Visi komentāri - Latviešu hard enduro braucēji atgriezušies mājās no “RedBull Romaniacs 2021”

Latviešu hard enduro braucēji atgriezušies mājās no “RedBull Romaniacs 2021”

 

Foto: Publicitātes attēls

6.augusts 2021 12:43

No 27. līdz 31. jūlijam Rumānijas pilsētā Sibiu, vēsturiskajā Transilvānijas reģionā aizvadīts Pasaules čempionāta posms hard enduro “RedBull Romaniacs 2021”.

Šis prestižais un ekstrēmais pasākums pasaulē ir visgrūtākais hard enduro rallijs, kāds ir iedomājams. Skaistās dabas ainavas, stāvie kalni un klintis pa kurām sportistiem ir jātiek augšā un lejā, meži, upes un daudzi citi šķēršļi, kas piecu dienu garumā ir jāpārvar šī ekstrēmā posma cienītājiem.

Šogad no Latvijas šajā izaicinājuma posmā startēja Lauris Ermanis (“Motosports RT”), Artūrs Irbe (“ApPasaule”) un septiņi “CEC I.S.Racing” kluba komandas dalībnieki Andris Grīnfelds, Kaspars Bondars, Andrejs Stolers, Rūdolfs Rinka, Lauris Paulovskis, Alvis Lecis un Aleksandrs Čerņagins, kurš sacensību trešajā dienā guva pleca traumu, tāpēc pieņēma lēmumu sacensības neturpināt. Katru dienu sportistiem vidēji bija jāmēro 100-120 kilometri. Šogad laikapstākļi bija daudz labāki, jo nelija lietus.

Rumānijā Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”) startēja Sudraba klasē, kurā kopvērtējumā ieguva 31. vietu. “Vairākas lietas vajadzēja darīt savādāk, tāpēc pirmajā dienā sanāca pazaudēt daudz spēka, kas atsaucās uz nākamo dienu. Pēc tam pieradu, tad bija daudz labāk. Kopumā tās noteikti bija smagākās sacensības,” atzīst Andris un secina, ka nākamreizi noteikti darāmo lietu saraksts pirms sacensībām būtu garāks. Sudraba klasē trase bija daudz grūtāka, kā Bronzas un Dzelzs klasē, piemēram, kalnā bija garāki uzbraucieni un nobraucieni, garākas upītes, kas jāpārvar. “Vietās, kur trase gāja kopā ar Bronzas klasi, tur bija patīkami, bet kur atdalījās, tur bija krietni vairāk jāiespringst. Visādā ziņā Sudraba klasē trase bija bīstamāka un grūtāka,” stāsta sportists, kuram šis bija liels notikums. “Nekur citur kautko tādu nav iespējams piedzīvot. Atceroties sākumu, ir prieks, ka visas dienas nofinišēju bez sodiem. Rezultātu pēc kvalifikācijas gribējās augstāku, bet kopumā bija labi. Paldies visiem līdzjutējiem un atbalstītājiem, tas palīdzēja sasniegt finiša karogu,” tā Andris Grīnfelds.

Dzelzs klasē 23. vietu izcīnīja Rūdolfs Rinka (“CEC I.S.Racing”), kuram šī bija pirmā pieredze lielajos kalnos. Sportists ar komandu šim pasākumam speciāli gatavojās un trenējās. “Domāju, ka liela nozīme bija tam, ka bija labs laiks, tur ilgi nebija lijis. Pirmajā dienā bija jābrauc kvalifikācija, kurā man bija pirmā satikšanās ar garajiem uzbraucieniem un nobraucieniem no kalna. Tad sāku saprast, kas ir kas,” atceras Rūdolfs. Viņa sākotnējais mērķis bija finišēt, jo nebija sapratnes, kas vēl priekšā sagaida. Pirmā off road diena sportistam sākās intensīvi. “Pirmajās stundās jau bija stāvie kalni, pļavas, kur motocikla aizmugure slīdēja ārā. Par cik biju no beigu gala, tad priekšā bija nosacīti lēnāki sportisti, kuri nevienmēr gribēja laist garām. Pirmo dienu nofinišēju top 40, tad sāku dabūt braukšanas ritmu - kalnā augšā, lejā, sāku saprast, ka varētu tomēr pacīnīties par augstāku rezultātu klasē,” saka sportists. Pirmajā dienā viņš braucu mierīgi, bez steigas, bet pēdējās trīs dienas, visur, kur varēja, deva pilnā gāzē. Servisa punktā 30-40 minūtes bija vienīgā atpūtas vieta. Dienā sportistiem bija jānobrauc apmēram 4 stundas. “Tehnika veiksmīgi izturēja un nepievīla. Trase interesanta, dinamiska. Man viss gāja salīdzinoši gludi, bez liekām aizķeršanām. Ceturtā diena bija vissmagākā, daudz bija jābrauc kopā ar Sudraba un Bronzas klasi. Mans sapnis par dalību Rumānijā ir piepildījies. Paldies ģimenei un draugiem, kas atbalstīja,” tā Rūdolfs Rinka.

Sudraba klasē no 96 dalībniekiem

31. vietā Andris Grīnfelds

Bronzas klasē no 197 dalībniekiem

77. vietā Lauris Ermanis 

115. vietā Kaspars Bondars

143. vietā Artūrs Irbe 

175. vietā Aleksandrs Čerņagins

Dzelzs klasē no 91 dalībnieka

23. vietā Rūdolfs Rinka

39. vietā Lauris Paulovskis

43. vietā Andrejs Stolers

76. vietā Alvis Lecis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 5

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 18

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 21

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti