bīstamas un pēc iespējas ātrāk ir jāaprīko ar luksoforiem vai arī jāsašaurina līdz vienai joslai un jāizbuvē drošības saliņa.

Rīga

Saistītie raksti:

Lienes iela virzienā uz Rīgu 15.10.2019. Foto: iAuto.lv

Lienes iela virzienā uz Rīgu 15.10.2019. Foto: iAuto.lv

15.10.2019. Foto: iAuto.lv

15.10.2019 Foto: iAuto.lv

Gājēju pāreja uz Lienes ielas pie Jāņa Pliekšāna ielas Jūrmalā 15.10.2019 Foto: iAuto.lv

Lienes iela virzienā uz Sloku 15.10.2019 Foto: iAuto.lv

Foto: Ekrānbilde no waze

 
Visi komentāri
 
Vernons 15.oktobris 2019 22:13
22 22 Atbildēt

Par katru sabrauktu, notriektu ar skejriteni, vai velosipēdu uz gājēju pārejas, Lāčplēša Ordeni jāpasniedz Viesturam Sileniekam!

Bet gājējam, bez apstāšanās, bez pārliecināšanās, aizliegts iziet uz brauktuves! Tādai jābūt kārtībai. Tāda ir arī CSN prasība!

Kanibaals 16.oktobris 2019 8:33
12 7 Atbildēt

Nē tādas prasības nav un nedrīkst būt, visa atbildiba gulstas uz vadītāju. Lasi CSN pareizā secībā. Gājējiem ir vien sevis dēļ jāpaskatās, lai nepakļūst zem Vernona vadītās nāves mašīnas riteņiem, bet gājējs var nebūt šoferis līdz ar to nevar prasīt zināt Setras bremzēšanas nianses un grafika pārākumu pār CSN. Tāda situācija kad tuvojies gajēju pārejai un tevi gājējs pārsteidz ar nolaistām biksēm pie stūres nedrīkst būt. Palasi tiesu praksi tu 100% zaudēsi.

Miezis_69 16.oktobris 2019 10:40
2 2 Atbildēt

CSN 15.p. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:19
4 0 Atbildēt

Nu - gājējs redz - brauc auto - attālums ~50 metri. Gājēja prāt drošs. Gājējs saskaņā ar CSL IV (4), pieņem, ka vadītājs braus ar tajā posmā makslimāli atļautajiem 50 km/h un arī pildīs CSN 145. Iet pāri ielai.

Uzsāk ielas šķērsošanu, 3 sekundē tiek notriekts.

Secinājumi - kā bija gājējam saprast, ka vadītājs brauc nevis 50 km/h (~14 m/s), bet dēļ radara tuvumā neesamības ar "godīgiem" 65 km/h (~18 m/s). Kā jau kārtīgs auto vadītājs, redzot gājēju, nevis spiež uz bremzēm, bet rauj vēl stūri pa kreisi. Rezultātā apmēram ceļa vidū, ja tas ir ceļš ar divām joslām katrā virzienā, vai starp pirmo un otro joslu, ja ceļš ir ar 4 joslām gājējs ir notriekts.

Bet ja auto brauktu patiešām ar 50 km/h, tad auto vēl būtu 10 metru attālumā no pārejas, vai ja braucot ar saviem "godīgajiem" 65 km/h būtu lietots bremžu pedālis - gan gājējs, kuram uz ietves ir jādod ceļš, gan auto vadītājs mierīgi varētu samainīties.

Bet vainīgs, dažu prāt, protams ir tikai un vienīgi gājējs. Jo viņam ir jādomā un jārīkojas kurinātāja vietā?

Es tevi pareizi sapratu?

Miezis_69 16.oktobris 2019 13:16
1 4 Atbildēt

50m ir pārāk mazs attālums, lai gājējs vispār līstu uz pārejas.

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:31
0 0 Atbildēt

Nu, nu... tas daudzās pilsētās ir vairāk kā PUSKVARTĀLS!.

Attālums IR PILNĪGI PIETIEKAMS 145. CSN punkta prasību drošai izpildei bez ekstremālas bremzēšanas!

Kanibaals 16.oktobris 2019 12:04
1 0 Atbildēt

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās...

Vernons 16.oktobris 2019 13:28
1 3 Atbildēt

Kā jāsamazina ātrums?

Derglis 17.oktobris 2019 8:21
0 0 Atbildēt

CSN nekad nespēs pilnībā aizstāt smadzenes. Piemēram - ir gadījumi, kad nesos pāri pārejai tā, kā esmu pirms tam braucis. Ir gadījumi, kad atlaižu gāzes pedāli un skatos, kas notiks. Ir gadījumi, kad piebremzēju un skatos, kas notiks. Un ir gadījumi, kad apstājos, kaut arī tieši tajā mirklī mašīnas priekšā uz pārejas vēl neviena nav.

AnK 16.oktobris 2019 20:42
2 0 Atbildēt

Es, protams, nekad neesmu vadījis autobusu, tomēr pieņemu, ka ātruma samazināšanai vislabāk noderēs bremžu pedāļa nospiešana.

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:33
1 0 Atbildēt

šis ir vēlviens noslēpums, ar kuru te pilnīgi visus kacini, bet neviens nespēj, TAVUPRĀT, pareizi atbildēt, bet pats to spītīgi noklusē kā partizāns (vai pašam nav nemaz skaidrsa) un bez līdzcilvēku apgaismošanas taisies paķert līdzi kapā...

Vernons 16.oktobris 2019 13:38
0 5 Atbildēt

5 sekundes pirms vajadzētu pietikt pilsētā! Tā lai aiz muguras esošie spētu izdarīt to pašu.

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:52
4 0 Atbildēt

Ja tavs reakcijas laiks ir 70 (!!!) metri PILSĒTĀ - pēdējais laiks tev pārvērsties par gājēju un pasažieri...

piecas sekundes nepievērst uzmanību ceļam pilsētā??? piecas (!!) sekundes nespēt pamanīt bremžuguņus??? tev viss labi?

Vernons 16.oktobris 2019 15:36
0 4 Atbildēt

Mans reakcijas laiks ir 0,6 sekundes!

Kanibaals 16.oktobris 2019 15:19
8 0 Atbildēt

Pie tam 5 sekundes redzot, ka tuvojas gājēju pāreja!? Nezinu kā citiem bet vietās, kur ir gājēju pāreja un priekšā kāds man brauc, jau esmu gatavībā bremzēt, pat ja gājējus neredzu.

uupis 19.oktobris 2019 9:46
1 0 Atbildēt

Kurš punkts atceļ prasību DOT CEĻU gājējam, kura rakstīta 145. punktā? Ir kaut kur rakstīts, ka ja gājējs nepārliecinās, tad drīkst braukt virsū?

iAuto 16.oktobris 2019 12:43
3 0 Atbildēt

Ceļu satiksmes noteikumi!

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Palaidniex 16.oktobris 2019 8:45
8 0 Atbildēt

Arī autovaqdītājam ir vairāki CSN punkti un nodaļa tajos un CSL, kas jāievēro, īpaši tuvojoties pārejai.

Sanāk ka CSN ir jāievēro tikai gājējiem bet uz ekzaminētajiem un pielaistajiem satismē kurinātājiem tas nekādi neattiecas?

Divkosība nav labākais, kas raksturo cilvēku...

JanJan 16.oktobris 2019 8:46
10 2 Atbildēt

Un autovadītājam ir jāpiebremzē pie pārejas. Gājēju pārēja autovadītājam ir kā trijstūris krustojumā. Pirms krustojuma spēj piebremzēt, bet pirms gājēju pārejas, nē. Nesaprotu šito dauņu loģiku.

Palaidniex 16.oktobris 2019 8:49
7 1 Atbildēt

Nu šis ir tas uz ko man vernons tā arī nav spējis atbildēt. Pie trijstūra tak nobremzē un pasktās nesalīdzināmi tālāk un pārbauda vai krietni ātrāki satiksmes dalībnieki netuvojas, bet kaut kā pie gājēju pārejas iestājās permanenta "neprasme" un "nespēja".

Bet vienkāršā valodā runājot - padumjijas domāšanas sekas - - "čja morda širše - tot boļše prav - žiķ zahočeš i ņe tak buģēš ģorgatsja ķeh, čja morda širše"

Vernons 16.oktobris 2019 9:03
3 8 Atbildēt

Pie trīsstūra, kā redzēji, ne vienmēr nobremzē! Herarhijā, kurš kuram dos ceļu, vienmēr zaudēs gājējs, velosipēdists un tas kurš samazina ātrumu bez savlaicīgiem signāliem!

Vilcienam nevēlies uzlikt par pienākumu palaist auto?

Tas ir kultūras jautājums! Bet Tev pašam nav arī šī kultūra. Vecāki tev neko neiemācīja.

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:08
8 0 Atbildēt

Kārtējo reizi izsaki apgalvojumus par to, ko nezini.

Kamērt VISĀ PASAULĒ IR PRASĪBA LAIST, tikām savus šķibos CSN traktējumus vari kulturāli pats sev... Nu pats saprati.

Palasi paša piesaukto Vīnes konvenciju, bet VISU KONVENCIJU par ceļu satiksmi, nevis tikai tās nodaļas kuras patīk, bet arī tās uz kurām tev ir pēkšņš un selektīvs aklums. Būsi pārsteigts!

Bet tā jau ir - ja cilvēks ir piedzēries tikai kādu brīdi, tad stulbs uz ilgu laiku...

Tas ka visvairāk cieš gājējs - ir skaidrs, bet nekādi tas neattaisno un vadītāju šādā situācijā un tas nav pamats tikai Latvijā mainīt CSN uz tādiem, kas ir pretrunā ar pārējo pasauli.

JanJan 16.oktobris 2019 10:04
10 0 Atbildēt

Tas ir nevis kultūras jautājums, bet gan CSN pārkāpumu jautājums. Nu Vernons noteikti ir arī viens no tiem, kas pīpinās un mahājas ar rokām, ja izdomā pie sarkanās gaismas apstāties, nevis uzspied uz 70-80, lai it kā vēl "paspētu"...

uupis 19.oktobris 2019 9:54
1 0 Atbildēt

Lūk Vernona krievu morāle un dubultie standarti nāk ārā! Kā riktīgs krievs mēģina sajaukt visu vienā putrā! Pie gājēju tēmas piesauc vilcienu, DODIET CEĻU vienā vietā strādā bet citā nestrādā! Aizstāvēt gājēju, bērnus un vecākus cilvēkus ir bezkultūra, bet nonāvēšanu - kultūra. Mācieties krievu dubultmorāli vernona izpildījumā!

Vernons 16.oktobris 2019 8:54
1 7 Atbildēt

Sākam ar CSL 19. pantu "Pienākumi un tiesības"! Tad būs tāda kārtība, par kuru Jūs abi sapņojat! Gājējs vainīgs 100% savās ciešanās un muļķībā, ko vecāki bērnam iepotē!

Es tikai izpidu soda mēru, bez tiesas un izmeklēšanas!

Rainis ir teicis: "Pastāvēs kas mainīsies"!

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:01
9 2 Atbildēt

Kā tev pašam šķiet? Ka gājējam ir tikai pienākumi, bet vadītājam tikai tiesības? Nu, nu...

Pasakains tēls tu esi.

Nudien!

Vernons 16.oktobris 2019 9:05
3 9 Atbildēt

Gājēja pienākums pārliecināties par savu drošību! Mans pienākums būtu viņu cienīt! To es arī daru.

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:10
15 4 Atbildēt

Tavi pienākumi par rīcību pie gājēju pārejas ir aprakstīti MELNS UZ BALTA gan CSN, gan CSL, gan Vīnes konvencijā par satiksmi.

Pie kam tev, kā kurinātājam ir veltīti vairāki desmiti punktu un speciālas nodaļas. Un tiek pieņemts ka tu tās spēsi pildīt. Nespēj - nodod tuvākajā CSN to plastmasas gabaliņu, jo neesi tā cienīgs.

Edijs 16.oktobris 2019 17:57
9 1 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, VP nocitētās normas vispār ārpus konteksta, šeit svarīgi ka CSN punkti nosaka: 99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā) un 25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji).

Dace 16.oktobris 2019 12:14
2 5 Atbildēt

Esmu ieverojusi kad ar auto tuvojos pie gajeju parejas,piebremzeju,jo parasti gajeji neskatas iet pari ielai-tapec ka uzskata ka viniem ir taisniba un vinus ir jalaiz pariet.bet tie kas nekad nav bijusi auto vaditaji nezina ka masinai ir vajadzigs ari laiks nobremzet un soferim reaget nobremzet

Kanibaals 16.oktobris 2019 12:07
6 1 Atbildēt

Kā gājējs var pārliecināties par drošību, jo nepastāv bremžu lukturi auto priekšā, nekādi nevar novērtēt to vai Vernons pirms pārejas spiež gāzi vai bremzi, tāpēc arī ir prasība pirms pārejas vienmēr samazināt ātrumu(lasīt atlaist akseleratoru), lai ir mazāks reakcijas laiks.

Rr19 16.oktobris 2019 19:46
0 0 Atbildēt

Par tādiem, kuri no satiksmes neko nesaprot, 15 p. nekas nav rakstīts, viņiem jānovērtē un viss. Jēkabpilī vecais arī novērtēja pareizi, jo mocis varēja nobremzēt, tas nekas, ka viņš brauca kaut kādā apstraktā kolonnā, toreiz vairums apvainoja gājēju. Ko par to teiks lielie gājēju aizstāvji?

Kanibaals 16.oktobris 2019 20:41
0 0 Atbildēt

Jēkabpilī gājējs bija vismazāk vainīgais, uzbrauca jau tas kam nevis priekšā izskrēja, bet tas kas to busu redzēja, pie tam kolonnas tur nebija.

Rr19 16.oktobris 2019 21:07
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko jauc,tas bija moču saietā,ar busu nekāda sakara.

Kanibaals 17.oktobris 2019 22:04
0 0 Atbildēt

Autokorektors, kas to visu redzēja

Vernons 16.oktobris 2019 16:07
1 6 Atbildēt

Kad atsitās, tad arī ieraudzīja! Kas un kāpēc pietrūka puikam, kad nebija savlaicīgi pamanāms?

Kolektīvi pastrādātu noziegumu tagad tiek norakstīts uz auto vadītāja birku! Rītu būsiet kāds no Jums uz mata šādā pat situācijā.

uupis 19.oktobris 2019 10:03
1 0 Atbildēt

Kas traucēja šoferim samazināt ātrumu līdz 30 un pārliecināties ka nav gājēju? Jeb šoferim nav jāsamazina ātrums pirms pārejas? Kā tad ir pēc vernona krievu dubultmorāles?

Eiropas iedzivotājs 16.oktobris 2019 22:18
29 3 Atbildēt

bet citur Eiropā vienmer pirmā vieta ir gājējs,, Vismaz mana Valsti, kur es dziivoju, Masinas vienmer pirmas apstajas. un palaiz gajeju, ipaši pie zebras, Ja nepalaidis un kas notiks ,sodi nenormalākie ... Ka saka vacu celu policija, šoferim ir jāparedz situacija vismaz 100 metrus uz priekšu .

, Esam pabraukajuši pa Eiropu, tada necieņa pret gājēju , ritenbrauceju nav nekur, kā Latvijā.

uupis 19.oktobris 2019 9:44
1 0 Atbildēt

Tātad Vernons aizstāv prasības DOT CEĻU ignorēšanu! Kā jau krievu skolā mācīts! Krievam cilvēka dzīvība nav svarīga tāpat ka Vernonam. Savukārt rietumu pasaulē cilvēka dzīvībai ir vērtība. Nu un tagad mēs redzam kāpēc Vernons lamā gājēju un attaisno 145. punkta pārkāpējus! Dubultmorāle ir krievu stils!

iAuto 15.oktobris 2019 22:27
16 18 Atbildēt

Nē, tā nav. Gājēju pārejas bez luksoforiem (neregulētas) uz divu joslu ceļu vienā virzienā vienkārši nedrīkst būt. Te vispār ir 4 joslas... Autovadītāji vienkārši nepamana šo mazo mirkli arī, ja gējēju pāreja ir labi izgaismota.

Šinī gadījumā no Jūrmalas pilsētas domes (ZZS un SC) un Jūrmalas attīstības pārvaldes puses ir nolaidība. Nekas nemainīsies, ja šo pāreju un visas pārējās, jā visas Jūrmalas pārējās gājēju pārejas uz ielām ar divām joslām vienā virzienā neaprīkos ar luksoforiem (uz pogu). Vai arī otrs ceļš ir pārveidot šīs ielas uz divām joslām katru savā virzienā un pa vidu izbūvēt gājēju drošības saliņu.

Palaidniex 16.oktobris 2019 8:47
2 2 Atbildēt

Bet kamēr tāds, piekrītu - greizs veidojums, pastāv, nekas nav atcēlis prasību vadītājiem dot ceļu gājējam.

JanJan 16.oktobris 2019 8:48
3 0 Atbildēt

Piekrītu, 4 joslām pāri tikai un vienīgi ar luksoforu.

Vernons 16.oktobris 2019 9:09
4 12 Atbildēt

Gājējs ir pārkāpējs! Par to ka vinš izkāpa uz brauktuves, kad tuvujas transports, viņu arī soda, pārsvarā ar Nāves sodu!

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:13
7 1 Atbildēt

Auto vadītājs ir pārkāpējs, jo tas izriet no CSN 145. punkta!

Ja to skrupulosi izpilda - nobraukt gājēju uz pārejas ir tehniski neiespējami! VIss!

Bat tā jau ir - skabargu meklētāji svešās acīs baļķu kravu savējā NEKAD neieraudzīš...

Vernons 16.oktobris 2019 9:32
3 14 Atbildēt

Gājējs nobraucams "kā sainis"! Tāda ir statistika! Un to izdzīvošanu vai bojā eju producē Tu! Jebkura doma materializējas! Domā pozitīvi.

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:44
3 0 Atbildēt

Kā tieši es to producēju?

Man godam kanti nežmiedz nobremzēt pie pārejas un palaist gājēju.

Kā tieši laižot gājēju es veicinu tā sabraukšanu? Tev viss labi?

Robis 23.oktobris 2019 19:02
0 0 Atbildēt

Es ar pa to pašu. Nevajag tur to pāreju, Bet nē bauru dēļ tērēs nodokļu maksātāja naudu.

z 15.oktobris 2019 22:35
6 4 Atbildēt

tik šajā muļķu zemē 4 joslu automaģistrāles dēvē par ielām, uz viņām ierīko neregulējamas un neapgaismotas gājēju pārskrietuves un uz ietvēm un gājēju pārejām īpaši tipi ar elektriskajiem skrejriteņiem un velosipēdiem bieži vien pārvietojas ātrāk, nekā putlera lada... un gavenais, ka satiksmes apritē neiekļautie elektroskrejriteņu āksti sevi uzskata par pasaules nabām, kuriem viss ir atļauts...

šoreiz par to medāli skrejriteņa notriecējam var tikai piekrist...

Rr19 16.oktobris 2019 19:30
0 0 Atbildēt

Piem. pie Spices.

Slinkais 15.oktobris 2019 22:37
1 0 Atbildēt

diezgan stulba vieta. daudz auto kas izbrauc no šķērsielas, un griežas uz rīgu, tādejādi veidojot bīstamas situācijas

iAuto 15.oktobris 2019 23:41
2 5 Atbildēt

Rīgā, uz Lubānas ielas neregulētās gājēju pārejas pār 4 joslām pirms kapiem neveidojas bīstamas situācijas???

sviesc 16.oktobris 2019 10:14
2 0 Atbildēt

veidojas. braucu tur regulāri. viena no tām ir ar vecu zīmi un neizgaismota. šobrīd rudenī, krēslā un lietu, tā vispār nav redzama. nerunājot par gājējiem bez atstarotājiem. es braucu tur ikdienā un zin, ka tā tur ir. kāds kas brauc tur pirmo reizi vai reti, var pat nenojaust, ka tā tur ir.

iAuto 16.oktobris 2019 11:09
4 0 Atbildēt

Tur tā lieta. Arī ar jaunu zīmi un labi apgaismota pāreja uz divām un vairāk joslām vienā virzienā NEDRĪKST BŪT PĒC DEFINĪCIJAS - tās ir ļoti bīstamas, jo automobiļi viens otram aizsedz skatu. Šādās vietas ir jāpārveido par regulētām gājēju pārejām ar luksoforiem - VISAS. Tā ir ierēdņu un attiecīgās domes nolaidība!

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:22
1 0 Atbildēt

Šo viedokli pilnībā atbalatu! Rīgā Tas ir jautājums pie "Saskanīgā goda izlaupīt Rīgu" - tā ir viņu infrastruktūra, kas ar tās padotības iestādēm - RD SatDep un Rīgas gaismu - bija mierīgi atrisināma uzstādot kaut vai pogas darbināmus luksoforus!

iJuris 16.oktobris 2019 22:22
2 1 Atbildēt

Beidz ar saviem luksaforiem te bojāt satiksmi, rodas iespaids ka iAuto gūs no tā labumu. Tuneļi un tilti, tikai un vienīgi, norobežot ielas šādos posmos no gājējiem, uzlikt kameras un sodīt gājējus kuri iet pāri ja ir tunelis.

Medamciema piemērs būs lielisks.

Es mācu vienkārši, neēj pāri ja neskaties šoferim acīs vai auto nav apstājies. Viss ar šādu principu tieku pāri jebkur, un 3 sekundes pagaidīt, lai saprastu vai mani laiž vai nē varu atļauties.

Žēl puiku, ka vecāki nav iekaluši galvā, un žēl vadītāju, kuru tagad noliek par vainīgu.

Jāatjauno termins, pakļuva zem auto. Citādi atkal vienos vārtos gribas spēlēt.

Pats pavadu ļoti daudz laika pie stūres, un ir bailes kādu neparaut zem riteņiem, neskatās, nepārliecinās un nedomā līdzi liela daļa gājēju. Tie kuri skatās, domā un seko līdzi situācijai man bieži pamāj sveicienu, es arī, kā paldies par to, ka spējām saprasties.

650 17.oktobris 2019 15:41
0 0 Atbildēt

Tad jau tikpatlabi varētu "jiemācīt" nebraukt grāvī, neskriet barjerās un sadalošajās joslās un nekrist lejā no tiltiem un nebraukt zem vilciena.

Atcelt pilnīgi visu, kas saistās ar jēdzienu "aizsardzība pret muļķi", "kļūdījušos personu glābšana" un "traģiska iznākuma varbutības samazināšana" un utttt.

Tur TĀS pārejas otrā pusē ir liels privātmāju rajons un daži kvartāli daudzdzīvokļu mājas.Lielākā daļa no iespējamajiem šī rajona kājāmgājējiem savu ceļu uz Zilā Kāroga Plūdmali mēros tieši pār ŠO pāreju.Ar dvieļiem ap galvu, peldriņķiem padusēs,skrejamajiem zem kājām un daži vēl ar promilēm kabatā un pat nakts vidū.Ar "kūrorta" noskaņojumu galvās un d-sās.

Domei NAV naudas gājēju tiltiņam.BET, luksosemamegafors pie Domes strādā augu diennakti ,26/8/369,nostopā- kaut gan tur nav nevienas dzīvas radības ne principā nē- tur stāv rindā tikai nervozi autobraucēji,godbijīgā klusībā pieminot LOHUS.Nekādu satiksmi viņš nekavē ne principā ne tuvu nē. Tie ir nelabvēļi,bandīti,polikonkurenti,skauģi, populisti un papuassi, kas mēģina šo te suudu apstrīdēt.

Palaidniex 17.oktobris 2019 6:23
2 1 Atbildēt

Pakļūt zem auto var jebkur citur uz brauktuves vai to šķērsojot pie darkanās gaismas. Uz pārejas var tikai auto uzbraukt gājējam.

Par tuneļiem uz šosejāmnpiekrītu, par tuneļiem pilsētā - murgs pilnīgākais!

iJuris 18.oktobris 2019 7:12
0 0 Atbildēt

Tā jau gribētos, bet iziet uz gājēju pārejas nepārliecinoties par drošību ir pret CSN. Lai vai kas jādara vadītājam pēc CSN, kamēr konkrēti neredzi ka ir droši nu stāvi gaidi, kaut vai lai apstājas visas mašīnas, ejot pāri pamaj paldies un neviens nebūs dusmīgs. Blaviens cik zemu jāvērtē sava dzīvība, lai tā nedarītu.

Palaidniex 18.oktobris 2019 9:06
2 0 Atbildēt

Un cik zemu jāvērtē gājēju dzīvība? Kāpēc viņam ir jāpagaida, kamēr "kundziņš" ignorē CSN 25.3., 99. un 145?

Tas saucās vienkārša brutāla ņemšana uz massu! Spiežot uz pašsaglabāšanās instingtu ne uz noteikumiem.

Ne velti daudzās valstīs gājēju nelaišana skaitās viens no visrupjākajiem pārkāpumiem. Un tur kaut kā vadītāji pēkšņi spēj to ņemt vērā, bet te, daži sevi tikai dēļ esamības kastē uz riteņiem pēkšņi kļūst svarīgāki par gājējiem.

Tālu ar šādu domāšanu netiksim...

650 16.oktobris 2019 3:47
1 0 Atbildēt

Kāreiz braucu garām,nesen bija noticis...Sktejritenis bija,bērns arī,varētu būt kāds pirms vai sākumskolas vecuma.Ātrie jau bija,policijas buss steidzās no tilta puses.Cerams ka atveseļosies, izturību vecākiem..

Rodas pārdomas.Šī kāreiz ir TĀ vieta,kura tika vairākkārt pieminēta iA rakstos,ar visiem foto.Kur šopavasar beidzot tika nozāģēta skatienu aizsedzošā līkā stubeņvaroņPriede.Pārēj@s divas tika atstātas "pagaidīt".Varu derēt,ka tas notika tieši pēc iA materiāla.Arī TAS,ka "visa Nauda" aizgāja zāģ€riem un atlikums tika ielikts zābaksmēra iegādē celma/stumbra atlikuma apsmērēšanai.Pašas pārejas Marķējuma atjaunošanai "mums"nepietika...Kam nav slinkums,aizbrauciet nofilmējiet-KO tur "saredz" (pat tagad -kad nav vienas priedes)tas pa labo joslu un ja vēl tumsā un satiksmes jūklī no rīgas braucošais regulārais luņabraucējs.Tikko mazākā iepēja- uzreiz rezultāts purnā.Bet vēl pat ilgi gaidītā GaismasLunaMegaDižParku sezona nav īsti sākusies!

Palasiet tos pāris kaut beidzamos rakstus- par ko tur tika runāts un kā tika norieti tur tie daži runātāji čīkstētāji un kāda "sab doma" tur tika popularizēta attiecībā uz šo te rakstu izcelsmi un jēgu.Jo LOHIEM būs apskaidrība tikai ja suudā iekāps vai iebrauks personīgi viņi vai kāda viņiem īpaši svarīga Persona.Bet no tiem lohiem,kas tur kko visu savu vaigu sviedros gadiem ilgi mums "plāno" un no kuriem kaut kas "atkarājas"- no tiem negaidiet.Mums katrs ceļmalā augošais sprungulis vai četrkājainais radījums ir pelnījos 69x lielāku žēlastību. Divkājainajiem turpinās dabiskā atlase.

Vernons 16.oktobris 2019 8:57
2 1 Atbildēt

Vispār apgaismojums un gājēja izgaismošana jāierīko tā, lai pirmā parādās ēna, tam prāta Jums nepietiek.

Ēnai nesāp, kad pārbrauc pār.

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:04
8 2 Atbildēt

Klau, ģeometrijas guru - uzzīmē vismaz shēmu tādam apgaismojumam. Mēs visi pasmiesimies un pakritizēsim tās blakusefektus par kuriem pats būši pārsteigts un sevi lamāsi...

Kā tu pamanies ieraudzīt mašīnas bez iedegtiem lukturiem un ar dubļu aizmestiem atstarotājiem?

Vernons 16.oktobris 2019 9:12
3 9 Atbildēt

To ka Tu esi pāķis no pāķiem raksturo Tevi šis komentārs!

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:14
5 1 Atbildēt

Pirms saviem apgalvojumiem, uzzīmē to apgaismes shēmu.

Tas arī viss. Nav shēmas - esi vienkāršs interneta varonis tukšmuldis.

Vernons 16.oktobris 2019 9:28
2 10 Atbildēt

Saule, kad Tev spīd no muguras, vai priekšas,Tavu ēnu nerada?

To pašu var panākt ar apgaismojumu šķērsām pāri brauktuvei!

Tu pārlieku esi ieciklējies uz manu personu, kur parādās, tiešām, Tavs intelekts.

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:45
1 2 Atbildēt

Shēmu studijā!

Tad arī runāsim!

reku 16.oktobris 2019 12:30
2 0 Atbildēt

Velti izsmej Vernonu.Par to ēnu laba doma.Vēl labāk kustību sensoru ar projektoru kurš rada virtuālo aļņa siuletu,visi pa nažiem metīs.

Palaidniex 16.oktobris 2019 12:42
4 1 Atbildēt

Tātad arī līdz galam nesaproti visus trūkumus viņa piedāvājumam...

Tāpēc gribu vispirms redzēt to idēlālā risinājuma shēmu!

Ne velti institūtu institūti nav bijuši radīt neko saturīgu, bet mums te viens - pats gudrākais - ir gatavs kā partizāns kluzēt un šo perfekto risinājumu paņēmt sev līdzi kapā... Skumji, kaut kā...

Palaidniex 16.oktobris 2019 9:46
4 1 Atbildēt

p.s. bet jau saprotams, ka par blakusefektiem tev tumša bilde... Domāt plašāk tav nav raksturīgi. Nu, skumji!

gunbox 16.oktobris 2019 9:50
7 2 Atbildēt

Daži tiešām principiāli un stulbi uzēdušies Vernonam.

Mans uzskats - ja jau tik pieaugušam bērnam, kuram atļauts braukt tumsā ar velo pāri gājēju pārejai, uzbrauca, tad vainīgi ir vecāki un punkts, neskatoties uz to, ko kāds duriks ir vai nav iekļāvis CSN. Protams nav zināmi visi apstākļi. Varbūt vadītājs vispār ir aizmidzis. Bet bērnam ir jābūt iemācītam, ka pie katra auto stūres brauc kretīns un visiem jādod priekšroka. Bet redz bērnam iemāca, ka viņam ir priekšroka uz pārejas un lūk ir rezultāts. Un skatoties uz kopējo ainu uz ceļiem - bērns visdrīzāk ir izlidojis no tumsas ar velo, jo viņam "bļin ir priekšroka".

Palaidniex 16.oktobris 2019 10:19
1 4 Atbildēt

Klau - nejauc visu vienā putrā!

Vecāki nav vainīgi pie CSNg! Vecāki maksimums ir vainojami pie tā, ka na pietiekami izskaidrojuši sekas, kādas var rasties, ja bērns akli paļaujās uz CSL IV nodaļā ierakstīto (4) punktu un ka tas var kļūt par rupji pārkāpjoša ceļu satiksmes dalībnieka darbību upuri.

Un nejaukt vēl ko iekšā - bērns un bērna ģimene ir cietušie. CSNg izraisītājs, saskaņā ar CSN un CSL ir tieši auto vadītājs! Bez variantiem

Vecākiem ir tikai morāla atbildība par to, ka nav izskaidrojuši bērnam, ka dzīvē ne visi grib ievērot CSN, un ka tieši tāpēc ir jāuzmanās no šādiem indivīdiem un to rīcības!

Vernons 16.oktobris 2019 10:52
3 7 Atbildēt

Tu palasi "Bērnu tiesību aizsardzības likumu"! Tur ir Tavi pienākumi un Tava atbildība.

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:23
5 1 Atbildēt

Un tur ir arī bērnu pienākumi.

Tu jau mums ne visu Vīnes konvenciju esi spējīgs izlasīt, nedz arī CSN un CSL. Selektīvs aklums un reāla divkosība - nav tas ar ko būtu jālepojas!

gunbox 16.oktobris 2019 15:18
1 4 Atbildēt

Vecīt, tev ir smagi pārprasta bērna vieta starp pantiem un pats mal vienu un to pašu putru. Bērns neapzinās to, ka viņam ir jāievēro kaut kādi tur ārpus bērna sapratnes valodā un pie tam svešu onkuļu pieņemti likumi. Viņa vienīgais likums ir tas, ko diktē vecāki. Ja vecāki ir kretīni, tad bērns ir pamuļķis, kurš pats uzraksta sev likumu, kā šķērsot ielu. Un savu CSN un konvenciju vari paslēpt tur, kur saule neiespīd.

Es neesmu teicis, ka faktiskais vainīgais nebūtu auto vadītājs. Bet kā reiz morālais vainīgais ir nevis bērns, bet 100%tīgi vecāki. Un tas ir svarīgāk, ja zinām, ka CSN nav nekāda ideālā bībele, ceļu plānošana notiek caur 9 klasi nepabeigušo rokām un vēl 100 un 1 faktoru, dēļ kā var notikt negadījums.

Palaidniex 16.oktobris 2019 16:50
0 1 Atbildēt

Vai tad es saku, ka vecāki nav morāli atbildīgi? Saku! Piekrītu!

Bet CSNg uz gājēju pārejas gan faktiski, gan juridiski ir vainīgs autovadītājs!

Vēljoprojām neredzi atšķirību šajos apgalvojumos? Jā vecākiem ir jāiemāca, tas ir pienākums bērniem sevi pasargāt no pieaugušiem likumpārkāpējiem! No tiem, kuriem vajadzētu saprast, ko tie dara, atzīt savus "aroņdarbus" spēt uzņemties atbildību par tiem!

Ja zog bērns - vainīgi vecāki, ja zog pieaugušais apzinātā vecuimā - tad pats vien ir vainīgs, nevis apzagtais bērns.

gunbox 18.oktobris 2019 9:29
0 0 Atbildēt

Jā jā ...tikai izkāp nedaudz no mucas. Ja bērns būtu audzināts, tad avārija nenotiktu un nebūtu neviena vainīgā. Tātad sodīsim negadījuma izraisītāju, nevis negadījuma iniciatora vecākus? Loģiski, vai ne?

Palaidniex 19.oktobris 2019 11:19
0 0 Atbildēt

Censties uz bērnu pārlikt atbildību par savu pārkāpumu spēj tikai memļaki...

Freijers 16.oktobris 2019 10:07
0 0 Atbildēt

Visas gājeju pārejas kā minimums būtu jāapgaismo, pašiem gājējiem pirms to šķersošanas vajadzētu pārliecināties par drošību - pašu drošība taču, vienmēr pirms tām nometu ātrumu, taču nekad viens autovadītājs nevar visu paredzēt un arī tam nevar visus pienākumus, privilēģijas dodot citiem, uzkraut.

Principā der padomāt, ka ir vietas, kur labāk gājēju viaduktus ar laiku uztaisīt, kā tas ir virs jūrmalenes.

Palaidniex 16.oktobris 2019 10:13
0 0 Atbildēt

Pats bieži izmanto tuneļus un viaduktus? Iedomājies vcik tie maksā un kā tie var apgrūtināt arī autosatiksmi? Viadukti, piemēram, var būtiski sačakarēt lielgabarīa kravu piegādi...

Man, labāk tad patiktos regulējamas gājēju pārejas - lai nekur nav jākāpj, bet aprīkotas ar izvirzāmiem metāla stabiem! Tā, lai kaut smagi sitošā piespiedu kārtā nobremzē arī tos dundukus, kuri ir gatavi uzskatīt, ka sarkanā gaisma pie regulējamas pārejas arī tāds, brīvi ignorējams dekoratīvs spīgulis, vai ka gājējs ir vainīgs ka nezina, ka kādam nav bremžu vai kauna...

Freijers 16.oktobris 2019 11:15
1 0 Atbildēt

Nu nevar maģistrāles apkarināt ar 100 luksoforiem, tāpat mums lielas caurlaidības un ātrgaitas ceļu ir maz...es Jūrmalenes viaduktā neko sliktu neredzu, btw Jurmalā arī nav paredzēts smagajiem cauri braukt.

Diemžēl tā notiek LV, ka ceļus apkarina ar veikaliem/mājām un tad loģiski arī čakarē satiksmi.

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu, nevar, bet atceries ne mašīnas, bet cilvēks ir galvenais. Cilvēkam ir jānodrošina pietiekama un ērti lietojama infrastruktūrta ceļa lietošanai. Viena lieta valsts galvenās nozīmes automaģistrāles ĀRPUS apdzīvotām vietām, otra, lieta - gājēju satiksmes risinājumi pilsētā - ir pavisam kas cits. Neviens neies puskilometru iet līdz tuvākajam luksoforam, lai nāktu to puskilometru atpakaļ.

Labs piemērs - Jūrmala pie Dzintaru stacijas. Prātīgāk būtu bijis daļēji pacelt "maģistrālo ielu" vai jāuztaisa ļoti lēzens tunelis (var pietrūkt zemes), lai izbūvētu tuneli...

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:30
1 0 Atbildēt

P.S.

Piemēram tunelis zem Jelgavenes pie Medemciema. Tas būtu arī gājējiem jālieto! Bet paši sūdzās ka kāds tur lampiņas izdauza vai ko tur. Neba nu kāds svešinieks tur brauc demolēt - varoņi tak tikai no savējiem. Videokameras un apgaismojums ar augstāku pretvandālisma noturību un lai lieto. Bet pilsētā visus un visur dzīt tuneļos - nav baigi nopietni...

uupis 19.oktobris 2019 10:00
1 0 Atbildēt

Šoferis, kurš ķeras pie salmiņa – gājēam jāpārliecinās, cenšas attaisnot savu 145. punkta un prasības DOT CEĻU ignorēšanu, tātad attaisno pārkāpumus un pārkāpējus!

sviesc 16.oktobris 2019 10:09
2 2 Atbildēt

tāpat arī gājējam neviens nav atcēlis prasību pārliecināties par drošību. tiklīdz viena vai otra, vai abas iesaistītās puses to neievēro, var notikt nelaime.

Palaidniex 16.oktobris 2019 10:28
1 0 Atbildēt

Nu, tomēr nav tādas gājēja apliecības, bet ir vadītāja apliecība. Gājēam var (drīkst) nebūt nekādu zināšanu par auto ātruma noteikšanu uz aci, par tā kravas īpatnībām, tehniskajām spējām apstāties utt.

Tā ir vadītāja atbildība iekļauties tādā ātruma režīmā, kas tam ļauj izpildīt CSN uzliktās prasības.

Vai bieži, braucot pa galveno ceļu tu pārliecinies, ka tevi 100% laiž? Vai tiešām izvērtē pilnīgi visus riskus, ko var radīt tādi paši autovadītāji uz mazāk svarīga ceļa? Domāju, ka pats atbildi zini.

Un vēl ir visai būtiska atšķirība starp CSN 15. un 16. punktiem. Gājējs uz pārejas drīkst traucēt trtansportlīdzekļu satiksmei. Ļoti bieži visādi tipāži acīs skatoties ir gatavi braukt virsū gājējam. Vai paši, nepārliecinoties 145. punkta izpratnē akli mauc pāri pārejai. Protams, ka cieš vairāk gājējs. Un te nu sākās - arī gājējam, kas tur, lai tik pašam mazāka vaina par paša pārkāpumiem? Nopietni? BĒRNU DĀRZS!

Cilvēks CSN, Vīnes konvencijas un CSL izpratnē ir svarīgāks par transporta līdzekļiem! TO nevajag aizmirst!

Kā jau teicu, ja tas kas sēž pie stūres, skrupulozi ievēro 145. prasības nekādi nevar sabraukt gājēju uz pārejas! ITINNEKĀDI! Bet būšana drošā metāla kastē, vēl aiz tonētiem stikliem, daudziem liek sakāpt galvā. Un Gājēju notriekšana uz pārejas ir sekas, nevis cēloņi.

Sviesc 16.oktobris 2019 18:17
1 0 Atbildēt

Man piemēram nav juridiskās izglītības un diploma ar ne. Tik nez kāpēc man likumi ir jāzin un tie jāievēro! Nezināšana neatbrīvo no atbildības!

Un neviens jau neprasa gājējam zināt auto specifikāciju. Gājējam arī ir jādomā ar galvu, nevis kā aunu bars brien pāri ceļam. Piemēram es personīgi pirms pārejas apstājos un pārliecinos vai mani laiž. Un zini izdodas, neviens virsū man nebrauc! Varbūt kāds neapstāsies, apstāsies nākamais. Bet lēkt zem riteņiem ar lozungu: man ir taisnība, ir vairāk kā stulbi!

Palaidniex 16.oktobris 2019 19:10
1 0 Atbildēt

Kā gājējam ir jāsaprot, kuram vernonam bremzes ir modificētas vai būs negribēšana tās lietot?

Kā pie pārejas rīkotos tad pats braucējs tālumā redzat vai atpakaļskata spogulī redzot policijas ekipāžu?

Nu? Kāpēc pēkšņi redze uzlabojas un 145. CSN punkta izpilde arīdzan?

Kanibaals 17.oktobris 2019 22:09
5 0 Atbildēt

Nav pieļaujams prasīt atbildību no gājejiem, jo tas rada precendentu un veicina gājeju nepalaišanu. Bērniem jā mācam ka jāsargā sevi, bet ne jau sludinam ka tam kas smagāks priekšroka. Tas būtu tas pats kas teikt ka kūlas dedzināšana ir labi, jo no bioloģijas viedokļa lokāli noplicina zemi, bet valstiski kopumā lai cik dīvaini tas nebūtu tas palielina sugu daudzveidību. Bet ko tādu publiski sludināt ir bīstami, jo dedzinās vēl vairāk.

Miezis_69 16.oktobris 2019 10:14
6 9 Atbildēt

Lemberga rokaslaižu suni Silenieku tiešām pakārt aiz pautiem!

Vernons 16.oktobris 2019 10:45
6 11 Atbildēt

Ar to arī sākās masveidīga velobraucēju sadursme ar auto!

"Paladniex" ir Sileniekam dvīņu brālis!

Vasilijspetrovichs 16.oktobris 2019 10:51
0 0 Atbildēt

Vision Zero no Zviedrijas par vainīgu nenosauc tikai autovadītāju (kā ierast pie mums) vai gājēju, bet uzreiz atbildību uzņemas arī pašvaldība un valsts atbildīgās struktūras, lai objektīvi analizētu visus faktus par šadu negadījumu... taču pie mums tam galīgi nav gatavi!

Vernons 16.oktobris 2019 10:56
0 2 Atbildēt

Zviedrija laikam ir tālāk par Jaunzēlandi! Rīdzenieki brauca uz Jaunzēlandi pieredzi gūt.

ZZZZ 16.oktobris 2019 11:28
4 8 Atbildēt

Bēdīgs fakts. Un daudzās eu valstīs esmu novērojis, ka gājēji ir stipri disciplinētāki pirms šķērsot ceļu. Izmanto pat žestus un kontaktu ar auto vadītāju.

Ieteikums izmantot zaļās atstarojošās vestes, vismaz bērniem lai šajās tumšajās diennakts stundās viņi būtu pamanāmāki. Tak viņa salocīta ir ļoti kompakta lai vienmēr būtu klāt. Arī autovadītāji uz viņām labi reaģē kā uz policijas krāsām.

Palaidniex 16.oktobris 2019 11:32
2 0 Atbildēt

Mandaži jkautājumi Tev - pats žestilukē pie pārejas? Vienmēr šķērso ielu tikai pa pārejām vai krustojumos? Tev vienmēr ir līdzi tā ērti salokāmā veste? Tu to vesti velc mugurā, kamēr ej no mājas līdz parkingam vai atpakaļ? Kad šķērso ielu neatļautā vietā pilsētā, kad esi nometis auto, bet fiksi vajag bodē ielas pretējā pusē?

k442 16.oktobris 2019 12:02
0 0 Atbildēt

Man savukārt jautājums Tev - vai Tu vienmēr kā gājējs šķērso ielu pa neregulējamu pāreju ar nelokāmu pārliecību, ka par Tavu drošību uz brauktuves ir atbildīgs tikai un vienīgi transportlīdzekļa vadītājs? Nu piemēram, ja likumīgajā 5 m attālumā pirms pārejas ielas malā Vernons noparkojis savu SETRU, Tu no tās aizsega droši ej pāri ielai, pa kreisi pat neskatoties? Ar kādu ātrumu Tu tuvojies neregulējamai pārejai, kur uz ielas stūra aiz 1,5 m plata trotuāra ir apbūve, lai garantētu drošību tam, kurš ēkas aizsegā ar elektro vai parasto divriteni no labās puses pa ietvi ~ 25 km/h ātrumā "lido" pārejas virzienā, lai pa to šķērsotu brauktuvi?

Lūdzu, padomā un sniedz konkrētas atbildes!

Palaidniex 16.oktobris 2019 12:49
0 0 Atbildēt

Nejauc terminus. Viens ir tiesības, otrs pienākumi un trešais pašsaglabāšanās.

Tagad nevaru atras, bet kaut kur internetā bija video no kādas 3. pasaules valsts ar eksperimentu pie pārejas. (daudzās turienes valstīs gājēju pāreja ir tikai tāds savdabīgs dekoratīvs zīmējums uz asffalta ar neko neizsakošām clukām plāksnītēm stabos)

Tur mmēģināja pariet tāpat,

tad ar skatienu vadītājam acīs

tad ar skatienu vadītājam acīs un rokās, metienam sagatavotu ķieģeli

un tad ar revolvera mulāžu.

Ja pirmajā gadījumā - gājēju ignorēja,

Otrajā dažiem palika neērti un sirdsapziņa parādījās

Trešajā bremzēja teju visi

Cetrurtajā - lika pa nažiem tā itkā būtu karš iesācies un viens pat mēģināja uzbraukt...

Te nu tas video aptuveni nodemonstrē mūsu vadītāju vērtības, kultūru, spēju un vēlmi laist to gājēju.

Godīguma labad jāpiebilst - tur parastu gājēju nelaida teju ne viens (mums gājēju nelaiž nu jau salīdzinoši retais)...

Vernons 16.oktobris 2019 13:13
1 0 Atbildēt

Vernons ar Setru nekad neapstājas pirms un pēc pārejas, lai nekļūtu par šķērsli gājējam un neaizsegtu citiem ceļa zīmi! Par to draud cietums.

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:36
7 0 Atbildēt

es ceru, ka kāds CSDD šo lasa un aizmuguriski spēj tev apturēt vadītāja apliecības darbību...

Vernons 16.oktobris 2019 15:15
0 17 Atbildēt

CSDD par kolektīvi pastrādātu noziegumu jāsauc pie atbildības!

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:38
6 0 Atbildēt

pastāsti man vēl pasaku par gājēju pārejas pēkšņu parādīšanos uz ceļa taisni aiz Setras. Par ceļa zīmēm, kuras parādās uz ceļa pēkšņi vai kuras setra ir spējīga aizsegt redzamībai abās ceļa pusēs vienlaicīgi...

Palaidniex 16.oktobris 2019 14:33
3 0 Atbildēt

Padomāju:

1. Nu piemēram, ja likumīgajā 5 m attālumā pirms pārejas ielas malā Vernons noparkojis savu SETRU, Tu no tās aizsega droši ej pāri ielai, pa kreisi pat neskatoties?

--

Es paskatīšos. Es vienmēr skatos, bet viss kas man tur pēc likuma burta būtu jāierauga ir aiz autobusa ļoti uzmanīgi šai pārejai tuvojošs transports, kurš ir gatavs izpildīt 145. prasības, īpaši ņemot vērā, ka pāreja nav labi pārskatāma. Man jautājums tev - kā tu tuvojies gājēju pārejai, pirms kuras ir noparkota setra? Nedomājot mauc garām?

------------

2. Ar kādu ātrumu Tu tuvojies neregulējamai pārejai, kur uz ielas stūra aiz 1,5 m plata trotuāra ir apbūve, lai garantētu drošību tam, kurš ēkas aizsegā ar elektro vai parasto divriteni no labās puses pa ietvi ~ 25 km/h ātrumā "lido" pārejas virzienā, lai pa to šķērsotu brauktuvi?

-----

Tuvošos gājēju pārejai tieši tāpat kā vietā ar pieparkoto autobusu. Nesamazinot ātrumu var tuvoties tikai tad, ja ir ļoti labi pārskatāma situācija un patiešām nav šķēršļu.

Bet, ja tas šķērsos brauktuvi ar tiem pašiem 25 km/h , visticamāk tiks nonests, ja kustību vektori krustosies, pie kam bojājumi un situācija pēc avārijas būs pietiekama, lai ekspertīze secinātu, ka pāreju velo vai elektro transportlīdzekļa vadītājs ir šķersojis pārkāpjot tos pašus CSN.

Velosipēdistiem ir īpaši veltīta vesela nodaļa CSN. 22. nodaļa. Tajā ir daudz punktu, kuri lieliski nosaka to rīcību uz ceļa. Ir viens īpašs punkts, kas uzrakstīts ļoti līdzīgi 145. punktam ar visu rīcību kā tam jāizbrauc uz brauktuves, jo velosipēdists uz velo ir transportlīdzekļa - velosipēda - vadītājs:

202. Velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas neapdraud ceļu satiksmes drošību. Velosipēdu vadītājiem atļauts šķērsot brauktuvi pa ietves vai nomales iedomāto turpinājumu, kā arī, netraucējot gājējus, – pa gājēju pārejām. Pirms brauktuves šķērsošanas velosipēdu vadītājiem laikus jāsamazina braukšanas ātrums un, ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, jāaptur velosipēds. Šķērsojot brauktuvi pa ietves iedomāto turpinājumu, velosipēdu vadītājiem jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu un jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.

Ja gan es gan velo braucējs skrupulozi izpildam katrs savu punktu - CSNg nav tehniski iespējams.

ZZZZ 16.oktobris 2019 12:05
0 0 Atbildēt

Jā( pārsvarā ārpus lv) te maz kājām sanāk.

Nē.

Iekš auto ir vairākas un arī oranžas (labi sadalīt komandas, kad hokeju spēlējam).

Šķērsojot ceļu skatos3x.

Bērni ir stingri nostrostēti nešķērsot pāreju, pirms auto neapstājas abās pusēs, pāri neskriet bet iet.

Cieni sevi un citi cienīs tevi.

Palaidniex 16.oktobris 2019 12:45
0 0 Atbildēt

Nu, redzi - atbilde, ka tu pats ne vienmēr velc vesti arī visu izsaka...

reku 16.oktobris 2019 12:39
0 0 Atbildēt

Vēl labāk par vestēm ir gaismu atstarojošās virsjakas.Apģērbs.Bērnu jācenšas apģērbt ar atstarojošu apģērbu.Kā arī ekipēt ar kādu mirgojošu lukturīti."Berežonnovo bog berežit"

anoagask 16.oktobris 2019 12:06
2 1 Atbildēt

gājēju pārejai jābūt uzbūvētai tā, lai ātrāk par 30km/h nebūtu iespējams pabraukt - laicīgi uzbūvēt lēzenus guļošos

Palaidniex 16.oktobris 2019 12:51
0 0 Atbildēt

Ideja nav slikta, bet vai šādas ērtības gribi izbaudīt savā ikdienas maršrutā kā auto vadītājs, tikai tāpēc ka ir daži, kam savādāk nepieliec?

anoagask 16.oktobris 2019 13:19
0 0 Atbildēt

ja tas ir normāls lēzens un garš guļošais, ko ar 30 var pārbraukt nelaužot mašīnu, nevis LV lietotie šaurie un augstie plastmasas mēsli, kam jābrauc pāri ar 5kmh, tad jā, būtu gatavs

reku 16.oktobris 2019 13:36
4 0 Atbildēt

Krievijā ar 2021 gadu būšot guļošie menti kuri ir automātiski.Tas ir ja ātrumu nepārsniedz viņi ir iekšā ja pārsniedz tad izlec kā krievu kasešu magnetofons,un paliec bez zobiem.

Rr19 16.oktobris 2019 19:09
3 0 Atbildēt

Krievijā pirms dz. pārbrauktuvēm arī barjēras paceļās, jo ar šlagbomi nepietiek.

iAuto 16.oktobris 2019 12:37
1 0 Atbildēt

Papildinājām rakstu ar Ceļu satiksmes noteikumiem par neregulētām gājēju pārejām!

municipālais likumpārkāpējs 16.oktobris 2019 13:08
4 0 Atbildēt

Labi,ka diskutējat tik gari un plaši.Tagad jūs neviens nebraucat un neatņemsiet nekam dzīvību.

Vernons 16.oktobris 2019 13:22
1 7 Atbildēt

Diskutē tikai tie kam ceļš nav darba vieta. Sacensība ambīcijās. Dzīvē notiek tas viss mežonīgi un savādāk! Noteikumi beigās noder, lai vainīgo noteiktu!

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:39
5 0 Atbildēt

Āā - izrādās CSN ir vajadzīgi nevis kārtībai, paredzamībai un drošībai uz ceļa, bet tikai kad jau noticis negadījums un arī tad caur pakaļu izvelkami, lai kādam, uzkrautu visu vainu...

Tipisks "Homo Sovjetiko"...

k442 16.oktobris 2019 13:55
0 0 Atbildēt

Palaidniek, Tu pats šajā gadījumā visu atbildību krauj virsū tikai šoferim, bet uz maniem iepriekš uzdotajiem jautājumiem konkrētas atbildes nesniedzi (ko ne reizi vien esi citiem forumā pārmetis).

Es gribu tikai vērst uzmanību uz divām lietām: pēdējo foto rakstā pirms ekrānbildes - tajā redzamais koks + 2 stabi kopā ar pretī braucošu auto gaismām veido "labu komplektu", kura dēļ tumšajā laikā šoferim ir grūti savlaicīgi pamanīt gājēju pie pārejas. Otrā - kā lai šoferis pasargā gājēju/velobraucēju, kuram nav ne kripatas no pašsaglabāšanās instinkta un kurš "mauc pāri" pa neregulējamu pāreju, pirms tam pat nepaskatoties transporta plūsmas virzienā?

Palaidniex 16.oktobris 2019 14:14
6 0 Atbildēt

nu atbildēšu ar citu to pašu CSN punktu:

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

Ja kaut ko īsti neredzi braukšanas virzienā - esi apžilbis, aizsvīdis/aizsalis logs, baisa migla - ir jāsamazina braukšanās ātrums līdz tādam, kas ļauj tomēr būt pārliecinātam, ka ātrums braukšanas virzienā atbilst lēmumu pieņemšanai un spējai veikt manevru bez bums. Jo uz ceļa var būt negaidīts bedre, kas spēj padarīt nebraucamu auto, pārāk dziļa peļķe utt...

Manuprāt pasliktinoties redzamībai vai brauckt nepietiekamas redzamīõbas apstākļos ar rīcībai nepieciešamu attālumu kustības virzienā ne tikai nav atļauts, bet arī te tas pats, ko saku par vecākiem, kas nemāca bērniem to, ka uz ceļa var būt pārkāpēji autovadītāji, kuru dēļ var gūt traumas vai iet bojā.

Par konkrētajām bildēm - ceļa zīmes, kas norāda ka ir gājēju pāreja taču ir lieliski redzamas? Vai nē? Ja ir redzamas ceļa zīmes - tad jau vajag saprast, ka iestājās prasība dot ceļu gājējam un, kā tieši to darīt, ir atrakstīts CSN 145. punktā. Kas te nav saprotams?

Par atstarotāju lietošanu ārpus apdzīvotām vietām vai neapgaismotos ceļa posmos es mu tikai par! Jebkurš atstarotājs uzlabo redzamību! Nav tie zemē metami arī labi apgaismotās ielās. Bet tagad jautājums - kad Tu pats izkāp no sava auto, cik tev ir atstarotāji? Nu tā - "uz pirkstiem"? Viens? Divi, vai tomēr neviens?

Es minēšu - NEVIENS! Es taču uzminēju? Nu lūk - kā vari paģērēt no gājēja atstarotāja neesamību, ja pašam, izkāpjot no auto tāda nav? Nevelk uz dubultmorālīti?

Palaidniex 16.oktobris 2019 14:17
2 0 Atbildēt

labojums:

Manuprāt, pasliktinoties redzamībai vai braucot nepietiekamas redzamības apstākļos nenodrošinot rīcībai nepieciešamu redzamības attālumu kustības virzienā ne tikai nav atļauts (CSN 99.), bet arī te tas pats, par ko esam vienisprātis - slikti tie vecāki, kas nemāca bērniem to, ka uz ceļa var būt pārkāpēji autovadītāji, kuru dēļ var gūt traumas vai iet bojā. Pārmest vecākiem bērnu nemācīšanu pārliecināties par drošību, vienlaikus pašiem nepārliecinoties par redzamību un drošību kustības virzienā. Bērnam jāpārliecinās, bet stūrējot auto pēkšņi vairs nav? NOPIETNI?

k442 16.oktobris 2019 15:50
0 4 Atbildēt

O.K., vairāk vai mazāk atbildes uz maniem jautājumiem esi sniedzis, tai skaitā ierakstot:

"Ja gan es gan velo braucējs skrupulozi izpildam katrs savu punktu - CSNg nav tehniski iespējams".

Lūk, kur ir BRĪNUMRECEPTE - pieraksti klāt velobraucējam "vai gājējs" (kuram ir saistošs CSN 15. punkts), un uzbraukumi gājējiem uz pārejas praktiski vairs nenotiks!!!

Kas attiecas uz mani - vienmēr cenšos pamanīt, vai aiz pārskatāmību (nejaukt ar redzamību!) traucējoša šķēršļa nav kaut kā tāda, kas kustas manas braukšanas trajektorijas virzienā, kājām ejot, pats par savu drošību cenšos pārliecināties, arī uz pārejas izeju tikai tad, kad vadītājs man dod ceļu. Par atstarotājiem - nelietoju, jo dzīvoju pilsētā un man faktiski nav jāpārvietojas gar brauktuvēm, kurām nav ietves.

Palaidniex 16.oktobris 2019 16:44
2 0 Atbildēt

Klau - gājējam ir tikai jāpārliecinās par drošību CSN 15. punkta izpratnē - proti tam tikai ar aci ir jāfiksē fakts, ka vadītājs to punktu ievēro!

Bet te atceramie s kā rīkojas autovadītāji braucot pa galveno ceļu - tie taču arī nepārliecinās, bet "a priori" pieņem, ka tiem tiks dots ceļš. Neredzu nevienu argumentu, kāpēc gājējs būtu mazāk tiesīgs "a priori" izdarīt šādu pat pieņēmumu. Skaidrs, ka nepaskatoties nemaz, tas riskē daudz vairāk gūt traumas - jo uz gājēju pārejas prasību dot ceļu neizprot un neizpilda visi auto vadītāji, kā arī tos nesargā metāla kaste. Rezultātā - gājējam var nākties ciest, bet vainīgs būs vadītājs! Un te nu ir vadītāju cepiens par savas atbildības iestāšanos (štrunts, ka pats neievēroja CSN 145. un vēl punktus par mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem), bet lūk sava vaina jāmazina nogrūžot to uz gājēja pleciem... Psiholoģijā am ir pat speciāls termins. Es arī kādreiz ar šo visai smagi "slimoju". Ātrumu pats pārkāpju, bet milicis no krūmiem nedrīkstēja mērīt, kaut ko saplēsu, bet vainīgi citi vai apstākļi...

BET velosipēdistam, īpaši norādīts - pirms brauktuves SAMAZINĀT ĀTRUMU! Te arī ir tā atšķirība!

Un vēl 15. CSN punkts ļauj gājējam "traucēt" transportlīdzekļu plūsmu esot uz pārejas, bet 16. punkts īpaši norāda, ka tā darīt nedrīkst.

Palaidniex 16.oktobris 2019 13:40
9 0 Atbildēt

p.s jā jā darba vieta... Kā tad!

Tava darba vieta nav ceļš, tur darba vieta ir ceļa remontētājiem, tu esi tikai ceļa lietotājs un tavs pienākums ir ievērot CSN.

650 16.oktobris 2019 15:18
3 0 Atbildēt

Te samuldēts tik daudz, bet NAV konkrētā izvērtējuma par Konkrēto pāreju. Es tieši par šo konkrēto šeit esmu vismaz 3x licis viņas attēlu.Viss ir nezkur pazudis.Beidzamā konkrētā reize bija 29.sept, kad tas foto te tika ievietots.Komentārs laikam beidzās ar vārdiem "gaidam"...

Šis NAV tas gadījums, kad sarunas prioritāte vecāku un braucēju/gājēju nosodīšanai.Te ir Cits.Tas ir, kad kūrort!pilsētas centrā uz 4joslu (upuriem bagātās!!) "ielas" gadiem ilgi pofigā un neviena nepieskatīta, joprojām karājas reāla iespēja uzbraukt pa taisno debesīs.Tur ir neskaitāmas reizes garāmbraucot redzētas bīstamas situācijas.Jo tur tas viss burtiski pievelk negadījuma iespēju,šī Iespēja tur burtiski virmo gaisā- gan dienā, gan naktī.

Tur NAV REDZAMA elementārai drošībai nepieciešamā aina nedz no gājēja, nedz no rīgaspuses braucēja skatpunkta.

Ja ņemt vērā tumsu/pustumsu un intensīvas satiksmes jūkli- kā vakar, tieši 18:15, kad no rīgas puses nesas nebeidzama agresīvi noskaņotu braucēju rinda...Labējā joslā braucošie tur fiziski neredz gandrīz neko- pārejas šķērsotājs var uznirt pilnīgi no nekurienes.

NAV tāda saprātīga ieteikuma,uz cik būtu "droši" tur braukt.Drošibas nav kā tādas.Kaut tu varētu tur katrreiz bremzēties kaut līdz 20km/h- vienalga,jebkura straujāka gājēja parādīšanās būs pārsteigums.Turklāt,zīmīgi, ka tieši šī ir vienīgā pilsētas centrā esošā pāreja, uz kuras (!!!) šogad NETIKA atjaunots balto līniju krāsojums!Pietrūka dažas kapeikas samaksāt krāsotājiem! Kur nu vēl luksoforam vai modernākam risinājumam vai kaut atlikušo to divu/triju suudakoku nozāģēšanai.Tur pat NAV likumā paredzētā marķējuma- jo tam formāli iztrūkst katra otrā līnija! Toties, pie Domes (kur pēc pl.19 tuvumā nav neviena dzīva cilvēka principā) - lūk tur mums ir gan Krāsojums, gan augu diennakti trulā nonstopā pilnā ciklā aktīvi strādājošs Luksofor-Semafors...

Lūk, reku te ceturtoreiz šis foto,gan ar visu šogad nozāģēto līko priedi.ne mans. googles foto.Es būtu iekadrējis no labējās joslas Braucēja skatumpunkta! KO konkrēti tur redzam??? KUR visi diplomētie drošibas xperti, ka tiem nav te ko pakomentēt?

Vernons 16.oktobris 2019 15:41
1 6 Atbildēt

Uz trotuāra zīmējam lielu STOP zīmi. Gājējam bez apstāšanās tālāk iet aizliegts! Par drošību lai pārliecinās. Vidū drošības saliņa! Tā tas tika redzēts Polijā!

Vernons 16.oktobris 2019 15:44
0 4 Atbildēt

Gan jau to līko priedi smagais ar konteineru nolauzīs! Pašvaldībai būs jāsedz zaudējumi!

Palaidniex 16.oktobris 2019 15:51
2 0 Atbildēt

tak stāsta, ka tā līkā priede esot jau nozāģēta.

650 16.oktobris 2019 16:13
3 0 Atbildēt

Jā, līkā priede ir nogāzta.Šogad, pēc 50 sava mūža "veiksmesgadiem" un dīvaini ka tieši ppēc iA publikācijas par kārtējajiem suudiem šajā kūrorta megapolisē..

Bet ir divas citas priedes.Kopā ar laternas stabu,debili raibo apgaismojuma konstrukciju un perspektīvā vēl pāris priedēm- kas konkrēti un joprojām tur traucē redzamību un novērš uzmanību..Gan gājējiem, gan no rīgaspuses piebraucējiem.Turklāt, vel tur ir papild/iespēja, ka papildu nervozitāti raisīs un uzmanības piesaisti prasīs dažādi "izbraucēji", kuri tur bieži vien griežas ārā no blīvā tīklā esošajām neskaitāmajām šķērsielām.Ieskaitot šīs pārejas TIEŠĀ tuvumā esošās šķērsielas.Turklāt (!!!) vēl ir arī kreisā pagrieziena veicēji (no majoru puses uz rīgu braucošie)- kreisais nopagrieziens tur joprojām ir Atļauts visas Lienesielas garuumā...KATRU šādu kreiso reizi tiek reāli traucēta kustiba un apdraudēta drošība- kad manevru nogulējusie aiz/nogriezēja braucošie vēlas viņu apbraukt- kamēr tas gaida nebeidzamo rindu no rīgas virziena...

Viena vienīga cūcība, itin visos komponentos, pilnīgi viss tur ir slikti un "atbildīgā" speciālista šajā pilsētā vienkārši nav.Vai, ja tomēr ir, viņš tad būtu par savu "darbu" pelnījis vissūdīgāko epitetu no visiem iespējamajiem.

Palaidniex 16.oktobris 2019 16:47
2 0 Atbildēt

Ja jau tur ir tik daudz "raibuma", ceļa zīmju ko ignorēt, mazas šķērsieliņas, nelietīgi gājēji utt, varbūt tur uzlikt (30) un salikt gana bieži kārtīgus guļošos? Kūrortpilsēta tak nav domāta tranzītam? Ja jau vadīāji tur nejēdz orientēties laikā, telpā, ātrumā un ceļa zīmēs - lai "kruzē" lēnāk...

Var vēl labāk - vispār uzlikt zīmi [Dzīvojamā zona] un miers. Ātrumi niecīgi - visi visur pagūs sabremzēties, ja nepagūs - skādes minimālas.

650 16.oktobris 2019 17:41
0 0 Atbildēt

Mums ir PILNA PASAULE ar piemēriem, kur pēc jaunākajām (ne atejas...) tehnoloģijām izgatavotie (sertificētie,pētītie, pārbaudītie!) brauktuves marķējuma elementi reāli nodrošina reālu un ideālu redzamību !

Tur ir atslēgas vārdi "All Weather" ,"Wet Visibility" ,"Night","Rain" un tamlīdzīgi.Tas nav zābaksmērs komplektā ar alkatību, kā uz šobrīd rekonstruējamā j-šasejas fragmenta.

Tā pāreja sen jau varēja kļūt par izgaismotāko un modernāko visā europā.Tur NAV vajadzīgi inženieri- vien sirdsapziņa un dažas naudaszīmes.Tie paši vietējie alkonauti varētu šo P-ilotProjektu apgūt! Tas jau sen varēja pārspēt visus akva- un mega- un gaismas- parkus! Skatītāji sabrauktu no visas pasaules! Bet nee, mēs tikai iejaajam kapeikas un tik uzskaitam tos "600-tūkstoš" EUR vērtos gadījumus...Pat pāris tās suudapriedes mums ir vērtākas par cilvēka ķermeni. www.3m.com/3M/en_US/comp...94857497&rt=r3

650 16.oktobris 2019 17:05
0 0 Atbildēt

Ta tur "jebko" varētu- jebkas būtu pamatoti.Kas nav "pamatoti"- ka visiem viss ir vnk pie d-sas.Tā ir vieta (!!) kur augu gadu uz/no Jūras pārvietojas milzīgā masa "aizdzelzceļa" iedzīvotāju un viņu viesu.Tā nav "parasta" pāreja.Tā ir krietni "svarīgāka" par tām, kur IR salikti luksofori, vai kur tie darbojas trulā bezsmadzeņu bezsaimnieka noteiktajā cauru diennakti abnormāli aktīvajā režīmā.Kur viņu megaspilgti debili zaļā gaisma pilda apkārtnes izgaismošanas funkciju.

Tranzīts šeit pilsētai "dizgan daudz ko dod"- tas gana jau sen ir izskaitļots.Tāpēc būtu svarīgi rast to kompromisu starp braucēju un kājam/ejotāju drošību un ērtībām.Tā ir pilsētas galvenā artērija- viņai (būtu) jābūt iekārtotai uz visaugstākā un modernākā "Viļņa".

Palaidniex 16.oktobris 2019 17:14
3 0 Atbildēt

Bet tas tak nedod darīt Jūrmalas vadoņa kabatas "great again"..

iAuto 16.oktobris 2019 21:55
0 0 Atbildēt

Te raksts par tēmu no 2005.gada

Lasītāja pārdomas: Vai gājēju pārbrauktuves? iauto.lv/zinas/3800-la...-parbrauktuves

Kas ir mainījies? Laikam pie 70km/h gan vairs nav neregulētu gājēju pāreju!

650 17.oktobris 2019 1:18
0 0 Atbildēt

Te bija nesen "skaidrojums".Ka mistiski neredzamā infra/megakamera pie slavenās nevienreiz vien tos 600k "nopelnījušās" Dubultu stacijas g-pārejas joprojām (?) veicot piebraucošā transporta monitorēšanu un ka pie (kaut/kāda) ātruma pārsniegšanas limita (likumiski 50 tur noteikts...) viņa (it kā) veicot preventīvu sarkanās gaismas ieslēgšanu.Vai iespējams noskaidrot, "cik/virs/+" konkrēti ir tas maģiskais ātrums, pie kura šis te cenzēšanas algoritms tur nostrādā?

Kāda balva (vai sods?) būs tam, kurš uzupurēsies un šeit dokumentāli vizuāli pierādīs, ka vismaz vienā no virzieniem pat pie pilsētā bargi sodāmiem "+" viņa nekādi nereaģē?

ps- piem., tālāk Dub-prospektā aiz statoila ir viens radikāli "citādam" algoritmam pakļauts luksofors- tas dažkārt/bieži nostrādā pat trijos no rīta un pilnīgi bez jebkāda iemesla un bez jebkādas sakarības ar piebraucošā transporta esamību un tā ātrumu...

Tā tā 17.oktobris 2019 19:49
0 0 Atbildēt

Jaunais ,,bieds,, tagad ir elekto skūteris/ skrejritenis.... kādi nu viņiem noteikumi, kāda nu skatīšanās pa labi un pa kreisi, pirms šķērso gājēju pāreju.

Skola noteikumus laikam nemāca.. mammas..? ko jūs tām taču vis pofig.

Lita 18.oktobris 2019 21:05
2 0 Atbildēt

Beidzot būs luksofors! Šī ir visbriesmīgākā gājēju pāreja Jūrmalā. Lai to šķērsotu ir jābūt vai nu drosminiekam vai arī smalkam aprēķinātājam, lai saprastu, auto bremzēs, nebremzēs, dos kāds ceļu vai stāvēsi tur mūžīgi! Vai kāds ir veicis statistiku, cik dažādu veidu negadījumu ir noticis uz šīs pārejas? Šīs nedēļas laikā vien sanāca redzēt divus.

uupis 19.oktobris 2019 18:30
0 0 Atbildēt

Ja autovadītājs ir auns, tad saņems sodu - luksaforu. Bingo! Varēs stāvēt pie sarkanā! Rīgā Dzirciema ielā ir šis bonuss! Pabrauciet un saskaitiet gājēju luksaforus. Dēļ to skaita daudzi izvairās braukt pa Dzirciema ielu! Paši vien nopelnījāt tādu ielu! Būtu respektējuši gājēju - nebūtu luksaforu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)

To, kurš auto kļūs par konkursa “Latvijas Gada auto 2025” uzvarētāju un kuri modeļi iegūs speciālās nominācijas, paziņos apbalvošanas ceremonijā 12. decembrī TV un interneta tiešraidē plkst.19.00. Par savu “Latvijas Gada auto 2025 Tautas simpātiju” var balsot ikviens internetā gadaauto.lv, kur var laimēt Dacia Duster uz nedēļas nogali vai apmeklējot lielformāta foto izstādi tirdzniecības centrā “Mols”. Lasīt vairāk

 

Lietuvā kravas lidmašīna nogāžas pie dzīvojamās mājas, viens cilvēks gājis bojā (+ VIDEO) 14

Netālu no Viļņas lidostas pirmdien līdzās dzīvojamai ēkai nokritusi Vācijas loģistikas uzņēmuma DHL transportlidmašīna, un gājis bojā viens no tās apkalpes locekļiem, paziņojušas Lietuvas amatpersonas. Lasīt vairāk

 

Nāvējošākā marka ASV un tehniski sliktākais auto Vācijā – kas tas ir? (Tesla) 14

Pēdējā laikā Tesla automobiļi saņēmuši neglaimojošas atziņas no organizācijām, kas vērtē automobiļu drošību, kvalitāti, ilgmūžību un citus svarīgus faktorus. Lasīt vairāk

 

Autovadītāja pabrauc garām nobrauktuvei un... slēdz atpakaļgaitā (+ VIDEO) 17

Sievietei neienāk prātā, ka nobraukt no maģistrāles varētu arī dažus kilometrus uz priekšu - nevienam netraucējot un neizraisot avāriju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti