Diskutēs par digitālās reklāmas ietekmi uz autovadītājiem - iAuto

Diskutēs par digitālās reklāmas ietekmi uz autovadītājiem 13

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 19.decembris 2019 11:17

Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcā šodien plkst.11 amatpersonas un eksperti diskutēs par nosacījumiem digitālās reklāmas un informācijas objektu izvietošanai uz ēkām un gar ceļiem, mazinot iespēju novērst autovadītāju uzmanību no ceļa, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijas (SM) Komunikācijas daļā.

Domnīcā meklēs risinājumu saistībā ar digitālajiem reklāmas objektiem jeb ekrāniem, kas ir izvietoti uz ēkām un gar ceļiem, un var traucēt vadīt transportlīdzekli spilgta apgaismojuma dēļ, radot draudus satiksmes drošībai gan pilsētās, gan ārpus apdzīvotām vietām.

Pašreiz reklāmas objektu izvietošanas kārtību nosaka Ministru kabineta noteikumi "Par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana". 

Lai arī noteikumos atrunāts, ka reklāmas objekti un informācijas objekti nedrīkst apžilbināt transportlīdzekļu vadītājus, tajos nav precīzi definēts, kas ir apžilbis transportlīdzekļa vadītājs. Tāpat nav izstrādāta metodika spilgtuma noteikšanai reklāmas objektiem gar ceļiem.

Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcā aicināti piedalīties Valsts policijas, Rīgas pilsētas būvvaldes, Veselības inspekcijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD), Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas, Autotransporta direkcijas, uzņēmuma "Latvijas Valsts ceļi", kā arī nevalstisko organizāciju pārstāvji.

Ceļu satiksmes drošības padomes domnīca ir izveidota, lai eksperti diskutētu par dažādiem politikas risinājumiem un analizētu labo praksi, kā arī nodrošinātu ceļu satiksmes drošības procesa nepārtrauktību padomes sēžu starplaikos. Šajā domnīcā sagatavotie un apspriestie starpnozaru jautājumi tiek virzīti konceptuālu lēmumu pieņemšanai padomē.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 19.decembris 2019 17:12
9 0 Atbildēt

Šitas ir nevis jādiskutē, bet gan "atbildīgajām" tranzītpersonām vajadzētu vnk acī iespļaut.Te ir beidzamajā laikā pilnīgs haoss un anarhija.Tiek vienkārši uzspļauts uz veselo saprātu.Ja intensīvas satiksmes vietā dažus metrus no brauktuves karājas tas meesls- tas ir Noziegums.Ko tur lai kāds neteiktu un cik tur lai kāds "lojāls" nebūtu.'Pilnīga nekaunība.

Uz Jūrmalas šosejas intensīvas satiuksmes vietā precīzi pie paša Fotoradara šāds jaunā benzīntanka reklāmas ekrāns stāv burtiski TRĪS METRUS no brauktuves.Pie kam vēl rāda animētu bildi, nezcik miljonus gigavatu, megapixeļu un kilokandelu.Pilnīgs pofigisms,katrs dara kā grib.

Atbildīgās/uzraugošās personas ir vienkārši pelnījušas izsmieklu- jo viņu reāli NAV un nekas šeit kontrolēts netiek.Kārtējais jaunais tehnikas attīstības produkts ir aigzājis pilnīgā paš'plūsmā- neviens nav nedz ievērojis,nedz kur nu vel reaģējis.Šito te domnīcas suudu viņi tur apsprieda un stumdīja jau pirms pāris mēnešiem- kamēr ekrāni masveidā uzrodas arvien jauni un nupat jau tos liek nevis uz māju sienām, bet turpat pie brauktuves un drīz acīmredzot tie būs uz paša asfalta.

darklight 19.decembris 2019 21:53
9 0 Atbildēt

Varbūt esmu viens tāds dīvainis, bet kaitina radio reklāmas ar sirēnām, kaucošu bremžu troksni utml. Pa SWH vienu laiku gāja tāda Schadler reklāma, kas sākās ar sirēnām - katru reizi nācās instinktīvi skatīties apkārt un spoguļos, kā arī nomest ātrumu. Tad vēl bija kaut kāds riepu kantoris ar kaucošām riepām - ja ir sanācis uzgriezt paskaļāk sev tīkamu dziesmu, tad tas pēkšņais troksnis izsauc reālu stresu.

Nja 19.decembris 2019 12:28
7 0 Atbildēt

It kā vienalga, bet tad kad nakts laikā, tumša reklāma nomainās uz baltu, es ahujel.... Domāts tie super lielie ekrāni uz Brīvības ielas. Sauļoties var.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 21

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 1

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 10

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti